Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Ohhhhhhhh zooo!!!

Nog een kwartiertje!! Dan kan je vanmiddag de hele tijd op msn :P

Posted
Haha ik heb ook wel wat Madonna.... Like A Prayer, Ray Of Light, Music, Evita...en de single van Beautiful Stranger en American Pie :)

http://www.celinedion.nl/pics/cindy/bannerza.jpg

"They call my home the land of snow, Canadian cold front movin' in"

Posted
Hmn.... als niemand met mij naar de stad wilt vanavond, het zij Vlissingen of M'burg, zit ik de hele avond saai op mijn kamer boven op msn..... Leuke Christmas Eve...
Posted
I love IWCT!!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Ingmarrrrrrrrr ik was vandaag heel dicht in de buurt LOL :xmasnaughty:

ik Kwam met de boot van de andere kant van Zeeland naar Vlissingen lol :giggle:

Waarom zei je dat niet even? :xmas_tongue: Ik had geen zak te doen LOL

Kon je even langskomen :xmas_biggrin:

HEEEEEEEEELE FIJNE KERST ALLEMAAAAL!!!!

Posted (edited)

FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL!!

:xmas_laugh: :xmas_w00t: :xmas_biggrin:

Edited by Davey84

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
Ingmarrrrrrrrr ik was vandaag heel dicht in de buurt LOL :xmasnaughty:

ik Kwam met de boot van de andere kant van Zeeland naar Vlissingen lol :giggle:

Waarom zei je dat niet even? :xmas_tongue: Ik had geen zak te doen LOL

Kon je even langskomen :xmas_biggrin:

HEEEEEEEEELE FIJNE KERST ALLEMAAAAL!!!!

hihihi :xmas_laugh: tja ik was in Aardenburg lol :giggle: maar ik mog dus met de boot terug :xmaswhistling:

dat is eens wat anders dan een bus of een Metro of zo :xmas_dry:

maar dit ga ik niet vaak doen hoor vond het maar eng lol :xmasblink:

Ojaa en prettige kerstdagen allemaal :clap:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Droevig nieuws...

Mijn moeder is deze ochtend op 55 jarige leeftijd plotseling overleden... :'(

...
Posted (edited)

Oh écht??

Jeetje.. En dan met kerst... En zó jong...... Wat erg!

Helemaal zo ineens? Waardoor komt het?

Ik wens jou en je familie héél veel sterkte toe de komende tijd.. En toch wat lichtpuntjes zal blijven zien, ondanks dit verschrikkelijke verlies.

Leanne

Edited by Leanne
Posted

Ze voelde zich al een aantal weken niet zo goed, ze was regelmatig duizelig, had pijn in de rug, etc... De huisarts dacht dat het spierpijn was en had iets voorgeschreven. Ze was aan de beterhand tot ze gisteren terug begon te klagen. Vandaag ging ze normaal terug naar de huisarts gaan maar helaas heeft ze dit niet gehaald...

We vermoeden dat haar nieren er voor iets tussenzaten, we hebben in de familie een erfelijke (en helaas dodelijke) nierziekte waaraan m'n grootmoeder overleden was en waardoor m'n oom dit jaar een niertransplantatie diende te ondergaan. Zij wou zich nooit laten onderzoeken, ze wou het niet weten... We denken dat haar nieren gefaald hebben met een hartstilstand als gevolg. Deze ochtend is ze waarschijnlijk rond 5h00 opgestaan om een sigaret te roken en iets te drinken, enkele uren later hebben we haar gevonden toen m'n pa en ik zelf opstonden... De ambulance en het medische team is nog terplaatse geweest maar helaas zonder resultaat, vermoedelijk is ze iets na 5h00 overleden deze ochtend...

Ik ben er echt kapot van, ondertussen hebben we alle formaliteiten achter de rug en probeer ik m'n gedachten wat te verzetten...

Pffff

...
Posted

Ohh jeetje :o heeel veel sterkte Echt heel heel veel sterkte!!

Ik weet niet wat ik n ou moet zeggen... ben echt geschrokken.

Posted
YESSSSSSSSSSS 56 MINUTES TO GOOOOOOOOO :yahoo:

nog 8.... voor de 10.000!!!!!! :clap:

Kom op Davey, nog één post:P Of blijf je hierop steken:P

Posted

LOL :sofunny:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Ik denk dat Davey zijn 10.000ste post bewaart tot 1 januari 2009 om 00.00 :shifty:

Posted

Ik denk dat Davey zijn 10.000ste post bewaart tot 1 januari 2009 om 00.00 :shifty:

Hmmmmm :xmas_dry: Tjaa dat zou wel eens kunnen :innocent:

giphy.gif

Posted
Oehhhhhhhhhhh ik ben Zenuwachtigg :confused:

Morgen Jarigggggggggggggggggggggggg :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Alvast proficiat!

...
Posted

Net klaar met de muziek te kiezen voor m'n moeder haar uitvaartplechtigheid volgende zaterdag...

De mensen van de parochie zullen niet "happy" zijn dat ik geen traditionele kerkmuziek wil maar het is mijn moeder haar begrafenis en ze moeten maar mijn wensen opvolgen... M'n moeder hielt enorm veel van Bruce Springsteen en ook de muziek van Céline Dion wist ze wel te waarderen. Mijn keuze is dan ook gevallen op:

Céline Dion - My Love

Céline Dion - Immortality

Céline Dion - Goodbye is the hardest word

Joe Cocker - You are so beautifull

Bruce Springsteen - Empty Sky

Bruce Springsteen - You're missing

Bij het verlaten van de kerk ga ik haar favoriet nummer laten spelen, het ietwat vrolijke en uptempo "Waiting on a sunny day" van Bruce Springsteen... Het kan mij niet schelen dat de mensen dit misschien niet gepast gaan vinden maar het was haar lievelingsnummer dus ik wil dat ze het spelen.

Morgen nog de zwaarste taak voor de begrafenis: het kiezen van een mooie kist... :(

Enfin, we slagen er ons door, het leven gaat verder zeggen ze maar 't is toch verdomd moeilijk...

...
Posted
Net klaar met de muziek te kiezen voor m'n moeder haar uitvaartplechtigheid volgende zaterdag...

De mensen van de parochie zullen niet "happy" zijn dat ik geen traditionele kerkmuziek wil maar het is mijn moeder haar begrafenis en ze moeten maar mijn wensen opvolgen... M'n moeder hielt enorm veel van Bruce Springsteen en ook de muziek van Céline Dion wist ze wel te waarderen. Mijn keuze is dan ook gevallen op:

Céline Dion - My Love

Céline Dion - Immortality

Céline Dion - Goodbye is the hardest word

Joe Cocker - You are so beautifull

Bruce Springsteen - Empty Sky

Bruce Springsteen - You're missing

Bij het verlaten van de kerk ga ik haar favoriet nummer laten spelen, het ietwat vrolijke en uptempo "Waiting on a sunny day" van Bruce Springsteen... Het kan mij niet schelen dat de mensen dit misschien niet gepast gaan vinden maar het was haar lievelingsnummer dus ik wil dat ze het spelen.

Morgen nog de zwaarste taak voor de begrafenis: het kiezen van een mooie kist... :(

Enfin, we slagen er ons door, het leven gaat verder zeggen ze maar 't is toch verdomd moeilijk...

Mooi gekozen hoor :flowers:

giphy.gif

Posted
Mooi gekozen! Enne.. heel veel sterkte verder...
Posted
Ik had je al gefeliciteerd,maar ik doe he nog een keer: HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! MAAK ER MAAR EEN MOOIE/LEUKE DAG VAN!!!
Posted

oh jee Stijn... ik weet niet wat ik moet zeggen! :confused: Mijn oprechte condelances!! :cry:

ik begrijp wel, dat je moeder zichzelf nooit heeft willen laten onderzoeken, maar zo komt het voor de omgeving wel extra keihard aan. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies! :hug:

en heel stom om dan zo door te gaan... maar Felica gefeliciflapstaart met je verjaardag!! :happybday:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

HAPPY BIRTHDAY FELIES, HAPPY BIRTHDAY FELIES, HAPPY BIRTHDAY DEAR FELIES, HAPPY BIRTHDAY TO YOU! :xmas_laugh:

Kom hierheen meis dan mag je verjaardag nog langer vieren, hier duurt je verjaardag namelijk nog 12 uur! :xmasnaughty:

Okee. nu ga ik dan echt naar buiten, fijne dag nog, ik wil thuis alles over het party enz. horen!

Dikke kus :flowers:

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'