Davey84 Posted January 15, 2009 at 07:52 AM Author Posted January 15, 2009 at 07:52 AM zo jezus! dan ben je echt hard gevallen zeg!! nou veel succes!! aaah vandaag alweer de laatste werkdag deze week! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 08:03 AM Posted January 15, 2009 at 08:03 AM Goeiemorgen... Vandaag een rustige dag op kantoor Morgen eerst naar Nederland om bij een leverancier te gaan kijken hoe ver ze staan met de constructie van een veegwagen op vrachtwagen. 's Middags lunchen en dan rustig terug naar België om tegen 16h naar de VIP avond te gaan van het autosalon in Brussel... Om dan zaterdagochtend om 06h al naar de UK te vertrekken voor een kleine daguitstap. Quote ...
felicia Posted January 15, 2009 at 08:17 AM Posted January 15, 2009 at 08:17 AM Redelijk. Vloeibaar voedsel uit van die flesjes, vanavond aardappelpuree en stoofpeertjes. En dan vanavond weer een flesje van dat voedsel is het echt zo erg Ja.. maar ik heb wel taart op vanavond. een stukje afbreken en dat vervolgens op miraculeuze wijze in je mond stoppen en voorzichtig met je linkerkiezen kouwen. Al valt dat miraculeuze ook wel mee hoor Morgen waarschijnlijk naar de tandarts......... m'n rechter boven voor tanden staan iets naar binnen. NOOOO!!!!! Mijn gebit was altijd mooi! Oeewhh Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Davey84 Posted January 15, 2009 at 08:41 AM Author Posted January 15, 2009 at 08:41 AM haha en dat noem je rustig, Stijn?? Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
felicia Posted January 15, 2009 at 09:39 AM Posted January 15, 2009 at 09:39 AM Jeeej ik mag een Power Point Presentatie houden over Lientje Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 11:00 AM Posted January 15, 2009 at 11:00 AM haha en dat noem je rustig, Stijn?? Vandaag toch, straks effe naar de Ford dealer een paar nieuwe wagens in ontvangst gaan nemen en dan nog een vergadering en that's it... Morgen ook vrij rustig en 's avonds effe genieten als VIP gast bij een paar constructeurs... Iveco heeft alvast een prachtig buffet voorzien voor z'n gasten En dan zaterdag wat uitwaaien... Eigenlijk noem ik dat rustig ja Quote ...
Ingmar Posted January 15, 2009 at 11:07 AM Posted January 15, 2009 at 11:07 AM (edited) Met m'n tanden is alles goed, het zijn twee tanden die maar een heel klein stukje naar binnen staan. De tandarts zei dat de tanden waarschijnlijk weer gewoon gaan staan met de tijd. Ik zou ook een klein laagje van m'n tanden af kunnen laten halen zodat ik niet met het puntje van m'n ondertanden tegen het begin van de tanden boven kom, maar dan blijven de tanden wel zo staan. Als ze dan toch nog normaals gaan staan is er dus wel een laagje vanaf aan de binnenkant. Dus ik koos voor het natuurlijk recht laten gaan. Ik mag alleen een week of twee niks hards afbijten enzo. Alsof ik dat nu van plan ben Edited January 15, 2009 at 11:08 AM by Ingmar Quote
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 11:10 AM Posted January 15, 2009 at 11:10 AM Met m'n tanden is alles goed, het zijn twee tanden die maar een heel klein stukje naar binnen staan. De tandarts zei dat de tanden waarschijnlijk weer gewoon gaan staan met de tijd. Ik zou ook een klein laagje van m'n tanden af kunnen laten halen zodat ik niet met het puntje van m'n ondertanden tegen het begin van de tanden boven kom, maar dan blijven de tanden wel zo staan. Als ze dan toch nog normaals gaan staan is er dus wel een laagje vanaf aan de binnenkant. Dus ik koos voor het natuurlijk recht laten gaan. Ik mag alleen een week of twee niks hards afbijten enzo. Alsof ik dat nu van plan ben Hehehe, Met een beetje geluk komt dus alles toch nog goed... Verzorg je maar goed Quote ...
Ingmar Posted January 15, 2009 at 11:23 AM Posted January 15, 2009 at 11:23 AM Zeker!! Steeds m'n lippen vettig houden zodat ze niet barsten enzo. En de korsten op m'n jukbeen en kin ook. Quote
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 12:19 PM Posted January 15, 2009 at 12:19 PM Als het allemaal te moeilijk is kan je misschien ook nog een Baxter proberen Quote ...
Ingmar Posted January 15, 2009 at 01:12 PM Posted January 15, 2009 at 01:12 PM "Baxter is wereldleider in technologieën die verband houden met het bloed en de bloedsomloop. De divisies van de onderneming die zich bezighouden met bloedtherapieën, leveren producten die bloed opvangen, scheiden en opslaan, alsook van bloed afgeleide therapeutische proteïnen en de genetisch gemanipuleerde equivalenten daarvan. De dialyseproducten van Baxter zuiveren het bloed. Intraveneuze (IV) producten brengen geneesmiddelen en andere oplossingen in het bloed. Baxter Healthcare levert medische producten en diensten aan ziekenhuizen en zorginstellingen in Nederland. Daarnaast zet de onderneming er zich ook voor in steeds meer patiënten in de samenleving te ondersteunen. De Baxter-medewerkers in Nederland zetten zich samen in om kwaliteit te leveren die voldoet aan de eisen en behoeften van de gezondheidszorg van vandaag en morgen." Zoiets?? Quote
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 04:11 PM Posted January 15, 2009 at 04:11 PM (edited) "Baxter is wereldleider in technologieën die verband houden met het bloed en de bloedsomloop. De divisies van de onderneming die zich bezighouden met bloedtherapieën, leveren producten die bloed opvangen, scheiden en opslaan, alsook van bloed afgeleide therapeutische proteïnen en de genetisch gemanipuleerde equivalenten daarvan. De dialyseproducten van Baxter zuiveren het bloed. Intraveneuze (IV) producten brengen geneesmiddelen en andere oplossingen in het bloed. Baxter Healthcare levert medische producten en diensten aan ziekenhuizen en zorginstellingen in Nederland. Daarnaast zet de onderneming er zich ook voor in steeds meer patiënten in de samenleving te ondersteunen. De Baxter-medewerkers in Nederland zetten zich samen in om kwaliteit te leveren die voldoet aan de eisen en behoeften van de gezondheidszorg van vandaag en morgen." Zoiets?? Het juiste bedrijf ja... Stel dat je om een of andere reden totaal niets binnenkrijgt kan je via Baxters toch voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen. Dit gebeurt dan via een intraveneuze lijn (IV) Baxter levert allerhande medicaties & voedingsmiddelen en is een van de meest gebruikte "merken" op de markt... Ondanks dat het een merknaam is wordt "Baxter" ook gebruikt als algemene benaming voor medicatie of voeding in zakken of busjes via IV. De eerste vestiging van Baxter buiten de US werd in 1954 in België gesticht, een kleine 20 jaar na het ontstaan van Baxter. Heden is in Belgisch het distributiecentrum voor Europa gevestigd is er een van de grootste productievestigingen gevestigd en is er nog een vestiging die zich enkel bezighoudt met research & development. Edited January 15, 2009 at 04:11 PM by Bralo20 Quote ...
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 06:04 PM Posted January 15, 2009 at 06:04 PM Net een mailtje teruggekregen van het PR bedrijf dat zich bezighoudt met persaccreditaties... Helaas nog geen bevesgting maar het gaat de goede richting uit, ze kunnen nog niet bevestigen aangezien ze de procedure nog niet kennen voor de show van 12 februari. Ze gaan me nog laten weten of het al dan niet mogelijk is wanneer ze de nodige procedures krijgen voor de show. Snel even een antwoordje gestuurd dat ik eventueel ook de 14de kan als het makkelijker zou zijn voor hen aangezien ik pas de 15de terugreis. Thumbs up... Als dit lukt dan kan ik degelijke foto's garanderen. Hell, dan is de kans groot dat ik snel nog een nieuw toestel koop of het toestel van een collega fotograaf leen Quote ...
xl.dodo Posted January 15, 2009 at 06:22 PM Posted January 15, 2009 at 06:22 PM Net een mailtje teruggekregen van het PR bedrijf dat zich bezighoudt met persaccreditaties... Helaas nog geen bevesgting maar het gaat de goede richting uit, ze kunnen nog niet bevestigen aangezien ze de procedure nog niet kennen voor de show van 12 februari. Ze gaan me nog laten weten of het al dan niet mogelijk is wanneer ze de nodige procedures krijgen voor de show. Snel even een antwoordje gestuurd dat ik eventueel ook de 14de kan als het makkelijker zou zijn voor hen aangezien ik pas de 15de terugreis. Thumbs up... Als dit lukt dan kan ik degelijke foto's garanderen. Hell, dan is de kans groot dat ik snel nog een nieuw toestel koop of het toestel van een collega fotograaf leen Ooooooooh. Zo leuk! Ik wil de foto's wel zien hoor. haha. Weetje, ik heb ook nog een leuk verhaal te vertellen: Ik sprak laatst met een collega van mijn vader en zij vertelde dat ze was uitgenodigd voor céline's concert in Zuid-Afrika voor Nelson Mandela. Zij is dus naar het privéconcert geweest dat Céline gaf in Zuid-Afrika.. Ik heb de foto's en alles mogen zien.. Zo leuk! Ik was helemaal jaloers. Naja, wie weet, zo'n privéconcert lijkt mij ook wel wat... Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 06:27 PM Posted January 15, 2009 at 06:27 PM Ooooooooh. Zo leuk! Ik wil de foto's wel zien hoor. haha. Weetje, ik heb ook nog een leuk verhaal te vertellen: Ik sprak laatst met een collega van mijn vader en zij vertelde dat ze was uitgenodigd voor céline's concert in Zuid-Afrika voor Nelson Mandela. Zij is dus naar het privéconcert geweest dat Céline gaf in Zuid-Afrika.. Ik heb de foto's en alles mogen zien.. Zo leuk! Ik was helemaal jaloers. Naja, wie weet, zo'n privéconcert lijkt mij ook wel wat... Zalig... Ik ben al naar heel wat privéconcerten geweest maar eentje van een wereldster ontbreekt nog... /me = jaloers Quote ...
Ingmar Posted January 15, 2009 at 06:30 PM Posted January 15, 2009 at 06:30 PM Ik ga naar Beyoncé in Antwerpen 7 mei WHOEE!! Quote
xl.dodo Posted January 15, 2009 at 06:37 PM Posted January 15, 2009 at 06:37 PM Ik was ook nogal jaloers ja, helemaal toen ik de foto's zag ! O Ingmar, Beyoncé is ook niet verkeerd... Mag ik mee! haha. Quote http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg'When I'm feeling down The mention of your nameIt lifts my spirit up.It makes me carry on,When I don't have the strengthYour faith can heal me.Like the sun that shinesYou gave me light to see.'
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 06:37 PM Posted January 15, 2009 at 06:37 PM Ik wou naar Pink gaan maar aangezien ik regelmatig te lang durf twijfelen waren alle (VIP) tickets natuurlijk de deur uit... En het 2de concert valt natuurlijk net in m'n verlof... :? Voorlopig enkel nog Night of the Proms dit jaar en misschien ook nog TW Classic als ik van Proximus mijn beloofde VIP kaartjes krijg... Voor de rest kijk ik de kat wat uit de boom... Weinig interessant dit jaar op concertvlak, tenzij Bruce Springsteen nog eens zou toeren als z'n nieuwe cd deze maand uitkomt... Quote ...
Ingmar Posted January 15, 2009 at 07:10 PM Posted January 15, 2009 at 07:10 PM Hahaha ach.. jíj gaat nog een keer naar Céline! Quote
Ingmar Posted January 15, 2009 at 07:12 PM Posted January 15, 2009 at 07:12 PM Enne.. Laura, het is al te laat, de kaarten zijn al besteld.. Quote
Helen1981 Posted January 15, 2009 at 07:19 PM Posted January 15, 2009 at 07:19 PM Als we alllemaal gaan vertellen wat we gedaan hebben vandaag ga ik dat ook maar doen... Uit bed'Aan kleden, tanden poesten, haar stijlen enz...Op de fiets stappen op weg naar het werkBinnenkomen op het werk. De bedjes afhalen en opmakenWat kletsen met collega'sSpullen voor het fruit eten klaar zetten. Fruit schillen, en water in de tuitbekers inschenken9 kinderen aan tafel zetten d.w.z je een hernia tillen aan die kids.Slabbers omdoenStukjes fruit in diverse mondjes proppen en fruithapjes voeren (en zelf helemaal onder zitten) De vloer schoonmaken i.v.m vallende bekers...Kinderen van tafelKleintjes van een schone luier voorzien en uitkleden.Kleintjes in bedDe groten entertainen en als politieagent optreden. (Pas op dat mag niet, Voorzichtig, Kijken waar je loopt, etc...)Diverse snotneuzen afvegen en kwijlsikken verwijderen (dit gaat de hele dag door) Brood halen bij de baker Flessen geven en laten boeren (anders spugen ze je onder) Kinderen die een erg vieze broek hebben geproduceert van een schone voorzienGrote kinderen uitkledenKleintjes uit bed en weer aankledenTafel dekken voor het brood eten.Kinderen weer aan tafel zetten Brood smeren en melk inschenken36 x zeggen "Nee even wachten, we gaan eerst zingen""Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap, hap, hap" zingen Eten en diverse broodstukjes in mondjes proppenGrote kinderen gaan naar bed. 6x terug gaan naar de slaapkamer ("nu gaan slapen hoor") Flessen gevenSchoonmaken. 2 Collega's gaan met pauzeSchriftjes schrijven en baby's entertainen.ik ga met pauze (45 min i.p.v 30 min) Brief controleren op spelfouten van mijn managerTerug naar de groepWas naar washok brengen en schone was mee terug nemen. Was opvouwen en verdelen over de andere groepen.De kinderen die wakker zijn weer aankleden en verschonen.Tafel dekken voor het yoghurt drinken. De andere kinderen die wakker zijn aankleden en verschonen.Kinderen aan tafelMeelopen met de leidster van de Naschoolse opvangen om de kinderen van de Franse school op te halenTafel opruimen en her en der schoonmaken. Kleintjes terug naar bedFlessen geven Flessen uitkoken. Vaatwasser uitruimen en inruimen en weer laten draaien.Kleien met de kinderenKletsen met ouders die hun kinderen komen ophalenSpeelgoed opruimenOverdracht schrijvenVuilniszakken eruit halen en in de container deponerenTelefoon in de oplader zettenDeuren op slotContainer voor aan de straat zettenEn dan is het inmiddels 10 over 6 en zit mijn werkdag erop..... Goh wat doe je veel op zo'n dag! Quote http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg Proud to be a Celine Dion Fan
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 07:20 PM Posted January 15, 2009 at 07:20 PM Hahaha ach.. jíj gaat nog een keer naar Céline! Ja, 12 februari in Montréal maar daar blijft het bij. Tenzij mss 14 februari ook nog als er op straat nog tickets zouden verkocht worden of ik die dag perstoegang zou krijgen maar dan stopt het echt wel... Volgend jaar wil ik met veel plezier naar Las Vegas vliegen maar that's it dan Ik hoor haar muziek heel graag maar daar blijft het dan ook bij. En ja, na het overlijden van m'n moeder was de muziek van Céline de muziek waarbij ik echt m'n gedachten een beetje kon verzetten. En ja, misschien heeft dat me doen besluiten om toch naar Canada te gaan. Wat de perstoegang betreft: deze probeer ik te bekomen omdat ik naast brandweerfotografie ook concertfotografie probeer te doen. En moest het lukken om perstoegang te krijgen en mijn foto's zijn goed dan kan ik dit gebruiken om in de toekomst op andere concerten binnen te geraken. Quote ...
Ingmar Posted January 15, 2009 at 07:27 PM Posted January 15, 2009 at 07:27 PM Wow, jeetje, Helen!! Ik heb 't niet allemaal gelezen hoor, maar het is veeeeeeel!!! Enne.. Stijn: het zou tof zijn als je dan perstoegang kan krijgen zeg!! Quote
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 07:43 PM Posted January 15, 2009 at 07:43 PM Als we alllemaal gaan vertellen wat we gedaan hebben vandaag ga ik dat ook maar doen... Uit bed'Aan kleden, tanden poesten, haar stijlen enz...Op de fiets stappen op weg naar het werkBinnenkomen op het werk. De bedjes afhalen en opmakenWat kletsen met collega'sSpullen voor het fruit eten klaar zetten. Fruit schillen, en water in de tuitbekers inschenken9 kinderen aan tafel zetten d.w.z je een hernia tillen aan die kids.Slabbers omdoenStukjes fruit in diverse mondjes proppen en fruithapjes voeren (en zelf helemaal onder zitten) De vloer schoonmaken i.v.m vallende bekers...Kinderen van tafelKleintjes van een schone luier voorzien en uitkleden.Kleintjes in bedDe groten entertainen en als politieagent optreden. (Pas op dat mag niet, Voorzichtig, Kijken waar je loopt, etc...)Diverse snotneuzen afvegen en kwijlsikken verwijderen (dit gaat de hele dag door) Brood halen bij de baker Flessen geven en laten boeren (anders spugen ze je onder) Kinderen die een erg vieze broek hebben geproduceert van een schone voorzienGrote kinderen uitkledenKleintjes uit bed en weer aankledenTafel dekken voor het brood eten.Kinderen weer aan tafel zetten Brood smeren en melk inschenken36 x zeggen "Nee even wachten, we gaan eerst zingen""Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap, hap, hap" zingen Eten en diverse broodstukjes in mondjes proppenGrote kinderen gaan naar bed. 6x terug gaan naar de slaapkamer ("nu gaan slapen hoor") Flessen gevenSchoonmaken. 2 Collega's gaan met pauzeSchriftjes schrijven en baby's entertainen.ik ga met pauze (45 min i.p.v 30 min) Brief controleren op spelfouten van mijn managerTerug naar de groepWas naar washok brengen en schone was mee terug nemen. Was opvouwen en verdelen over de andere groepen.De kinderen die wakker zijn weer aankleden en verschonen.Tafel dekken voor het yoghurt drinken. De andere kinderen die wakker zijn aankleden en verschonen.Kinderen aan tafelMeelopen met de leidster van de Naschoolse opvangen om de kinderen van de Franse school op te halenTafel opruimen en her en der schoonmaken. Kleintjes terug naar bedFlessen geven Flessen uitkoken. Vaatwasser uitruimen en inruimen en weer laten draaien.Kleien met de kinderenKletsen met ouders die hun kinderen komen ophalenSpeelgoed opruimenOverdracht schrijvenVuilniszakken eruit halen en in de container deponerenTelefoon in de oplader zettenDeuren op slotContainer voor aan de straat zettenEn dan is het inmiddels 10 over 6 en zit mijn werkdag erop..... Goh wat doe je veel op zo'n dag! R-E-S-P-E-C-T !! Quote ...
felicia Posted January 15, 2009 at 08:34 PM Posted January 15, 2009 at 08:34 PM Als we alllemaal gaan vertellen wat we gedaan hebben vandaag ga ik dat ook maar doen... Uit bed'Aan kleden, tanden poesten, haar stijlen enz...Op de fiets stappen op weg naar het werkBinnenkomen op het werk. De bedjes afhalen en opmakenWat kletsen met collega'sSpullen voor het fruit eten klaar zetten. Fruit schillen, en water in de tuitbekers inschenken9 kinderen aan tafel zetten d.w.z je een hernia tillen aan die kids.Slabbers omdoenStukjes fruit in diverse mondjes proppen en fruithapjes voeren (en zelf helemaal onder zitten) De vloer schoonmaken i.v.m vallende bekers...Kinderen van tafelKleintjes van een schone luier voorzien en uitkleden.Kleintjes in bedDe groten entertainen en als politieagent optreden. (Pas op dat mag niet, Voorzichtig, Kijken waar je loopt, etc...)Diverse snotneuzen afvegen en kwijlsikken verwijderen (dit gaat de hele dag door) Brood halen bij de baker Flessen geven en laten boeren (anders spugen ze je onder) Kinderen die een erg vieze broek hebben geproduceert van een schone voorzienGrote kinderen uitkledenKleintjes uit bed en weer aankledenTafel dekken voor het brood eten.Kinderen weer aan tafel zetten Brood smeren en melk inschenken36 x zeggen "Nee even wachten, we gaan eerst zingen""Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap, hap, hap" zingen Eten en diverse broodstukjes in mondjes proppenGrote kinderen gaan naar bed. 6x terug gaan naar de slaapkamer ("nu gaan slapen hoor") Flessen gevenSchoonmaken. 2 Collega's gaan met pauzeSchriftjes schrijven en baby's entertainen.ik ga met pauze (45 min i.p.v 30 min) Brief controleren op spelfouten van mijn managerTerug naar de groepWas naar washok brengen en schone was mee terug nemen. Was opvouwen en verdelen over de andere groepen.De kinderen die wakker zijn weer aankleden en verschonen.Tafel dekken voor het yoghurt drinken. De andere kinderen die wakker zijn aankleden en verschonen.Kinderen aan tafelMeelopen met de leidster van de Naschoolse opvangen om de kinderen van de Franse school op te halenTafel opruimen en her en der schoonmaken. Kleintjes terug naar bedFlessen geven Flessen uitkoken. Vaatwasser uitruimen en inruimen en weer laten draaien.Kleien met de kinderenKletsen met ouders die hun kinderen komen ophalenSpeelgoed opruimenOverdracht schrijvenVuilniszakken eruit halen en in de container deponerenTelefoon in de oplader zettenDeuren op slotContainer voor aan de straat zettenEn dan is het inmiddels 10 over 6 en zit mijn werkdag erop..... Goh wat doe je veel op zo'n dag! R-E-S-P-E-C-T !! WoooW Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
I Surrender Posted January 15, 2009 at 10:29 PM Posted January 15, 2009 at 10:29 PM Ik wou naar Pink gaan maar aangezien ik regelmatig te lang durf twijfelen waren alle (VIP) tickets natuurlijk de deur uit... En het 2de concert valt natuurlijk net in m'n verlof... :? Voorlopig enkel nog Night of the Proms dit jaar en misschien ook nog TW Classic als ik van Proximus mijn beloofde VIP kaartjes krijg... Voor de rest kijk ik de kat wat uit de boom... Weinig interessant dit jaar op concertvlak, tenzij Bruce Springsteen nog eens zou toeren als z'n nieuwe cd deze maand uitkomt... Voor Pink is nog een 3e datum toegevoegd een tijdje terug. Zijn daar geen kaarten meer voor te krijgen ? 5 december in Ahoy Ik ga in elk geval naar Pink op 28 feb. Helemaal super. Die griet is live echt geweldig. En dan nog Tina op 21 maart Quote http://i3.photobucket.com/albums/y71/suus_73/Celine%20Dion/MyLove-1.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y71/suus_73/Anastacia%20div/defeated.png http://i3.photobucket.com/albums/y71/suus_73/Celine%20Dion/MyLove1-kopie-1.jpgGoodbye's Are Not Forever, Goodbye's Are Not The End, They Simply Mean I'll Miss You, Till We Meet Again -xxx-[/b]If You Don't Stand For Something, You'll Fall For Anything !!~ Make A Difference, Think Pink ~ --> Click For Free Mammograms <--
Bralo20 Posted January 15, 2009 at 11:11 PM Posted January 15, 2009 at 11:11 PM In België hé Niet in Nederland Quote ...
Davey84 Posted January 16, 2009 at 01:23 PM Author Posted January 16, 2009 at 01:23 PM net de nieuwe single van Ilse gekocht en de single van Madonna Miles Away was maar 1 euro extra, dus die heb ik ook gekocht! mocht ik ook nog eens 3 gratis singles uitzoeken! 3 foute uitgekozen om weg te geven morgen op de afterkerstparty; Scissor Sister; i don't feel like dancing, juanes para tu amor en Guillermo en Tropical Danny; Toppertje Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Davey84 Posted January 16, 2009 at 02:42 PM Author Posted January 16, 2009 at 02:42 PM Whaaaaaaaaaaaa IK HEB ME OPGEGEVEN VOOR EEN CURSUS FRANS!!! it starts next thurday I'm doing level 1 first, but they told me that if I find that too easy, i can go to level 2, later that night, without any extra costs! It'll be 12 weeks, each thursday evening for 75 minutes!! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Ingmar Posted January 16, 2009 at 04:10 PM Posted January 16, 2009 at 04:10 PM Ohh gaaf zeg Davey!! hahah leuke singles ook! Veel plezier in ieder geval met je cursus! Quote
Recommended Posts