Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
Whaaaaaaaaaaaa IK HEB ME OPGEGEVEN VOOR EEN CURSUS FRANS!!!

it starts next thurday :blink: I'm doing level 1 first, but they told me that if I find that too easy, i can go to level 2, later that night, without any extra costs! :yahoo: It'll be 12 weeks, each thursday evening for 75 minutes!!

Ooooh. :wub: Ik ben dol op frans, is ook een eindexamen vak van me. Ik sta een 9 gemiddeld dus sindsdien vinden mijn ouders het niet meer erg als ik Céline luister. Vivre Céline!

Ik zou van het zomer zo graag twee weken naar Frankrijk gaan om daar een cursus te doen, heb inmiddels mijn ouders al zover, nu nog een leuke cursus zoeken..

Anyway, Bon chance! :D

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
thanks Ing!! en dodo! LOL ik heb wel frans gehad op de HAVO, maar das in de prehistorie! hahaha! ik wil er nu echt wel eens werk van maken, want Céline is leuk, maar alles verstaan en je uit de voeten maken in het frans is nog leuker! :D oooh een zomercursus in frankrijk, das ook erg gaaf! :D

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Alles is is leuk in Frankrijk in de zomer :P

Vooral in Paris!!

Ik heb lange tijd echt graag Frans willen studeren aan de uni, maar ik denk al een poosje dat ik toch wat anders wil gaan doen. Ik ben bij Algemene Sociale Wetenschappen geweest wat erg leuk leek en ik ga ook nog naar de Erasmus voor Sociologie.

Posted

it starts next thurday :blink: I'm doing level 1 first, but they told me that if I find that too easy, i can go to level 2, later that night, without any extra costs! :yahoo: It'll be 12 weeks, each thursday evening for 75 minutes!!

Ummm... had je dit dan eigenlijk niet in het Frans moeten schrijven om alvast een beetje te oefenen? :giggle:

Veel plezier en veel geluk in ieder geval :D

Posted

Ohhh ik had vanacht echt één van de mooiste Céline-dromen ooit!! Ik was bij dat "feest" dat ze die onderscheiding kreeg zegmaar, ik geloof die in dat stadion weetjewel, met die Felix-award? Weet ik niet meer zeker. Ze kreeg toen ook een dubbel-cd van de tour, helemaal een rood hoesje enzo. Maargoed.. dat is niet het belangrijkste :P

Ik was daar aanwezig en ik moest echt de héle tijd huilen omdat ik alles zo mooi vond enzo. Iedereen kijken natuurlijk, maar ik moest echt de hele tijd ook huilen enzo, en allemaal andere Céline-fans ook. Het was dus echt super mooi, heel ontroerend. Ik heb Céline niet ontmoet, maar ach. Het was ook al mooi op deze manier. En ik had gisteravond Miracle aangezet tijdens het slapen, maar die had ik per ongeluk op reapeat gezet en ik werd elke keer wakker vannacht en dan viel ik meteen weer in slaap :P Het blijft een heerlijk album!!

Posted

hahaha das nou eens een leuke droom! LOL ik denk ook wel dat Miracle jou daarbij geholpen had! wees maar blij dat het geen nachtmerrie was, waarbij Anne Geddes je als baby wou verkleden en in een bloempot wou proppen! :sofunny:

Ummm... had je dit dan eigenlijk niet in het Frans moeten schrijven om alvast een beetje te oefenen? :giggle:

ermmm dat wou ik eerst doen, maar toen dacht ik, dan maak ik vast weer domme fouten, dus deed ik het maar niet! :blushing1:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
hahaha das nou eens een leuke droom! LOL ik denk ook wel dat Miracle jou daarbij geholpen had! wees maar blij dat het geen nachtmerrie was, waarbij Anne Geddes je als baby wou verkleden en in een bloempot wou proppen! :sofunny:

:lmao:

Wat een beelden in mijn hoofd :laugh:

Hoe gaat het trouwens Ingmar? Begin je er een beetje terug als jezelf uit te zien?

Posted

ermmm dat wou ik eerst doen, maar toen dacht ik, dan maak ik vast weer domme fouten, dus deed ik het maar niet! :blushing1:

Die is goed :sofunny:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Ik wil niet in een bloempot :crybaby:

Ik begin weer op de knappe ik te lijken :)

Posted

Ik heb nieuwe kleren :bounce: Ik ben zo blij met al die sale overal :cheer:

Veel kleding voor weeeeeinig geld B)

Posted

:sofunny:

Hahahahahahahahaha ik ga stuk hier!!!!!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mijn vakantie geboekt!!!! 8 oktober 2009 vlieg ik, Helen Pronk, naar Jakarta, Indonesie voor 4 weken lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :plane:

Nu alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gaan sparen :confused: wat niet mijn sterkste kant is :whistling: !!

Maar komt goed, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen!!!

Kan niet wachten!!!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Koekje/gebakje van vandaag: Bossche Bollen!! Mmmmmmmm

En dan helemaal die van bakkerij Boheemen op de Laan van Nieuw-OostIndie in Den Haag he Dave???

Posted

Vind ik ook :P Geeeeen idee over welke je het hebt :hypocrite:

Ik ben al bijna weer de knappe ik :)

Posted
Maarre.. je bent wel wat laat hoor, met het koekje van de dag. Al maakt dat op zich niet zo heel veel uit, want koekjes zijn voor elk moment!
Posted
Maarre.. je bent wel wat laat hoor, met het koekje van de dag. Al maakt dat op zich niet zo heel veel uit, want koekjes zijn voor elk moment!

Ach what ever, s'avonds zijn bossche bollen ook lekker, bij een kopje koffie :drinkcoffee:

Roze koeken zijn ook lekker!!! :P

Posted

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mijn vakantie geboekt!!!! 8 oktober 2009 vlieg ik, Helen Pronk, naar Jakarta, Indonesie voor 4 weken lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gaan sparen :confused: wat niet mijn sterkste kant is !!

Kan niet wachten!!!!

:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

:w00t: :w00t: wat onwijs gaaf!!!!! :clap: :clap: :clap: ben heeeeeeel erg jaloers!!! :yes: :wink:

En dan helemaal die van bakkerij Boheemen op de Laan van Nieuw-OostIndie in Den Haag he Dave???

oooh ja!!!! en binnenkort zullen ze wel weer zo´n actie van 1 bossche bol voor een euro hebben!! :drool:

Posted

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mijn vakantie geboekt!!!! 8 oktober 2009 vlieg ik, Helen Pronk, naar Jakarta, Indonesie voor 4 weken lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gaan sparen :confused: wat niet mijn sterkste kant is !!

Kan niet wachten!!!!

:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

:w00t: :w00t: wat onwijs gaaf!!!!! :clap: :clap: :clap: ben heeeeeeel erg jaloers!!! :yes: :wink:

oooh ja!!!! en binnenkort zullen ze wel weer zo´n actie van 1 bossche bol voor een euro hebben!! :drool:

Ja ik vind het eigenlijk ook wel stoer van mezelf hihi!! Helemaal naar de andere kant van de wereld praktisch in mijn eentje!!!

Ja, jammer dat ik daarom niet meer in Bezuidenhout werk....hoewel...1 bossche bol voor 1 euro, das niet echt goed voor de lijn. Dus misschien is het maar goed dat ik niet meer in Bezuidenhout werk hihi

Posted

ja tis zeker heel erg gaaf en stoer!! :D ik hoorde dat er 180 miljoen mensen op java woonde, ofzo. dus echt alleen ben je niet!! :sofunny: ik ben nu al benieuwd naar de foto's! :photo: :pizza:

nee das waar, maar wat is wel goed voor de lijn!???! hahaha :angel_not:

Posted

Nou, op het moment hoeft helemaal niks goed te zijn voor mijn lijn LOL ik ben afgelopen weken iets van 4 kilo afgevallen :o

Goeiemorgen weer!! :)

Koekje van de dag: Spritsen jumjumm

Posted

damn!!! 4 kilo!!!! en je was al zo dik!! :P

hmmm spritsen lekkah!!! met chocola?? :w00t: :drool:

Posted
Goeiemorgen samen, weer een nieuwe werkweek voor de boeg :icon_mrgreen:
...
Posted
tis alweer middag!! bijna pauze! :dance:

Posted
Nou, op het moment hoeft helemaal niks goed te zijn voor mijn lijn LOL ik ben afgelopen weken iets van 4 kilo afgevallen :o

Goeiemorgen weer!! :)

Koekje van de dag: Spritsen jumjumm

Nou ja, fysiek niet in staat zijn iets te eten is nou niet echt een gezond dieet :laugh:

Maar je evolueert toch al van de zachte naar de hardere koekjes.. Het gaat dus al veel beter :D

Mmm, spritzen... gooi er eens een paar deze kant op.. :lol:

Posted

http://fruttodellapassione.files.wordpress.com/2008/03/spritsen-close-up.jpg

zelf uitprinten en naar gelieve suiker toevoegen! :mdr: