Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

zeg nooit nooit, want als je ooit nog eens statistiek krijgt, worden je om je oren geslagen met die standaardafwijkingen :P :P :P

maar wel lekker dat je klaar bent met wiskunde! ;)

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
nooit meer ontbinden in factoren! nooit meer exponentiële of lineaire functies opstellen! nooit meer grafieken tekenen! Nooit meer afronden op drie decimalen achter de komma! Nooit meer balansmethode doen! Nooit meer standaardafwijkingen uitrekenen! nooit meer kansen berekenen! Nooit meer normale verdelingen tekenen! Nooit meer minima en maxima uitrekenen! Nooit meer snijpunten berekenen! Nooit meer hellingsgetallen afleiden! Nooit meer! NOOIT MEER!

:clap: :clap: :clap:

Eindelijk van wiskunde af tralalalalaaaa :kicking:

HAHAHAHAHAHAH! Fijn hoor!

Ik zou ook fijn vinden als dat wat ik morgen heb NOOIT meer hoeft:

AFRIJDEN :whee: :cry: :confused: maar ik denk dat niet slaag. Gisteren en vandaag zo slecht gereden :cry:

Ik ben zo duf als ik weet niet hoe.

Posted (edited)
www.ringrijden.nl

Wtf is Nordschleife? :')

De Nordschleife is onderdeel van de befaamde "Nürburgring" in Nürburg, Duitsland, ook wel "de ring" genoemd bij autoliefhebbers...

Nürburgring: http://www.nuerburgring.de

Op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_Nordschleife

De Nordschleife is ondertussen niet meer in gebruik als Formule 1 circuit maar er worden nog altijd wedstrijden gereden en ook het grote publiek mag er rijden.

De Nordschleife is een kleine 23 kilometer lang en telt meer dan 100 bochten, ik ga er altijd testrijden als ik voertuigen meerkrijg van constructeurs om in ons wagenpark op te nemen. Een rondje kost ondertussen een 22 EUR maar het is elke cent meer dan waard...

Wel opletten als je er gaat rijden met de wagen of de moto, als je de Nordschleife niet kent is het een gevaarlijk circuit (officiëel nu een eenrichtings tolweg voor verzekeringstechnische redenen), dagelijks gebeuren er ongevallen en jaarlijks vallen er doden (voornamelijk motards) maar als autoliefhebber is het ongelofelijk zalig... Ik heb er ondertussen al zo'n 100 rondjes gereden :lol:

Rijden op de Nürburgring = ringrijden :icon_mrgreen:

Edited by Bralo20
...
Posted
nooit meer ontbinden in factoren! nooit meer exponentiële of lineaire functies opstellen! nooit meer grafieken tekenen! Nooit meer afronden op drie decimalen achter de komma! Nooit meer balansmethode doen! Nooit meer standaardafwijkingen uitrekenen! nooit meer kansen berekenen! Nooit meer normale verdelingen tekenen! Nooit meer minima en maxima uitrekenen! Nooit meer snijpunten berekenen! Nooit meer hellingsgetallen afleiden! Nooit meer! NOOIT MEER!

:clap: :clap: :clap:

Eindelijk van wiskunde af tralalalalaaaa :kicking:

HAHAHAHAHAHAH! Fijn hoor!

Ik zou ook fijn vinden als dat wat ik morgen heb NOOIT meer hoeft:

AFRIJDEN :whee: :cry: :confused: maar ik denk dat niet slaag. Gisteren en vandaag zo slecht gereden :cry:

Ik ben zo duf als ik weet niet hoe.

Hahaha en die wiskunde heb je ooook zooo nodig in het dagelijks leven...

Succes met afrijden.... you never know ;-)

Op de dag van mijn eerste examen ging alles zo goed, zakte ik toch... na nog een aantal keer examen gedaan te hebben ( ik bespaar je de details haha ) toen reed ik zo verdomd slecht, stond zelfs de instructeur ervan te kijken dat ik um kreeg.

Het ligt echt zooo aan wie je naast je hebt, en wat er op de weg zit ;)

Posted

bah weer niet door naar de finale! :down: :glare: toch wel jammer, want ik had t d'r wel gegund!

ik ben de derde keer geslaagd... 1e keer was 10x nix, 2e keer was achterlijk; 1 fout... je nam de bocht te krap, daar kon geen fietser langs! Nee trut, daar kon helemaal nix langs in dat smalle straatje waar autos dubbel geparkeerd stonden! :slap: :fouet: maar 3e keer ging goed, gek genoeg kan ik me daar nix meer van herinneren! :doh: :lol:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Ennn van economie af :o heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkheid!

nooooooooit meer engels vanaf m orgen!

