Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

wij rij 4 of 5 van boven af hahaha...

klopt we kunnen niet alles hebben, maar vond het beetje jammer dat de complete nummers gewoon van de dvd kwamen de meeste dan.

maar goed, wat je zegt, de scenes in de auto en hotelkamers waren het leukst...

dus kom maar op met een 2de editie!!! :D

Posted

hahaha oh oke, nou ja het was ook lekker donker in die bios, dus vandaar! :lol:

ja die volledige nummers hadden van mij ook niet gehoeven... das vast die extra uur :P LOL

we moeten wel een tweede deel krijgen, want céline heeft gelogen, we hebben nog steeds niet gezien hoe zij er s ochtends uit ziet, als ze opstaat :P LMAO

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
ik lag om kwart voor twee in bed mensen :')
Posted
ik had verkeerd gekeken voor de trein ofzo dus ik zat te wachten op de trein naar schiphol, omdat ik ook zo op de heenreis was gekomen. In de trein begon ik 'm helemaal te knijpen, want de intercity naar vlissingen zou van schiphol vertrekken zodra ik op schiphol aan zou komen. :') ik helemaal moeilijk doen met internet op m'n telefoon om te kijken wat ik het beste kon doen; schiphol-utrecht-vlissingen, maar dat ging ik niet redden met de laatste trein. toen maar gekeken voor schiphol-rotterdam en dan de intercity naar vlissingen pakken, dus ik was uiteindelijk niet om twaalf uur thuis zoals ik dacht wat ik zou zijn, maar om tien over één pas, met de allerlaatste trein naar zeeland. :') ik zat vanaf roosendaal helemaal alleen in die trein volgens de conducteur [mja, wat wil je..zondag..zeeland. duh. :') ] en ik was om iets voor half twee thuis. natuurlijk kon ik niet slapen en om een uur of twee sliep ik wel _O- god, wat een dag :') heeerlijk!
Posted
hahaha wees blij dat je thuiskwam! toen wij vorig jaar naar Lady Gaga waren geweest, hadden we ook de trein naar DH op schiphol gemist en zouden we eigenlijk moeten wachten tot 6 uur! :wacko: gelukkig was een moeder zo lief om ons op te halen! :innocent:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
haha nou daar kneep ik 'm ook echt wel even voor :') ik heb uiteindelijk maar gekozen voor een half uur op schiphol en een half uur op rotterdam wachten, want een uur op schiphol wachten is echt niet chill :')
Posted

lol denk liever dat ik op schiphol wacht dan rotterdam... haha

iemand al EOM gezien? die danser die Aaron vervangt zie je lopen met dat donkerharige meisje om hem heen... 2 tellen later zie je Aaron met hetzelfde meisje lopen

Posted (edited)
haha nou daar kneep ik 'm ook echt wel even voor :') ik heb uiteindelijk maar gekozen voor een half uur op schiphol en een half uur op rotterdam wachten, want een uur op schiphol wachten is echt niet chill :')

Tja je moet er iets voor over hebben om Celine op het witte doek te mogen bewonderen, he! :msn-wink:

Ik vond het een ontzettend leuke en gezellige middag met alle Celine fans!!!

Heb echt genoten van de film *brings back a lot of good memories!*

En bewijst maar weer wat voor fantastische vrouw het is!

Edited by Marijn_7
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted (edited)
oh ja!! hier kan je de franse dvd/cd kopen... nu in presale 10.50! :w00t:

http://www.cdwow.nl/CD/celine-dion-la-tour...9348615#bc=61a3

Thanks voor de tip Davey! CdWow is een betrouwbare site, ik heb er vaker cd's besteld. Het duurt alleen langer (dan bijv. bij bol.com) voordat je het in huis hebt. Maar de prijzen liggen aanzienlijk lager. En als je nog wat extra korting wil hebben (1,50 euro), ik had vanmorgen een mail van CdWow met de volgende kortingscodes: MYBJ9 ZYVAT 2C1G0 44B en CXZWD 7MJBX 2C1G0 44B.

Ik zie trouwens ook dat ze TTEOTW hebben, weet iemand of deze ook met NL ondertiteling is?

http://www.cdwow.nl/DVD/celine-dion-throug...productCarousel

Maar het CDIP zou ook een actie met deze cd regelen, toch?

Edited by Marijn_7
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

brussel is iets te ver weg :P LOL

heeft sony BE zelf die voorstelling geregeld? :hmm:

Posted
ik had verkeerd gekeken voor de trein ofzo dus ik zat te wachten op de trein naar schiphol, omdat ik ook zo op de heenreis was gekomen. In de trein begon ik 'm helemaal te knijpen, want de intercity naar vlissingen zou van schiphol vertrekken zodra ik op schiphol aan zou komen. :') ik helemaal moeilijk doen met internet op m'n telefoon om te kijken wat ik het beste kon doen; schiphol-utrecht-vlissingen, maar dat ging ik niet redden met de laatste trein. toen maar gekeken voor schiphol-rotterdam en dan de intercity naar vlissingen pakken, dus ik was uiteindelijk niet om twaalf uur thuis zoals ik dacht wat ik zou zijn, maar om tien over één pas, met de allerlaatste trein naar zeeland. :') ik zat vanaf roosendaal helemaal alleen in die trein volgens de conducteur [mja, wat wil je..zondag..zeeland. duh. :') ] en ik was om iets voor half twee thuis. natuurlijk kon ik niet slapen en om een uur of twee sliep ik wel _O- god, wat een dag :') heeerlijk!

Oh wat erg, Ingmar!!!

Ik was om 10 uur thuis, zoiets. Toen jij nog in de trein zat was ik al in dromenland.

Echt sneu voor je.

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
heeft sony BE zelf die voorstelling geregeld? :hmm:

Yup, het initiatief gaat uit van Sony Belgium en is "invitation only". Geen tickets voor te koop, enkel op uitnodiging door Sony zelf of door derden die wedstrijden organiseren.

...
Posted (edited)

Dit is toch de bizar voor woorden he:

http://img263.imageshack.us/img263/4820/image201005031446382cop.jpg

CELINE IS TE LUI OM HAAR EIGEN TEKSTEN TE SCHRIJVEN voor dat dvd boekje van Through the eyes of the world.

dat is MIJN lettertype!!!!

Edited by Leanne
Posted
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
...
Posted

ECHT WAAR??? Ik zou geld eisen leanne!!! of op z'n minst een gesigneerd exemplaar!!!

ooh oke stijn, wel vaag hoor, in Frankrijk en Nederland zoveel moeite om iets te regelen, daar doen ze het gewoon :doh:

Posted

Ik heb er ook zo van genoten!! Heb de dvd die avond nog drie keer achter elkaar gekeken met tranen in m'n ogen omdat ik zo stom was niet naar Amsterdam te gaan :P

Trouwens Davey, ik zat ook ongeveer zesde rij van onderen helemaal in het midden :P Heb t niet precies geteld.

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted
Oh, dan zat je waarschijnlijk een rij of twee achter ons :P
Posted

Zag net bij koffietijd, 1 of andere kok Matthijs volgens mij, die ontzettend veel leek op iemand die bij de film aanwezig was zondag.

volgens mij had hij nog hetzelfde aan ook hahaha...

nog meer bijna BN'ers gespot?

Toen in vegas heb ik die blonde gozer van die belspelletjes gezien bij de show haha

Posted

hij ---> http://www.gezondheidsnet.nl/upload/interview/matthijs_vrieze/matthijs_vrieze_365x243.jpg

ik weet niet! :shrug:

die gozer van die belspellen zat met z'n familie bij ons op de terugvlucht! :lol:

Posted

jaaaa hij....

volgens mij stond ie op ut toilet, en zag ik um later zaal 13 uitlopen haha

nu heb ik wel vaker op het toilet gestaan met bekende mensen whahaha... Marc Dupre... do we remember? ;-)

:lol:

Posted
haha marc dupré was echt DA BOMB!! :w00t: dat was heel leuk! :lol:

Posted (edited)
ben je marc dupre op de wc tegengekomen ja??? :o Edited by Leanne
Posted

Gisteravond heb ik de dvd gezien van het concert in Boston van onze Lien.

Ik vond hem erg gaaf :clap:

Nog meer mensen die hem al gezien hebben?

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Ben ik de enige die 'Baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby I got the feelinnnnnn' zo'n twintig keer achter elkaar afspeelt en het leuk blijft vinden?? ^ ^

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted
jaaaa hij....

volgens mij stond ie op ut toilet, en zag ik um later zaal 13 uitlopen haha

nu heb ik wel vaker op het toilet gestaan met bekende mensen whahaha... Marc Dupre... do we remember? ;-)

:lol:

Whaahaha :giggle:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
Ben ik de enige die 'Baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby I got the feelinnnnnn' zo'n twintig keer achter elkaar afspeelt en het leuk blijft vinden?? ^ ^

nee hoor ik vind het ook een super cool nummer :giggle:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
Gisteravond heb ik de dvd gezien van het concert in Boston van onze Lien.

Ik vond hem erg gaaf :clap:

Nog meer mensen die hem al gezien hebben?

Vandaag kon ik hem eindelijk zien :clap:

heb gelijk maar me vrijheid met Celine gevierd :giggle:

echt superrr gaaf was ie :clap:

giphy.gif

Posted
ben je marc dupre op de wc tegengekomen ja??? :o

lol tegengekomen, naast gestaan ik weet het niet meer whahaha.

maar hilarisch was het wel!

We hebben er een leuk fotootje aan overgehouden van niet al te beste kwaliteit maar goed haha

Whjaaaaaaaah... dat is zo'n retegaaf stuk... DAMN!!!

Ze ziet er ook zow ontzettend :jawdrop: :w00tbounce: :wub2: uit!!!