Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

MIDDAG???? in welke tijdzone leef jij?? tis nog ochtend hoor!! :P hahaha

memento vond ik ook niet echt unisex, teveel fresia's! ik vond hem ook te duur om daar te kopen! paris nights is een beetje zwaarder dan de rest, vind ik, dus op zich kunnen mannen het ook best dragen hoor! soms is een vrouwenluchtje ook best voor mannen en een mannenluchtje ook best voor vrouwen :P

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
MIDDAG???? in welke tijdzone leef jij?? tis nog ochtend hoor!! :P hahaha

Het is vrijdag dus ik ben optimistisch :icon_mrgreen:

...
Posted

hahaha

I just shopped till I dropped! :laugh: :cha-ching: :lol:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Het is weekend :icon_mrgreen:

Ook net effe gaan shoppen...

2 uurwerken gekocht, buiten volledig uit Titanium aangezien ik geen metaal kan verdragen...

1) Boccia MAN (voor 't zondags)

http://www.boccia-titanium.de/en/images/uhr_men_3793-02_225_292.jpg

Voor de luttele prijs van 190,00 EUR

Volgende week wss binnen (armbandje was wat te kort :icon_mrgreen:)

2) Festina (moet ik de kleur nog kiezen als ze binnenkomt)

http://www.juweliergeers.be/fotos/1/4/Festina-17606-2.jpg

299,00 EUR

Eindelijk eens een vervanging voor m'n 12 jaar oude Rodania Titanium :D

...
Posted
damn! kom ik met m'n 2 spijkerbroeken van 30 euro en bloes van 17 euro (met korting :P ) en een fotoalbum voor mijn gesigneerde céline fotos geen korting :P LOL!

Posted

Ik vind Enchanting de allerlekkerste en de minste Belong! Nou vind ik Sensational Moment ook niet echt een topper. Veel te zoet...maar hij hoort erbij.....Met dank aan Carolien :clap: !

Ik heb ook geshopt...een nieuwe computer! Die andere was een beetje bezweken!! Balen eigenlijk want zo'n onverwacht groot bedrag uitgeven stond niet echt in de planning :confused: ! Maar ik kan nou eenmaal niet zonder een computer :shy: ....

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Uhm. Toch wel vreemd dat de TCWT over is...

Ik vind het wel een beeetje balen hoor haha.

Ben trouwens wel benieuwd naar jullie TCWT verhalen. Zijn jullie allemaal naar minstens één concert geweest?

Oeh, en misschien hebben sommige van jullie ook eerdere tours bezocht, LTALT ofzo. :D

*Zucht, ik ga maar eens huiswerk maken!

Een hele fijne zondag allemaal!

:flowers:

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Ja ik vind het ook een raar idee dat het ineens afgelopen is.

Nu moeten we het anderhalf jaar zonder 'r doen... :cry: ! Maar natuurlijk gun ik haar een pauze!!! Ze heeft het verdient.

Ik ben bij het concert in Amsterdam geweest, in Munchen en in Arras.

Het concert in '99 van de LTAL tour heb ik ook mee mogen maken en ook van de FIY tour was ik in Amsterdam aanwezig! Dat was mijn eerste Celine concert.

Posted (edited)
Ja ik vind het ook een raar idee dat het ineens afgelopen is.

Nu moeten we het anderhalf jaar zonder 'r doen... :cry: ! Maar natuurlijk gun ik haar een pauze!!! Ze heeft het verdient.

Ik ben bij het concert in Amsterdam geweest, in Munchen en in Arras.

Het concert in '99 van de LTAL tour heb ik ook mee mogen maken en ook van de FIY tour was ik in Amsterdam aanwezig! Dat was mijn eerste Celine concert.

:o *slaat achterover*.

OMG. Wat leuk! :clap: Zelfs de FIY tour... én de LTAL tour... én 3x TCWT. :blink: *jaloers!*

Ik heb nog heel wat in te halen dan.. haha.

Als ik had geweten dat ik echt zo gek van Céline zou worden had ik zeker ook geprobeerd of ik naar meer concerten had kunnen gaan. Naar antwerpen, Köhln (dat is ook niet zo ver), en sowieso ook graag één frans concert!

Nagoed, voor mij Amsterdam :D Mijn eerste echte concert en direct Céline!

Ja, ik gun haar de rust ook zeker! Maar ik ga alles wel missen hoor :cry: .

Dan moeten we er zelf maar iets leuks van maken hè :lol:!

Nu ben ik toch wel nieuwsgierig, wat vond jij nou het leukste concert Helen? Munchen, Arras of Amsterdam?

Edited by xl.dodo

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Eigenlijk vond ik Amsterdam het minste omdat ik op de tribune zat (dus wat verder weg) en op zich was dat niet zo heel erg want vanaf daar zag je zo mooi het podium! Verder vond ik Celine daar zelf iets minder relaxed. Teveel volgens het draaiboek, minder spontaan. Het nadeel van Amsterdam vond ik ook het podium. Er gebeurde teveel...de schermen, de dansers, celine die alle kanten opliep. Soms moest je haar zelfs zoeken omdat ze bijna verdween in het hele geheel (dat knalroze jurkje kwam op die momenten goed van pas :D )

In Munchen zaten we op de 12e rij en ze had daar het gewone podium. Zonder teveel poespas! Die high-tech snufjes hoeven voor mij niet....alleen Celine en de band vind ik het beste! Het was voor Celine ook een stuk rustiger. Ze hoefde zich niet druk te maken over aan welke kant ze nou het publiek weer aandacht moest geven. Ze kon alleen maar naar links en naar rechts! Celine was al wat meer relaxed in Munchen en ook het stadion was een stuk kleiner wat ook weer wat intiemer aandeed! Het nadeel van Munchen was de sfeer onder het publiek. Die was in Amsterdam dan wel weer goed. In munchen was dat veel minder! Volgens mij waren wij de enige die een Celine-shirt droegen en ook hadden we oranje hoedjes op met heel groot "Celine" erop. We werden door iedereen aangekeken! Maar we vielen wel op. Het mooiste in Munchen was dat we tijdens MHWGO naar voren zijn gelopen en toen stonden we echt aan de podiumrand (en we werden niet eens teruggestuurd :kicking: ) we stonden 3 meter van Celine af en door onze oranje hoedjes had Celine ons we snel in de smiezen en heeft ze me wel tot 3 keer recht in de ogen aangekeken! Dat was echt heel gaaf!! Ze verliet het podium en achter de schermen stond de auto al klaar. Wij wilden haar nog even snel naar 'r zwaaien maar we waren al te laat want ze was al ingestapt. Wij renden naar de andere kant van het stadion waar de uitgang was. Daar klommen we op de hekken (wat niet mocht :blushing1: ) en toen zagen we de bandleden voorbij lopen en die zwaaiden heel enthousiast naar ons. Tot onze grote verassing reed Celine nog voorbij (wij dachten dat ze al weg was) en die klom uit haar raampje en zwaaide ze toch nog heel enthousiast naar ons zoals Celine dat kan doen (je ziet het voor je he.... ^_^ )