Posted (edited)
bah weer niet door naar de finale! :down: :glare: toch wel jammer, want ik had t d'r wel gegund!

ik ben de derde keer geslaagd... 1e keer was 10x nix, 2e keer was achterlijk; 1 fout... je nam de bocht te krap, daar kon geen fietser langs! Nee trut, daar kon helemaal nix langs in dat smalle straatje waar autos dubbel geparkeerd stonden! :slap: :fouet: maar 3e keer ging goed, gek genoeg kan ik me daar nix meer van herinneren! :doh: :lol:

joh had je dan verwacht dat ze naar de finale ging? hahah als ze een aantal jaar geleden mee had gedaan was ze zo doorgeweest met alle andere idiote acts.

Maar ik vond de concurrentie dit jaar vrij sterk, en tenminste vrij 'normale' acts en errug goeie acts.

Voor mij viel ze nogal vrij buiten de boot met der draaiorgel... dat niet alleen WAT HAD ZE AAN!?!? Waren haar koffers nog niet aangekomen ofzo, en moest ze uit pure noodzaak uit de koffer van Marianne Weber iets vreselijks uitzoeken?

Sorry hoor, maar al die andere vrouwen hadden iets sexy's aan, maar Sieneke liep gewoon in iets van Marianne...

Van mij mag ze gewoon weer fijn der baan oppakken als kapstertje in de plaatselijke salon en watergolfjes gaan zetten... :P

wie gaat er winnen trouwens?

grrrr rijexamens, mij stuurden ze een straatje in, waar je dus niet inmag. "eerstvolgende straat linksaf" je kent ut wel, en het enige wat er dan in mijn hoofd afspeelt is: eerstvolgende straat linksaf, eerstvolgende straat linksaf. Vervolgens sta ik de hele rit al strak van de spanning en zie ik dus het bordje over het hoofd.

Met andere woorden: je kijkt niet voldoende...

pfff zelfs mensen met al 10 jaar hun rijbewijs rijden nog weleens het verkeerde straatje in...

en bij de 1 wou ik te snel de rotonde op dus had ik een ingreep, gezakt... en bij het volgende examen precies hetzelfde gedaan, alleen kreeg ik toen een waarschuwing.

Dus het ligt er maar net aan wie je naast je heb zitten... en als je eenmaal je rijbewijs heb en op de weg zit, dan vraag jij je wel af of andere automobilisten uberhaupt ooit examen hebben gedaan, er zijn zitten toch idioten op de weg :o

Edited by mirage
Posted

Ik ging er al vanuit dat Sieneke niet door zou gaan! Op zich niks mis met haarzelf hoor (al zijn er stukken betere zangeressen natuurlijk maar ik heb niets tegen Sieneke)... Maar het probleem is: ze sturen elk jaar opnieuw zo'n dom carnavalsnummer!

Daar zitten ze helemala niet op te wachten. Stuur gewoon een goed popnummer/ballad. Ilse de Lange ofzo

Over een half uurtje is het zover, dan nog een uurtje de tijd om alles door te nemen met mijn instructrice en om 2 uur afrijden! ik vind het zooo eng..... mja, het moet maar.

Posted

Ik ga Keltische Talen & Cultuur studeren :P Ik ga er niet vanuit dat ik daar geconfronteerd zal worden met statistiek ;)

Succes met afrijden Leanne!! thumbs up! :thumbsup2:

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted (edited)
Ik ga Keltische Talen & Cultuur studeren :P Ik ga er niet vanuit dat ik daar geconfronteerd zal worden met statistiek ;)

Wist je niet dat je dan moest berekenen hoeveel keer in een zin ze gemiddeld een bepaald woord gebruiken en je grafieken moest tekenen van de lengte van de zinnen/woorden etc? :o

Dik gezakt. Nog erger dan de vorige keer.

Ik maak er steeds de laatste week voor het examen een baggerzooitje van! Ik weet dat ik kan rijden, mijn instructrice zegt het ook... Maar ik heb mijn zenuwen niet in de hand.. En daardoor de controle over mezelf en de auto niet meer. ik kan gewoon echt niet presteren onder druk, nooit gekund trouwens.... heel vervelend.

Ik baal als een stekker en vanmiddag zag ik dat hele autorijden niet meer zitten. Zonde van het geld ook, maar wat ik nog erger vind is dat ik nu NOG eens zo'n vreselijke week vol spanning in moet en zo'n examen moet doen. Begin elke keer weer meer aan mezelf te twijfelen.

Het heeft me deze week echt helemaal uitgeput gewoon :cry: Zoiets trekt de energie uit mijn lijf.

Het eerste wat ik ga doen is op zoek naar iets tegen de zenuwen.. Want op deze manier gaat het echt NIET gebeuren.

Edited by Leanne
Posted (edited)

Heee Leanne, wat balen dat het niet is gelukt!

Maar als je weet dat je het kan, gaat het allemaal wel goedkomen. Daar moet je echt vertrouwen in hebben. In situaties vol met spanningen doen mensen nu eenmaal 'gekke' dingen en lukken de dingen vaak niet zoals je ze gehad had willen hebben. Niet de moed laten zakken, hoor! En een rijexamen is een momentopname, het ligt er niet aan wie er op de weg is, of het druk is, wat de mensen doen etc.

Misschien een hele gekke tip en misschien geloof je er niet in, maar heb je ooit al eens gedacht om je zenuwen af te laten bidden? *haha nee, zo gelovig ben ik normaal niet* Ik heb dat bij mijn rijexamen ook laten doen en stapje heel relax in de auto en heb nergens last van gehad. Wie niet waagt, wie niet wint ... Misschien helpt het bij jou ook?! En er zijn ook wel pilletjes tegen de zenuwen.

Ga in ieder geval lekker genieten van je weekend en volgende week met frisse moed er weer tegenaan!

VOOR IEDEREEN: een heel fijn weekend!!!

Edited by Marijn_7
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted (edited)

Wist je niet dat je dan moest berekenen hoeveel keer in een zin ze gemiddeld een bepaald woord gebruiken en je grafieken moest tekenen van de lengte van de zinnen/woorden etc? :o

Dik gezakt. Nog erger dan de vorige keer.

Ik maak er steeds de laatste week voor het examen een baggerzooitje van! Ik weet dat ik kan rijden, mijn instructrice zegt het ook... Maar ik heb mijn zenuwen niet in de hand.. En daardoor de controle over mezelf en de auto niet meer. ik kan gewoon echt niet presteren onder druk, nooit gekund trouwens.... heel vervelend.

Ik baal als een stekker en vanmiddag zag ik dat hele autorijden niet meer zitten. Zonde van het geld ook, maar wat ik nog erger vind is dat ik nu NOG eens zo'n vreselijke week vol spanning in moet en zo'n examen moet doen. Begin elke keer weer meer aan mezelf te twijfelen.

Het heeft me deze week echt helemaal uitgeput gewoon :cry: Zoiets trekt de energie uit mijn lijf.

Het eerste wat ik ga doen is op zoek naar iets tegen de zenuwen.. Want op deze manier gaat het echt NIET gebeuren.

zooo herkenbaar...

ik had ook gewoon puur last van m'n zenuwen. En daar komt dan bij dat ik het zelf mocht betalen, dus elke keer dat ik zakte zag ik 250 euro van me rekening verdwijnen voor jan *** daarnaast gewoon nog blijven lessen.

En de zin verdwijnt ook, aan jezelf twijfelen etc etc.

Ik moest op voor m'n staatsexamen haha de 5de keer, en dat was zooo slecht maar die vent vond dat ie het me niet nog eens aan kon laten afrijden. Met elk examen werd ik toch zenuwachtiger!! Dus je haalt dat rijbewijs echt wel ;-)

Maar je moet gewoon doorzetten hoor!! Zenuwen af laten bidden, pilletjes, gewoon aan beginnen het maakt je zeker een stuk rustiger ;-)

Edit: nou weet ik dus niet of ik het al eens had gevraagd, maar zijn hier mensen met leuke celine ringtones? :)

Edited by mirage
Posted

He wat vervelend Leanne.. :confused: *knuf*

Edit: nou weet ik dus niet of ik het al eens had gevraagd, maar zijn hier mensen met leuke celine ringtones? :)

Ik heb een tijdje Je Lui Dirai als wekker gehad.. word je best vrolijk wakker van :P maar als ringtone heb ik nog de metalversie van The Imperial March B)

Posted

ik heb A New Day Has Come als wekker, haha! :D Heel toepasselijk zinnetje.

Als ringtone I Drove All Night!

Posted
o mijn god! My Heart Will Go On op Skyradio!!! :blink: Wat is dáár misgegaan????

Posted

heel jammer voor je Leanne! :down: maar je komt er wel!!! :hug:

Ik had ook ANDHC radio mix als wekker! en een stuk Fade Away als ringoon.... maar heb een nieuwe mobiel nou en nog geen kabel voor de pc, dus kan er niets opzetten :glare:

IK HOOP ZO DAT DE GERUCHTEN WAAR ZIJN!!!! :maniac:

Posted (edited)

Ow, heb je geen bluetooth dan davey?

o mijn god! My Heart Will Go On op Skyradio!!! :blink: Wat is dáár misgegaan????

Hoe bedoel je :P Die draaien ze toch wel vaker daar?

OWWW, JONGENS, gaan jullie ook zoveel moeite hebben met slapen zometeen?

Ik wil al de hele tijd naar bed gaan, maar de hele zit ik dat forum weer op te starten om te kijken of er weer nieuws is.... :P

Edited by Leanne
Posted

ja, maar vergeet dat steeds :blushing1: en heb geen bluetooth op me pc :(

haha ja dat heb ik ook!! überexcited nu!!! wou alleen dat t ook op cd.com stond!!! :ranting:

Posted

mja, die liggen te pitten denk.

Ik denk dat Rene en Celine het binnenkort bevestigen bij CNN ofzo.. En dat het over twee maanden eens op celinedion.com staat :P

Posted
heel jammer voor je Leanne! :down: maar je komt er wel!!! :hug:

Ik had ook ANDHC radio mix als wekker! en een stuk Fade Away als ringoon.... maar heb een nieuwe mobiel nou en nog geen kabel voor de pc, dus kan er niets opzetten :glare:

IK HOOP ZO DAT DE GERUCHTEN WAAR ZIJN!!!! :maniac:

Beeeebieees :D

ja ik zoek dus eigenlijk 'stukjes' ringtone, zoiets als die 30sec previews van celine der nummers op celinedion.com.

Maar ik ben niet zo handig met knippen en plakken dus vroeg me af of hier mensen waren met stukjes ringtone.

Zo'n heel nummer heb ik ook weleens gehad, maar tegen de tijd dat ie 'leuk' word hangen ze al op haha

Posted
je kan best makkelijk nummers knippen met windows video maker

Posted
ja maar dan moet je ze wel weer converteren naar mp3 want met windows movie maker kun je alleen wma's maken.. en veel telefoons spelen dat toch niet af? Althans mijne niet.
Posted

Ja hoor, het is bevestigd!! Celine is zwanger van een tweeling!!

Hahahaha hoe krijgt ze het voor elkaar! Wat een stunt! Maar ben wel blij voor ze! Ze hebben lang genoeg gewacht!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Nou, het nieuws over Celine d'r zwangerschap op RTL Boulevard was weer minimaal... :glare:

Maja ach...we weten ook niet beter :confused:

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Ja hoor, het is bevestigd!! Celine is zwanger van een tweeling!!

Hahahaha hoe krijgt ze het voor elkaar! Wat een stunt! Maar ben wel blij voor ze! Ze hebben lang genoeg gewacht!

Haha wat een stunt omschrijft het erg goed Helen :) Zolang moeten wachten en dan dubbel beloond worden, hoe geweldig is dat! Ze krijgt het straks nog druk met 2 kids erbij! Gelukkig heeft RC een leeftijd bereikt dat hij papa en mama goed kan helpen haha! :rolleyes:

Ze hebben het zo verdiend!!!

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

zeg dat dan meteeeen joh...

ik snap zulke dingen toch allemaal niet :P

TWINS TWINS TWINS... ik snap het nog steeds niet, op 1 of andere manier nooit gedacht dat het er ook meteen 2 konden zijn.

ben zo benieuwd, kom maar op met een geweldige foto reportage in de Hello ;-)

en interviews terwijl ze zwanger is, :wub: ze was zo toen met Michel Drucker :D

Posted

Hoi hoi :)

Groetjes vanuit het zonnige België :icon_mrgreen:

...
Posted

zeg dat dan meteeeen joh...

ik snap zulke dingen toch allemaal niet :P

TWINS TWINS TWINS... ik snap het nog steeds niet, op 1 of andere manier nooit gedacht dat het er ook meteen 2 konden zijn.

ben zo benieuwd, kom maar op met een geweldige foto reportage in de Hello ;-)

en interviews terwijl ze zwanger is, :wub: ze was zo toen met Michel Drucker :D

Ja raar heah :giggle:

het rare was dat ik toevalig 2 weken geleden zij

het kunnen er ook nog 2 worden tegen Naat haha om dat we een weddenschap hadden/hebben wat het wordt een jonge of meisje hahaha

en nu krijgt ze er nog 2 ook :kicking:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif