Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
Ook hier in het zuiden des lands is geen zonnetje te bekennen ... :-(
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted
Hier toch echt niet. Who stole my sun? DAMNIT!

http://www.rscomp.nl/Dekking/hartje_1.gif

She took my breath away the 2nd of June in Amsterdam

Apprends-moi tes manies, apprends-moi tes secrets..

Posted
gvd me kaak aan de rechterkant doet onwijs pijn! en ik dacht dus dat het me verstandskies was, maar die is al getrokken! :doh: hoop dat t gewoon spieren zijn :unsure:

:sofunny: :sofunny: :sofunny:

no comments naughty boy :P

:sofunny: :whistling: :P

jezus!! het zou toch mooi weer worden vandaag!?!? NOU WAAR DAN!?!?! HIER NIET!! :ranting: :dots:

Nahm :evil: !!!

Ik was op de verjaardag van mijn tante (Erica) en dat was in de tuin! Dat was echt kou lijden. Ik dacht ook inderdaad dat het zomers zou worden dus ik mijn shirtje zonder mouwen aan, slippertjes aan en gaan met die banaan.

Kortom...dat was fout want die *piep* zon was al weg toen we in de auto zaten op weg ernaartoe.

Koud dat ik had!!!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Nou het was hier flink heet hoor!! Alleen geen zon te bekennen en benauwd..

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted (edited)

ooh gefeli!! ;) tjsssssss het was echt belachelijk!!! 's ochtends een beetje zon, maar tegen énen was ie weg!!

maar wat wel mooi was, JAN, onze buurman had een BBQ en op een gegeven moment ging het hard regenen! :sofunny: dat vond ik wel weer grappig! :innocent:

Edited by Davey84

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Jan de buurman? Hihi ^ ^

Ik werd vanmorgen wakker omdat er een ENORME wesp in mn kamer zat :blink: da's al helemaal niet fijn.

Posted
ik zal maar niet klagen... :shiftywave: :hypocrite: :blahblah: :line:
Posted
:censored: :ranting: :glare: :down:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

ik heb me oranje tights, hawaiian skirt, shirt, wig and undies in huis voor vrijdag!!! ff london onveilig maken :P

Fully orange :wub:

Posted
hahaha nou ben benieuwd hoeveel mensen je mee krijgt ;)

Posted

Vandaag m'n Blackberry Bold 9000 gratis ingeruild (contractje met onze provider, Proximus) voor een Nokia X6-00 16Gb, spijtig genoeg wel een witte, een zwarte was niet in voorraad... Ik had liever een Bold 9700 gehad maar die was ook al niet op voorraad...

Best wel een leuk toestel ondanks dat ik een hekel heb aan touchscreen toestellen...

Eens zien hoe lang we met dit toestelletje gaan doen :lol:

...
Posted

Gisterenavond heb ik me eens geamuseerd met het maken van lekkere hamburgers... Ik ben niet bepaald de meesterkok maar kan toch m'n plan trekken :D

Recept voor 4 hamburgers:

- 500gr rundsgehakt (Americain in België)

- 1 eitje

- handvol vers broodkruim (chapelure werkt ook, maar 'k vind broodkruim beter)

- Zout (naar smaak, richtlijn: kruiden zoals een lekkere steak)

- Peper (idem als hierboven, ik verkies wel vers gemalen peper boven witte peper uit een potje)

- Tabasco (gewone): een druppel of 5

- Tabasco (Chipotle, Smoked): een goede "scheut" (deze Tabasco is zacht van smaak, niet pikant, eerder iets zoeter met een gerookte smaak)

De Chipotle Tabasco kan je eventueel vervangen door gemalen chipotle uit een busje maar ik denk dat die nog moeilijker te vinden zal zijn dan de Tabasco.

Voor de pittigere versie:

Vervang de Tabasco Chipotle door Tabasco Habanero en vervang de "goede scheut" naar enkele "druppels". Tabasco Habanero is een van de strafste varianten beschikbaar.

Alles goed mengen (voorzichtig, zeker niet kneden) en nadien 4 hamburgers van maken.

Hoe bakken?

De barbecue geniet natuurlijk de voorkeur, maar buiten het barbecue seizoen kan je uiteraard een pan gebruiken. Zelf verkies ik de grillpan.

Plaats de pan op een zacht vuurtje (middelste stand) en laat de pan rustig heet worden. Als een gewone bakpan gebruikt dan kan je er een scheutje olie of een klein klompje boter indoen. Als de pan heet is (bij een grillpan kan je dit makkelijk controleren door een waterdruppel in de pan te laten vallen, verdampt ze onmiddelijk dan is de pan goed heet, bij een gewone pan kijk je naar de vetstof) dan leg je er dan hamburgers in. Laat ze rustig garen, je zal zien dat de hamburger stilaan maar zeker grijs begint te worden, laat zo'n minuutje of 4 rustig bakken aan 1 zijde. Keer dan de hamburger om en doe hetzelfde aan de andere zijde. Belangrijk: druk de hamburgers niet met een spatel plat aangezien ze dan vocht verliezen en minder sappig zullen zijn. Ik bak ze op gevoel, dit wil zeggen dat ik enkel eens met een vork prik om te voelen of ze binnenin warm genoeg zijn maar als je wat onzeker bent kan je er eens een sneetje in geven met een mesje zodat je kan zien of de burgers naar jouw smaak gebakken zijn. Persoonlijk hou ik ervan om mijn hamburger a point te hebben, volledig doorbakken maar toch nog lekker sappig. Wil je een cheeseburger leg er dan een sneetje kaas op terwijl de burgers nog in de pan liggen, je kan nagenoeg alle soorten kaas gebruiken, van de bekende "Hollandse" kaas over Franse Comté of Zwitserse Emmental, ook Britse Cheddar is er lekker bij...

Als je de Belgische variant wil, dan moet je naar de bakker lekkere verse krokante pistolets halen, heb je liever the real stuff dan moet je de bunnies zien te vinden, vaak vind je deze wel voorverpakt in de supermarkt. De bunnies kan je even grillen aan de binnenzijde zodat deze iets krokanter is.

Je kan je burger beleggen zoals je zelf wil, een beetje sla, een tomaatje, een sneetje ui maar je kan evenzeer wat truffel gebruiken of zelfs ganzelever om een echte culinaire burger te maken die niet zou misstaan in menig restaurant.

Prutskok van dienst,

Bralo20 :icon_mrgreen:

...
Posted (edited)

haha nou zou het een in gedachten houden ;)

ik vind broodkruim zo'n stom woord! :giggle:

Nog plannen voor Koninginnenach/ Koninginnedag morgen??? ik ga zo ff het centrum in en morgen ff kijken. rick moet werken van 9 tot 3 :glare: :doh:

Edited by Davey84

Posted

Haaahaaahaaaa EVIL haar.. Of juist sexy?? :D :D :D :D :D

(met celine keycord erbij he, kan niet beter!!)

http://94.100.122.29/942000001-942050000/942017601-942017700/942017674_6_BS1q.jpeg

Posted
that's A LOT of orange! :giggle:

Posted
Ennn is iedereen al klaar voor morgen? :-D
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

zin in zin in zin zin in zin in!!!

Het zal wel lekker druk zijn trouwens, aangezien op dat moment de bekerfinale ajax-feyenoord wordt gespeeld in de Arena. Ben benieuwd hoe stampvol de trein zit :rolleyes:

Posted
BAHHH, ik dacht dat het daar lekker rustig zou zijn en er alleen maar celine fans zouden rondlopen! NIET DUS...
Posted (edited)
zin in zin in zin zin in zin in!!!

Het zal wel lekker druk zijn trouwens, aangezien op dat moment de bekerfinale ajax-feyenoord wordt gespeeld in de Arena. Ben benieuwd hoe stampvol de trein zit :rolleyes:

Céline staat op de voorpagina van de ArenA :-D

ik lees hier nix over Feyenoord :hmm:

Volg de ontknoping in de ArenA

Zondag 2 mei 2010

Alle fans van Ajax kunnen zondag 2 mei de wedstrijd NEC - Ajax gratis op grote schermen in de Amsterdam ArenA bekijken. Er is geen (seizoen) Club Card-verplichting, waardoor iedereen samen kan genieten van de spannende ontknoping in de eredivisie.

Evenement informatie

Een uur voor de wedstrijd, om 13.30 uur, opent het stadion via ingang J de poorten. Om 14.30 uur start de wedstrijd NEC Nijmegen - Ajax. Via Ingang J is het veld van de ArenA te betreden. Vanaf hier kan de wedstrijd worden bekeken op twee grote schermen die geplaatst zijn op de hoofdtribune. Ook wordt de wedstrijd vertoond op de twee grote Sony-schermen die aan de korte zijden in de ArenA hangen.

Ook families met kinderen zijn van harte welkom! Voor hen wordt tribune Noord opengesteld. De ArenA is via ingang J te betreden en via het veld kunt u plaatsnemen op tribune Noord. Op die manier kunnen ook de jongste Ajax-supporters de wedstrijden zien.

Kampioenschap

Bij een kampioenschap biedt Ajax de aanwezigen, in afwachting van de spelers, technische staf en fans die uit Nijmegen terugkeren, in het stadion een verlengd programma aan. In dat geval worden vanaf 17.30 uur meerdere ingangen opengesteld. Via ingangen A, B, G, H, J en M is het stadion te betreden.

Hieronder de stadiondelen/ingangen die vanaf 17.30 uur worden opengesteld.

A: 1e ring Oost

B: 1e ring Noord voor families met kinderen

G: Veld

H: 1e ring Zuid

J: Veld

M: 1e ring Oost

Indien het veld en de 1e ring vol zijn, wordt het overige publiek naar de tribunes van de 2e ring verwezen.

De huldiging vindt van 18.30 uur tot 20.00 uur plaats in de ArenA. Het podium staat voor de hoofdtribune richting het veld. Voor de meegereisde Ajax-fans vanuit Nijmegen is er een speciaal vak op het veld beschikbaar.

Ajax organiseert dit evenement in samenwerking met de gemeente Amsterdam en de Amsterdam ArenA.

Overige informatie

In verband met veiligheid en ordeverstoring in het verleden en door de verwachte toestroom van veel supporters is door de gemeente gekozen voor de ArenA als feestlocatie. Mocht Ajax donderdag 6 mei de beker winnen, dan komt er een tweede huldiging, eveneens in de ArenA.

Parkeren kan zoals gebruikelijk op de parkeerplaatsen rond de ArenA, maar gezien de verwachte drukte adviseren wij om met het openbaar vervoer te komen.

In het stadion zijn de huisregels van de Amsterdam ArenA van kracht en wij wijzen erop dat het voorhanden hebben en/of afsteken van vuurwerk verboden is.

Op korte termijn komt er op Ajax.nl meer informatie beschikbaar over het evenement op donderdag 6 mei. Houd de website dus goed in de gaten.

het is pas 6 mei in de Kuip

http://www.onlineticketshop.nl/knvb-beker/...rotterdam-23405

:wacko: stomme voetbal!! :doh:

Edited by Davey84

Posted
Klopt, er is geen voetbal in de ArenA zelf, maar de ArenA is wel open en mensen kunnen gratis naar binnen om de wedstrijd die in Nijmegen gespeeld gaat worden te zien. *gekletst met über-Ajax-fan Stéphanie :P
Posted
helen!!!!!!!!!! heb je er zin in ;) :P

Posted

damn... wie is er ook zoo heeeerlijk zenuwachtig hahaha

kan echt niet wachten gewoon!!! Al wat screencaps gezien, en audio gehoord. Kan echt niet wachten dat ik vanavond ook nog de beelden van de show erbij zie :wub:

Posted

zie je, ik heb dus echt nul verstand van voetbal :P D'r was in elk geval íets..

Over een uurtje komt een vriendin van me hier en dan gaan we om half 1 weg, en komen om half2 aan. We zijn veel te bang dat we aansluiting missen of vertraging hebben ofzo..

Posted (edited)

lange, maar erg leuke dag!! het was erg gezellig allemaal! :-D

Robin, ik heb je helemaal niet gezien! :o

ben nu van New Mego's Flamenco aan het genieten :wub2: LOL

oh ja!! hier kan je de franse dvd/cd kopen... nu in presale 10.50! :w00t:

http://www.cdwow.nl/CD/celine-dion-la-tour...9348615#bc=61a3

Edited by Davey84

Posted
ik ben dood man, ik ga naar bed! Was wel heel gezellig :)
Posted
lange, maar erg leuke dag!! het was erg gezellig allemaal! :-D

Robin, ik heb je helemaal niet gezien! :o

ben nu van New Mego's Flamenco aan het genieten :wub2: LOL

oh ja!! hier kan je de franse dvd/cd kopen... nu in presale 10.50! :w00t:

http://www.cdwow.nl/CD/celine-dion-la-tour...9348615#bc=61a3

Neeee... vroeg gister nog aan Anouk of je er uberhaupt wel was... waar zat jij ergens?

Heb je wel gezien in de film haha, ik had ook een kleine bijrol lol

Wat vind je van de film? Ik vond um erg gaaf, alleen anders dan ik had verwacht. Naar mijn idee zaten er veels te veel complete songs uit Boston bij. :-( Als dat nou uit andere landen was dan had ik er mischien niet zo heel erg mee gezeten, maar goed.

Had ook iets meer behind the scenes verwacht, onder het podium, wat celine doet als ze vrij is, bedoel die 15 seconden shoppen had van mij wel langer gemogen hahaha hilarisch gewoon; die schoenen en die en die en die en die.....

Of gewoon wat die doen als ze thuis zijn, of een hele middag op die hotelkamer zitten.

maar goed, moet um nog een keertje gaan zien, maar over het algemeen helemaal goed. Van mij mogen ze aan ut eind van dit jaar wel weer 3 uur durende film uitbrengen, materiaal genoeg haha.

Is cdwow beetje betrouwbaar ofzo? Nog nooit wat besteld.

Trouwens ik vind dat 8 pagina tellend boekje met never seen before pictures, een BEETJE jammer hahaha was het geld op ofzo? Meer tekst dan foto lol

Posted

haha nou wij zaten zo op de 6de rij van beneden ofzo, in het midden van de zaal! wij stonden rond 2 uur in Pathé, maar ik heb je nergens gezien! :P

ja ik ben het wel met je eens... het had van mij ook iets meer achter de schermen gemogen! en ook beelden van céline die signeert bij A'dam bijvoorbeeld!! :whistling:

Ik had vooral MHWGO met verschillende beelden verwacht, net als PQTME, dat was gaaf! ach ja we kunnen niet alles hebben!! ik vond vooral de scenes in de auto en hotelkamers leuk!