Leanne Posted April 11, 2009 at 09:09 AM Posted April 11, 2009 at 09:09 AM Maar Stijn blijft gelukkig lachen Ohh, Iik heb vannacht gedroomd over een hele leuke jongen die ik ken van ehh.. Nee dat zeg ik niet, straks komt ie ineens hier, je weet maar nooit. Hij is geen fan van Lien maar ja, je moet op alles voorbereid zijn haha! Maar ik weet niet zeker of ik nou verliefd ben ja of nee.. Ik weet die grens voor mezelf niet! Quote
Bralo20 Posted April 11, 2009 at 09:23 AM Posted April 11, 2009 at 09:23 AM Maar Stijn blijft gelukkig lachen Och, ik ben daarin sportief. Soms win je, soms verlies je, ik sta er quasi wekelijks en het is mijn eerste boete in een jaar tijd, ik heb dus al heel wat parkingkosten uitgespaard Hetzelfde met te snel rijden, meestal win je maar als ze je toch eens pakken moet je sportief zijn Ohh, Iik heb vannacht gedroomd over een hele leuke jongen die ik ken van ehh.. Nee dat zeg ik niet, straks komt ie ineens hier, je weet maar nooit. Hij is geen fan van Lien maar ja, je moet op alles voorbereid zijn haha! Maar ik weet niet zeker of ik nou verliefd ben ja of nee.. Ik weet die grens voor mezelf niet! Yuk, dromen van een leuke jongen Geef mij dan maar een droom over een leuk meisje/vrouw Quote ...
Davey84 Posted April 11, 2009 at 01:37 PM Author Posted April 11, 2009 at 01:37 PM zo ff lekker naar de boulevard geweest! wat is het warm in die zon zeg!!! maar nu moet ik nog ff aan een opdracht werken en ik heb zó geen zin! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
xl.dodo Posted April 11, 2009 at 02:44 PM Posted April 11, 2009 at 02:44 PM zo ff lekker naar de boulevard geweest! wat is het warm in die zon zeg!!! maar nu moet ik nog ff aan een opdracht werken en ik heb zó geen zin! Pfuh. Join the club. Ik 'probeer' hier ook hard aan mijn PO te werken, aangezien hij donderdag af moet -PANIEK!- en dat terwijl de hele familie buiten in de tuin een cocktail aan het nuttigen is... Life's hard! Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
xl.dodo Posted April 12, 2009 at 01:38 PM Posted April 12, 2009 at 01:38 PM Haalloooo. Iemand al misselijk van de paaseitjes haha. Ik mocht ze vanmorgen gaan zoeken in de tuin met mijn zusje haha.Wel een beetje jammer dat het zonnetje hier weg is... O voordat ik het vergeet.Zouden jullie mij een heel groot plezier willen doen?Zouden jullie de enquete hieronder willen invullen ? Het is voor mijn PO, het is best wel belangrijk aangezien hij 20% meetelt voor het examen. Het stelt vrij weinig voor, maarja, het moest, dus dan doen we dat.. Ik moet mensen van allerlei verschillende leeftijden hebben en waar kan ik dat beter vragen dan hier .Merci d'avance! Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
xl.dodo Posted April 12, 2009 at 01:39 PM Posted April 12, 2009 at 01:39 PM Enquete maatschappijleer. 1. Uit welke leeftijdscategorie komt u? 10 - 16 17 – 20 21 – 30 31 - 40 41 - 60 60+ 2 Wat doet u als er reclame op tv komt? U zapt weg. U blijft kijken. U gaat even wat anders doen. (bijv. naar het toilet of wat drinken inschenken) 3. Als u naar reclame op tv kijkt, wat zorgt er dan voor dat u reclame aantrekkelijk vindt? Humor Een bekende Nederlander/sporter Slogan (bijv. Jazeker, de Hypotheker) Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Welke vorm van reclame vindt u het prettigst? In een tijdschrift Op tv Op de radio In een folder Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Heeft u wel eens iets gekocht door reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Heel vaak Een paar keer 1 keer Nooit 6. Wat zorgt ervoor dat u iets koopt uit een reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Als er in een deskundige in de reclame voorkomt Als er een mooie man of vrouw in de reclame voorkomt Als de er veel moeilijke woorden worden gebruikt Als je veel korting krijgt Als je er snel bij moet zijn, omdat het anders is uitverkocht Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 7. Uit welke categorie zal u het snelst iets kopen uit een reclame? Schoonmaakartikelen Schoonheidsproducten Kleding en accessoires Eten en drinken Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Denkt u dat er grenzen