xl.dodo Posted March 3, 2009 at 07:40 PM Posted March 3, 2009 at 07:40 PM Hallo!! Zo volgens mij heb ik hier heel wat gemist! We hebben het dus weer over de concerten? Zelf ben ik naar Antwerpen, Amsterdam en Arras geweest. Dit was mijn verslag van Antwerpen, waar ik me eigenlijk niet eens meer zoveel van herinner: 20 mei 2008 Eindelijk zal ik dan ook maar even mijn verslag houden over afgelopen vrijdag. Die dag heb ik voor het eerst in mijn leven Céline Dion in het echt kunnen zien. Wat een concert, wat een vrouw, wát een passie! Die dag zou ik eerst richting Tilburg gaan, omdat ik met een vriend, Jurgen, en zijn ouders mee zou gaan naar Antwerpen. Wat is zo'n jaar snel omgegaan, vorig jaar mei had Jurgen de tickets al besteld. Ik stond al vrij vroeg op het station, maar door alle spanning was ik mijn logeertas vergeten. Tja, dat moet je altijd weer precies overkomen op zó'n dag. Gelukkig was mam zo lief mijn tas te komen brengen. Tweede ramp volgde, het bleek dat de treinen door Rotterdam helemaal niet gingen door een treinontsporing. Ik was tot huilens toe helemaal in paniek, ik wist zelfs niet meer hoe ik in Tilburg moest raken en begon al uit te denken hoe ik in Antwerpen zou moeten komen. Carolien begon me al te bellen waar ik zat en bood me zelfs aan op te komen halen, niet wetend dat ik nog steeds in Leiden Centraal op het station stond. Mijn ouders adviseerden me toen maar over Utrecht te reizen, wat ik toen maar gedaan heb. Gelukkig verliep die rit zonder veel vertragingen en kwam ik nog redelijk op tijd aan in Tilburg. Carolien had me ondertussen al helemaal plat ge-smst met berichtjes als 'We staan nu bij het sportpaleis en we horen Céline soundchecken!' en 'Ik zag net Natasja Froger uit een limosine komen, René was er niet bij, misschien gaan ze wel een duet zingen!!'(wat achteraf dus voor Hart in Aktie bedoelt was, wordt in September uitgezonden!) Bij Jurgen thuis even broodjes smeren voor onderweg en ik dacht dat ik laat was maar Jurgen's vader en zijn zus kwamen ook maar niet opdagen. Om ongeveer kwart over vijf namen we de auto richting Antwerpen, we reden rond half zeven aan bij het Sportpaleis. Wat een drukte al! En wat vreemd allemaal, zoveel fans bij elkaar! En dan zie je het Sportpaleis en dan denk je: Daar ergens zit Céline in, die gaan we zometeen zien! We hadden nog vrij snel een parkeer plek, aten onze broodjes op en vertrokken richting het sportpaleis. Bij de ingang werd helemaal niet gecontroleerd en toen had ik enorme spijt dat ik toch geen poging had gewaagd om mijn videocamera mee te nemen. In Amsterdam ga ik het zeker proberen! Binnen was het al enorm druk. Allemaal stands waar Céline artikelen werden verkocht. Je zou al die stands wel leeg willen kopen maar dan moet je eerst je bankrekening plunderen. Ik kocht het tourboek en een Céline lichtje. Toen belde Carolien me, die wilde me zien. Ik zocht haar op, ze was helemaal door het dolle heen natuurlijk. Net als Ingmar, die samen met zijn vader het concert bezocht. Even later zochten wij onze plaatsen op. We zaten al een uur toen eindelijk het voorprogramma startte, met de franse Michael Gregorio. Heel leuk, hij deed van alles na, Mika, Luciano Pavarotti, Edith Piaf, Jean-Jaques Goldman en zelfs iets in het Nederlands. Wat die allemaal met zijn stem kan! Een vrouw voor ons liep met haar handen op haar oren weg, en ze is ook niet meer teruggekomen. Smaken verschillen hè, maar zonde van Céline! Eindelijk, na het voorprogramma en de pauze die daarop volgde, gingen de lichten uit en begon de show met een video-introductie van I Drove All Night. Céline maakte op het podium gebruik van een soort doorzichtige schermen, waarop werd geprojecteerd, maar je kunt er ook doorheen kijken. Daar kwam ineens Céline's schaduw door de schermen, ze schermen gingen omhoog en 'I Drove All Night' volgde. Wauw, ik heb het eerste nummer alleen maar naar dat persoontje op het podium gestaart; Is dat Céline Dion? Dat is zo vreemd, als je fan van iemand bent en diegene ken je alleen maar van televisie, filmpjes, foto's en muziek. En dan is ze daar ineens in het echt, dat is dan echt heel raar. Ik geloof zelfs nu nog niet echt dat ze het was. Ik wéét dat ze het was, maar nog steeds is dat moeilijk te bevatten. Ik ben de helft van de show gewoon al vergeten, ik zat er zo erg in! Na het eerste lied kwam de naar alle zijden van het podium om het publiek te begroeten, ik zat vrij hoog op de tribune en pas toen ze de 'catwalks' op kwam lopen, richting ons, zag ik haar heel goed! Ik zwaaide naar haar met mijn Céline lichtje, ze keek even mijn richting uit en lachte en zwaaide terug! Dat was zo'n leuke moment, als je oogcontact met Céline kan maken! De show was GEWELDIG. Céline is in het echt nog mooier dan op televisie en foto's en haar stem was FANTASTISCH. Tijdens 'My Love' moest ik mijn best doen geen traantjes weg te vegen, ze zingt met zoveel emotie, alles wat ze zingt lijkt ze te menen uit de grond van haar hart. Taking Chances en Alone waren fantastisch, S'il N'en Restait Qu'une was nog beter als op het album, en héél anders, met een startend gitaartje. 'Eyes on me' was spetterend, net als 'River Deep, Mountain High' en met de afsluiters 'My Heart Will Go On' en 'Pour Que Tu M'Aimes Encore' deed de hele zaal mee! Helaas zitten er altijd wel een paar mensen tussen die chagrijnig zitten te zijn. Wij dansen, zingen en klappen, naast mij zat een vrouw en die zat me echt zo aan te kijken van: 'Doe niet zo druk!' Ik heb het hele concert geen lachje bij haar gezien. Ga dan niet! Om even over half elf was het spektakel afgelopen en na nog even Carolien en Ingmar gesproken te hebben, vertrokken we weer richting Tilburg. Het was een heerlijke ervaring, binnenkort, op 2 juni, gaan ik, Ingmar, Carolien en haar nichtje, en ál die andere fans dit nog eens groots overdoen in AMSTERDAM! Amsterdam. Dit concert was voor mij geen succes omdat ik tijdens het concert, vanaf halverwege, met ernstige etens-allergiesymptomen (steken in m'n buik) bij de EHBO zat.De dag zelf was wel vreselijk gezellig en leuk! Met al mijn vrienden heb ik daar echt van genoten. Het is voor mij niet alleen het concert, maar gewoon het hele dag doorbrengen met vrienden waarmee je de hele dag over Celine klept, fantaseert etc.De beelden vooraf het concert heb ik vastgelegd op video, deze zijn op youtube te vinden: Na dit concert kon ik alleen maar huilen en huilen. Ik had het voor mezelf echt op een negatieve wijze afgesloten. Arras: Een concert waar ik eigenlijk helemaal niet op had gerekend. Voor mij was het in eerste instantie afgelopen na Amsterdam. Ik hoorde dat Carolien met haar vriendin Sylvia zou gaan, daarna hoorde ik dat Helen zou meegaan. En plotseling ging Felicia en tot slot besloot Ingmar om ook maar te gaan.Toen kon ik natuurlijk niet achterblijven en na veel smeken, eisen en dreigen bij mijn ouders mocht ik naar dit concert gaan, met als enige probleem dat ik geen vervoer had. Gelukkig was Felies zo lief dat ik daar mocht blijven slapen en we hebben veel lol gehad met mijn camera waarmee we onderweg voorbijgangers filmen en onszelf, gek doen. Ik wilde mijn camera eerst niet meenemen omdat hij bijna werd afgepakt in Amsterdam maar ik ben zo blij dat ik het toch heb gedaan. Geloof me, dat ding was heilig die nacht. Heb prachtige concertbeelden gefilmd. (bovendien kon Davey met z'n lange armen over de schermen heen filmen en zie je nog en paar glimpen van Celine die aan het soundchecken is.)Dit concert was voor mij de absolute topper, ik heb Celine (voor de laagste concertprijs van 55 euro) het meest dichtbij meegemaakt en zelfs de tijd in de rij was geweldig. Op weg naar Arras: In de wachtrij: Het concert: Bij elkaar was 2008 een geweldig Celine topjaar en ik kan me niet voorstellen dat ze nu echt weg is, gewoon omdat er nog zoveel dingen moeten uitkomen en omdat er nog zoveel dingen te bekijken zijn van de tour. Nu maar wachten op het volgende grote nieuws: Een kindje!Ik hoop dat zooooo ontzettend voor haar! Ze mag wel 1.000.000 geboortekaartjes laten drukken Jij hebt ook al zulke leuke verhalen! Ik vind het wel heel sneu voor je dat Amsterdam zo tegenviel.. Hoe kan dat nou? Een voedselalergie-aanval tijdens Céline! Gelukkig heb je ook veel super leuke herinneringen! O mensen, ik wordt echt blij van al deze verhalen.. Ik bijna weer even het gevoel van toen door al die filmpjes en herinneringen .. Dus kom maar op met die verhalen..Ik wilde dat het weer juni was.. Dat ik alles overnieuw mocht beleven ! Oh. ik moet naar beneden komen . Naja, fijne avond allemaal! Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Ingmar Posted March 4, 2009 at 03:45 PM Posted March 4, 2009 at 03:45 PM Wanneer niet..... Maandag niet. Toen was het zulk ontzettend lekker weer, met zonnebril naar huis gefietst na school.Mijn humeur werd met de minuut beter!! Quote
Leanne Posted March 4, 2009 at 05:00 PM Posted March 4, 2009 at 05:00 PM (edited) Ik wil ook wel zomer nu Nog een uurtje!!!! En dan Carolien!! Edited March 4, 2009 at 05:01 PM by Leanne Quote
xl.dodo Posted March 4, 2009 at 07:39 PM Posted March 4, 2009 at 07:39 PM Zomer nu? Ach.. Ik wil al een half jaar lang zomer.. Maarja, ze luisteren nog niet echt naar me Oeh, lees net dat er een nieuw duet aan zit te komen.. Gelukkig.. Hoef ik me toch niet te vervelen ! Fijne avond allemaal! Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Ingmar Posted March 4, 2009 at 09:04 PM Posted March 4, 2009 at 09:04 PM Hihi weer een zwangerschapsduet, net als Sous Le Vent. Quote
Ingmar Posted March 4, 2009 at 09:06 PM Posted March 4, 2009 at 09:06 PM *zucht* Ik heb heel misschien wel pfeiffer. Ik heb al een week of vier/vijf last van m'n klieren in m'n keelholte, heel vervelend, sowieso. Maar ik ben ook wel moe; ik ga eerst even een weekje kijken hoe het gaat als ik wat eerder naar bed ga, dus niet om elf uur in slaap, maar om half elf. Dus nu ga ik naar bed en dan zie ik wel even Als het niet verbetert ga ik volgende week waarschijnlijk naar de dokter. Quote
Leanne Posted March 5, 2009 at 07:52 AM Posted March 5, 2009 at 07:52 AM Ohhh beterschap Ingmar! Heel vervelend! Laat me weten als je de uitslag weet! Celine's stem wordt altijd mooier als ze zwanger is! LOL Quote
felicia Posted March 5, 2009 at 01:28 PM Posted March 5, 2009 at 01:28 PM Beterschap ingmar Zo ik hoop dat het echt gaat lukken met Lien Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
xl.dodo Posted March 5, 2009 at 01:54 PM Posted March 5, 2009 at 01:54 PM Beterschap Ingmar !Van mij hoeft Céline niet eens zo zeer weer zwanger te worden, als ze nu in de eerste plaats maar eens zorgt dat ze voldoende rust neemt en geniet van haar familie. Ze heeft echt even tijd voor zichzelf nodig! Maar.. Het zou natuurlijk wel erg leuk zijn! Zolang ze maar gelukkig is Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Davey84 Posted March 5, 2009 at 03:38 PM Author Posted March 5, 2009 at 03:38 PM nou ing, ik hoop niet dat je het hebt, want daar kan je lang mee zoet zijn! Het slechte weer en het voorval maakten dat dit concert toch niet zo denderend was en ik was dan ook blij dat het over was... Serieus pissed ben ik dan naar huis gereden... het is zo apart hoe mensen eenzelfde event anders beleven! Ik vond Arras geweldig!!! Het wachten in de regen was wat minder, maar het was erg gezellig met de mensen om ons heen en Céline zelf was ook zo anders; door de locatie, door het weer, doordat het de laatste echte show van de tour was! echt prachtig!! Van alle concerten van de tour was het qua Céline en sfeer voor mij echt de beste show! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Helen1981 Posted March 5, 2009 at 06:41 PM Posted March 5, 2009 at 06:41 PM Ohhh beterschap Ingmar! Heel vervelend! Laat me weten als je de uitslag weet! Celine's stem wordt altijd mooier als ze zwanger is! LOL Hahahaha het klinkt alsof ze al 6 x zwanger is geweest hahahaha! Maar inderdaad het klinkt zeker mooi! Ik wil niet zeggen mooier want Lien's stem is al zo mooi maar het klinkt heel zacht!! Ben benieuwd! Quote http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg Proud to be a Celine Dion Fan
MusicMatch Posted March 5, 2009 at 06:46 PM Posted March 5, 2009 at 06:46 PM Inderdaad, ik ben benieuwd Beterschap toegewenst Ingmar! Quote http://www.rscomp.nl/Dekking/hartje_1.gif She took my breath away the 2nd of June in AmsterdamApprends-moi tes manies, apprends-moi tes secrets..
Ingmar Posted March 5, 2009 at 09:19 PM Posted March 5, 2009 at 09:19 PM Dank jullie wel allemaal Arras vond ik schi-tte-rend!! Het wachten in de regen vond ik zelf echt hartstikke leuk Gosh wat een lol Met z'n zessen onder één paraplu of onder één poncho. "Hé, een gat!" "Nee, da's je hoofd!" "En hier zit een fan.." "Die het BEU is" LOL LOL!! Offe... "Ja, we zitten nu al 3 uur, en we moeten er nog zes!!" En natuurlijk die foto's aan het einde Hoe vaak hebben we die overnieuw moeten maken? http://i287.photobucket.com/albums/ll129/68_00/292223130_6_TTdl.jpg Quote
Ingmar Posted March 5, 2009 at 09:33 PM Posted March 5, 2009 at 09:33 PM Maargoed.. eerst Antwerpen natuurlijk Al maaaanden van tevoren SMEKEN en ZEUREN dat ze [lees: m'n vader] toch echt de beste en dus duurste kaarten moesten kopen voor mij en hem, omdat ik het concert NOOIT zou willen vergeten, zeker omdat het het mooiste zou zijn wat ik tot dan toe ooit had meegemaakt. Nou, dat was gelukt!! Maanden van tevoren was ik al aan het praten natuurlijk over het concert en wat ik wilde horen en eigenlijk niet wat ik niet wilde horen, want dat boeide me niet zo. Het was allemaal perféct geregeld; het concert was vlak voor mijn Centraal Examens, dus dat zou een mooie ontspanning zijn. Die avond, 16 mei, zou ik een eindexamenbbq van school hebben, maarja... ik heb nooit echt een band gehad met mensen van mijn jaar, dus ik ging daar sowieso niet heen. Met een concert op die avond had ik helemaal een mooi excuus 's Ochtends even naar school om wat boeken in te leveren, 's middags, rond een uur of half één naar Antwerpen met de auto, dus om kwart over één waren we in Antwerpen, auto bij Metropolis geplaatst en toen met de metro naar het Sportpaleis, even een indruk hebben. Toen naar het centrum, waar we [ik en m'n vader] wat hebben gedronken. Ondertussen de hele tijd met Carolien en Litsa sms'en over waar zij waren enzo en toen werd ik gebeld door Suzanne, om te meeten in het Antwerpen CStation. Nou, daar zag ik voor het eerst in 2,5 jaar bijna alle mensen die ik tot dan toe alleen op msn had gesproken. Dat vond ik echt super gaaf, heel gezellig, heel bijzonder ook! Want je bouwt natuurlijk toch een band met die mensen allemaal en dan opeens, na zoveel tijd, ontmoet je ze! Vooral met Dennis was eigenlijk wel heel bijzonder, omdat ik toch veel, ook persoonlijk, heb gemsn'd We zijn met z'n elven [Dennis en Estevam [heb ik ook ontmoet daarzo] moesten nog even naar het hotel, wat wegbrengen] gaan eten in het centrum. Na het eten en veeel geklets en gelachen over Céline natuulijk zijn we met de metro naar het Sportpaleis gegaan, en bij elk station stapten meer en meer mensen in, wat erg grappig is om te zien, want ja... zó veel Céline-fans had ik nog nooit bij elkaar gezien. Toen begon het concert, of tenminste... we zaten in dat gebouw Carolien zat op tien meter afstand van mij, dus nog een paar keer heen en weer zwaaien, naar elkaar toe enzo, of eigenlijk zij naar mij, want ik kon niet van m'n plek af, we zaten precies boven een ingang. Toen het voorprogramma, gewoonweg GENIAAL!! Michael Gregorio [net als in Arras] was super gaaf!! Love Today als opening was natuurlijk toppie! Van het concert weet ik niet zo veel meer eigenlijk, gelukkig heb ik inmiddels de bootleg, dus dat is luisteren luisteren en luisteren . Na het concert Leanne gemeet, en natuurlijk Jurgen ook, want die was mee. Carolien ook nog even gemeet, Suus en the gang vaarwel gezegd en toen was de mooiste dag van m'n leven voorbij.... Toen we in de auto zaten moesten we eerst nog dat Metropolis terrein af, waar we tien minuten over hebben gedaan :') Toen moesten we voor een trein wachten, die gelukkig ook geen paar minuten door bleef razen Toen naar huis, dus ik was om half twee [?] thuis, in bed en de volgende ochtend werken. Helaas had ik niet geslapen ongeveer door de impressie, ik kwam twee en een half uur te laat op m'n werk Gelukkig vonden ze het niet zo erg Morgen A'dam?? Quote
Ingmar Posted March 6, 2009 at 06:20 AM Posted March 6, 2009 at 06:20 AM Goeiemorgen! Koekje van de dag: Koffiewafels!! Quote
Davey84 Posted March 6, 2009 at 12:15 PM Author Posted March 6, 2009 at 12:15 PM haha dit wordt een hele concert experience thread! echt leuk om te lezen!! bah koffiewaffels! de enige koekjes met koffie die ik lekker vind zijn die noir dingen Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Helen1981 Posted March 6, 2009 at 04:01 PM Posted March 6, 2009 at 04:01 PM Ja cafe noir!!!! Mmmmmmmm..... Quote http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg Proud to be a Celine Dion Fan
Davey84 Posted March 6, 2009 at 05:23 PM Author Posted March 6, 2009 at 05:23 PM nog beter!! alhoewel draaien, likken, dippen toch wel een beetje vreemd is! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Leanne Posted March 6, 2009 at 05:24 PM Posted March 6, 2009 at 05:24 PM Ik heb trek in chocola! Hahahah die foto Ingmar!! Die heb ik toentertijd ook in het Arrastopic geplaats in de World Tour Section: "Of iemand zichzelf hierin herkent." Nog geen reactie op gehad geloof ik. Quote
Helen1981 Posted March 6, 2009 at 05:43 PM Posted March 6, 2009 at 05:43 PM Nou inderdaad! Maarja, ik zou het ook niet zeggen hoor als ik het was geweest! Dan zou ik mijn mond houden en de ogen uit mijn kop schamen... ! Gelukkig ben ik het niet! Oreo's zijn superverslavend!! Maar alleen die originele. Die met die andere smaken vind ik niks ! "Kinder"chocolade is ook zo lekker!!! Ja zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen die lekker zijn. Quote http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg Proud to be a Celine Dion Fan
Davey84 Posted March 6, 2009 at 08:44 PM Author Posted March 6, 2009 at 08:44 PM here's a random thought.... denken jullie ook niet, dat Anouk That's just the woman in me geweldig zou kunnen zingen??? Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
xl.dodo Posted March 6, 2009 at 09:36 PM Posted March 6, 2009 at 09:36 PM haha dit wordt een hele concert experience thread! echt leuk om te lezen!! bah koffiewaffels! de enige koekjes met koffie die ik lekker vind zijn die noir dingen Haha. Mijn schuld! Het is idd erg leuk om al die verhalen te lezen. Ooh. Nostalgische gevoelens spelen op. Die foto in Arras Ingmar, G-E-W-E-L-D-I-G! Ik zie het gewoon echt al voor me, hoe jullie daar een half uur hebben gestaan om één goede foto te maken.. Ik kan me trouwens echt goed voor stellen hoe het is om alle Céline mensen bij elkaar te zien en te ontmoeten! Zo leuk! Zeker op zo'n Céline gelegenheid, dan is het natuurlijk helemaal gezellig! Ik zou het graag nog een keer meemaken.. Ze moet maar snel weer hiernaartoe komen... Of we verplaatsen de hele boel naar Las Vegas! hihi. Nuja, ik ga nog even naar beneden en dan is ook deze dag alweer om...Fijne avond . O. Davey, hoe staat het eigenlijk met jou Frans lessen? Parle-tu très bien français maintenant? Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Helen1981 Posted March 6, 2009 at 09:38 PM Posted March 6, 2009 at 09:38 PM Uhhhhhm ja : (een kleintje ja)Maar het is Celine's nummer dus doe maar niet.... Wat vinden jullie van het filmpje "Celine toen ze ziek was"? Dat fragment was te zien tijdens "Star Academy"! Zo zielig vond het ik het Maar wat een prestatie dat ze toch even "All by myself" eruit weet te persen Het hele concert is trouwens een hele prestatie als je bijna geen stem meer hebt. Het was ook raar om haar zo hees te horen haha! Ik voelde de pijn bijna zelf toen ze zong!Ik ben zo benieuwd naar de dvd!!!! Can't wait !!! Quote http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg Proud to be a Celine Dion Fan
Davey84 Posted March 6, 2009 at 10:11 PM Author Posted March 6, 2009 at 10:11 PM haha dit wordt een hele concert experience thread! echt leuk om te lezen!! Haha. Mijn schuld! Het is idd erg leuk om al die verhalen te lezen. Ooh. Nostalgische gevoelens spelen op. O. Davey, hoe staat het eigenlijk met jou Frans lessen? Parle-tu très bien français maintenant?haha ik vind het ook heel leuk hoor!! ah ça va bien! nous sommes à leçons cinq maintenant. Mais je ne parle pas français erm fluente Uhhhhhm ja : (een kleintje ja)Maar het is Celine's nummer dus doe maar niet.... hahaha ik denk dat ze het ook heel gaaf zou kunnen zingen, met die rauwe stem van haar Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Leanne Posted March 6, 2009 at 11:04 PM Posted March 6, 2009 at 11:04 PM (edited) Welterusten! Edited March 6, 2009 at 11:06 PM by Leanne Quote
Davey84 Posted March 9, 2009 at 02:06 PM Author Posted March 9, 2009 at 02:06 PM lekkah!!! blah!! ben blij als het 5 uur is!! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Bralo20 Posted March 9, 2009 at 02:10 PM Posted March 9, 2009 at 02:10 PM Haai Nu ben ik dus nog altijd niet tot op de post geraakt om de tourboeken te verzenden naar Nederland... Grrrrrrrrrrr...Morgen eens zien dat ik er kan binnenvallen... Met hun idiote openingsuren ook... Quote ...
Recommended Posts