Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Zucht ik ben nog steeds van Slag af :confused:

ik zag het allemaal live gebeuren op tv dag eerst dat het er bij hoorde tot dat ik de gezicht van Maxima zag

en ik iedereen door elkaar zag rennen :cry:

zijn nu 4 doden en daar tussen zat een vrouw die ook nog eens zwanger was :cry:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

jezus!! Ik ben ook helemaal van slag af!!! het is zo onwerkelijks!! net zoiets als 11 september! :down: het was een hele dubbele dag, want ik heb veel plezier gehad... we hebben met een kleedje(s) gezeten en nog een lekker bedrag opgehaald!! Maar dit nieuws... t is echt verschrikkelijk!! een vijde persoon is aan zijn of haar verwondingen overleden :down:

maar ik vind dat ze Koninginnedag echt niet moeten veranderen! het is het feest van het volk en zo'n achterlijke idioot heeft het recht niet om zoiets kapot te maken, door zijn achterlijke daden!!

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
Echt verschrikkelijk inderdaad. Wat een drama gewoon, al die onschuldige mensen en hun naasten. Niet te bevatten zoiets.

Amsterdam 18-06-1997 - Amsterdam 14-06-1999 - London 10-07-1999 - Antwerpen 14-05-2008 - Antwerpen 21-11-2013 - Las Vegas 10-10-2015 - Paris 09-07-2016 - Arnhem 23-06-2017

Posted

Ja het is echt vreselijk allemaal hoor!!

Alhoewel ik er weinig van meegekregen heb. Op het moment dat die mafkees dit deed had ik het naar mijn zin in Disneyland Parijs!!!

Pas toen we s'nachts thuiskwamen hebben we op teletekst gelezen hoe het nou precies zat.

Triest hoor!!

Disney was echt helemaal super!! Prachtig weer!! Maar ook ontzettend druk!!! Niet normaal!!

Bij de Big Thunder Mountain stonden we 70 min in de rij :blink: !!!!!! Maar het mocht de pret niet drukken!!

Ik ga alleen nooit meer in de Space Mountain! Ik had zowat een hersenschudding en whiplash!! Wat een :evil: achtbaan zeg!!!

Die Aerosmith achtbaan is wel heel gaaf!!

Oh en Dave, ik heb die dagen alleen maar frans gesproken tegen de mensen (voor zover ik dat kon :msn-wink: ). Goed he???

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Goed zo Helen! :D Frans is toch leuk :D

Maar wel echt super triest van die vent zeg......... jammer dat 'ie dood is..

Ik ga zo ringrijden!!!! :D :D :D :D :D :D

Posted
Disney was echt helemaal super!! Prachtig weer!! Maar ook ontzettend druk!!! Niet normaal!!

Bij de Big Thunder Mountain stonden we 70 min in de rij :blink: !!!!!! Maar het mocht de pret niet drukken!!

Ik ga alleen nooit meer in de Space Mountain! Ik had zowat een hersenschudding en whiplash!! Wat een :evil: achtbaan zeg!!!

Die Aerosmith achtbaan is wel heel gaaf!!

Oh en Dave, ik heb die dagen alleen maar frans gesproken tegen de mensen (voor zover ik dat kon :msn-wink: ). Goed he???

aah leuk dat je het zo gaaf hebt gehad!! :D al is 70 min wachten echt gekkenwerk!! :wacko: haha ik kan me niet herinneren dat die Space mountain zo erg was! :laugh: wat is die aeorsmith achtbaan? ben je nog in de tower geweest??

oooh dat is heel erg goed!! ik ben trots op je!! :thumbsup: en valerie vast ook! :D

Goed zo Helen! :D Frans is toch leuk :D

Maar wel echt super triest van die vent zeg......... jammer dat 'ie dood is..

Ik ga zo ringrijden!!!! :D :D :D :D :D :D

ja het blijft allemaal zo onwerkelijk!! het is idd jammer, maar ik ben er niet rouwig om! -_-

zo?? om 5 uur s ochtends?! :blink: :wacko:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
on a happier note... GOING TO LADY GAGA JULY 20TH!! :yahoo:

Posted

Die Aerosmith achtbaan is wel gaaf! Is een overdekte achtbaan met hetzelfde principe als de space-mountain. Je wordt ook afgeschoten (wel wat harder dan de space-mountain :cry: ) en je maakt allemaal loopings en kurketrekkers met allemaal lichteffecten en met keiharde rockmuziek aan!!! :cry: Hij is wel leuk!!!

Nee, ik kan me ook niet herinneren dat de space-mountain zo'n rammelbak was maar het is echt heel erg! De pegasus in de efteling is er niks bij ^_^ !!!

Nee ben niet in die Tower of Terror geweest!!! Dat vind ik dan weer eng :fear: !!

Dank je, ik ben ook best trots op mezelf!

