Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
Wow..... die brand bij Q8-brandstof in een petroliumtank in de Rotterdamse haven.. Echt niet normaal ofzo.
Posted
De Balletjes van de Koningin...zal blij zijn als carnaval weer voorbij is....LOL

http://www.celinedion.nl/pics/cindy/bannerza.jpg

"They call my home the land of snow, Canadian cold front movin' in"

Posted
Wij doen hier niet eens aan carnaval. Mijn eiland is bijna overal óf zwaar gereformeerd, of niks en dus gaan ze maar naar Brabant enzo :P
Posted
http://i287.photobucket.com/albums/ll129/68_00/naamloos222222-1-2.jpg
Posted

En toen was het weekend alweer om :glare: !

Waarom gaat het altijd zo snel??? Ze moeten het weekend langer moeten laten duren.... :confused:

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
En toen was het weekend alweer om :glare: !

Waarom gaat het altijd zo snel??? Ze moeten het weekend langer moeten laten duren.... :confused:

Uhhhh das een rare zin..... :ermm:

Het moet zijn "ze moeten het weekend langer laten duren" :bonk:

Posted
Ik had Suus het weekend over de vloer, het was echt snel om!!!! Ik hoef maar 1 dag dan weer 3 vrij :D

http://www.celinedion.nl/pics/cindy/bannerza.jpg

"They call my home the land of snow, Canadian cold front movin' in"

Posted
het weekend gaat idd veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel!! :(

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Joepie.... we mogen weer naar school...

*wacht*

NEEEEE!!!!!!!!! IK WIL NIET!!

Posted

Ik had vanmiddag ineens een middagje vrij. Even mijn overuren opgenomen!! Heerlijk hoor!!

Even een nieuwe telefoon gescoord en een nieuwe tas...... :blushing1: !!

Wat een ramp altijd zeg zo'n nieuwe telefoon! Ik ben de hele middag bezig geweest om het een beetje onder de knie te krijgen.... :angry2: !!

Maar nu is ie weer helemaal zoals ik het wil......op z'n Celiens... :laugh: !!!!

Posted
Heerlijk altijd als het op z'n Céliens is; ik heb zo'n shoppingfoto op de achtergrond staan. :)
Posted
ik heb een foto genomen tijdens het concert in parijs :wub2: en Fade Away als ringtone! :w00t:

Posted

Ik heb ook een mooie achtergrond :msn-wink: en "map to my heart" als ringtone.

En als mijn wekker gaat hoor ik "Skies of L.A"......lekkerder kan je niet wakker worden toch :thumbup:

Posted
Ik word óf wakker met "The wisperssss in the morningggg...." of met "A new Day huhuuhhhhh..."
Posted
haha mijn wekker is ANDHC radio mix! :laugh:

Posted
morguh! hoe was de trip??

Posted

Goed...

1) Vluchten

Brussel Washington ging goed met voldoende ruimte, goede en vriendelijke service

Washington Montréal was dan weer een nachtmerrie door het gebrek aan schouder en hoofdruimte

Montréal Washington was dan weer een van de beste vluchten ooit... De EMB170 is een prachttoestel...

Washington Brussel daarentegen was full packed, bijna 100% load dus druk, heel druk en een slechte zetel...

2) Hotel

Het Marriot hotel was uiteindelijk toch een goede keuze... Meer zelfs, het was een zeer goede keuze. Prachtig hotel, mss iets beter geschikt voor de "oudere" reiziger maar ik voelde er mij toch thuis in al die luxe :D Gratis upgrade gekregen naar een "concierge" room die op de hogere etages liggen (mijn kamer lag op de 31ste verdieping) met een prachtig zicht. Deze kamers zijn ook iets ruimer.

3) Concert

Eigenlijk niet te vergelijken met Europa... Montréal is haar thuislocatie en je zag en hoorde het ook... Het concert was wel een 20 minuten korter dan Antwerpen wat minder leuk was...

4) Montréal

Prachtstad... Hier kom ik zeker terug, ondanks dat Montréal Frans is maakte er niemand problemen van om Engels te spreken. De mensen zijn er ook zo vriendelijk...

5) Fanmeeting

Zeer leuk om eens wat nieuwe mensen te leren kennen... Al ben ik niet zo te vinden voor dat hyperactief gedoe zoals beginnen te zingen voor de camera e.d. Toen wou ik eigenlijk niets liever doen dan in de grond kruipen... :icon_mrgreen: Wel een toffe tijd gehad...

Dat is het zowat denk ik ;)

...
Posted (edited)

Goed...

1) Vluchten

Brussel Washington ging goed met voldoende ruimte, goede en vriendelijke service

Washington Montréal was dan weer een nachtmerrie door het gebrek aan schouder en hoofdruimte

Montréal Washington was dan weer een van de beste vluchten ooit... De EMB170 is een prachttoestel...

Washington Brussel daarentegen was full packed, bijna 100% load dus druk, heel druk en een slechte zetel...

2) Hotel

Het Marriot hotel was uiteindelijk toch een goede keuze... Meer zelfs, het was een zeer goede keuze. Prachtig hotel, mss iets beter geschikt voor de "oudere" reiziger maar ik voelde er mij toch thuis in al die luxe :D Gratis upgrade gekregen naar een "concierge" room die op de hogere etages liggen (mijn kamer lag op de 31ste verdieping) met een prachtig zicht. Deze kamers zijn ook iets ruimer.

3) Concert

Eigenlijk niet te vergelijken met Europa... Montréal is haar thuislocatie en je zag en hoorde het ook... Het concert was wel een 20 minuten korter dan Antwerpen wat minder leuk was...

4) Montréal

Prachtstad... Hier kom ik zeker terug, ondanks dat Montréal Frans is maakte er niemand problemen van om Engels te spreken. De mensen zijn er ook zo vriendelijk...

5) Fanmeeting

Zeer leuk om eens wat nieuwe mensen te leren kennen... Al ben ik niet zo te vinden voor dat hyperactief gedoe zoals beginnen te zingen voor de camera e.d. Toen wou ik eigenlijk niets liever doen dan in de grond kruipen... :icon_mrgreen: Wel een toffe tijd gehad...

Dat is het zowat denk ik ;)

Klinkt super! O. ik wil zo graag nog een keer naar Montréal... :wub:

Jaa. over het vliegen kan ik mee praten... MIjn vlucht was vanmorgen niet zo'n succes.. Zat 14 uur naast snurkende mensen -die het gangpad blokkeerde zodat ik niet naar het toilet kon-, wat niet zo leuk is op een nachtvlucht waar je graag wilt slapen.. Ze waren mijn ontbijt vergeten, en toen ik er om vroeg was de musli al op.. Vervolgens kwam ik op schiphol aan, was er nergens een douane beambte te vinden dus ik heb de hele luchthaven over moeten lopen voordat ik bij mijn koffers kon... enz. :blink:

Maargoed. Ik heb er ook 2 hele fijne daagjes in Singapore op zitten dus het was alles zeker waard :D

Nu nog even flink van mijn vakantie genieten, voordat ik het weet zit ik weer op school.

Edited by xl.dodo

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
ALLEMAAL WEER TERUG!! Leuk dat het zo gaaf was zeg!!
Posted
eyy je bent weer terug :D :D

Jup. Ik ben ook weer aangestrand vanmorgen.. :D

Nog iets leuks gebeurt hier?

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Goeiemorgen!

Sportdag.......... volleybal..... blegh.

Posted

pijn ----- pumpen ----- au!!!!!!

jezus!! montreal! Singapore!!! Crisis!?!?! Niet hier! :giggle:

Posted

het ging echt onwijs goed, eerste wedstrijd met 44 - 19 gewonnen LOL Daarna nog een wedstrijd die super easy was om te winnen, toen een hele moeilijke die we gelijk hadden gespeeld, waar we heel blij mee waren. Toen nog tegen een groep die ook makkelijk was en als laatste nog een wedstrijd tegen een groep uit onze eigen klas. Tijdens die laatste wedstrijd ging iedereen komen kijken, omdat we zo schreeuwden en scholden ^^ Die wedstrijd net gewonnen, met één punt [klinkt te mooi, maar dat was in de laatste tien seconden]. Dus toen waren we opeens eerste geworden en hadden we appeltaart Ik had nooit verwacht dat ik nog eens zou winnen met een sportdag, en dat met volleybal!!

Sfeer was goed in de groep/klas en ik heb geen één keer gezeik naar m'n hoofd gehad vandaag. Dat was voorheen wel altijd zo, maar nu niet; nieuw jaar, nieuwe klas, enz.

Posted
gezellig ;)

Posted

Jaa, heel erg gezellig!! LOL nog nooit zo'n leuke sportdag meegemaakt.

En de afgelopen maanden zijn mensen op school bezig met de Grote Avonden; een musical met tekst/muziek/kleding gemaakt door leraren en leerlingen. Vanavond helpen, omdat ik in de feestcommissie zit; morgen weer :) Echt super gaaf.

Hij heet: "Blauwe Liefde of de Jas van Blauwbaard."