Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

ooh lekker!! gelukkig maar, dat je je beter voelt!!

heb net een nieuwjaarsreceptie gehad... lange speech :ermm: en de appelflap zag er lekkerder uit, dan dat ie was! :confused:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
Dan moet je maar naar de bakker voor een lekkere nieuwe :)
Posted

hmm nee, had nog brood... wat gezonder ;)

oh das balen! beterschap!! :heart:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Ohh jeetje!! Het heerst echt behoorlijk, een paar collega's van mij zijn ook ziek..

BETERSCHAP!! :)

Posted
blah... best een leuk huisje te koop gezien... als ik nou eens een baan en geld had :cry:

Posted
ARGH!!! ik word gewoon verliefd op dat huis!! :cry: vanavond toch maar eens bespreken! :confused:

Posted

Posted
Ziet er leuk uit!! Wel een beetje oud, en behalve dat behang is het een leuk huis! Niet zo heel veel geld ook, toch? Of ben ik gek?
Posted
Ohh en nog dicht bij het strand ook zeg! :o
Posted
ja tis zeker oud en er moet denk ik minstens voor 20.000 aan verbouwd worden, om het weer modern te krijgen, maar dat oude heeft ook z'n charme vind ik! je moet altijd erdoorheen kijken! hoe zijn de kamers, de omgeving... het behang is maar tijdelijk! en ja tis zeker lekker dichtbij het strand... al woon ik er nu ook niet ver vandaan ;)

Posted
Dat oude vind ik ook vaak wel mooi, als het maar schoon is inderdaad. Het ziet er wel uit als een redelijk rustige omgeving [handig, Google Maps], lijkt helemaal in de duinen te liggen ofzo? Maar schoon is het belangrijkste. En als er nog 20.000 bovenop komt, dan valt het voor een huis dat toch wel in de randstad ligt, best mee toch?
Posted
nou, het ligt in de wijk 'Duindorp' dus soort van in de duinen ;) ik denk niet eens een km van mijn huis! ja ach dat 'schoon' is ook betrekkelijk! zolang er maar geen sprake is van asbest, rottende binten of betonrot! :D ja, het valt best mee.... :hmm: duim allemaal maar voor mij! :lol:

Posted

haha thanks! ;)

hmmmm nu voel ik me niet zo geweldig! :wacko: maar kan ook slaaptekort zijn :ermm:

Posted

Goedemiddag samen! Bijna de eerste werkdag achter de rug :-)

Binnenkort echt wel eens een weekje vrij nemen, ik moet er stilaan eens van tussen om alles wat te laten bezinken... Daarstraks een gesprekje gehad met m'n directeur en ik mag eender wanneer ik wil vrij nemen zonder het ruim voldoende aan te kondigen... (Niet dat het veel verschil uitmaakt aangezien ik toch de slechte gewoonte heb om max. 2 dagen op voorhand verlof aan te vragen :D)

Langs de ene kant heb ik veel zin om een weekje naar Canada te trekken volgende maand en zo eventueel nog een Céline Dion concert mee te pikken... Langs de andere kant wil ik naar Vegas waar er genoeg te zien is om een week te verblijven maar nog anders wil ik richting Californië om daar op m'n gemak highway 1 af te rijden en zo letterlijk uit te waaien langsheen de prachtige kust...

Ik heb eigenlijk de voorbije week nog niks anders gedaan dan op internet wat naar bestemmingen gezocht...

Toch zit ik nog met dilemma's... Eigenlijk wil ik m'n vader niet zolang alleen laten hoewel hij ook m'n nonkel heeft waar hij dagelijks langsgaat maar tevens wil ik toch voldoende tijd om rustig en alleen alles te verwerken... En liefst nog zo ver mogelijk van thuis weg...

Pffff... Though choices... :( 'k Zal er nog wat over nadenken ;)

:)

...
Posted

Oh,

Wat Stang Van Samang betreft... Het is zeker niet m'n favoriet, al is hij wel vrij populair...

Van alle wedstrijden die er geweest zijn steekt er IMHO maar 1 kandidaat met kop en schouders uit en zij heeft dan zelfs nog niet gewonnen... Natalia, zij werd 2de in de eerste Idioot reeks op tv... Sandrine, ook al eentje uit de Idioot reeks (2de jaargang) is ook zeker niet slecht en ook zij was geen winnaar.

...
Posted

mooooooorrrrrrrrning!! wat is het koud he??!! BRRRRRRRRR

Nou Stijn, als ik jou was, dan zou ik lekker naar Canada gaan, een concert van Céline meepikken en dan daar wat rondtouren! volgens mij is dat net zo geweldig als californië! anders zijn er mss ook nog andere (uitgestelde) concerten in de usa waar je heen kan gaan ;)

hmmm wrs gaat dat huis al niet meer door :( die achterslaapkamer is vrij smal en de muren van de keuken en woonkamer zijn wrs draagmuren, dus die kunnen niet gesloopt worden om de slaapkamer te vergroten! :down:

Posted

Ja, zoals je hebt gezien. :P

Oh, echt.. SNOT VERDWIJN!

Verdorie... weer niet gelukt.

http://www.rscomp.nl/Dekking/hartje_1.gif

She took my breath away the 2nd of June in Amsterdam

Apprends-moi tes manies, apprends-moi tes secrets..

Posted
nee helemaal nix! :( het is hier wel heel erg zonnig, maar onwijs koud!

Posted

Ben de deur nog niet uitgeweest maar zelfs in huis is het koud! Maar ik moet er straks toch wel echt aan geloven :o

Jammer Dave dat dat huis niet doorgaat, maar er zijn vast nog meer mooie huisjes te koop!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted (edited)

Zie je nu wat er van komt?

Zat iedereen vorig jaar te klagen: "We hebben geen winter, het is niet eens koud geweest.."

Krijgen we nu -12°C op ons dak.. :ermm:

http://i43.photobucket.com/albums/e356/steenbokj/smileys/cold.gif

Edited by CelineRules!
Posted
Zie je nu wat er van komt?

Zat iedereen vorig jaar te klagen: "We hebben geen winter, het is niet eens koud geweest.."

Krijgen we nu -12°C op ons dak.. :ermm:

http://i43.photobucket.com/albums/e356/steenbokj/smileys/cold.gif

LOL :giggle:

Njaa nu ben ik wel ziek :sick:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted (edited)

Goeiemorgen.

30 :(

Edited by Bralo20
...
Posted
30??!! Ben je jarig??!! Ik wens je, ondanks de moeilijke tijden, een hele fijne verjaardag!!! En dat er maar vele mogen volgen!! :happybday :happybday: :happybday:

Posted

HAPPY B-DAY TO JOEEEEEEEE!!!!!! FIJNE FJAARDAG!!!!!! Op naar de volgende 30! :D

LOL ik kijk vanochtend oppervlakkig naar buiten, zag ik dat het wit was. Keek ik nog eens goed, bleek het een flinterdun laagje te zijn :P Echt een zeeuws sneeuwbuitje LOL

Ik ben al bijna een week niet buiten geweest, ik heb ook geen idee hoe koud het er is. Ik hoorde wel dat het hier vanacht om één uur -8 was, dus vergeleken met de rest van NL zitten wij hier best goed :Y)