Posted
on a happier note... GOING TO LADY GAGA JULY 20TH!! :yahoo:

lachee :P dat is pas een apart kind ik had haar bij Paul de Leeuw gezien wat een LOL :sofunny:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Lady Gaga is echt geniaal!

Enne.. Helen, zo erg rammelde de Pegasus toch niet? :')

Ik heb m'n been zwaar gekneusd :P

Posted

ja ben echt blij dat ik kaarten heb!! :yahoo:

oooh hoe heb je dat gedaan? van je paard gevallen??

Posted

Ooh man, woensdag moet ik weer naar school.. :(

en mijn vakantie was nog wel zo leuk!

Iemand nog iets leuks gedaan afgelopen weekend of iets anders vrolijks/leuks/grappigs te melden..?

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
Ooh man, woensdag moet ik weer naar school.. :(

en mijn vakantie was nog wel zo leuk!

Iemand nog iets leuks gedaan afgelopen weekend of iets anders vrolijks/leuks/grappigs te melden..?

Ehmmm, ik ging vandaag naar school (vanuit thuis via Roermond naar Eindhoven, ruim 1,5 uur onderweg) ... komen we op school, is de poort dicht ... Is hij helemaal niet open! :rolleyes: Was even flink balen, maar daarna lekker geweest shoppen!

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

gezellig!!!

ze hadden beter die festivals gisteren kunnen doen!! tis echt koud!!

Posted
Wij gaan zo ook even naar de stad hier in Vlissingen, naar het bevrijdingsfestival :) Maar het is inderdaad koud.......
Posted

Het is inderdaad koud! Het is zo wisselvallig iedere dag ...

Ik zit achter mijn laptop om aan mijn afstudeerproject te werken?

Hoe waren de Bevrijdingsfestivals vandaag?

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

Goeiemiddag samen ;)

Voor diegene die nog een PM verwachtten: jullie hebben jullie antwoord, mea culpa voor de ultralange vertraging :blush:

Net terug van een deugddoende vakantie na een burnout door de drukte op kantoor... Ondertussen zijn de batterijen terug opgeladen en kunnen we er weer een tijdje tegen...

Binnen een maand vertrek ik trouwens opnieuw op verlof, tussen 4 en 8 juni ga ik genieten van een weekendje Las Vegas in een van de suites van THeHotel@Mandalay Bay... In het najaar gevolgd door 2 weken USA (Dallas, Austin, San Antonio & Houston).

Dus nogmaals mijn excuses aan diegene die al een tijdje aan het wachten waren op een antwoord, het komt (eindelijk) in orde...

Greetz,

Stijn

...
Posted

Om even verder te gaan op het Koekje van de dag:

http://www.geraardsbergen.be/upload/Stad_Geraardsbergen/AA%20FOTO%20ALGEMEEN/toerisme/mattentaarten.jpg

Een lekkere Geraardbergse Mattentaart :wub:

...
Posted
Toe maar Las Vegas B)

Spijtig genoeg maar voor 4 nachten... Maar goed, 't zal er toch te warm zijn naar m'n goesting... :sofunny:

Typical me... Boeken en dan pas nakijken of het wel goed is :doh:

Anyway, ik kan wel niet klagen over de prijs... Vluchten + 4 overnachtingen in een suite voor minder dan 800 EUR. :icon_mrgreen:

Ik zal mijn oor eens te luister leggen bij Caesars of ze niets weten van een eventuele terugkeer :D

...
Posted

Die koekjes zien er wel lekker uit zeg!!!

Had een drukke dag vandaag!! En er volgen er vast nog meer!!!!

Morgen laatste dagje dan weer weekend!!

Posted

Hmnn.. dat ziet er inderdaad erg lekker uit!!

Ennn... vanavond ga ik naar Beyoncé!! :D

Posted
Verstandskies is eruit!!! Auw, pijnlijk :cry: !!

Posted

oooh!! nou ja je bent er nu wel vanaf! :hug:

en ing.. hoe was beyonono??

Posted

WOW!!! HET WAS ECHT GE-WEL-DIG!!!!

Foto's staan op m'n hyves! :D WHOE!!

Wat een show!!

Alleeennnnnnn..... Céline gaf me elke keer vollédig kippevel, dat was nu maar een stuk of 4 keer!

Céline is zooo veel beter!! Maar dat wist ik gelukkig nog niet :P :+

Posted

gelukkig dat je céline trouw blijft!! :whistling: :whip: :giggle:

ik heb het niet zo op beyonce... maar leuk, dat je het leuk hebt gehad! :lmao:

Posted

Tuurlijk blijf ik Céline trouw!!

Ik ben ook niet zo uit m'n dak gegaan als bij Céline.

Niet dat dat echt kon met zo'n rolstoel, maar toch..

Ik heb alleen niet meer zo veel stem. M"n keel doet nogal pijn :P

Posted

hoe kom je nou aan dat been dan??

:yawn: weekend...

Posted
Hij is getrapt door een paard.