Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
zijn mensen nog naar Sex and the City 2 geweest!? ik vond hem echt super!! :lmao: :w00tbounce:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Sex and the city? Neen, dat is een vrouwenfilm echt niets voor mannen :icon_mrgreen:

Btw: Nog enkele dagen en onze website voor de meeting in Las Vegas zal live gaan, met eigen ontworpen "Céline" template :bananadance:

...
Posted

goh jij was nou echt degene van wie ik verwachtte dat die was gegaan :Booty:

tis wel een film voor mannen, de scenes van de Nanny van Charlotte zijn genoeg voor de rest van de 135 minuten :P :P

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Oh die wil ik zoooooooo graag zien!!

Wat me wel opviel in de voorstukjes is dat die SJP er verschikkelijk uitziet. Helemaal verbouwt of gebotoxed. Ik weet het niet, maar

het maakt haar niet mooier in ieder geval!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
ja das wel waar... ze worden allemaal een dagje ouder, maar gek genoeg ziet de oudste, Samantha, er nog het best uit! :lol:

Posted

Jaaa ik wil 'm ook zo graag zien! Heb een paar weken geleden pas de eerste film gezien, maar heb nog nooit een aflevering van de serie gezien & ik vond 'm geweldig!!!

Dat viel me bij de eerste film trouwens op, dat ze de 50ste verjaardag van Samantha vierden. Daar hadden ze best 40 van kunnen maken, niemand die dat had gezien haha!

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted (edited)

Pffff,

Druk weekendje achter de rug... 3 zware interventies gedaan als brandweerfotograaf:

1) Uitslaande woningbrand in Meise op zaterdag 5 juni om 15h15

http://farm5.static.flickr.com/4022/4678043976_17019be89b_b.jpg

2) Dodelijk verkeersongeval te Wolvertem op zondag 6 juni om 22h00

http://farm5.static.flickr.com/4033/4677459925_f62b5bd7d4_b.jpg

Balans: 1 dode, 1 levensgevaar, 1 zwaargewonde & 1 lichtgewonde

3) Voertuig breekt in 2 na crash tegen boom op maandag 7 juni om 03h30

voorkant:

http://farm5.static.flickr.com/4025/4678137306_cee997f945_b.jpg

Achterzijde:

http://farm5.static.flickr.com/4008/4677508529_bf53797f0b_b.jpg

Balans: 1 lichtgewonde

Tussendoor ook nog een bermbrandje gehad langsheen de spoorlijn... Bovenstaande interventies waren echter telkens interventies van meerdere uren...

M'n nieuw fototoestel is meteen "geroddeerd" zoals ze het hier in België zeggen...

Edited by Bralo20
...
Posted
gezellig :confused:

Posted

Mja,

Ik kom uit een brandweerfamilie, aangezien brandweerman zijn absoluut niks voor mij was maar ik toch brandweerbloed door m'n aderen heb stromen besloot ik bijna een decennia geleden twee passies te combineren: brandweer & fotografie... Doorheen de jaren heen werd ik de huisfotograaf van ons brandweerkorps en werd ik ook met regelmaat ingeschakeld door politie & gerecht op branden, ongevallen en andere incidenten. Heel af en toe neem ik ook wel eens een foto voor de pers als ze het lief vragen, bovenstaande foto's zullen morgen in de krant verschijnen aangezien ik de enige was die terplaatse gegaan is. Uiteraard na eerst toestemming gekregen te hebben van de brandweer... Aangezien ik carte blanche heb op een interventie moeten de kranten van mij eerst toestemming vragen aan de brandweer.

Het is niet een alledaagse hobby en het is niet voor iedereen weggelegd, je komt als brandweerfotograaf evenveel gruwelijke dingen tegen als een brandweerman maar m'n foto's zijn van grote waarde voor de debriefing achteraf om zo zaken beter te verwerken, procedures te verbeteren en eventuele fouten in de toekomst trachten te voorkomen... En het is een hobby met risico's, er kan bij een brand altijd wel iets instorten of ontploffen maar door m'n ervaring kan ik de risico's tot een absoluut minimum beperken...

Enfin, 't is iets dat niet echt alledaags is, er zijn niet echt veel echte brandweerfotografen in België, dit in tegenstelling tot in de USA waar quasi de meeste korpsen wel een eigen fotograaf hebben of zelfs over een volledige dienst hiervoor beschikken ;)

...
Posted

hee davey, weet jij zo of Cher volgend jaar ook gewoon in Vegas verblijft en optreedt?

als der iemand nog wel een soort van comeback mag maken is zij het wel :D

heb een soort van Cher weekje ofzo haha, heerlijk die muziek :D ben eigenlijk wel benieuwd of er iets van een dvd uitkomt van haar show in Vegas, zag toevallig bij op youtube/Oprah een stukje ervan! Zag er gaaf uit, alleen dat podium vind ik erg jammer...

Hopelijk word ie weer schuin voor Celine, want damn toen had je pas goed zicht :D

post-112-1275946531_thumb.jpg

Enig idee trouwens waneer die Oprah uitzending hier komt?

Posted

voor zover ik weet is ze nu ook gestopt met de show :(

heb geruchten over een nieuw album een wereldtournee hier geplaatst ;)

http://www.celinedionforum.com/index.php?s...iew=getlastpost

Posted

Goeiemorgen samen!

