Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Saaaaaaaaaaaaaaaie boel hier :wacko: .

Kom we gaan het wat opleuken.

Ik zag net een leuk topic staan. Over Céline-vrienden. :D

Wie zijn nou jullie Céline-vrienden? Heb je daar echt goed contact mee?

Hoe groot deel van jullie leven maakt Céline (en de Céline-vrienden) uit?

:lol:

Goh. Dat ik nog zo creatief kan zijn na zo'n slaapverwekkende dag..

Davey, hoe was het concert van Ilse? Je had niks gemist hoor. Ik vond het programma behoorlijk saai/nep vooral Céline's stukje :down: .

Ingmar, Ik ga wel mee naar Berlijn haha :P

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Mijn celinevrienden hebben mijn leven veranderd. Ik had eigenlijk niet echt vrienden.

Die 'vrienden' van hier namen me niet echt zoals ik was.

Mijn echte Celine vrienden zijn:

Amanda, Carolien, Ingmar, Helen, Sylvia, Wesley, Jurgen, Alexandra uit Roemenie & dan heb ik zo nog wel 10 contacten waar ik ontzettend lekker mee kan kleppen op msn enzo, Felicia, Suus Etc. (iedereen die hier op het forum en op www.celinedion.nl forum rondhangt bedoel ik ook) En op dit 'koekjes' forum natuurlijk! De forums zijn echt een plek om mijn hart te luchten over Lien zonder te worden uitgelachen.

Met de meeste van de bovenstaande namen ben ik ook gewoon wel eens gezellig een dagje uit, we hebben laatst met mij, Ingmar, Carolien, Sylvia en Helen nieuwjaar gevierd bij Carolien. En vorig jaar ben ik met hetzelfde clubje maar toen ook met Davey erbij naar Arras geweest en naar de Efteling. (met dank aan Felicia natuurlijk!!)

Nee, ik kan Celine en mijn vrienden echt nooit meer missen!!!!

En ook andere dingen zoals problemen die ik kwijt moet, lijken meer door mijn Celine vrienden te worden begrepen dan door andere mensen. Net alsof vele Celinefans zo ongeveer hetzelfde karakter hebben als ik!

Posted

Mijn echte Céline-vrienden zijn Leanne, Helen, Carolien, Sylvia, Dennis [ook echt een hele hele goede], Davey, Suus. Voor de rest kan ik heel leuk kletsen met allemaal andere fans, zoals ook met jou, Laura :P En met Felicia, Sharon [uit DH], Ximena, Lysanne, Robin, en ga zo maar door. Ik heb ook wel best goede internationale contacten gekregen via hier, bijvoorbeeld met mensen uit de VS, Griekenland één, één uit GB, één uit Argentinië. Dat is zo ontzettend leuk om met die mensen op msn te zitten!

Met andere woorden, ik kan nooit meer zonder al die vrienden en vriendinnen!! En al helemáál niet zonder Céline.

Posted
Het koekje van de dag: een mandje overheerlijke croissants
...
Posted (edited)

Goedemiddag allen.

Bralo, ik zou best een croissantje willen, maar ik ben aan het lijnen..... :(

Knap lastig vooral vandaag, want mijn papa is jarig en nu moet ik die heerlijke appeltaart laten staan :(

Heeeeey Helen, jij ook hier? Ben je nog erg ziek?

Edited by Leanne
Posted

Jij lijnen??? Das helemaal niet nodig! Gefeliciteerd met je vader :holiday:

Ja nog steeds ziek....

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

BETERSCHAP HELEN! :flowers:

O. Ja. Ik vind het echt leuk om zo Céline mensen te leren kennen. Met hen kan je in feite nog meer delen dan met je gewone vrienden.. namelijk onze passie voor Céline! Dat is echt fijn!

Ik heb ook een paar hele leuke mensen leren kennen door Céline.. Dat zijn nu echt hele goede vrienden.. Alleen het probleem is dat ze best ver weg wonen.. en ik mag er niet zonder meer naartoe. Mijn ouders zijn namelijk van mening dat ik zat vrienden hier heb en dat ik beter daar mijn tijd in kan steken. ZO'n vriendschap op afstand houdt toch geen stand.. It's a waste of time :down: zeggen ze.

Daar ben ik het natuurlijk NIET mee eens.. maargoed.

Maar binnenkort komt een vriendinnetje naar mij toe, dus ik hoop maar dat ze net zo lief/leuk/slim/grappig/knap etc is in het 'echt'.. (dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker).. misschien dat mijn ouders dan iets minder moeilijk doen :D !

Ingmar, ik kan ook gezellig met jou praten hoor! Alleen momenteel negeer je me een beetje :P haha.

Wie weet, als we over een paar jaar met zijn allen richting Vegas gaan. Dat lijkt me echt zo leuk! Ik kan niet wachten op die dag!

Dan zie ik bovendien direct AL mijn Céline-vrienden/kennissen :lol:.

Jullie gaan dan toch wel allemaal mee hè!? hihi.

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
oooh balen dat je nog steeds ziek bent helen! :( BETERSCHAP!!! :friends:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

gister hoorde ik die achterlijke bono zeggen: U2 fans zijn de beste (betere) fans, over het algemeen zijn ze slimmer, meer betrokken (met de mensheid etc), daarom word ik zo hoog geacht!!

ik werd echt ontoepasselijk! :sick:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Veel beterschap Helen!

Pfff... 't Is hier weer k*tweer zoals we dat in het mooi Vlaams zeggen :icon_mgreen:

Ik wil op verlof en liefst naar de USA... :( Toch eens werk van maken denk ik, als ik voor einde juni naar de US vlieg met United Airlines krijg ik dubbele airmiles, wat altijd handig meegenomen is om een hogere status te krijgen...

...
Posted
gister hoorde ik die achterlijke bono zeggen: U2 fans zijn de beste (betere) fans, over het algemeen zijn ze slimmer, meer betrokken (met de mensheid etc), daarom word ik zo hoog geacht!!

ik werd echt ontoepasselijk! :sick:

Hela, hela, niks tegen Bono hé... U2 is IMHO de beste groep ter wereld... Ik ben al blij dat hij toch bevestigd heeft dat ze naar België komen :D

...
Posted (edited)
ik heb de schurft aan U2! :puke: Edited by Davey84

Posted
ik heb de schurft aan U2! :puke:

Tssss :icon_mrgreen:

...
Posted
Nou die Bono heeft zichzelf wel hoog zitten zeg! Ik hou niet van artiesten die denken dat Jezus zelf zijn.... :glare: !!!

Posted
KSTT EDWIN!!! Dit is alleen voor écht Nederlands sprekende mensen :P
Posted
:giggle: inderdaad!! ga maar lekker in de engelse sectie spammen! :P LOL

Posted

LOL

場合は、英語圏の人々が英語のスキルを詳細にする必要がある、私は突然私の日本語を表示するメインで再び立ち上がるには巨大な衝動に駆られる!

ボノは愚かなことです!セリーヌのファンは単純に最高です! : P

Posted
Dat wou ik ook net zeggen Lean!!!

Posted
LOL

場合は、英語圏の人々が英語のスキルを詳細にする必要がある、私は突然私の日本語を表示するメインで再び立ち上がるには巨大な衝動に駆られる!

ボノは愚かなことです!セリーヌのファンは単純に最高です! : P

Babelfish kan het blijkbaar niet vertalen :D

Het resultaat:

The situation は, English 圏 の person 々 が English の ス キ ル を detailed に す る essential が あ る, the private は private の Japanese を expression す る メ イ ン で び sets up ち on が る に は the huge な impulsion again suddenly に 駆 ら れ る! ボ ノ は simpleminded か な こ と で す! セ リ ー ヌ の フ ァ ン は 単 pure に highest で す

:sofunny:

...
Posted
Nou die Bono heeft zichzelf wel hoog zitten zeg! Ik hou niet van artiesten die denken dat Jezus zelf zijn.... :glare: !!!

Je hebt gelijk...

Hij is Jezus niet, hij is God :icon_mrgreen:

...
Posted

Oh ja, voor ik het vergeet...

Ieder zijn goedemorgen gewenst!

...
Posted

Je hebt gelijk...

Hij is Jezus niet, hij is God :icon_mrgreen:

:glare:

Posted

god?!?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

WAT EEN GOEIE GRAP!!!

:dots:

Posted (edited)
Iedereen Edited by Leanne
Posted (edited)
een Edited by Leanne
Posted
oh, het is al bijna middag
Posted

Oh dat is zo mooi.. Ik vind het altijd zo leuk om te zien en te horen hoe bescheiden sommige mensen toch blijven ondanks hun success :D

:hmm: We hebben toch echt wel een soort van sarcastische emo nodig

:laugh: