Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Bedankt...., ik heb eigenlijk een heel feest-weekend gehad! :D

Koekje van de dag.. is eigenlijk een gebakje: eclairs!! :drool:

Posted

aah dat klinkt wel erg gezellig! :D

oooh éclairs... niet verkeerd! :drool:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Het was ook heel gezellig.. vrienden op zaterdag en familie op zondag :D

En ja .. ik moest trakteren op het werk.. dan neem ik mijn favoriete gebakjes mee natuurlijk :lol:

Posted

oooh das wel erg leuk! :D

hmm lekker zeg!!!

ik ga gewoon weer marsen en snickers uitdelen op me werk! vorig jaar had ik gebak gehaald,

kregen we die dag ook gebak van het werk, omdat de doelen waren bereikt! dus dat gaat me geen tweede keer gebeuren! -_-

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Mmmm, Mars en Snickers zijn ook lekker :D

Dan weten ze tenminste dat het van jou komt..

Das ook wel pech hebben zeg... maar langs de andere kant.. twee maal gebak.. zo erg was dat nu ook weer niet :laugh:

Posted
nee maar zo reageren ze nooit... dan is het; oooooh weer gebààààk???? :doh:

Posted

Nou, ik niet hoor!! :o

Vandaag voor het eerst weer naar school. Pff, geen zin!

Posted

heeeey Vic!! Ik wist niet, dat jij ook Nederlands sprak!! :lmao: :P

tsss ing, niet zo zeuren!!! je zat de hele tijd te klagen, dat je thuis zat!!

en vandaag.... stroopwafels!! :drool:

Posted (edited)

Stroopwafel.. oeh, dat is ook lekker ja!

Ik zit nu aan de speculaas.. mag dat ook? haha

Hoezo voor het eerst aar school :o hadden jullie nog vakantie? :huh:

Ik heb nu 2 tussenuren, uurtje les, weer tussenuur.. :P

Edited by xl.dodo

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

oooh speculaas!! nog beter!! LOL!!

ing was ziek, vandaar ;)

bleh wat een kloteweer zeg!!! :glare:

Posted (edited)
bleh wat een kloteweer zeg!!! :glare:

't Is ook nooit goed he.. :laugh:

Edited by CelineRules!
Posted

hahaha nee! dan maar liever vriezen, dan dit miezerige vochtige PIEP weer! :dots:

:lmao:

Posted
Koekje van de dag.. is eigenlijk een gebakje: eclairs!! :drool:

Een "sjoeke" zoals ze dat hier in de streek wel eens durven te noemen.

Heel lekker trouwens ;)

...
Posted
:hammer: :lolwave:

Didn't knew that you speak Dutch? :D

Damn, this means we need to stop talking about the admins :xmas_ph34r:

Just kidding :msn-wink:

...
Posted
Oh ja, ieder zijn goedemiddag gewenst! :)
...
Posted
oi vey! het limiet op mijn credit card komt weer té dichtbij! :doh:

Posted
Oh jee!!!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Zo... één dag weer levend en meteen weer dood. Ik ben echt keihard met de fiets op m'n bek gegaan, letterlijk met m'n kop op het asfalt. Heel m'n kin dik en geschaafd, jukbeen kapot, lip echt allemaal gescheurd en enorm dik. Meteen naar de huisarts geweest en die heeft het schoongemaakt met jodiumoplossing ofzo. Heel m'n mond doet ontzettend pijn enzo, maar er is niks van m'n tanden af en er hoefde goddank niks gehecht te worden. Maar het doet zo'n pijn :crybaby: ik kan niet eens normaal eten..... godsie.
Posted
Ik neem wel een busabonnement ofzo. Die klote fiets.. zit ook nooit mee. Ik kan niet eens meer normaal eten en ik heb een hazelip. Mooi niet dat ik morgen naar school ga!! Echt nóóít van m'n leven dat ik zó ga!!
Posted
Zo... één dag weer levend en meteen weer dood. Ik ben echt keihard met de fiets op m'n bek gegaan, letterlijk met m'n kop op het asfalt. Heel m'n kin dik en geschaafd, jukbeen kapot, lip echt allemaal gescheurd en enorm dik. Meteen naar de huisarts geweest en die heeft het schoongemaakt met jodiumoplossing ofzo. Heel m'n mond doet ontzettend pijn enzo, maar er is niks van m'n tanden af en er hoefde goddank niks gehecht te worden. Maar het doet zo'n pijn :crybaby: ik kan niet eens normaal eten..... godsie.

Aah gossie! :flowers: Beterschap Ingmar!

Felies jij ook beterschap meis! ^_^ Ben je weer ziek :confused: .. jeetje, jij hebt het ook vaak te pakken!

Het gaat wel weer lekker vandaag.. Slecht weer, allemaal ongelukken, slechte cijfers, slecht humeur... hahaa. nog meer toe te voegen...?

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

En het is zó stom!!! Mijn lampje van m'n fiets valt wel eens uit, gebeurt bijna nooit trouwens, en dan met een klap met je hand er op doet 'ie het weer. Maar ik had in m'n ene hand een tas en in m'n andere hand ook een tas. Maar ik ga niet zonder licht fietsen en ik wíst gewoon dat 't fout zou gaan en tóch doen, dus m'n tas met m'n nieuwe kleren komt tussen m'n wiel en ik donder zó voorover. Echt gewoon een stuk met m'n hoofd over het asfalt en helemaal dik, kapot. En het is zó stom dat ik 't tóch moest doen!!

En nou doet m'n kop echt zó'n pijn!!

Posted
Ik neem wel een busabonnement ofzo. Die klote fiets.. zit ook nooit mee. Ik kan niet eens meer normaal eten en ik heb een hazelip. Mooi niet dat ik morgen naar school ga!! Echt nóóít van m'n leven dat ik zó ga!!

Aaaaaahg :group:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Aah gossie! :flowers: Beterschap Ingmar!

Felies jij ook beterschap meis! ^_^ Ben je weer ziek :confused: .. jeetje, jij hebt het ook vaak te pakken!

Het gaat wel weer lekker vandaag.. Slecht weer, allemaal ongelukken, slechte cijfers, slecht humeur... hahaa. nog meer toe te voegen...?

Nee niet meer -_-

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted (edited)
En het is zó stom!!! Mijn lampje van m'n fiets valt wel eens uit, gebeurt bijna nooit trouwens, en dan met een klap met je hand er op doet 'ie het weer. Maar ik had in m'n ene hand een tas en in m'n andere hand ook een tas. Maar ik ga niet zonder licht fietsen en ik wíst gewoon dat 't fout zou gaan en tóch doen, dus m'n tas met m'n nieuwe kleren komt tussen m'n wiel en ik donder zó voorover. Echt gewoon een stuk met m'n hoofd over het asfalt en helemaal dik, kapot. En het is zó stom dat ik 't tóch moest doen!!

En nou doet m'n kop echt zó'n pijn!!

Hehehe, Toen ik een jaar of 12 was iets gelijkaardigs meegemaakt... Ik rij rustig met m'n fiets toen er enkele meisjes uit m'n school de andere richting uitreden, vriendelijk als ik ben roep ik een goeiedag, we wisselen enkele woorden terwijl we nog rijden, ik kijk nog eens om om iets te zeggen en rij natuurlijk met m'n stomme kop in een diep rioolputje. Mooi overkop gegaan met m'n fiets en ik lag daar... Enorme pijn in m'n rechterarm, pols en hand. Natuurlijk de stoere uitgehangen en doen alsof het niks was en deze te voet naar huis met m'n verhakkelde fiets over m'n schouder... Ondertussen had ik al wel door dat ik iets gebroken had en thuis gekomen toch maar besloten om naar de huisarts te gaan die me onmiddelijk naar de spoed doorstuurde...

Resultaat: 6 maanden gips, beide botten in m'n rechterarm warren op verschillende plaatsen gebroken en m'n hand hing als het ware "los" van m'n arm, ook daar waren enkele botten gebroken.

Moraal van het verhaal: naar de meisjes zien op zo'n jonge leeftijd is voor niks goed :xmasblush: :xmas_biggrin: :xmas_cool:

Het is trouwens nooit volledig genezen, tot op heden heb ik nog steeds niet de kracht in m'n rechterpols die ik er voordien in had... Nu ja, daarmee leer je wel leven... :)

Anyway: véél beterschap en verzorg je maar goed!

Edited by Bralo20
...