Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Ook hier iedereen van harte gefeliciteerd met Celine!! :holiday: :guitar: :cheer: :bi!rthday2: :partyguy: :rockinbanana:

Ik hoop dat ze een leuke dag heeft met taart, slingers, zingen, cadeautjes en de hele mikmak!

Dat ze maar een grote meid mag worden :laugh:

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Allemaal ook van mij HARTELIJK GEFELICITEERD!!!

Ook als jullie nog niet een sms van mij hebben gehad ;)

Of als ik jullie nummer niet heb en dus geen sms kan sturen :P

Dat ze inderdaad maar een grote meid mag worden met een baby in d'r lijf!

Posted
:laugh: jaaaa gefeliciflapstaart! :party: ik ben er zeker van dat ze flink verwend wordt! :giggle:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted (edited)

Van harte gefeliciteerd met Lien!!! :pile: :partytime: :jerry: :cheers: :clapping: :clap:

Ingmar ik kan je SMSjes niet lezen, want mijn mobiel ligt in mijn locker bij de Albert Heijn en ik heb geen zin om m op te halen :P

maar ik lees m volgende week wel :)

:laugh: jaaaa gefeliciflapstaart! :party: ik ben er zeker van dat ze flink verwend wordt! :giggle:

Met schoenen ongetwijfeld :D

Edited by Leanne
Posted

Ik zit me net te bedenken...stel dat je haar kent en je word uitgenodigd op haar verjaardag....(erg onwaarschijnlijk :confused: maar okee).

Wat moet je zo'n mens nou geven???? Meest vermogende artiest op aarde zowat, heeft alles al en zo niet kan ze het zo kopen.

Ik ben blij dat ik niks hoef te verzinnen....ik ben toch al zo'n ramp met cadeautjes verzinnen :shy:

Nou zou Celine zeggen dat ze al blij is met je aanwezigheid en dat dat al een cadeau is :innocent: ....iets in die trant

Posted
haha ja dat denk ik ook!! hmmm ik zou denk ik een boek geven... of een mooi boeket! :hmm:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Ja een boek, das een goeie! Zeker nu ze pauze heeft kan ze lekker lezen....Goed idee! Unfortunately, We're not invited :glare:

Welk boek zou je dan geven??

Posted

'Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaa in de gloooooooooooriiiiiiiiiiaaaaaaaaa in de glooooooooooooooooooriiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaa.

Hieperdepiep Hoera! Hieperdepiep Hoera!

O. Als ik zou worden uitgenodigd op haar verjaardag.. Tja, dan zou ik er niet eens bij stilstaan om een kado mee te nemen.. ik zou zo stijf staan van de zenuwen dat ik het glad zou vergeten :lol: Nee. Ik zou haar een paar mooie Louboutins geven :wub: . Ik heb vandaag mijn eerste salaris gestort gekregen... helaas kan ik daar mijn mooie Louboutins nog niet van kopen :down: Achja. Sparen is ook een kunst! hihi.

Ik ga zo beneden nog even iets lekkers halen, heb ik toch Céline's verjaardag nog een beetje gevierd!

Vandaag was echt een rare dag.. hihi. Een hele goede vriend van mij meldde prompt dat hij een 'vriendJE' heeft.. dat had ik dus even niet aan zien komen.. :blink: . Ik keek hem zo raar aan, dat hij mij vierkant uitlachte. Ik ben wel heel blij voor hem, en trots.. Ik vind het heel knap hoe hij er mee omgaat.. Het lijkt me echt super moeilijk.. Je wordt door iedereen (zeker in het begin) toch aangekeken.. Alleen een beetje jammer dat ik zijn vriendje niet ken. :down: Ben wel benieuwd! haha.

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Dat vraagt om een foto :P

Wat zou ik Lien geven.. Een hele dikke knuffel en een boek is ook wel een leuk idee :)

Ik kan wel janken.. het is zoo vroeg! Té vroeg.

Posted
Hmm, net het nieuwe nummer van Raisorlight of zoiets op de radio... Best wel een knap nummer...
...
Posted
hello! :whee: wat voor koekjes vind jij lekker? :P

Posted

Vandaag weer gewerkt!! Heerlijk weer bij mijn kindjes. Ik had ze gemist!!

Maar net wel gelijk een vergadering van 2,5 uur achter de rug.... :glare: !! Ik ben helemaal gaar nu :down:

Posted
thought I'll pop in here. :mellowbye:

Didn't know you understand Dutch? ;)

...
Posted

gisteravond zette ik nog eventjes mijn radio aan, op radio west... en welk nummer draaide ze??!! WHERE DOES MY HEART BEAT NOW!! :w00tbounce: dat was echt gaaf om op de radio te horen! :D

haha helen, ze hadden je wel meteen lekker te pakken ;)

Posted
WHERE DOES MY HEART BEAT NOW!!

Een van haar knapste nummers... Helaas te weinig gespeeld op de radiostations...

...
Posted
Jullie veter zit los!!!!! :P
Posted
KIJK!!! DAAR VLIEGT EEN DOOIE MUS! :o

Posted

:angry: ...

Potvolkofie! Had ik de hele dag net veilig overleeft.. in geen enkele flauwe grap getrapt, niemand gelukt om mij beet te nemen.

KOM IK HIER AAN! $)(#)_(#(#_)*)(@)( Is het me weer niet gelukt om me niet te laten foppen op een april.

Davey. Je hebt mijn hele humeur verpest.. Oo. Het is al laat dus mijn denkvermogen begint af te zwakken.. en jaahoor ik loop er met open ogen in. Ik was al helemaal blij.. maar nee... :down:

Maar ik geef toe :lol: Iedereen trapt erin... ik ook... en het is ook best een groede grap. Hoe lang duurde het om deze te verzinnen?

Iemand vandaag nog een andere leuke grap gehoord?

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted
:lmao: sorrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyy!! :hug: ;)

Posted

haha. Apologize accepted. :D

*** dag was het vandaag! Gauw slapen.

Tot morgen allemaal.

:flowers:

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Wat een grapjas he die Dave.... :laugh: !!!!

Ik zou er ook in gestonken zijn hoor, maar ik ben gister de hele dag niet achter de computer geweest dus ik lees net pas al mijn mail!

Posted
:giggle: hij is goed gelukt!! :D

Posted

zonnesteek??

jezus!!! ik wou een rustige dag... maar dat is er niet van gekomen!! :wacko:

Posted

nee, alles gaat fout vandaag. Alles alles alles

Sorry, ik moet toch ergens even mijn frustratie uiten:

:jumped: :beam: :guns: :yucky: :sneaky2: :rip1: :puke: :ranting: :pissed: :mad2: :hang: :chair: :blowup: :bangin: :bash: :angry: