Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

join the club!! :down:

Ik moest ik pakketje posten en toen kwam ik thuis achter dat ik waarschijnlijk een gedeelte van het adres was vergeten... en toen moest ik weer terug naar het postkantoor en toen was het pakje al weg!! :jawdrop: :confused: nu maar hopen dat ie goed aankomt!!

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Hoi iedereen :)

Ik kon niet slapen en dan heb ik me maar net een reisje naar Las Vegas geboekt :lol:

Van 4 tot 8 juni verblijf ik in een suite van THEHotel @ Mandalay Bay :icon_mrgreen:

Slecht slapen is slecht voor de portefeuille :?

Maar goed, dan kan ik al eens op prospectie gaan voor volgend jaar als Céline Dion terug gaat optreden :lol:

Nu nog ergens (goedkoop) een helicopter zien te charteren voor wat fotografie en we hebben weer een leuke reis voor de boeg :)

...
Posted

Hahaha iedereen heeft rotdagen achter de rug.....and so do I :confused: !

Ik ga heerlijk relaxen het weekend, maar waar is de zon nu weer??

Helen is vrij en de zon is weer eens verdwenen :angry2: !!!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Maar waar is de zon die mij zal verwarmen

Waar zijn uw armen en waar is de bron

Waar is het licht dat eindelijk zal schijnen

Dat de kou doet verdwijnen

Ik zoek uw gezicht

:dots:

IDD!!! eindelijk weekend en vandaag is de klootste dag van de week! :glare: we hadden met vriendinnen afgesproken om lekker te gaan lunchen in de zon... nou dat zal wel eerder bij het openhaard worden! :please:

enneuh Stijn... zal ik je mijn rekeningnummer geven... voor als je s nachts weer eens van je geld af moet?? :whistling: :giggle:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
pFFFFF, ik moet zo werken. Blegggg
Posted

Okee.

Ik heb jullie hulp nodig. Mijn papa heeft, zo lief als hij is, voor mij uit Canada Céline sur les plaines meegenomen. Hij heeft hem gebrand vanwege de regio code.. Maar het bestand is veel te groot voor een gewone dvd, en hij past ook niet op zo'n +RW ding :wacko:

Voor zover ik weet heb ik ook geen double layer brander op mijn computer..

Wat nu?

Ik kan op mijn computer geloof ik 4 keer de regio code wijzigen.. Maar als ik dan doe, blijft hij dan automatisch op Regio 1 staan of springt hij dan, wanneer ik de dvd eruit haal naar Regio 2 terug?

Heeft iemand anders nog een goede site waarop staat hoe ik mijn dvdspeler regiocode vrij kan maken. Als al het andere niet lukt, dan maar aan paps vragen of ik met de dvd speler mag knoeien:down:.

Anyone suggestions?

ps. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo.. Ik heb ook echt een paar rotdagen.. #)($)(@#*I@#*(RE*(. *zucht.

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
Weer ziek....daar wordt je toch niet goed van?

Posted

oooh balen!!! :( :cheerup: beterschap!!!'

BAH!! maandag!! :dots:

Posted
middag alweer! :P

Posted
middag alweer! :P

Neen avond :P

...
Posted
jaaaaaaaaaaa tis nu wel ochtend!! en KLOTEweer!! :down: :dots:

Posted

Goede middag! :D

Beterschap Helen! :flowers:

Ik ben ook wéér ziek, wéér een keelontsteking.. :down: Beetje jammer.. maargoed.

Wat vinden jullie van Acadian Driftwood?:wub:

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted

Ja vreselijk he dat ziek zijn. Ik ben het al helemaal spuugzat! Maarja gewoon een kwestie van uitrusten en uitzieken.

Jij ook beterschap Laura. Ze moeten ons wel hebben he?

Ik vind Acadian Driftwood geweldig!! Heel prettig ook dat we gewoon zo'n nieuw nummer "krijgen" terwijl Lien pauze heeft! Zo blijft ze toch nog even onder ons, ook al is ze nu lekker aan het luieren :clap: !!

Posted
Hahaha, ja, eigenlijk had ze gewoon een stuk of tien nummertjes moeten opnemen voor haar rustpauze en dan om de twee maanden eentje releasen.
Posted (edited)

en hoe was dat?? Leuk he??!!

Nou , ik ben al anderhalf jaar gestopt want ik heb nog steeds mijn theorie niet LOOOL

MORGEN BEN IK JARIGGGGG :D:D:D:D

Edited by Leanne
Posted (edited)
gefeliciteerd Leanne!! :clap: :happybday: Edited by Davey84

Posted
LEANNE!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
Posted
wat een lekker weer is het! :stud:

Posted
Okee.

Ik heb jullie hulp nodig. Mijn papa heeft, zo lief als hij is, voor mij uit Canada Céline sur les plaines meegenomen. Hij heeft hem gebrand vanwege de regio code.. Maar het bestand is veel te groot voor een gewone dvd, en hij past ook niet op zo'n +RW ding :wacko:

Wat nu?

Ik kan op mijn computer geloof ik 4 keer de regio code wijzigen.. Maar als ik dan doe, blijft hij dan automatisch op Regio 1 staan of springt hij dan, wanneer ik de dvd eruit haal naar Regio 2 terug?

Heeft iemand anders nog een goede site waarop staat hoe ik mijn dvdspeler regiocode vrij kan maken. Als al het andere niet lukt, dan maar aan paps vragen of ik met de dvd speler mag knoeien:down:.

Anyone suggestions?

ps. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo.. Ik heb ook echt een paar rotdagen.. #)($)(@#*I@#*(RE*(. *zucht.

Met de volgende link kan je je eigen DVD-speler zoeken en daar staat bij hoe je hem regiovrij kunt maken.

http://www.videohelp.com/dvdhacks

Hopelijk lukt het! Ik heb Sur Les Plaines al een paar maanden in huis, maar nog steeds niet de tijd genomen om hem te bekijken :confused:

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted
Okee.

Wat nu?

Anyone suggestions?

Met de volgende link kan je je eigen DVD-speler zoeken en daar staat bij hoe je hem regiovrij kunt maken.

http://www.videohelp.com/dvdhacks

Hopelijk lukt het! Ik heb Sur Les Plaines al een paar maanden in huis, maar nog steeds niet de tijd genomen om hem te bekijken :confused:

Merci beaucoup! Jaa. Ik heb precies hetzelfde probleem.. Ik heb het zo druk en de rust niet om rustig te gaan kijken.. Hij duurt zo lang! haha. In ieder geval bedankt voor de tip. Ik zal het zeker gaan proberen :D!

Ik vind het ook echt een geweeeeeeeeeldig liedje. TOen ik hem voor het eerst via de computer in itunes hoorde dacht ik dat hij al in '99 was opgenomen.. haha. Het leek zo erg op haar 'oude' stem.. Maar toen ik hem op mijn ipod zette en met koptelefoon luisterde viel dat hellaas toch mee.

Maar. Het blijft een geweldig nummer.. Ik wordt er heel relaxed van :wub:.

Dankjewel Céline.. :lol:

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

Posted (edited)

Dank u wel allemaal voor uwen felicitaties. Ik voel me ineens zo oud!!! 20 is echt gewoon het gevoel van 'geen kind meer zijn'. Al ben ik dat stiekem natuurlijk nog wel! :P De meesten denken toch altijd dat ik 17 of 18 ben, dus ik mag nog wel even kind blijven! :lol:

Ben weer goed verwend ook:

Een snijapparaat, een lamineer apparaat, een tekentablet(apparaat, ja ik heb wat apparaten:P) voor mijn mac. Jeeee kan ik eindelijk celinefoto's overtrekken.

En veeeeeeeeeeeeel money, waar ik weer veeeeeeeeeeel mee ga ebayen :P

Mijn mama en papa hebben geen verstand van Lien spullen, dus dat heb ik dan weer niet gehad, maar gelukkig had mijn oh zo lieve broertje (voor die ene dag :P ) Notes voor me gekocht dus toch nog wat Linisch gekregen.

Dus jaaa, al met al een geslaagde dag met veel gezelligheid en appeltaart.

En maandag nog eens overdoen met mijn vriendinnetjes!

Edited by Leanne
Posted
Beetje laat maar toch nog proficiat!!! ;)
...
Posted (edited)

Ne goeiemorgen samen...

'k Dacht eens uit de slapen vandaag maar de Federale Politie dacht er anders over :(

7h35 telefoon: Goeiemorgen, Federale Politie hier, stoor ik?

Ikke: Neen, zeg maar.

FP: We zitten hier met een dodelijk ongeval op de Ring in Grimbergen, zou het passen moest je zo snel mogelijk naar hier komen om alles te fotograferen?

Ikke: Euh ja, geen probleem, ik ben nu toch net wakker :icon_mrgreen:

FP: Bedankt, 't is aan de afrit Grimbergen, we zien je dan zodadelijk.

Ikke: No problem, 'k ben onderweg...

Grrrrr.... Daar gaat m'n uitgebreide nachtrust...

Maar goed, als de vrienden van de FedPol me nodig hebben dan maak ik graag wel even tijd... 'k Denk dan altijd, 't kan altijd handig zijn moest ik ze ooit nog eens nodig hebben... "Ons ken Ons" nietwaar? :D

Op de ring aangekomen stond alles stil natuurlijk... Great, dat ziet er dus niet goed uit... Dan maar over de pechstrook, 4 richtingsaanwijzers aan en richting het ongeval. Blijkbaar moet iedereen geslapen hebben want voor 1 keer was er eens geen pipo die me de pas moest afsnijden...

Aangekomen op de locatie bleek er een personenwagen op de middenrijstrook te staan, stak een vrachtwagen in een gracht en stond een andere vrachtwagen op de rijbaan met een tent naast. Blijkbaar had de chauffeur van de personenwagen elders al enkele aanrijdingen met vluchtmisdrijf veroorzaakt en is hij op de ring in panne gevallen, hij moet dan uit z'n wagen (langs de passagierskant) gekropen zijn waarna een vracht de persoon opgeschept heeft en meegesleurd heeft. De vrachtwagen is dan enkele tientallen meters verder tot stilstand gekomen en daarna is een andere vrachtwagen moeten uitwijken met als gevolg dat die in de gracht stak...

Enfin, alles gedocumenteerd en nadien effe doorgereden naar de luchthaven van Zaventem voor een lekkere Starbucks koffie...

't Was een dure koffie! 5,70 EUR voor de koffie en wss 50 EUR voor het vriendelijke kaartje van een andere divisie van de FEDPOL... Inbreuk op het reglement van stilstaan en parkeren...

Mijn dag kan dus al niet meer stuk :lol: Nu ja, 't valt nog mee, 'k parkeer altijd voor de vertrekhal en 't is m'n eerste boete in een jaar tijd, al bij al goedkoop parkeren dus :lol:

Edited by Bralo20
...
Posted

Whaha Stijn, je hebt het maar zwaar :lol: . Oooh. Starbucks! Heb je niet eens een slokje voor mij overgelaten? :P

Fijne dag vandaag iedereen. Het zonne schijnt, de lucht is blauw...

Haha. Ik heb al vanaf het moment dat ik wakker werd een liedje in mijn hoofd..

I AIN'T GONNA LOOK THE OTHER WAY, NOOOOOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOO, AFTER ALL THE CLOUDS GO BY, IT'S JUST ANOTHER EMPTY SKY... I AIN"T GONNA WAIT TO SEE THE RAIN... LADIELADIELA. :lol:. Dus.. laten we doen wat de tekst ons zegt en er weer vol frisse moed tegen aan gaan vandaag...

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

Your faith can heal me.

Like the sun that shines