zitten aan de geloofwaardigheid van reclame? Ja, want………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Nee, want …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Wat maakt propaganda overtuigend? (propaganda = reclame voor een politieke partij of groep) Eerlijkheid Sympathie voor de burger Overeenkomstige normen en waarden Veel belovende woorden Als de opinieleider die veel bezoeken brengt bij de burgers Als er wordt verteld waarom de andere partijen niet goed zijn Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Leanne Posted April 12, 2009 at 04:08 PM Posted April 12, 2009 at 04:08 PM Ohh ik ben dol op enquetes Quote
xl.dodo Posted April 13, 2009 at 10:21 AM Posted April 13, 2009 at 10:21 AM Als mensen hem willen invullen, heel graag.. ik ben er echt mee geholpen! Je kan hem natuurlijk ook naar mij toe PM'en.. dat is net zo handig..Alvast bedankt . Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Ingmar Posted April 13, 2009 at 12:58 PM Posted April 13, 2009 at 12:58 PM GOEEEDEMIDDAG!! Kamp was super gezellig!! Vooral toen gisterenmiddag de mooiboys uit Gorinchem weg gingen Ik ga zo even je poll invullen Laura! En Leanne moet een vriendje! Quote
xl.dodo Posted April 13, 2009 at 05:16 PM Posted April 13, 2009 at 05:16 PM Merci Davey en Ingmar voor het invullen! Anyone else? O. vertel Ingmar, waarom moet Leanne een vriendje?Dromen van een leuke jongen.. mmm. dat zegt idd wel wat. haha. Misschien vind je die jongen toch leuker dan je denkt! Hij is wel in je gedachte, anders zou je er niet over dromen, dus leuk vind je hem sowieso.. Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Davey84 Posted April 14, 2009 at 08:09 AM Author Posted April 14, 2009 at 08:09 AM BAH! maandag!!! erm dinsdag!!! en waarom is het nu mooier weer dan de afgelopen 2 dagen!?!? Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
CelineRules! Posted April 14, 2009 at 11:36 AM Posted April 14, 2009 at 11:36 AM BAH! maandag!!! erm dinsdag!!! Hahaha, wou ik net zelf gaan posten.. meh Quote
Bralo20 Posted April 14, 2009 at 01:06 PM Posted April 14, 2009 at 01:06 PM Merci Davey en Ingmar voor het invullen! Anyone else? Sorry, ik haat reclame, mijn antwoorden staan er niet tussen Quote ...
Bralo20 Posted April 14, 2009 at 01:06 PM Posted April 14, 2009 at 01:06 PM 1 goedemorgen samen Quote ...
felicia Posted April 14, 2009 at 02:34 PM Posted April 14, 2009 at 02:34 PM nou Laura hier is ie hoor ik doe de antwoorden wel dik gedrukt 1. Uit welke leeftijdscategorie komt u? 10 - 16 17 – 20 21 – 30 31 - 40 41 - 60 60+ 2 Wat doet u als er reclame op tv komt? U zapt weg. U blijft kijken. U gaat even wat anders doen. (bijv. naar het toilet of wat drinken inschenken) 3. Als u naar reclame op tv kijkt, wat zorgt er dan voor dat u reclame aantrekkelijk vindt? Humor Een bekende Nederlander/sporter Slogan (bijv. Jazeker, de Hypotheker) Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Welke vorm van reclame vindt u het prettigst? In een tijdschrift Op tv Op de radio In een folder Iets anders, namelijk……eingelijk geen een maar ja ……………………………………………………………………………………………………………………… 5. Heeft u wel eens iets gekocht door reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Heel vaak Een paar keer 1 keer Nooit 6. Wat zorgt ervoor dat u iets koopt uit een reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Als er in een deskundige in de reclame voorkomt Als er een mooie man of vrouw in de reclame voorkomt Als de er veel moeilijke woorden worden gebruikt Als je veel korting krijgt Als je er snel bij moet zijn, omdat het anders is uitverkocht Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 7. Uit welke categorie zal u het snelst iets kopen uit een reclame? Schoonmaakartikelen Schoonheidsproducten Kleding en accessoires Eten en drinken Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Denkt u dat er grenzen zitten aan de geloofwaardigheid van reclame? Ja, want………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Nee, want …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Wat maakt propaganda overtuigend? (propaganda = reclame voor een politieke partij of groep) Eerlijkheid Sympathie voor de burger Overeenkomstige normen en waarden Veel belovende woorden Als de opinieleider die veel bezoeken brengt bij de burgers Als er wordt verteld waarom de andere partijen niet goed zijn Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… Klaaaaaaar Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
