Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Aaaaah. Wat leuk! Gefeliciteerd! :flowers:

O, en stijn, bedankt voor de tips haha.

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

jeez I am blessed with a new niece and you give me a fish, thanks so much -_-

dank jullie allemaal voor jullie felicitaties! :D het is echt een klein dropje! Alleen was afgelopen nacht een ramp... heel veel gehuild :(

Stijn, het ziet ernaar uit dat je een gave reis hebt gehad! ben jaloers hoor!

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Ahhh heeft ze zo gehuild???

Wat had ze?? Krampjes??

Gisteravond had ik een bruiloft van mijn allerliefste collega!!

Ze was een prachtige bruid!!!

En het feest van gisteravond was echt top :bananadance: !!

En ook zoooooo :sofunny: !!!

Hey en Davey, die Valerie daar kan je echt lol mee hebben :laugh: en die kan feesten!!!!!!!!!!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Ze heet Zoë, weegt 4220 gram en is rond half 19.00 geboren! echt super lief!! :wub2:

Aww, hoe schattig! Proficiat! :flowers:

Posted
Ahhh heeft ze zo gehuild???

Wat had ze?? Krampjes??

Gisteravond had ik een bruiloft van mijn allerliefste collega!!

Ze was een prachtige bruid!!!

En het feest van gisteravond was echt top :bananadance: !!

En ook zoooooo :sofunny: !!!

Hey en Davey, die Valerie daar kan je echt lol mee hebben :laugh: en die kan feesten!!!!!!!!!!!

nee, ze werd eigenlijk niet genoeg gevoed... maar ze krijgt nu extra voeding en het gaat een stuk beter :D

ooh gezellig!!! :D hahaha leuk dat het zo gezellig was! :dance: ik krijg een e-mail met huiswerk van haar -_- :P

Ze heet Zoë, weegt 4220 gram en is rond half 19.00 geboren! echt super lief!! :wub2:

Aww, hoe schattig! Proficiat! :flowers:

dank je wel :blushing1: :in_love:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Ik heb vandaag lekker een extra dagje vrij!

Heerlijk!! En het is superlekker weer dus ik heb weer geluk!

Posted
ja t is heerlijk! maar ik zit binnen opgesloten! :dots: geniet er maar van! :stud:

Posted

Ja het is echt lekker weer.

Net lekker even in de Boogaard wezen shoppen en gelunched!

Zondag ga ik Zoe bewonderen! Leuk!!!

Posted
oooh das zeker heel erg leuk!! :D

Posted
Waaahhhhh ik heb een handtekening van Alexander!!!!!!! :maniac: :groupwave: :snog: :shoot: :mwah: :eek_yello: :licklips: :bananadance:
Posted
:sofunny: gefeli meid! ;)

Posted
Helennnnn, Davey zet me voor gek!!!!
Posted
MOI?!? :innocent:

Posted (edited)

mooi weer voor een BABY!!! :w00tbounce:

Vandaag is geboren mijn kleine NEEFJE!!

MIKE!!!!

http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/IMG_5433.jpg

Hij is om 8.42 geboren en weegt 3280 grams. :wub2: :in_love:

Edited by Davey84

Posted

CONGRATULATIONS Uncle Davey!!!! :Booty: :dance:

:lavague:

Posted

Gefeliciteerd :clap: !!

Wat een schatje!!

Posted
dank jullie wel!! :blush:

Posted

GEFELICITEEEEEEERD!!! :D

Je hebt de smaak te pakken he? :P

Posted (edited)

Deze middag iets voor 17h raakte het nieuws bekend dat de Belgische zangeres Yasmine (geboren: Hilde Rens) op 37 jarige leeftijd overleden was. Yasmine raakte bekend toen ze in de jaren '90 een muzikale carriere begon, later outte zich als een van de eerste bekende vlamingen als lesbiënne en kwam ze op voor de holebi wereld. 8 jaar geleden ging ze een relatie aan met Marianne Dupon, de winnaar van het televisieprogramma "De Mol". In 2003 huwde Yasmine (Hilde) met Marianne en waren ze het eerste bekende holebi koppel dat in het huwelijksbootje stapte. 2 jaar geleden kreeg het kopple een kindje. Yasmine ging al snel aan de slag bij de Vlaamse commerciële zender VTM om nadien een van de VJ's te worden op de muziekzender TMF. Van bij TMF ging ze naar de openbare omroep VRT waar ze tot op heden werkzaam was als presentatrice van diverse televisieprogramma's.

In april maakte Yasmine bekend dat zij en Marianne na 6 jaar huwelijk gingen scheiden. Officiëel omdat ze geen tijd meer voor elkaar hadden, officieus omdat Marianne haar gedumpt had voor een andere vrouw. Sindsdien ging het niet zo goed met Yasmine, ze kon de breuk moeilijk verwerken en vermagerde erg fel, toen een tijdje geleden een foto van haar in een weekblad verscheen waarop te zien was dat ze fel vermagerd was reageerde ze op de berichten dat alles goed ging.

Vandaag gaf haar zus, waar Yasmine sinds de breuk woonde, haar op als vermist. Enkele uren later vond een wijkagent het levenloze lichaam van Yasmine terug nabij een verlaten schuur. Yasmine stapte op 37 jarige leeftijd uit het leven.

België reageerde geschokt op het nieuws. Yasmine was een zeer gerespecteerde artieste en een graag geziene vrouw. Haar overlijden sloeg dan ook in als een bom en in het bijzonder in de mediawereld waar ze heel veel nauwe vrienden had.

Haar foto zoals die momenteel op haar website staat:

http://www.yasmine.be/yasminehoudt02.png

Yasmine in duet met Frank Boeijen:

http://www.youtube.com/watch?v=B39rRjSA9

Een groot verlies voor de Belgische muziekwereld. :(

Edited by Bralo20
...
Posted
GEFELICITEEEEEEERD!!! :D

Je hebt de smaak te pakken he? :P

tja ik niet, mijn zussen :P :P

Deze middag iets voor 17h raakte het nieuws bekend dat de Belgische zangeres Yasmine (geboren: Hilde Rens) op 37 jarige leeftijd overleden was.

Jeetje!! wat erg zeg! :down: en zo jong nog!!! echt verschrikkelijk!! niemand is het waard om jezelf zo te laten sterven :( :rip:

Posted

Micheal Jackson ook overleden :shocked: !!

Wat een schok!!

Lien gaf net telefonisch commetaar op CNN!! Raar om haar door de telefoon te horen ^_^ .

Posted

1

ja, wat erg!!

En nog maar 50 jaar! En dan te bedenken wat Madonna nu nog allemaal doet.

Ik ben geen michael jackson liefhebber, maar niemand kan ontkennen dat hij 1 van de grootste zangers was van de afgelopen tientallen jaren. Ik vind het heel erg voor zijn familie, kinderen en voor zijn fans. Zou er niet aan moeten denken als we ineens hoorden dat Celine er niet meer was.

En zo plotseling! Ik vraag me af of hij niet expres teveel medicijnen heeft geslikt...

R.I.P. Michael

2

Gefeliciteerd Davey! Dat gaat wel lekker in jouw familie he! Volgende maand weer een?

3

Iemand op www.celinedion.nl het forum, lult dat Rene ook een hartaanval heeft gehad deze week. Ik geloof het niet, want hier op het forum en op de reason staat (nog) helemaal niks! En die persoon heeft zich nieuw aangemeld, zijn eerste post.

http://www.celinedion.nl/cdip/forum/index....01.msg18940#new

Posted

1. ja het is echt heel erg!! onwijs tragisch!

2. dank je wel!! :D ik hoop het voorlopig even niet! hahaha

3. meteen bannen! -_- René heeft alleen een virus(je) opgelopen op de malediven, maar das weer voorbij geloof ik