Arras was qua sfeer echt het toppunt van de 3 concerten waar ik bij was. Zelfs het wachten in de wachtrij was helemaal leuk! We stonden ongeveer net zo ver van het podium af als in Munchen. De sfeer was top en daardoor was Celine ook heel relaxed ondanks de regen. En Celine zou Celine niet zijn als ze van dat regenwater gebruik zou maken :sofunny: ! Ik was wel bang dat ze zou vallen door het natte podium maar dat gebeurde gelukkig niet. Wel pluizde haar haar heel erg aan het einde van de avond :laugh: !

Wat zang betreft vond ik haar in alle 3 de shows supergoed!!! Ze klonk zoals we van haar gewend zijn!!!

Dat zijn mijn ervaringen! Een enorm lang verhaal geworden... :blink: ! Sorry hoor :shy:

Posted
Eigenlijk vond ik Amsterdam het minste omdat ik op de tribune zat (dus wat verder weg) en op zich was dat niet zo heel erg want vanaf daar zag je zo mooi het podium! Verder vond ik Celine daar zelf iets minder relaxed. Teveel volgens het draaiboek, minder spontaan. Het nadeel van Amsterdam vond ik ook het podium. Er gebeurde teveel...de schermen, de dansers, celine die alle kanten opliep. Soms moest je haar zelfs zoeken omdat ze bijna verdween in het hele geheel (dat knalroze jurkje kwam op die momenten goed van pas :D )

In Munchen zaten we op de 12e rij en ze had daar het gewone podium. Zonder teveel poespas! Die high-tech snufjes hoeven voor mij niet....alleen Celine en de band vind ik het beste! Het was voor Celine ook een stuk rustiger. Ze hoefde zich niet druk te maken over aan welke kant ze nou het publiek weer aandacht moest geven. Ze kon alleen maar naar links en naar rechts! Celine was al wat meer relaxed in Munchen en ook het stadion was een stuk kleiner wat ook weer wat intiemer aandeed! Het nadeel van Munchen was de sfeer onder het publiek. Die was in Amsterdam dan wel weer goed. In munchen was dat veel minder! Volgens mij waren wij de enige die een Celine-shirt droegen en ook hadden we oranje hoedjes op met heel groot "Celine" erop. We werden door iedereen aangekeken! Maar we vielen wel op. Het mooiste in Munchen was dat we tijdens MHWGO naar voren zijn gelopen en toen stonden we echt aan de podiumrand (en we werden niet eens teruggestuurd :kicking: ) we stonden 3 meter van Celine af en door onze oranje hoedjes had Celine ons we snel in de smiezen en heeft ze me wel tot 3 keer recht in de ogen aangekeken! Dat was echt heel gaaf!! Ze verliet het podium en achter de schermen stond de auto al klaar. Wij wilden haar nog even snel naar 'r zwaaien maar we waren al te laat want ze was al ingestapt. Wij renden naar de andere kant van het stadion waar de uitgang was. Daar klommen we op de hekken (wat niet mocht :blushing1: ) en toen zagen we de bandleden voorbij lopen en die zwaaiden heel enthousiast naar ons. Tot onze grote verassing reed Celine nog voorbij (wij dachten dat ze al weg was) en die klom uit haar raampje en zwaaide ze toch nog heel enthousiast naar ons zoals Celine dat kan doen (je ziet het voor je he.... ^_^ )

Arras was qua sfeer echt het toppunt van de 3 concerten waar ik bij was. Zelfs het wachten in de wachtrij was helemaal leuk! We stonden ongeveer net zo ver van het podium af als in Munchen. De sfeer was top en daardoor was Celine ook heel relaxed ondanks de regen. En Celine zou Celine niet zijn als ze van dat regenwater gebruik zou maken :sofunny: ! Ik was wel bang dat ze zou vallen door het natte podium maar dat gebeurde gelukkig niet. Wel pluizde haar haar heel erg aan het einde van de avond :laugh: !

Wat zang betreft vond ik haar in alle 3 de shows supergoed!!! Ze klonk zoals we van haar gewend zijn!!!

Dat zijn mijn ervaringen! Een enorm lang verhaal geworden... :blink: ! Sorry hoor :shy:

Haha. Ik houd van lange verhalen, zeker van dit soort verhalen... :wub: *zucht, ik wilde dat ik het nog een keer overnieuw mee kon maken.. Ik heb ook zo genoten ^_^ !

O. wat leuk haha. Ik zie het echt al voor me.. haha. Met die oranje hoedjes op! :clap: Geweldig! Ja, je moet idd wel durven en doen, zoals op de hekken klimmen. Ik heb achteraf echt spijt.. Ze heeft tijdens zo veel concerten een knuffel gegeven aan fans, bloemen aangepakt enz bij het podium.... Ik had gewoon naar het podium moeten rennen haha B) .

Céline die het raampje opendraait.. Ja ik zie het echt al voor me! Ze is zo lief!

- Heb je daar foto's van? Lijkt me lastig foto's maken als je aan het hek hangt maar okee.. wie weet..-

Net als in Omaha, staat ze als het concert voorbij is gewoon te springen op het podium van enthausiasme... zo schattig!

Ben jij dan ook naar het Amstel geweest? Vast wel! Echt heel veel mensen zijn 's middags daar geweest en hebben handtekeningen enz. gehad..

Ook daar kon ik niet bij zijn, ik moest nog gewoon naar school :blink: .

Voor mij was het concert in Amsterdam nogal overweldigend.. Ik wist echt niet wat me overkwam toen Céline onder die schermen vandaan kwam en daar ECHT stond.. Toen stond ik daar al met tranen in mijn ogen haha.

Ik zat ook op de tribune, wel zo dicht mogelijk bij het podium op de 3e rij. Ik stond vooraan de rij bij de verkoop en om 2 over 10 had ik mijn kaartjes, maar toen was 1e en 2e rang al helemaal weg :down: .

Ik vond het wel echt heel jammer dat alles zo gemaakt was. Ze deed echt alles PRECIES zoals het hoorde, niets spontaans ofzo.. typisch Amerikaans ook, met veel poeha..

Maar verder vond ik het echt helemaal geweldig.. Ik heb de hele week daarna in een soort roes geleefd..

Ik heb ook een week niet kunnen praten.. hihi :shy: Mijn hele stem was weg..

En 's nachts in bed heb ik zo hard moeten huilen...

Ik was daar met mijn ouders en mijn zusje, een soort familie uitje voor mijn moeders verjaardag..

Sinds die dag ben ik echt fan van Céline...

Achteraf wel jammer, ik was graag meegeweest naar het Amstel en had graag meegedaan aan een fanmeeting..

Ik heb zelfs niet eens een tourbook gekocht omdat we de trein moesten halen.. - Ik wist op dat moment ook eigenlijk niet dat dat er was maargoed -.

Ach.. remember the good times!

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Ja het is heel overweldigend allemaal! Die weken leefde ik alleen nog maar voor Celine leek het wel haha.

Vlak voor het concert in Amsterdam hadden we besloten om naar Munchen te gaan, we wilden er gewoon uithalen wat erin zat.

Na het concert in Munchen besloot ik snel even om ook mee te gaan naar Arras omdat er nog kaartjes overwaren! Het was nogal een spontane actie want ik wist niet eens of ik wel vrij kon krijgen. Maar mijn collega's gunde me het zo dat ik vrij kreeg en dus kon ik ook in Arras zijn!

Het is raar dat Celine ineens in levende lijven voor je staat ja...je beseft het gewoon bijna niet.

Maar het leek ook wel net alsof je weer een oude vriendin ontmoette alsof je elkaar een tijd niet had gezien. Wat natuurlijk ook wel weer zo was want het was 9 jaar geleden dat ze in Nederland was!

Celine werkt ook best verslavend...je wilt alleen maar meer zien en horen. Vandaar ook dat ik naar 3 shows ben geweest. Maar na Arras had ik een voldaan gevoel. Ik had eruit gehaalt wat er in zat. Het was goed zo!

En ja die huilbuien....heel herkenbaar!

Ik ben niet bij het Amstel geweest nee. Wij zijn vrij vroeg naar de Arena gegaan want daar zouden we nog meer fans ontmoeten.

In '99 was ik wel bij het Amstel hotel, en ben daar toen ook getrakteerd op een handtekening. Als ik van te voren had geweten wanneer ze weg zou gaan had ik ook daar wel daar gestaan want ik had die week vakantie. Ik kon en kan mezelf wel voor mijn kop slaan :wallbash: dat ik dat niet heb gedaan. Maargoed, ik ben tevreden.

Posted
Ja het is heel overweldigend allemaal! Die weken leefde ik alleen nog maar voor Celine leek het wel haha.

Vlak voor het concert in Amsterdam hadden we besloten om naar Munchen te gaan, we wilden er gewoon uithalen wat erin zat.

Na het concert in Munchen besloot ik snel even om ook mee te gaan naar Arras omdat er nog kaartjes overwaren! Het was nogal een spontane actie want ik wist niet eens of ik wel vrij kon krijgen. Maar mijn collega's gunde me het zo dat ik vrij kreeg en dus kon ik ook in Arras zijn!

Het is raar dat Celine ineens in levende lijven voor je staat ja...je beseft het gewoon bijna niet.

Maar het leek ook wel net alsof je weer een oude vriendin ontmoette alsof je elkaar een tijd niet had gezien. Wat natuurlijk ook wel weer zo was want het was 9 jaar geleden dat ze in Nederland was!

Celine werkt ook best verslavend...je wilt alleen maar meer zien en horen. Vandaar ook dat ik naar 3 shows ben geweest. Maar na Arras had ik een voldaan gevoel. Ik had eruit gehaalt wat er in zat. Het was goed zo!

En ja die huilbuien....heel herkenbaar!

Ik ben niet bij het Amstel geweest nee. Wij zijn vrij vroeg naar de Arena gegaan want daar zouden we nog meer fans ontmoeten.

In '99 was ik wel bij het Amstel hotel, en ben daar toen ook getrakteerd op een handtekening. Als ik van te voren had geweten wanneer ze weg zou gaan had ik ook daar wel daar gestaan want ik had die week vakantie. Ik kon en kan mezelf wel voor mijn kop slaan :wallbash: dat ik dat niet heb gedaan. Maargoed, ik ben tevreden.

Ooo. een handtekening uit 99... :wub: Achjoh, dat is toch veel leuker haha.

Vreemd is dat hè, je voelt je op je gemak bij haar.. ze heeft iets heel natuurlijks en rustgevends over zich.. (okee, behalve tijdens haar concert want toen vond ik haar voor het eerst een beetje nep :confused: ).

Ik begin eigenlijk maar net met mijn collectie -vanaf september 2008- maar het schiet al aardig op. Zodra ik al de engelse cd's in bezit heb -ik moet er nog 3, all the way, a new day has come (die heb ik alleen gekopieerd) en miracle - gaan we door voor de franse cd's..

Mijn dvd collectie bestaat uit a new day live in las vegas en All the Way dvd... en natuurlijk de zelf in elkaar geknutselde dingen B) . Verder heb ik de 5 tickets van het concert bewaard.. daar ga ik ook nog iets leuks mee doen..

Binnekort begin ik ook maar eens aan de luchtjes.. hihi.

Dit was het wel ongeveer.. ik heb nog jarenlang sparen en verzamelen voor de boeg.. ^_^

Zoals je ziet heb ik zelfs nog geen poster.. Jij nog ideeen hoe ik daar nou weer aan kan komen.. want ik wil zoooooo graag en grote Céline poster voor in mijn kamer.. haha.

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Ja, het is een geweldig mens :wub:

Ik vond haar niet echt nep overkomen. Er zijn meer mensen die dat vinden maar dat heb ik helemaal niet. Nu moet ik wel zeggen dat ze wel wat veranderd is in haar periode in Vegas, dat merk je wel! En daarom hoop ik ook wel dat deze worldtour haar weer even met beide benen op de grond heeft gezet. Maar dat denk ik wel!

Ik ben zelf niet zo'n verzamelaar. Ik heb wel alle albums enzo en een aantal boeken en zo maar ik struin niet alles af. Ik vind het zelf niet zo belangrijk eigenlijk. Alleen haar geurtjes spaar ik wel. Maar door de jaren heen heb je toch al een aantal dingen aangeschaft natuurlijk.

Posters heb ik eigenlijk ook niet zoveel. Wel van de TCWT natuurlijk maar verder niet. Wat ik veel doe ik HQ foto's bij de Hema laten afdrukken op het grootste formaat. Dat is niet duur en je hebt iets aparts. Mijn huisje hangt er vol mee :laugh: !! Is misschien een tip :wink: !

Posted (edited)

Oja. Dat is ook een goed idee ^_^. Misschien doe ik dat dan wel, ik had er zelf ook al aan zitten denken om een foto af te drukken maar ik dacht dat dat heel duur zou zijn haha.

Heb je alle albums :o , dan ben je zeker al wel even bezig...

Ik hoor het idd van heel veel mensen dat ze erg is veranderd sinds las Vegas. Je merkt het ook wel in de interviews, je ziet zelfs het verschil tussen het begin van Vegas en het eind! :down: Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de tour haar heeft geholpen. Het kan ook eigenlijk niet anders dan dat ze een beetje wordt gevormd, ze is nu al zo lang in de showbusiness... Dat interview A Coeur Ouvert vind ik echt heel goed, daarin praat ze eigenlijk over alles.. Zo lief!

Maargoed, ik ga maar weer eens naar school...

Fijne dag allemaal!

Als het aan mij ligt eten we vandaag: Chocolate Chip Cookies, van de AH to Go, liefst nog warm ^_^

Edited by xl.dodo

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Goedemorgen!

Het koekje van vandaag: Een pannekoek met maple syrup :)

...
Posted (edited)

ik heb céline 1 keer gezien in amsterdam 99 tijdens de LTAL tour en 4 keer in las vegas! 28/29 April & 2/3 Mei 2007 :wub2: en tijdens de taking chances tour 6 keer! :clap:

haha ja echt! vanaf 13 mei tot en met 7 juli was ik helemaal in de céline roes!!! :D

Ik heb de tour 2 keer in antwerpen gezien; 13 en 14 mei. De eerste avond was echt helemaal geweldig, want toen zat ik op de 3de rij en speelde ze ook nog eens Tout l'or des hommes en On ne change pas! :wub2: Daarna heb ik haar 2 keer in parijs mogen zien!! ik had geluk, want ik vond de kaarten veel te duur, maar gelukkkig heb ik toen 2 kaarten van 210 euro kunnen kopen voor rond de 75 euro elk! :D het was echt een wens om céline in parijs te kunnen zien en dat is gelukt! :in_love: ik heb haar daar ook twee keer bij het hotel gezien! :D 1 keer heb ik alleen fotos kunnen maken, nadat ik in de regen heb gestaan met alleen een t-shirt!! :down: maar de tweede keer had ik meer geluk en heb ik handtekeningen kunnen krijgen! :D

daarna volgde amsterdam, daar zat ik eerste rij, maar achteraf was dit toch wel het minste concert... vooral vanwege de beveiliging, die iedereen maar sommeerde om te gaan zitten en het achterlijke luie publiek die tegen ons zei, dat we moesten zitten! :censored: daarnaast was het podium zo hoog, dat we céline niet konden zien, als ze aan de andere kant was! nee 1e rij hoeft voor mij niet meer! :glare:

ik heb wel bij het amstel gestaan en toen ook nog céline's hand aangeraakt! hahah lekker stalker klinkt dat! :laugh: :doh:

ik wou nog zoooo graag naar Arras, maar ik kon niemand vinden, die mee kon... totdat ik van helen een smsje kreeg waarin ze vroeg of ik nog naar arras wou.... NOU DUH!!! :kicking: hahahaha! het was een hele onderneming en weinig slaap gehad!! hahaha maar het was onwijs gaaf zo met z'n allen en ondanks de regen, was het wachten niet erg! we hebben zo ook de soundcheck goed meekunnen maken en céline had toen ook nog 'gepraat' met de mensen die stonden te wachten! :D het concert was qua sfeer en qua céline toch wel het allerbeste! ze was echt relaxt en je zag dat ze niet weg wilde gaan, toen het afgelopen was!!! en we werden nog eens getrakteerd op een geïmproviseerd nummer! LOL!!

ja ik baal daar ook nog steeds zooooo enorm van!!! als ik had geweten dat ze toen met mensen op de foto ging!!! :down: :cry: :evil:

ik spaar wel een hele hoop van céline! ik denk dat ik nu wel rond de 600 singles, albums, lps, promos etc heb! B)

Edited by Davey84

Posted

OMG Davey! :o *slaat nogmaals achterover!

Weet je hoe leuk! Jullie hebben echt zo veel concerten bijgewoond..

Parijs :wub: Daar had ik achteraf ook zo graag heen gewild.. Maja, dan had ik alleen gemoeten (beetje lastig als je 16 bent) en ik had het zelf moeten betalen (toen had ik nog geen bijbaantje en leefde van zakgeld van papa en mama).. Dus dat is niets geworden.. Ook antwerpen was eigenlijk al te ver.. en toen kende ik jullie allemaal nog niet haha, in je eentje is het toch minder leuk.. :down:

In Amsterdam was ik dus met mijn familie.. Ik was zo blij dat ik er was... Ik was in de zevende hemel.. Voor mijn ouders en zusje en vriendin was dit heel anders, zij vinden Céline heel goed zingen maar meer niet. Ik kon mijn enthausiasme nergens kwijt.. Toen ik daar bijna stond te huilen van blijdschap begrepen ze het niet echt.. alhoewel ze wel heel lief reageerden haha. OOk op school kon ik mijn verhalen en geluk nergens kwijt, niemand die het begrijpt, het interesseert ze ook niet...

Ik stond zelf ook altijd nuchter tegenover het 'fan'zijn, hoe kun je nou zo dol op iemand zijn die je niet eens kent.. :blink:

Maja, toen kwam Céline in mijn leven binnenvallen haha. Nu snap ik mezelf af en toe nog steeds niet.. Ik begin al helemaal rond te springen en te glunderen als ik de reclame van My love op tv zie.. haha ^_^

Wel balen zeg dat je op de 1e rij niets kon zien, moest je alsnog alles via het scherm volgen.. :confused:

Ik heb zo hard moeten lachen, ik zat op de tribune en het was zo'n raar gezicht.. Zag ik onder me telkens een hele horde mensen richting het podium spurten waar Céline was..

Behalve tijdens My Love, toen durfden sommige niet meer whaha :lol:

O. wat een herinneringen allemaal..

Las Vegas.. :o Daar was ik ook zo graag heengegaan, wie weet, als ze weer terugkeert..

Is die Célinewinkel er eigenlijk nog.. Ik ga van het zomer sowieso een brief in het ceasers palace voor haar achterlaten.. hopelijk leest ze hem ook echt... B)

Maar als jullie ook het concert in '99 hebben bijgewoond.. wanneer zijn jullie dan fan geworden?

En Davey, hoe kom jij aan al die singles enz. Ik wil zooooo graag een goedwerkende, mooie LP, maar ik heb geen idee waar je die kunt vinden... behalve op een platenbeurs misschien.