xl.dodo Posted April 14, 2009 at 03:24 PM Posted April 14, 2009 at 03:24 PM nou Laura hier is ie hoor ik doe de antwoorden wel dik gedrukt 1. Uit welke leeftijdscategorie komt u? 10 - 16 17 – 20 21 – 30 31 - 40 41 - 60 60+ 2 Wat doet u als er reclame op tv komt? U zapt weg. U blijft kijken. U gaat even wat anders doen. (bijv. naar het toilet of wat drinken inschenken) 3. Als u naar reclame op tv kijkt, wat zorgt er dan voor dat u reclame aantrekkelijk vindt? Humor Een bekende Nederlander/sporter Slogan (bijv. Jazeker, de Hypotheker) Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Welke vorm van reclame vindt u het prettigst? In een tijdschrift Op tv Op de radio In een folder Iets anders, namelijk……eingelijk geen een maar ja ……………………………………………………………………………………………………………………… 5. Heeft u wel eens iets gekocht door reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Heel vaak Een paar keer 1 keer Nooit 6. Wat zorgt ervoor dat u iets koopt uit een reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Als er in een deskundige in de reclame voorkomt Als er een mooie man of vrouw in de reclame voorkomt Als de er veel moeilijke woorden worden gebruikt Als je veel korting krijgt Als je er snel bij moet zijn, omdat het anders is uitverkocht Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 7. Uit welke categorie zal u het snelst iets kopen uit een reclame? Schoonmaakartikelen Schoonheidsproducten Kleding en accessoires Eten en drinken Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Denkt u dat er grenzen zitten aan de geloofwaardigheid van reclame? Ja, want………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Nee, want …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Wat maakt propaganda overtuigend? (propaganda = reclame voor een politieke partij of groep) Eerlijkheid Sympathie voor de burger Overeenkomstige normen en waarden Veel belovende woorden Als de opinieleider die veel bezoeken brengt bij de burgers Als er wordt verteld waarom de andere partijen niet goed zijn Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… Klaaaaaaar O. dankje dankje dankje dankje dankje! Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Helen1981 Posted April 14, 2009 at 04:58 PM Posted April 14, 2009 at 04:58 PM De dinsdag zit er weer op...Nog maar 2 dagen dave...moet te doen zijn toch???Ja dat mooie weer je doet er toch niks aan. Balen want wij kunnen nu niet met de kindjes buitenspelen op het plein want ze gaan een nieuwe buitenspeelplaats maken. Dus we moeten verplicht binnen de kinderen vermaken... !! Ach...straks hebben we weer een mooi plein (en veel meer plek!) Ik ga ook even de enquete invullen... Quote http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg Proud to be a Celine Dion Fan
Helen1981 Posted April 14, 2009 at 05:03 PM Posted April 14, 2009 at 05:03 PM Enquete maatschappijleer. 1. Uit welke leeftijdscategorie komt u? 10 - 16 17 – 20 21 – 30 31 - 40 41 - 60 60+ 2 Wat doet u als er reclame op tv komt? U zapt weg. U blijft kijken. U gaat even wat anders doen. (bijv. naar het toilet of wat drinken inschenken) 3. Als u naar reclame op tv kijkt, wat zorgt er dan voor dat u reclame aantrekkelijk vindt? Humor Een bekende Nederlander/sporter Slogan (bijv. Jazeker, de Hypotheker) Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Welke vorm van reclame vindt u het prettigst? In een tijdschrift Op tv Op de radio In een folder Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Heeft u wel eens iets gekocht door reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Heel vaak Een paar keer 1 keer Nooit 6. Wat zorgt ervoor dat u iets koopt uit een reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Als er in een deskundige in de reclame voorkomt Als er een mooie man of vrouw in de reclame voorkomt Als de er veel moeilijke woorden worden gebruikt Als je veel korting krijgt Als je er snel bij moet zijn, omdat het anders is uitverkocht Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 7. Uit welke categorie zal u het snelst iets kopen uit een reclame? Schoonmaakartikelen Schoonheidsproducten Kleding en accessoires Eten en drinken Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Denkt u dat er grenzen zitten aan de geloofwaardigheid van reclame? Ja, want………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Nee, want …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Wat maakt propaganda overtuigend? (propaganda = reclame voor een politieke partij of groep) Eerlijkheid Sympathie voor de burger Overeenkomstige normen en waarden Veel belovende woorden Als de opinieleider die veel bezoeken brengt bij de burgers Als er wordt verteld waarom de andere partijen niet goed zijn Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… Quote http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg Proud to be a Celine Dion Fan
Leanne Posted April 14, 2009 at 06:18 PM Posted April 14, 2009 at 06:18 PM Midgetgolfen was veetttttt!!!! Quote
Bralo20 Posted April 14, 2009 at 08:06 PM Posted April 14, 2009 at 08:06 PM Verdomme, ik ben blijkbaar op het VTM nieuws geweest zaterdag http://streaming.vtm.be/VTM/agility/20090411_hn13.wmv Merde En ik doe altijd zo m'n best om niet in beeld te komen Nog iets dat ik moet leren: mij deftig parkeren. Ter info, ik ben dus de fotograaf die even in beeld komt samen met een agent in het begin En de zwarte Ford die daar schots en scheef over de snelweg staat is mijn wagen. Ik sliep dus nog half Grrrr... Quote ...
Marijn_7 Posted April 14, 2009 at 08:06 PM Posted April 14, 2009 at 08:06 PM (edited) 1. Uit welke leeftijdscategorie komt u? 10 - 16 17 - 20 21 - 30 31 - 40 41 - 60 60+ 2 Wat doet u als er reclame op tv komt? U zapt weg. U blijft kijken. U gaat even wat anders doen. (bijv. naar het toilet of wat drinken inschenken) 3. Als u naar reclame op tv kijkt, wat zorgt er dan voor dat u reclame aantrekkelijk vindt? Humor Een bekende Nederlander/sporter Slogan (bijv. Jazeker, de Hypotheker) Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Welke vorm van reclame vindt u het prettigst? In een tijdschrift Op tv Op de radio In een folder Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Heeft u wel eens iets gekocht door reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Heel vaak Een paar keer 1 keer Nooit 6. Wat zorgt ervoor dat u iets koopt uit een reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Als er in een deskundige in de reclame voorkomt Als er een mooie man of vrouw in de reclame voorkomt Als de er veel moeilijke woorden worden gebruikt Als je veel korting krijgt Als je er snel bij moet zijn, omdat het anders is uitverkocht Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 7. Uit welke categorie zal u het snelst iets kopen uit een reclame? Schoonmaakartikelen Schoonheidsproducten Kleding en accessoires Eten en drinken Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Denkt u dat er grenzen zitten aan de geloofwaardigheid van reclame? Ja, want in reclames worden producten toch vaak mooier neergezet om ze aantrekkelijker te maken voor mensen om het te kopen. En dat beinvloed zeker de geloofwaardigheid van een bepaald merk/artikel Nee, want …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Wat maakt propaganda overtuigend? (propaganda = reclame voor een politieke partij of groep) Eerlijkheid Sympathie voor de burger Overeenkomstige normen en waarden Veel belovende woorden Als de opinieleider die veel bezoeken brengt bij de burgers Als er wordt verteld waarom de andere partijen niet goed zijn Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… Veel succes verder met je PO!!! Edited April 14, 2009 at 08:08 PM by Marijn_7 Quote Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Leanne Posted April 14, 2009 at 09:02 PM Posted April 14, 2009 at 09:02 PM 1. Uit welke leeftijdscategorie komt u? 10 - 16 17 - 20 21 - 30 31 - 40 41 - 60 60+ 2 Wat doet u als er reclame op tv komt? U zapt weg. U blijft kijken. U gaat even wat anders doen. (bijv. naar het toilet of wat drinken inschenken) 3. Als u naar reclame op tv kijkt, wat zorgt er dan voor dat u reclame aantrekkelijk vindt? Humor Een bekende Nederlander/sporter Slogan (bijv. Jazeker, de Hypotheker) Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Welke vorm van reclame vindt u het prettigst? In een tijdschrift Op tv Op de radio In een folder Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Heeft u wel eens iets gekocht door reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Heel vaak Een paar keer Zo af en toe 1 keer Nooit 6. Wat zorgt ervoor dat u iets koopt uit een reclame? (Denk aan alle soorten reclame) Als er in een deskundige in de reclame voorkomt Als er een mooie man of vrouw in de reclame voorkomt Als de er veel moeilijke woorden worden gebruikt Als je veel korting krijgt Als je er snel bij moet zijn, omdat het anders is uitverkocht Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 7. Uit welke categorie zal u het snelst iets kopen uit een reclame? Schoonmaakartikelen Schoonheidsproducten Kleding en accessoires Eten en drinken Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Denkt u dat er grenzen zitten aan de geloofwaardigheid van reclame? Ja, want... een artikel wordt vaak beter neergezet dan het in werkelijkheid is. bijvoorbeeld bij wasmiddelen zie je de vlekken op een witte broek weggetrekken, maar vaak is het in het echt helemaal niet zo goed. Of antirimpel cremes, die rimpels worden allemaal weggephotoshopt. Het zal misschien wel iets helpen, maar die reclame komt vaak zo over dat mensen denken dat ze eruit gaan zien als een filmster, gewoon omdat ze altijd de boel overdrijven. Nee, want …………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Wat maakt propaganda overtuigend? (propaganda = reclame voor een politieke partij of groep) Eerlijkheid Sympathie voor de burger Overeenkomstige normen en waarden Veel belovende woorden Als de opinieleider die veel bezoeken brengt bij de burgers Als er wordt verteld waarom de andere partijen niet goed zijn Iets anders, namelijk…………………………………………………………………………………………………………………………… Quote
Davey84 Posted April 15, 2009 at 08:35 AM Author Posted April 15, 2009 at 08:35 AM (edited) Verdomme, ik ben blijkbaar op het VTM nieuws geweest zaterdag http://streaming.vtm.be/VTM/agility/20090411_hn13.wmv Merde En ik doe altijd zo m'n best om niet in beeld te komen Nog iets dat ik moet leren: mij deftig parkeren. Ter info, ik ben dus de fotograaf die even in beeld komt samen met een agent in het begin En de zwarte Ford die daar schots en scheef over de snelweg staat is mijn wagen. Ik sliep dus nog half Grrrr... hahaha lachuh toch?? jeetje ik dacht dat ík de langste fan was, maar volgens mij zijn wij wel aan elkaar gewaagd btw mensen, jullie kunnen ook de enquete via een PM sturen Edited April 15, 2009 at 08:46 AM by Davey84 Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
xl.dodo Posted April 15, 2009 at 02:50 PM Posted April 15, 2009 at 02:50 PM Dankjewel allemaal voor het invullen ! Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
felicia Posted April 16, 2009 at 02:02 PM Posted April 16, 2009 at 02:02 PM Dankjewel allemaal voor het invullen ! Asjeblieft Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Davey84 Posted April 16, 2009 at 08:16 PM Author Posted April 16, 2009 at 08:16 PM blij dat vandaag voorbij is! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Leanne Posted April 17, 2009 at 05:01 AM Posted April 17, 2009 at 05:01 AM (edited) hahahahaha Goeiemorgen allemaal! Lekker geslapen? Pffff, ik ga maar eens uit bed Moet weer naar school Edited April 17, 2009 at 05:02 AM by Leanne Quote
Ingmar Posted April 17, 2009 at 05:12 AM Posted April 17, 2009 at 05:12 AM Blegh.. ik moet ook naar school. Quote
Bralo20 Posted April 17, 2009 at 07:07 AM Posted April 17, 2009 at 07:07 AM Goeiemorgen samen! Bijna weekend Maar wat een weer... Ik haat zo'n kutweer zoals nu... Grrrr.... Give me snow, give me cold, give me sun... Maar hou die regen aub bij Quote ...
felicia Posted April 17, 2009 at 09:56 AM Posted April 17, 2009 at 09:56 AM Hallo alemaal over 4 min is het middag ik heb echt geen zin meer in school zeg pfff Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Recommended Posts