Vandaag komt de Airbus A380 naar Brussel :bananadance:

Officiëel is het een testvlucht van Lufthansa om de luchthaven te testen maar in de wandelgangen gaan er andere geruchten rond... Het feit is dat zowel Lufthansa (LH) als Brussels Airlines (SN) de voltallige pers opgetrommeld hebben en dat de CEO's en andere toplui van beide bedrijven aan boord van de vlucht zullen zijn die vanuit de ILA airshow in Berlijn zal vertrekken...

De wildste geruchten die de ronde doen is dat LH & SN vandaag zouden aankondigen dat ze een of meerdere A380's gaan inzetten bij Brussels Airlines op de Afrika routes... Complete nonsens natuurlijk, Brussels Airport kan de toestellen niet ontvangen zonder aanpassing van de luchthaven en momenteel vliegt SN, met uitzondering van FIH (Kinshasa) naar geen enkele luchthaven die de capaciteit van de A380 kan gebruiken...

Wat wel mogelijk is, is dat LH & SN misschien de vervanging van de lange afstandsvloot gaan aankondigen, hoewel dit ook niet waarschijnlijk lijkt omdat LH op dit ongeblik slechts voor 45% eigenaar is van SN...

Kortom, speculaties genoeg :icon_mrgreen:

Maar we zien wel een whalejet landen op Brussel :bananadance:

...
Posted
èèèèn??? hebben jullie al gestemd??

Posted
Ik mag nog niet :evil: Vandaag zal ik me met mn andere hele volwassen bezigheden bezighouden, namelijk op m'n nichtjes passen en broodjes bakken. :thumbsup2:

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted
èèèèn??? hebben jullie al gestemd??

jij?

volgens mij worden we er nooit beter op, wie er ook in de regering zit.

beetje de hele dag over en weer discussiëren over wat wel kan, en wat niet. Er vervolgens na 3 jaar weer niet uitkomen met z'n allen, dan maar weer het hele kabinet laten vallen, en vervolgens weer opnieuw verkiezingen gaan houden...

Maar ondertussen wel een flink salaris krijgen, en bezuinigen op mijn salaris... ;-)

Posted

ik nog niet, vanavond pas!

tja of het wat uithaalt, is altijd maar de vraag, maar niet stemmen; dan heb je wat mij betreft geen recht om te klagen als het land naar de klote gaat :whistling: :P

Posted

Gister gestemd, natuurlijk net in een enorme regenbui! :doh:

Ben blij dat we nu eindelijk van de Balkellende af zijn! :clap: Ik weet alleen niet of die enorme winst van de PVV zo goed is voor Nederland!! :ermm:

Maar het meest bijzondere gister.... in bed luisterde ik nog naar Radio West en om 0.15 hoorde ik WHERE DOES MY HEART BEAT NOW!!! :jawdrop: het is echt eeuwen geleden, dat ik dat nummer op de radio hoorde! :o vond dat wel erg gaaf, al was t in de nacht! :P LOL

Posted

Oww getver wat heb ik een hekel aan die kl*te Wilders. Lijkt wel een soort hitlerfiguur. Gatver.

Nou... niks aan te doen -_- Ik mag hopen dat er geen gekke dingen gebeuren.

Waar hebben jullie op gestemd? :rolleyes:

Ik op de CU, maar ik wist het gewoon niet zo goed. Die kwam dan nog het meeste in de buurt qua mijn mening, maar ik vond het wel erg moeilijk.

Posted

ja Leanne, dat hoop ik ook niet! :unsure:

ik denk sowieso niet dat ze gaan regeren, dan kan je erop wedden dat we over een jaar weer nieuwe verkiezingen hebben! :whistling:

Ik heb ook op de PvdA gestemd... ik twijfelde tussen PvdA en VVD, maar uiteindelijk vond ik de PvdA beter... op een jonge econoom gestemd :yes:

Posted

Bah, ik was voor de PVDA en Groenlinks.. Ik vind Rutte zo'n schooljongetje :P

Maar ja ik ben minderjarig dus ik tel niet mee he :ermm:

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted
Bah, ik was voor de PVDA en Groenlinks.. Ik vind Rutte zo'n schooljongetje :P

Maar ja ik ben minderjarig dus ik tel niet mee he :ermm:

Ik was ook voor Groenlinks :down:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
groen links wou de studiefinanciering toch afschaffen ofzo ???? :S
Posted

Ik zal het maar eerlijk toegeven ... Ik heb niet gestemd.

Heb alles de afgelopen weken wel in de gaten gehouden, maar ik wist het écht niet!

Daarnaast interesseert de politiek me eigenlijk helemaal niet. Het gaat de laatste tijd alleen nog maar over politiek, Joran van der Sloot of het WK in de media!

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted
groen links wou de studiefinanciering toch afschaffen ofzo ???? :S

hun willen het via de belasting doen. dus eigenlijk heb je dr niet zo veel last van en je maakt geen schulden

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
Ik heb in volle overtuiging op de D66 gestemd :j
Posted

gelukkig niet op het CDA ing! :giggle:

ooooooooooooooooooooooooh mijn hoofd tolt!! iets te veel drank gister! :lol:

Posted
gelukkig niet op het CDA ing! :giggle:

ooooooooooooooooooooooooh mijn hoofd tolt!! iets te veel drank gister! :lol:

ben je ook naar mijn eindexamenfeest geweest dan? :') pfffffff...ik moest ook werken vandaag. ik heb me zo ontzettend helemaal de t*ring in gezopen vanacht :')

Posted
nee! werkuitje! :P