idroveallnight Posted October 10, 2026 at 12:24 AM Posted October 10, 2026 at 12:24 AM On 10/9/2026 at 6:02 PM, Xpresso said: Compared to many other big female singers, Celine doesn’t lip much. A few songs out of 26/27 is a lot less than most of them. 🤷🏻♂️ I know, but some of these vids going after her are getting close to a million views. I just don’t know why her team isn’t making YouTube take them down for copyright violation OR mixes up the tracks a bit so she’s not using the same exact ones. Seems kinda reckless. I don’t care if she whispers the whole show, but there are major haters out there that are jealous she is selling out stadiums and still popular. If you guys see these vids on YouTube please flag and report. Quote
Ajax Posted October 10, 2026 at 12:28 AM Posted October 10, 2026 at 12:28 AM On 10/10/2026 at 3:29 AM, MaiconSC said: well she can... we have seen multiple times... she has pretty strong belts in Encore Un Soir, PQTME, Je Chanterai, TP... what happened with the Olympics is that she was on studio, so she could redo over and over again ultil each note was perfect... For me it s 2 différents singers. Hymne à l’Amour could even be pre Covid in a good day with multiple takes in studio. But not from what I hear now. She is getting better and better but the full bets are still not there. Quote
Holborn Posted October 10, 2026 at 01:58 AM Posted October 10, 2026 at 01:58 AM According to Le Parisien in addition to JJG and his family, Florent Pagny, Adam Lambert, and Roger Taylor went to see her today. And apparently JJG visited Céline in her dressing room before the show. So glad he and the rest got to attend her best show so far. https://www.leparisien.fr/culture-loisirs/musique/concert-de-celine-dion-jean-jacques-goldman-a-assiste-au-show-de-la-star-canadienne-09-10-2026-VRQQYVP2TZHFFM4IWRFGN2BKTE.php Depuis le lancement de sa résidence francilienne, le 12 septembre dernier, les VIP défilent aux concerts de Céline Dion. De Rihanna à Michelle Obama en passant par Marion Cotillard et Zendaya, les stars ne manquent pas, show après show. Ce vendredi soir, c’est un invité spécial qui s’est rendu à la Plenitude Arena de Nanterre (Hauts-de-Seine) pour le douzième des seize concerts de l’interprète de « Pour que tu m’aimes encore ». Peut-être le plus attendu de tous. Du moins par ses fans tricolores. Jean-Jacques Goldman a assisté pour la première fois au show de la Canadienne. Le compositeur et chanteur de 74 ans, qui a écrit trois albums pour l’artiste québécoise, est resté très discret. Fidèle à lui-même, il a fui la foule et a décidé de ne pas se montrer. Et encore moins de la rejoindre devant les 35 000 spectateurs pour un duo avec sa complice canadienne. De retour en France après avoir bouclé un tour du monde à vélo avec sa compagne, le chanteur d’« Envole-moi » est venu au spectacle avec sa femme et plusieurs de ses enfants. Selon nos sources, il a rendu visite à Céline Dion dans sa loge, juste avant le show. Dernier concert en 2004 La chanteuse canadienne lui avait pourtant proposé de monter sur scène avec lui, pour sa résidence parisienne. Ce qu’il a décliné. Jean-Jacques Goldman a donné son dernier concert en 2004 et sa dernière apparition sur scène remonte à 2016 au concert des Enfoirés. La vedette est en tout cas restée redevable des tubes offerts par notre « JJG » national. « Il m’a donné un gros problème. C’est une Bible de chansons qui va me suivre toute ma vie. Et je ne peux plus choisir, je les aime tellement », a confié début septembre l’interprète de « S’il suffisait d’aimer » à ses fans rencontrés devant son hôtel parisien. Florent Pagny aussi dans la salle Parmi les autres personnalités présentes ce vendredi soir au show, on a pu remarquer Florent Pagny, mais aussi Roger Taylor du groupe Queen et Adam Lambert, qui a remplacé Freddie Mercury comme chanteur du groupe de rock anglais mythique. La liste des personnalités venues assister au retour tant attendu de la diva québécoise ne cesse de s’allonger : Aya Nakamura Adèle Exarchopoulous et François Civil, Léa Seydoux, Raphaël Quenard, M. Pokora, Paul Mirabel et Laury Thilleman, Redouane Bougheraba, Grand Corps Malade, Eddy de Pretto, Nikos Aliagas, Patrick Fiori, Léa Salamé ou encore Cyril Féraud, Gabriel Attal, Edouard Philippe, Bernard Cazeneuve, Thomas Pesquet, Valérie Lemercier... Quote
celine2199 Posted October 10, 2026 at 02:07 AM Posted October 10, 2026 at 02:07 AM On 10/10/2026 at 8:24 AM, idroveallnight said: I know, but some of these vids going after her are getting close to a million views. I just don’t know why her team isn’t making YouTube take them down for copyright violation OR mixes up the tracks a bit so she’s not using the same exact ones. Seems kinda reckless. I don’t care if she whispers the whole show, but there are major haters out there that are jealous she is selling out stadiums and still popular. If you guys see these vids on YouTube please flag and report. Her team made youtube take down so many videos of the live songs recorded by real fans,they even took down some fans' whole channels. But they somehow let her haters' videos of lipping accusations be still out there. I'm not worried about any of this,I don't believe it will affect her. But the way her team handle things makes my blood pressure skyrocket. It's like they themselves want to sabotage her. Without Rene,they're fxxking useless,running around like headless chickens. 😫 Quote
Recommended Posts