Dat vind ik sowieso erg jammer, in NL is in verhouding vrij weinig rondom Céline te vinden en te doen.. Veel minder als in Canada - ook wel logisch.. maartoch -.

Céline is volgens mij heel gul.. Van alle NL fans die ik ken, en spreek, heeft toch zeker wel de helft 1 of meer handtekeningen van Céline... Wonderbaarlijk, het is zo'n klein land, en zo populair is ze hier nou ook weer niet..

*zucht. Ooit komt mijn dag... :wub:

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Ik ben welgeteld al 14 jaar fan....met wel een tussenpose van een paar jaar, maar was nog wel fan hoor!

Celine is een fantastisch mens. Het liefst wil ze iedereen die op haar staan te wachten een handtekening geven. Dat kan niet altijd helaas maar ze probeert het altijd wel! Celine weet gelukkig nog wie haar groot hebben gemaakt en dat zijn haar fans en dat weet ze heel goed.

Ik ken geen enkele andere zanger of zangeres die zo met haar fans omgaat als zij! Het is een echte lieverd!! :kiss1:

Ja ze komt ineens je leven binnenwandelen en gaat nooit meer weg. Wat dat is kan ik niet uitleggen. Als je eenmaal door haar gegrepen bent laat ze niet meer los! Dat onbegrip van mensen...ach daar leer je wel mee omgaan. Over het algemeen word er bij mij wel leuk op gereageerd.

Ik heb wel geleerd dat mijn fanzijn iets is wat bij mij hoort en en dat mij mij maakt! Maar ik praat er op mijn werk bijvoorbeeld nooit over. Mijn collega's weten het en that's it! Bij 1 vriendin kan ik wel over Celine praten maar bij de ander bijvoorbeeld helemaal niet omdat het haar gewoon niet intresseert. Nou ja prima toch! Ik heb gewone vrienden en Celine vrienden of allebei :wink: !

Ik heb 2 tatoo's van Celine laten zetten afgelopen zomer. Omdat ze zoveel voor me betekent. Wat ik al zei, ze hoort gewoon bij mij!

Onze dag komt nog wel een keer hoor, Laura! Dat weet ik zeker.

Posted

^_^ Ja, daar ben ik ook van overtuigd Helen! Ik verheug me nu al op die dag hihi!

Oeh, tatoo's, dat is wel echt heel gedurfd! Draag je haar letterlijk altijd bij je... Wat lief!

Haha. Célinevrienden.. Ja, een paar mensen leren kennen door Céline, dat zijn mijn echte Célinevrienden..

Het zou denk ik ook saai worden als je je gewone vrienden niets anders meer te vertellen hebt dan Céline (Okee, Céline wordt niet saai, maar je begrijpt wat ik bedoel :lol: ). Nee. Ik denk ook dat het goed is op deze manier.. In het begin had ik het er echt wel een beetje moeilijk mee, zeker na dat concert, je bent gewoon zo enthausiast.. en dan bots je als het ware keihard tegen een muur..

Maargoed. Het went wel...

:D Mijn beste vriendin is fan van ABBA dus die heeft een beetje hetzelfde probleem, er zijn vandaag de dag nog maar weinig mensen van onze generatie die daar fan van zijn... Zij praat tegen mij over ABBA en ik lucht mijn hart bij haar over Céline..

Laatst vroeg ze of ze live in las vegas mocht zien, want die leek haar zo leuk :lol: haha.

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Ja precies, ik draag haar altijd bij me inderdaad! Fijn gevoel is dat!

Fijn dat je je hart kan luchten bij iemand die ook fan is van iemand. Dus ze begrijpt het wel!

Mijn beste vriendin was totaal niet bekend met Celine. Ze kende haar wel van de bekende nummers maar daar hield het dan wel mee op. Ik vroeg haar mee naar het concert van onze Lien en ze ging mee. Van te voren had ik haar de dvd van A new day meegegeven en gezegd dat ze die beslist moest kijken voordat we naar het concert zouden gaan. Ik wilde dat ze zag zoals ik Celine zie! Dat vond ze al indrukwekkend! Vooral dat stukje met die fans vond ze erg leuk! Ze verbaasde zich erover dat Celine zo lief is naar haar fans en dat ze zo natuurlijk overkomt. Alsof ze echt een vriendin van je is zonder dat ze je ooit heeft gezien! Bij de Amsterdam arena was ze ook onder de indruk! Ze vond de sfeer erg gezellig (ze was nog nooit naar een concert geweest) en dat de andere fans zo aardig waren. Na het concert was ze speechless :o ! Ze vond haar zo goed en begreep al veel meer van het fanzijn van mij! Wat ze vooral leuk vond hoorde ik toevallig eergisteren dat ik zo opging in Celine. Ze zag dat ik dat anderhalve uur even in mijn eigen wereldje was. Niemand bestond meer om me heen. It was just Celine and me!

Sindsdien wil ze wel elk nieuwtje weten. Wat haar ook verraste was dat Celine zo'n enorm gevoel voor humor heeft! Dat had ze niet verwacht. In haar ogen was Celine altijd iemand die wat meer op de achtergrond trad. Maar toen ik haar een paar filmpjes had laten zien van de gekke Celine was ze totaal verbaasd! Wat een gek wijf zeg, zei ze. Nu kan ik lekker mijn verhaal kwijt bij haar. Maar het gevoel wat wij grote fans hebben, heeft zij niet dus het is nog altijd fijner om met medefans te praten. Zoals dat ik haar na de concerten zo miste. Mijn vriendin keek me een beetje raar aan. Bij mijn Celinevrienden weet ik dat er niet raar gereageerd word maar dat zij dat ook zo voelen, klaar. We hoeven niks uit te leggen. Het Celine gevoel is gewoon moeilijk uit te leggen.

Posted

Ik heb even globaal bijgelezen, was best veel en het is al laat.

Ik ben in Antwerpen, Amsterdam en Arras geweest; alle keren waren ge-wel-dig!!!

Er staat een heel erg uitgebreid verslag van Arras op mijn hyves, dus als je wat wilt lezen Laura, ga je gang :)

Ik weet niet of ik jou op hyves heb??

Morgen vertel ik wel een keer wat meer, maar dat komt wel ;)

Nu lekker slapen :)

Posted (edited)

Waaaaaaah. Wat cool! Ze zijn mooi, gewoon lekker simpel, niet overdreven... gewoon.. mooi! :o

Echt heel stoer B) !

Haha. Wat grappig, ik heb echt precies hetzelfde met de mensen om mij heen hihi. Het is zo leuk om hier en met mijn BLV (beste lienvriendinnetjes) te kunnen praten over van alles en nog wat rondom Céline..

Zij voelen en denken vaak hetzelfde, terwijl je dat soms helemaal niet verwacht.. Net zoals nu eigenlijk :P .

Maf is dat toch dat mensen vaak zo'n verkeerde indruk van Céline hebben... Erg jammer! Ze zouden eens moeten weten!

Céline heeft stijl, ze heeft klasse, is grappig, lief, vriendelijk, gewoonlijk down to earth, knap, en ze is la plus grande chanteuse au monde! - iets vergeten? -

En mensen kunnen denken wat ze willen.. Ik ben er trots op tot de fans van Céline te behoren... :D

Haha Ingmar.. Wat een verhaal.. Je kunt zeker zien dat jullie het super leuk hebben gehad! Ik had de filmpjes van Felies al een keer bekeken.. haha. Ben benieuwd wat je ons verder vandaag nog voor leuks gaat vertellen.. ^_^

O. Ik moet naar school :blink: . Fijne dag allemaal!

Edited by xl.dodo

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Ik heb Céline Dion ondertussen 5x live aan het werk gezien...

1) 1999 Heyzel, Brussel (B)

2) 2006 Caesars, Las Vegas (USA)

3) 2008 Sportpaleis, Antwerpen (B)

4) 2008 Grand Place, Arras (F)

5) 2009 Bell Centre, Montréal (CAN)

Ik heb de muziek van Céline zo ergens einde jaren '90 weten waarderen toen ze enkele bekende hits had, zowel Engels als Franstalige hits. Haar monsterhit van de film Titanic (ik ben zelfs de naam al kwijt) vond ik persoonlijk haar slechtste song ooit... Waarschijnlijk omdat ik deze zo beu ben gehoord dat ik er een hekel aan begon te krijgen... Nu ja, die hebben ze dan ook meer dan grijs gedraaid en genoeg is genoeg vind ik...

Toen ze in de Heyzel kwam optreden heb ik toch besloten om naar optreden te gaan kijken omdat ik hoopte dat ze wat Franstalige nummers zou brengen en inderdaad, de setlist werd toen reeds aangepast voor de zgn "Franstalige" landen (ondanks dat we met 6 miljoen Vlamingen zijn :icon_mrgreen:). Een ticketje koste toen dacht ik iets van een kleine 4.000 BEF (100 EUR) voor de beste plaatsen, tickets moesten toen terplaatse afgehaald worden in een van de bureautjes die er geplaatst waren... En toen ging het fout... Ellenlange rijen met mensen die hun tickets nog moesten afhalen, namen die niet teruggevonden werden, kortom... het liep grandioos in de soep... Toen een aantal mensen kwaad werden en begonnen te duwen en te trekken (we spreken hier over honderden, zoniet duizenden, mensen besloot de organisatie om de bureaus te sluiten en de tickets gewoon op stapels te leggen en iedereen zichzelf te laten bedienen... Een stormloop van jewelste om een goede plaats te krijgen. Ik had uiteindelijk toch een degelijke plaats te pakken maar uiteindelijk ben ik ergens bovenaan het stadium blijven staan. Het optreden zelf was prachtig, het was toen geloof ik dat René ziek was en er was als ik me goed herinner een livelink met hem in Canada. Uiteindelijk ben ik gratis naar het concert gegaan aangezien ik een klacht ingediend had over de gang van zaken en het feit dat ik m'n gereserveerde plaats niet gekregen had :icon_mrgreen:

De 2de keer dat ik Céline aan het werk zag was tijdens de "A New Day in Vegas" show. Ik was met een groep brandweerlui (waarvan ik medebegeleider was) op stage bij de brandweer van Oakland waarna we ook een toeristische rondreis deden en zo ook in Las Vegas terecht kwamen. Ik was het totaal vergeten dat ze in Las Vegas optrad tot ik natuurlijk de reclame aan Caesars zag... Aangezien we niets op het programma hadden staan buiten een "gentlemens bar" (duur maar knappe vrouwen) de eerste avond :icon_mrgreen: die we gingen bezoeken had ik tegen m'n medebegeleider gezegd dat ik naar Céline Dion ging kijken... Hij niet tevreden natuurlijk (we hadden al meer dan een week ambras met elkaar) en zei me dat het toch uitverkocht ging zijn en ik dus beter meeging met hen om "pinten te drinken". Voor 1 keer ging ik m'n koppeke uitwerken en ben ik naar Caesars getrokken om een ticketje te kopen... Althans, dat was de bedoeling... De shows waren uitverkocht en ik kon enkel 's avonds in de rij gaan staan voor vrijgekomen tickets. 's Avonds tegen 17h naar ginder om daar een rij mensen te zien staan, ongelofelijk... En toen kwam de goeie oude Belg in men naar boven :icon_mrgreen: In plaats van netjes aan te schuiven ben ik naar de ene of de andere van de security getrokken, heb er mijn badge van de brandweer getoond en gevraagd of hij me kon helpen. Aangezien het respect voor brandweerlui nog steeds enorm hoog is in de US en ik tenslotte van België kwam begon de man druk te telefoneren waarna hij me mijn paspoort vroeg... 5 minuutjes later mocht ik aan de ticketdesk als eerste een ticketje afhalen samen met m'n paspoort... En toen kwam nog de leukste verrassing, ik kreeg een eersterangs ticketje tegen de prijs van de laagste categorie :icon_mrgreen: Anderhalf uur later zat ik te genieten van het spectakel... Het was een zeer leuke show en 'k heb er geen spijt van dat ik zoveel moeite gedaan heb om er binnen te geraken... Achteraf heb ik de man nog eens opgezocht om hem te bedanken en zijn we nog iets gaan drinken (op mijn kosten, 't minste wat ik kon doen :D)... 's Avonds op het bed van m'n medebegeleider enkele prularia van de Céline Dion show gezet samen met het ticketje... Ik werd 's nachts wakker van zijn gevloek... Sindsdien was de sfeer tussen ons eigenlijk compleet om zeep... Hij vond dat ik z'n gezag ondermijnd had naar de rest van de groep toe. Na de reis ben ik uit het bestuur van de vereniging gestapt die de stages organiseerde en ben ik in een andere vereniging gestapt waarmee we hetzelfde gaan doen als zij maar dan op een lossere basis...

2x Céline = 2x problemen :lol:

En toen kwam Antwerpen... Voor de show van Antwerpen ging eigenlijk alles goed... De shows waren redelijk snel uitverkocht maar ik wist dat er nog tickets zouden vrijkomen naar mate de tijd verstreek... En inderdaad op een gegeven dag kwamen er tickets vrij voor de eerste rij en boekte ik enkele tickets voor de show van de 14de... Het was een leuke, aangename show die me nog zou bijblijven. Security was vrij los dus geen klagen op dat vlak... Samen met enkele fans haar hotel bezocht en na de laatste show haar net gemist toen ze naar Abelag reed in Zaventem waar ze haar jet nam... Had ik de foute afrit niet genomen (erg aangezien ik de streek op m'n duimpje ken) dan had ik exclusieve foto's gehad... Helaas, 5 minuutjes te laat... :( :D

Na Antwerpen kwam Arras en ook deze keer problemen... Via het management van Céline had ik toestemming gekregen om te fotograferen tijdens de show. Met bevestiging op papier dus op dat vlak zat ik safe (dacht ik)... Aangezien ik Fransen niet echt vertrouw en ze nogal eens raar uit de hoek kunnen komen had ik toch m'n voorzorgen genomen en een ticketje besteld voor de show... Een geluk zo bleek later... 2 mensen meegenomen naar Arras en daar toegekomen mocht ik me uiteindelijk netjes op de artiestenparking parkeren als geaccrediteerde voor de pers. Leuk, een goed begin... M'n reisgenoten gingen de normale weg, ik ging op zoek naar de persingang... Een eerste controle bevestigde dat het OK was en stuurde me door, een 2de controle bevestigde m'n accreditatie eveneens en uiteindelijk stond ik op het plein waar ik op zoek ging naar het persbureel voor m'n badge. Daar aangekomen werd ik voor de 3de keer bevestigd en werd ik naar de dame gestuurd met de badges... Ondanks de bevestiging van het management, de bestiging van de 3 controlepunten bleek m'n naam "plots" van de lijst verdwenen te zijn en werd ik vriendelijk verzocht het plein te verlaten... WTF??? Ik vroeg dat ze dit eens konden nakijken en vroeg een nummer van de verantwoordelijk, dit werd me grofweg geweigerd en opnieuw werd ik vriendelijk verzocht het plein te verlaten... Na een 3de keer vragen bleef de b*tch bij haar gedacht en ging ik uiteindelijk dan toch maar door. Ik ben m'n fotoapparatuur gaan wegbergen in m'n wagen en ben via de normale ingang binnengegaan... Het slechte weer en het voorval maakten dat dit concert toch niet zo denderend was en ik was dan ook blij dat het over was... Serieus pissed ben ik dan naar huis gereden...

En last but not least Montréal... Nadat m'n moeder op 2de kerstdag plots overleden was wou ik er eens enkele dagen tussenuit om m'n gedachten eens te verzetten, toen op dit forum een ticket aangeboden werd voor de show en het nog een degelijke plaats betrof heb ik de verkoper gemaild en waren we al snel tot een overeenkomst gekomen. Een uurtje later was m'n vlucht geboekt en kon ik uitkijken naar de show in Montréal. Een weekje later was ook m'n hotel geboekt en op 11 februari vertrok ik dan naar Montréal... Het deed echt deugd... Prachtig hotel, gratis upgrade naar betere kamer op hogere verdieping en op 50m van het Bell Centre... De show zelf was zeer goed, een betere sfeer dan in Antwerpen & Arras maar helaas ook 20 minuutjes korter... Enorm genoten van de show. Daags nadien fanmeeting en me ook hier weer geamuseerd... Zaterdag was het ook weer een schitterende dag en kon ik een lange wandeling maken in de ijzige maar deugddoende koude (-15°C maar volop zon)... Rustig de tijd gehad om m'n gedachten te ordenen, na te denken en te genieten van m'n verlof... Véééél te kort maar 'k heb echt genoten en dat voor het eerst sinds jaren ('k had een hekel aan verlof, 'k deed niets liever dan werken). Buiten enkele slechte vluchten toch een schitterende tijd gehad.

Dat was het zowat denk ik... ;)

...
Posted

Bralo20 wat een verhalen allemaal! Maar je gaat die concerten van Celine dus ook nooit meer vergeten, he!

Leuk om ook alle andere verhalen van iedereen te lezen! :-D

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted
Hallo!! Zo volgens mij heb ik hier heel wat gemist! :o
Posted

Hallo!! Zo volgens mij heb ik hier heel wat gemist! :o

We hebben het dus weer over de concerten?

Zelf ben ik naar Antwerpen, Amsterdam en Arras geweest.

Dit was mijn verslag van Antwerpen, waar ik me eigenlijk niet eens meer zoveel van herinner:

20 mei 2008

Eindelijk zal ik dan ook maar even mijn verslag houden over afgelopen vrijdag. Die dag heb ik voor het eerst in mijn leven Céline Dion in het echt kunnen zien.

Wat een concert, wat een vrouw, wát een passie!

Die dag zou ik eerst richting Tilburg gaan, omdat ik met een vriend, Jurgen, en zijn ouders mee zou gaan naar Antwerpen. Wat is zo’n jaar snel omgegaan, vorig jaar mei had Jurgen de tickets al besteld.

Ik stond al vrij vroeg op het station, maar door alle spanning was ik mijn logeertas vergeten. Tja, dat moet je altijd weer precies overkomen op zó’n dag. Gelukkig was mam zo lief mijn tas te komen brengen. Tweede ramp volgde, het bleek dat de treinen door Rotterdam helemaal niet gingen door een treinontsporing.

Ik was tot huilens toe helemaal in paniek, ik wist zelfs niet meer hoe ik in Tilburg moest raken en begon al uit te denken hoe ik in Antwerpen zou moeten komen.

Carolien begon me al te bellen waar ik zat en bood me zelfs aan op te komen halen, niet wetend dat ik nog steeds in Leiden Centraal op het station stond.

Mijn ouders adviseerden me toen maar over Utrecht te reizen, wat ik toen maar gedaan heb. Gelukkig verliep die rit zonder veel vertragingen en kwam ik nog redelijk op tijd aan in Tilburg. Carolien had me ondertussen al helemaal plat ge-smst met berichtjes als ‘We staan nu bij het sportpaleis en we horen Céline soundchecken!’ en ‘Ik zag net Natasja Froger uit een limosine komen, René was er niet bij, misschien gaan ze wel een duet zingen!!’(wat achteraf dus voor Hart in Aktie bedoelt was, wordt in September uitgezonden!)

Bij Jurgen thuis even broodjes smeren voor onderweg en ik dacht dat ik laat was maar Jurgen’s vader en zijn zus kwamen ook maar niet opdagen. Om ongeveer kwart over vijf namen we de auto richting Antwerpen, we reden rond half zeven aan bij het Sportpaleis. Wat een drukte al! En wat vreemd allemaal, zoveel fans bij elkaar! En dan zie je het Sportpaleis en dan denk je: Daar ergens zit Céline in, die gaan we zometeen zien!

We hadden nog vrij snel een parkeer plek, aten onze broodjes op en vertrokken richting het sportpaleis. Bij de ingang werd helemaal niet gecontroleerd en toen had ik enorme spijt dat ik toch geen poging had gewaagd om mijn videocamera mee te nemen. In Amsterdam ga ik het zeker proberen!

Binnen was het al enorm druk. Allemaal stands waar Céline artikelen werden verkocht. Je zou al die stands wel leeg willen kopen maar dan moet je eerst je bankrekening plunderen. Ik kocht het tourboek en een Céline lichtje.

Toen belde Carolien me, die wilde me zien. Ik zocht haar op, ze was helemaal door het dolle heen natuurlijk. Net als Ingmar, die samen met zijn vader het concert bezocht.

Even later zochten wij onze plaatsen op. We zaten al een uur toen eindelijk het voorprogramma startte, met de franse Michael Gregorio. Heel leuk, hij deed van alles na, Mika, Luciano Pavarotti, Edith Piaf, Jean-Jaques Goldman en zelfs iets in het Nederlands. Wat die allemaal met zijn stem kan! Een vrouw voor ons liep met haar handen op haar oren weg, en ze is ook niet meer teruggekomen. Smaken verschillen hè, maar zonde van Céline!

Eindelijk, na het voorprogramma en de pauze die daarop volgde, gingen de lichten uit en begon de show met een video-introductie van I Drove All Night. Céline maakte op het podium gebruik van een soort doorzichtige schermen, waarop werd geprojecteerd, maar je kunt er ook doorheen kijken. Daar kwam ineens Céline’s schaduw door de schermen, ze schermen gingen omhoog en ‘I Drove All Night’ volgde. Wauw, ik heb het eerste nummer alleen maar naar dat persoontje op het podium gestaart; Is dat Céline Dion?

Dat is zo vreemd, als je fan van iemand bent en diegene ken je alleen maar van televisie, filmpjes, foto’s en muziek. En dan is ze daar ineens in het echt, dat is dan echt heel raar.

Ik geloof zelfs nu nog niet echt dat ze het was. Ik wéét dat ze het was, maar nog steeds is dat moeilijk te bevatten. Ik ben de helft van de show gewoon al vergeten, ik zat er zo erg in!

Na het eerste lied kwam de naar alle zijden van het podium om het publiek te begroeten, ik zat vrij hoog op de tribune en pas toen ze de ‘catwalks’ op kwam lopen, richting ons, zag ik haar heel goed! Ik zwaaide naar haar met mijn Céline lichtje, ze keek even mijn richting uit en lachte en zwaaide terug! Dat was zo’n leuke moment, als je oogcontact met Céline kan maken!

De show was GEWELDIG. Céline is in het echt nog mooier dan op televisie en foto’s en haar stem was FANTASTISCH. Tijdens ‘My Love’ moest ik mijn best doen geen traantjes weg te vegen, ze zingt met zoveel emotie, alles wat ze zingt lijkt ze te menen uit de grond van haar hart.

Taking Chances en Alone waren fantastisch, S’il N’en Restait Qu’une was nog beter als op het album, en héél anders, met een startend gitaartje.

‘Eyes on me’ was spetterend, net als ‘River Deep, Mountain High’ en met de afsluiters ‘My Heart Will Go On’ en ‘Pour Que Tu M’Aimes Encore’ deed de hele zaal mee!

Helaas zitten er altijd wel een paar mensen tussen die chagrijnig zitten te zijn. Wij dansen, zingen en klappen, naast mij zat een vrouw en die zat me echt zo aan te kijken van: ‘Doe niet zo druk!’ Ik heb het hele concert geen lachje bij haar gezien. Ga dan niet!

Om even over half elf was het spektakel afgelopen en na nog even Carolien en Ingmar gesproken te hebben, vertrokken we weer richting Tilburg. Het was een heerlijke ervaring, binnenkort, op 2 juni, gaan ik, Ingmar, Carolien en haar nichtje, en ál die andere fans dit nog eens groots overdoen in AMSTERDAM!

Amsterdam. Dit concert was voor mij geen succes omdat ik tijdens het concert, vanaf halverwege, met ernstige etens-allergiesymptomen (steken in m'n buik) bij de EHBO zat.

De dag zelf was wel vreselijk gezellig en leuk! Met al mijn vrienden heb ik daar echt van genoten. Het is voor mij niet alleen het concert, maar gewoon het hele dag doorbrengen met vrienden waarmee je de hele dag over Celine klept, fantaseert etc.

De beelden vooraf het concert heb ik vastgelegd op video, deze zijn op youtube te vinden:

Na dit concert kon ik alleen maar huilen en huilen. Ik had het voor mezelf echt op een negatieve wijze afgesloten.

Arras: Een concert waar ik eigenlijk helemaal niet op had gerekend. Voor mij was het in eerste instantie afgelopen na Amsterdam. Ik hoorde dat Carolien met haar vriendin Sylvia zou gaan, daarna hoorde ik dat Helen zou meegaan. En plotseling ging Felicia en tot slot besloot Ingmar om ook maar te gaan.

Toen kon ik natuurlijk niet achterblijven en na veel smeken, eisen en dreigen bij mijn ouders mocht ik naar dit concert gaan, met als enige probleem dat ik geen vervoer had. Gelukkig was Felies zo lief dat ik daar mocht blijven slapen en we hebben veel lol gehad met mijn camera waarmee we onderweg voorbijgangers filmen en onszelf, gek doen.

Ik wilde mijn camera eerst niet meenemen omdat hij bijna werd afgepakt in Amsterdam maar ik ben zo blij dat ik het toch heb gedaan. Geloof me, dat ding was heilig die nacht. Heb prachtige concertbeelden gefilmd. (bovendien kon Davey met z'n lange armen over de schermen heen filmen en zie je nog en paar glimpen van Celine die aan het soundchecken is.)

Dit concert was voor mij de absolute topper, ik heb Celine (voor de laagste concertprijs van 55 euro) het meest dichtbij meegemaakt en zelfs de tijd in de rij was geweldig.

Op weg naar Arras:

In de wachtrij:

Het concert:

Bij elkaar was 2008 een geweldig Celine topjaar en ik kan me niet voorstellen dat ze nu echt weg is, gewoon omdat er nog zoveel dingen moeten uitkomen en omdat er nog zoveel dingen te bekijken zijn van de tour.

Nu maar wachten op het volgende grote nieuws: Een kindje!

Ik hoop dat zooooo ontzettend voor haar!

Ze mag wel 1.000.000 geboortekaartjes laten drukken :P