Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted (edited)

Nog maar een krabbeltje, want die 2 onderwerpen in één krabbel zijn een beetje vreemd..

Maar toch nog,

Gecondoleert! . Wat een narigheid allemaal weer. :( Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!

:flowers:

Edited by xl.dodo

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
En toen was het maandag :kicking:

Gefeliciteerd met je 18de verjaardag!

...
Posted
@ everyone: bedankt voor het medeleven, het doet echt deugd...
...
Posted
gelukkig nieuwjaar iedereen! :D

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Nou.... ik ben er weer.. Gistermiddag tijdens het leeg laten lopen van mijn luchtbed kreeg ik het helemaal zwart voor mijn ogen en het ging maar niet weg. Vervolgens was het weg en moest ik snel naar de wc omdat ik enorm moest spugen. Ik zat helemaal te shaken en dat is nog een eind doorgegaan ook. Twee paracetamol in genomen en toen zijn we naar de trein gegaan, wat gewoon goed ging. Vervolgens was ik thuis, gingen we een dvd kijken en had ik weer zo'n aanval, maar dan heftiger. Ik ben naar bed gegaan en vervolgens heb ik 12 uur in bed gelegen, waarvan een uur of twee helemaal shakend van de kou enzo. Bah......

Ik denk dat ik wel weet hoe het komt.

Posted
ik denk het ook wel :whistling:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
Nou.... ik ben er weer.. Gistermiddag tijdens het leeg laten lopen van mijn luchtbed kreeg ik het helemaal zwart voor mijn ogen en het ging maar niet weg. Vervolgens was het weg en moest ik snel naar de wc omdat ik enorm moest spugen. Ik zat helemaal te shaken en dat is nog een eind doorgegaan ook. Twee paracetamol in genomen en toen zijn we naar de trein gegaan, wat gewoon goed ging. Vervolgens was ik thuis, gingen we een dvd kijken en had ik weer zo'n aanval, maar dan heftiger. Ik ben naar bed gegaan en vervolgens heb ik 12 uur in bed gelegen, waarvan een uur of twee helemaal shakend van de kou enzo. Bah......

Ik denk dat ik wel weet hoe het komt.

Aaaaaaahg :hug: Misschien moet je de volgende keer maar wat rustiger oud en nieuw vieren heah :giggle:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

En Ingmar???

Voel je je al weer wat beter!!

Je was zo bleek als een lijk!!!! Misschien toch iets van een griepje te pakken ofzo....

Beterschap in ieder geval!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Oh en Happy New-Year everybody!!!!!!

Posted
en euh niet om het een of ander... maar euh hebben sommige van jullie wil mijn smsje gehad?? :(

Posted

jaaa, ik heb je sms gehad!! :D Dankje wel!!!

Enne... hoezo denk je dat je wel weet hoe het komt dan??

Het gaat al weer wat beter gelukkig. Maar gisteravond was ik nog witter. Brr.

Vanochtend ging ik even op bed liggen en dan wordt je opeens 2½ uur later wakker ^^

Posted

Heel veel beterschap Ingmar! Ik vond echt gewoon zielig voor je gisteren dat je ziek was en dan ook nog eens helemaal alleen naar huis moest 3 uur lang. :ohno-smiley:

Gauw beter worden!!! :amour1:

Posted

oh leuk dat jij hem hebt gehad dan :whistling:

nou ik dacht van het zuipen :P

Posted

LOL!!!!

Ja ik heb hem ook gehad maar ik had geen bereik in dat gehucht van Carolien... :xmas_wacko:

Ik heb wel geprobeerd te sturen maar volgens mij is hij niet aangekomen!!

Hahahahaha --> :bounce8:

Posted
oh leuk dat jij hem hebt gehad dan :whistling:

nou ik dacht van het zuipen :P

Nou jaaaaa!!! Ik heb bijna niks op!! :confused:

Posted

Nee inderdaad Davey,

Ingmar heeft zich keurig gedragen :clapping:!!!!

Posted (edited)

OEPS sorry dan... my bad :wink: tis altijd klote om tijdens de feestdagen ziek te zijn! ik ben altijd niet lekker op sinterklaas! :wacko:

oh Helen, oke balen dan, want hij's niet aangekomen! :(

BTW de Belgen onder ons, kennen jullie Stan Van Samang? Ik zag 2de kerstdag het einde van zijn special op België 1 of 2... ik vond hem echt onwijs goed zingen, met ook leuke liedjes! Wat vinden jullie van hem? Is de cd het waard om te kopen?

Edited by Davey84

Posted
OEPS sorry dan... my bad :wink: tis altijd klote om tijdens de feestdagen ziek te zijn! ik ben altijd niet lekker op sinterklaas! :wacko:

oh Helen, oke balen dan, want hij's niet aangekomen! :(

BTW de Belgen onder ons, kennen jullie Stan Van Samang? Ik zag 2de kerstdag het einde van zijn special op België 1 of 2... ik vond hem echt onwijs goed zingen, met ook leuke liedjes! Wat vinden jullie van hem? Is de cd het waard om te kopen?

Wie??????

Posted

Posted (edited)

Hij is hier zwaar gehypt nadat hij de eerste "Steracteur, sterartiest" won en ik kan er niet zo goed tegen als men mij begint te vertellen wat ik verondersteld wordt goed te vinden. Zoiets werkt meestal averechts bij mij... :laugh:

Ik denk dat je best eens via Itunes zijn CD eens beluistert, die heeft wel goede kritieken gekregen en Stan is populair hier, maar dat betekent allemaal nog niet dat hij ook goed is :lol:

BTW, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest... Dus.. ik hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft beleefd en ik wens iedereen nog een gelukking nieuwjaar :xmas_laugh:

Edited by CelineRules!
Posted

he he Eindelijk heb ik 2 zuurstokjes en ben ik eindelijk "Celinefan" i.p.v "member"!!!

Jeeeeeeeeeeeee :maniac: :cheer:

<---

Posted

ge zijt vergeven! :mdr:

JEROEEEEEEEEEEN!! kerst is voorbij hoor! :xmaswhistling:

Hij is hier zwaar gehypt nadat hij de eerste "Steracteur, sterartiest" won en ik kan er niet zo goed tegen als men mij begint te vertellen wat ik verondersteld wordt goed te vinden. Zoiets werkt meestal averechts bij mij... :laugh:

Ik denk dat je best eens via Itunes zijn CD eens beluistert, die heeft wel goede kritieken gekregen en Stan is populair hier, maar dat betekent allemaal nog niet dat hij ook goed is :lol:

BTW, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest... Dus.. ik hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft beleefd en ik wens iedereen nog een gelukking nieuwjaar :xmas_laugh:

jij ook een gelukkig nieuw jaar! :clap:

hahahaha ja zoiets werkt bij mij ook altijd averechts, maar ja aangezien ik heel dat programma nooit ben tegengekomen... :xmaswhistling: :laugh: ik zal t een gooi geven! bij proxis.be was ie maar 9 euro, dus das het geld niet!

Posted

morguh ;) nog ziek? of ben je vrij?

ben nu weer aan het werk :sick:

Posted

In verband met allemaal vergaderingen zijn er vandaag nog geen lessen op school, dus hebben we nog een dagje langer vakantie :D

Ik voel me nu wel redelijk goed eigenlijk, dus ik vrees dat ik morgen toch gewoon naar school moet...