Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
Heel veel succes Lian!!!
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted
Ik moet ook vandaag...Nederlands en biologie. Ik begon gisterenavond ook opeens behoorlijk zenuwachtig te worden :\ Mja, gaat wel lukken :j Morgen lekker vrij!
Posted
Heel veel succes iedereen met de examens!!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Dankjulliewel! Gelukkig bleek dat ik mezelf inderdaad alleen maar op zat te fokken, want het ging echt super goed!! Op het moment dat ik er echt zat werd alles ineens helder en kon ik normaal denken terwijl ik vanochtend geen hap door mn keel kreeg :P

Morgen Latijn, maar dat heb ik al zo goed geleerd dat ik nu de hele middag mag besteden aan het bakken van yoghurtpannekoekjes want dat doe ik als ik gestrest ben :P

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted

mon dieu!!! eindexamens!! volgens mij heb ik dat ook ooit eens gedaan in een vorig leven :shrug: :hmm:

weer terug van weggeweest :down: het was erg leuk en gezellig, maar ook wel erg druk met twee kleintjes!!

toen ik thuis kwam, lag Céline tournée mondiale taking chances LE SPECTACLE op me te wachten :yahoo:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Oh gaaaaaaf Davey! :D Ik heb 'm gisteren ook binnen gekregen :wub:

Nederlands ging goed. Biologie was een RAMP! :')

Posted (edited)
mon dieu!!! eindexamens!! volgens mij heb ik dat ook ooit eens gedaan in een vorig leven :shrug: :hmm:

weer terug van weggeweest :down: het was erg leuk en gezellig, maar ook wel erg druk met twee kleintjes!!

toen ik thuis kwam, lag Céline tournée mondiale taking chances LE SPECTACLE op me te wachten :yahoo:

whahaha voel jij je ook ineens zo oud :P

it's a long long time ago :D die zenuwen die je toen had etc haha, nu kan ik dat soort dingen makkelijker relativeren :D maar toen kon je nog flink gestresst zijn ja haha

Edited by mirage
Posted
Oh gaaaaaaf Davey! :D Ik heb 'm gisteren ook binnen gekregen :wub:

Nederlands ging goed. Biologie was een RAMP! :')

Ik hoor dus van iedereen dat bio vreselijk was :P Ben blij dat ik het niet heb. Latijn ging prima, was wel flink pittig maar het was te doen :)

Morgen Kunst Algemeen en dan een dagje vrij :clap:

Posted
'Film over Gordon in de maak'

Uitgegeven: 19 mei 2010 22:46

Laatst gewijzigd: 19 mei 2010 22:46

AMSTERDAM - Gordon krijgt een eigen film. Dat staat op de website van 'SBS Shownieuws'. De 41-jarige zanger wordt een jaar lang door camera's gevolgd. De opnames zouden van start gaan tijdens het eerste concert van de Toppers op donderdag.

© ANPGordon staat dan samen met René Froger, Jeroen van der Boom en Gerard Joling in de Amsterdam Arena.

Gordon is naast zanger ook presentator, jurylid van 'X factor' en sinds kort schrijver. In april kwam 'De Liefde, Gids voor het Gebroken Hart' uit.

In de film is volgens Shownieuws te zien hoe Gordon aan een tweede boek werkt, dat hij onlangs aankondigde. Ook deed de zanger in april een oproep voor klassiek geschoolde zangers. Gordon werkt aan een nieuw muzikaal project dat hij omschrijft als 'Il Divo meets Marco Borsato'.

goh... hij heeft zeker Through The Eyes Of The World gekeken :whistling:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
'Film over Gordon in de maak'

Uitgegeven: 19 mei 2010 22:46

Laatst gewijzigd: 19 mei 2010 22:46

AMSTERDAM - Gordon krijgt een eigen film. Dat staat op de website van 'SBS Shownieuws'. De 41-jarige zanger wordt een jaar lang door camera's gevolgd. De opnames zouden van start gaan tijdens het eerste concert van de Toppers op donderdag.

© ANPGordon staat dan samen met René Froger, Jeroen van der Boom en Gerard Joling in de Amsterdam Arena.

Gordon is naast zanger ook presentator, jurylid van 'X factor' en sinds kort schrijver. In april kwam 'De Liefde, Gids voor het Gebroken Hart' uit.

In de film is volgens Shownieuws te zien hoe Gordon aan een tweede boek werkt, dat hij onlangs aankondigde. Ook deed de zanger in april een oproep voor klassiek geschoolde zangers. Gordon werkt aan een nieuw muzikaal project dat hij omschrijft als 'Il Divo meets Marco Borsato'.

goh... hij heeft zeker Through The Eyes Of The World gekeken :whistling:

als der iemand met vervroegd pensioen mag, is hij ut wel...

kan die vent niet meer luchten of zien bah...

Posted

Il Divo meets Marco Borsato??

Il Divo, okee. Marco, genialiteit. Maar de combinatie... :sick:

Posted

Beetje laat, maar... IEDEREEN SUCCES met de eindexamens!!! MOET LUKKEN HOOR, voor everyone!!!

Gordon is stom. )( Al mijn collega's van mijn stage zijn vanavond naar de Toppers :') Bedrijfsuitje. Ze komen op in een soort beeld, 1 of andere koets met gouden paarden ervoor, en dat is bij ons in het bedrijf gemaakt.

Ik dacht 2 weken lang dat het voor in de efteling was, tot er ineens 4 mega grote hoofden van de Toppers opkwamen :')

Mja.. ze moeten me wel heel veel geld geven al wil je mij naar de toppers krijgen heur!

IK BEN AANGENOMEN VOOR TWEEDE STAGE BIJ LANDAL GREENPARKS! ben zooooo door het dolle heen!

En het nieuwe Revealed is zoooo mooi :D

Posted

hahaha bij jouw bedrijf?? nou ja das wel kicken!! maar de toppers zijn :puke: LOL!!

oooh gefeli!!!! :clap:

Posted

Mischien dat iemand van jullie mij kan helpen.

In het boekje van D'elles, of ergens op het hoesje weet ik niet meer zeker, is een tekening van Celine te zien.

Heeft iemand die in HQ en vergroot voor mij?

En het liefst eigenlijk gewoon op een witte achtergrond? Er moet vast wel iemand zijn die erg handig is niet? ;-)

Posted (edited)

hoe snel heb je dat nodig?

Ik kan het voor je scannen maar dan is de kwaliteit niet zo best.

Als 't heel even kan wachten kan ik hem morgen of overmorgen overtrekken in Illustrator en dan kan je m zo groot maken als je wilt. Al bekleed je er een flatgebouw mee!

Ik kan het nu ook wel doen, want ik heb toch niks te doen hier op mijn stage vandaag. maar het probleem is dus dat ik wel even een scan nodig heb van die tekening (hoeft niet eens zo'n hoge kwaliteit te zijn) maar die heb ik hier niet.

Edited by Leanne
Posted

Super dat je dat wil doen!! :D sent you a pm ;-)

Lang lang lang geleden toen ik de Hitkrant nog las haha, stond Celine er een keer in met haar LTAL tour.

Volgens mij op de 1ste 2 pagina's, met het donkere pakje, lang haar, allemaal kettingen om etc... heeft iemand daar toevallig de scans nog van?

Mijn hitkrant is na wat zal ut zijn 10 jaar gesneuveld haha

Posted
Waar is iedereen :toot: ???

Posted
Ik heb heel hard het gevoel dat Celine zwanger is joh!! :lol: :D
Posted

ik hoop zoooooooooooooooo dat ze zwanger is!! :wub2:

heerlijk zo'n dagje vrij!! :-D

Heb je een leuke dag gehad, zaterdag, Helen??

Posted
Bleh morgen weer werken, ik wil naar bed maar dan is het zo gauw ochtend....
Posted
waarom is er geen 3de pinksterdag? :down:

Posted

Ja inderdaad, laten we een 3e pinksterdag gaan invoeren. En een 4e en een 5e....

Was een rustig dagje hoor zaterdag niks bijzonders gedaan met mijn verjaardag. Even met de meiden wat gaan drinken op Scheveningen maar that's it.

Ik heb deze week a hell of a week! Hele week geen avond voor mezelf en zaterdag zomerfeest en het wordt :angry: weer. Willen jullie allemaal helpen duimen dat we toch mooi weer krijgen en dus wel buiten de spelletjes kunnen doen en dat we kunnen bbq'en??

Please????

Posted

*sending good vibes to Helen*

Dan heb ik het ook! :giggle:

:yahoo: vakantiegeld gehad!!! maar damn!!! 44 procent belasting af!! :down:

Posted (edited)
:yahoo: vakantiegeld gehad!!! maar damn!!! 44 procent belasting af!! :down:

In België is dat normaal, van ons normaal loon gaat al zoiets af, van m'n vakantiegeld is het zelfs meer dan 50% :evil:

In de komende weken krijgen wij ook ons vakantiegeld :yahoo:

Edited by Bralo20
...
Posted
Zal ik jullie eens wat leuks vertellen? :P Op Walcheren [eiland waar Vlissingen op ligt] is er een derde pinksterdag :P Veel festiviteiten als ringrijden enzo :) Basisscholen hebben over het algemeen ook vrij :P
Posted
ringrijden

Op de Nordschleife?

...
Posted

nooit meer ontbinden in factoren! nooit meer exponentiële of lineaire functies opstellen! nooit meer grafieken tekenen! Nooit meer afronden op drie decimalen achter de komma! Nooit meer balansmethode doen! Nooit meer standaardafwijkingen uitrekenen! nooit meer kansen berekenen! Nooit meer normale verdelingen tekenen! Nooit meer minima en maxima uitrekenen! Nooit meer snijpunten berekenen! Nooit meer hellingsgetallen afleiden! Nooit meer! NOOIT MEER!

:clap: :clap: :clap:

Eindelijk van wiskunde af tralalalalaaaa :kicking: