Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

O. wat is dit zeg!

Zijn we hier nu al zo diep gezonken dat we het over Bono gaan hebben!?

:dots:

Davey, hoe was Ilse de Langen nou?

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
Davey, hoe was Ilse de Langen nou? [/i]

kort :sofunny:

:icon_mrgreen:

...
Posted
Bono kan lekker een eind gaan waterfietsen met die band van 'm.. :P
Posted

Kim Clijsters maakt een comeback...

Terug een Belgische aan de top van de WTA ranking? Let's hope so :D

...
Posted

mensen... niet vergeten te stemmen he???

http://www.franszelfsprekend.nl/top50vanaf1980.php

:P

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Goeiemorgen morgen, goeiedaaaag :)

Bijna weekend :bananadance:

...
Posted

Godverdomme...

Ik was net gaan lunchen en kom nu terug op bureel, ik bekijk mijn (privé)mails en zie een mailing van Teleticketservice... Er zijn opnieuw tickets voor het concert van Madonna...

Fijn, even snel bestellen...

Jaja, uiteraard reeds uitverkocht... Die mail was amper 15 minuten oud :(

Grrrr... Weer pech...

En ook voor P!nk heb ik pech... Aangezien onze reisdata nog niet vaststonden had ik geen tickets besteld, nu onze data bekend zijn en ik daags voor de show van P!nk terug ben uit de States dacht ik, laten we maar even een ticketje bestellen... Uitverkocht... Aaaaaargh, m'n weekend begint slecht :lol:

...
Posted
of juist goed voor je portomonee :P

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
O. wat is dit zeg!

Zijn we hier nu al zo diep gezonken dat we het over Bono gaan hebben!?

:dots:

Davey, hoe was Ilse de Langen nou?

http://www.celinedionforum.com/index.php?s...d=1375951

:thumbsup2:

Posted
of juist goed voor je portomonee :P

Juist niet want nu zal ik me genoodzaakt zien om VIP tickets te kopen als die nog beschikbaar zijn :icon_mrgreen:

Hoewel... Madonna is in openlucht en eigenlijk heb ik geen zin in een openluchtconcert...

...
Posted
mss is openlucht voor madonna juist goed, want dan heb je niet zo de stank van haar ego! :whistling:

Posted
mss is openlucht voor madonna juist goed, want dan heb je niet zo de stank van haar ego! :whistling:

Wat hebben jullie toch tegen al die artiesten? U2 is niet goed, Madonna...

Enkel en alleen Céline Dion is goed zeker? :lol:

...
Posted

nee hoor, zoals je kan zien heb ik ook een thread voor Ilse Delange :whistling:

ik vind de madonna t/m American life erg goed, confessions on the dancefloor madonna ging wel, maar daarna vind ik haar 'te' worden...

Posted

Ik vind Madonna erg ASO :P sorry

Hallo allemaal trouwens!

Posted

hallo!! :bye1: :D

Dadelijk naar Tarzan! :lol:

Posted

Nee hoor, maar Madonna vind ik om te kotsen :sick: en dan helemaal haar ego! Bah, wat een eng mens zeg!!!

Ik sta er elke keer weer versteld van hoe naar zij kan zijn!!!

Er zijn genoeg artiesten die ik goed vind (maar Celine blijft de beste :whistling: )

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted (edited)

Daarnet even nieuw speelgoed afgehaald...

Een ASUS EeePC 1000H, een minilaptopje :D

M'n computerpark begint wat te groot te worden :lol:

- Laptop HP Pavillion DV9660EB

- Netbook Asus EeePC 1000H

- Desktop PC Pentium IV 3,0Ghz

- Desktop PC Core 2 Duo + dualscreen config

- Desktop PC Pentium IV 1,7Ghz

En dan heb ik op 't werk nog mijn "oude" pc staan die ik mag meebrengen naar huis (Pentium IV 3,0Ghz), binnenkort de 1,7Ghz eens buitensmijten die voeding begint toch te haperen :lol:

Edited by Bralo20
...
Posted (edited)

had je geen geld meer om in de trein te zitten? :giggle:

Tarzan was hartstikke gaaf!! :D we hadden alleen pech, want we hadden én chantal niet én ron link niet! :doh: maar de understudys deden het ook onwijs goed! het is ook knap hoe ze die paar vierkante meter van het podium met een paar decorverandering helemaal kunnen veranderen in een andere plek! supergaaf! voor wie nog niet is geweest... een aanrader! :D

Edited by Davey84

Posted

Wij, Belgen, zitten graag op de trein :icon_mrgreen:

m'n vervoermiddel van vandaag tijdens de toeristische rondrit:

http://photos-b.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v2570/142/79/1457763003/n1457763003_30284009_6139884.jpg

...
Posted
Jemig, jij hebt veel computers! :S :P
Posted

Wij, Belgen, zitten graag op de trein :icon_mrgreen:

belgen.... blijven toch gekke mensen! :giggle: het is veel makkelijker om in de trein te zitten dan erop :whistling:

http://www.railwayshit.com/IndianTrain2.jpg

Posted

hahahaha :sofunny: !!!!

Ik ben nog niet naar Tarzan geweest. Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het me ook helemaal niet trekt.

Wij gaan in april (waarschijnlijk) naar Ciske de Rat met mijn werk...met dank aan de Albert Heijn :confused: ! Nu trekt me dat ook niet zo heel erg maar met zijn allen is het natuurlijk heel leuk!! '

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted (edited)

LOOOL

ik moet al die stomme zegels uitdelen op mijn werk bij de AH :P

Echt, ik ben zoooo blij als het voorbij is!

Ik ben nog nooit bij een musical geweest, wil heel graag maar alles behalve Ciske de Rat

Goh wat heb ik een verrotte hekel aan dat gassie.

Ik hoop ooit eens in de stoel te zitten bij Celine Dion 'the musical'.

En dan een musical (uiteraard kan ik begrijpen dat ze m niet zelf zingt :P) maar waar ze wel aan heeft meegeholpen met creeren ervan.

Niet zoals die film maar een mooie op waarheid beruste musical!

Maar over 20 jaar ofzo

Edited by Leanne
Posted

Tarzan was hartstikke gaaf!! :D we hadden alleen pech, want we hadden én chantal niet én ron link niet! :doh: maar de understudys deden het ook onwijs goed! het is ook knap hoe ze die paar vierkante meter van het podium met een paar decorverandering helemaal kunnen veranderen in een andere plek! supergaaf! voor wie nog niet is geweest... een aanrader! :D

Ik vind Tarzan ook een ontzettend mooie musical! Alleen het decor al, de vliegende objecten door de zaal, de muziek, de cast. Ik heb hem 2x gezien en vind hem geweldig. Chantal speelt nog steeds niet ivm haar zwangerschap, maar ze komt nog 3 weken terug aan het einde van de speelperiode van de musical.

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

En Ciske de Rat, de musical is zoooo mooi! Daar zul je echt geen spijt van krijgen.

De cast, het decor, de muziek, het verhaal, de kinderen die meespelen :-)

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

Een goedemiddag samen!

Hopelijk wordt het eindelijk eens wat beter weer want het begint echt m'n strot uit te hangen...

Btw: er heeft hier toevallig niemand verstand van het importeren van HD filmmateriaal? Ik krijg mijn Canon XH-A1 niet meer herkend in m'n videocapture programma... Ik gebruikte HDVSplit om te importeren via Firewire maar hij blijft zeggen dat hij geen camera kan vinden :( In andere software herkent hij m'n camera maar die kunnen geen HD formaat importeren en zetten het om naar SD formaat :(

Aaargh... Klotetechnologie :lol:

...
Posted

het was vandaag wel lekker zonnig! maar het was nog wel erg koud! :(

ik heb geen idee van techniek.... ik heb ook geen geluid meer op mijn klote computer!! alleen als het afgespeeld wordt door wmp! :down: