Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted (edited)
jezus! hij heeft zelfmoord gepleegd!! :ranting: waarom!?!? Hij had 2 kleine kinderen!! Ik vind dat altijd zo erg!! :ranting: :angry: Edited by Davey84

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

:cry: :cry: :cry:

Naatje stuurde me een smsje vanochtend en ik kwam net uit mn eerste les en ik dacht dat ze een grapje maakte

dus ging ik maar naar google en was het echt zo :-(

pff kan het niet geloven echt erg

en ik kan ook hellemaal niet tegen dat nieuws

dat word gewoon janke vanavond :cry:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Ja erg he?? Ik schok me kapot toen ik het hoorde!!!

Ja laf...ik weet het niet. Wij kunnen ons denk ik niet voorstellen hoe iemand die zoiets besluit zich voelt. Tuurlijk is het verschikkelijk om 2 jonge gezonde kinderen en een vrouw achter te laten.

Maar je bent zo jong en in de bloei van je leven en dan toch besluiten om je van het leven te beroven...wat moet die man zich eenzaam en

klote hebben gevoeld. Dat je geen uitweg meer vind ondanks je gezin. Pfffff ik vind het heel heftig.

En natuurlijk weten wij helemaal niks van hun achtergrond.

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
ja daar hebben jullie gelijk in! het is gewoon verschrikkelijk!! voor degene zelf... maar vooral voor de nabestaanden :down:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

zo zie je maar dat niet alles is zoals het lijkt...

hij leek mij nogal vrij gelukkig, maar als je alles zo beetje terug leest dan moet die echt flink in de knoop hebben gezeten, en dit als enige uitweg zien.

En ik zoals ik het heb gelezen op rtlboulevard, het is en blijft heel onverwachts, maar schijnbaar zat hij zo in een depressie dat ze er ook een soort van rekening mee hebben gehouden.

Posted

Ja dat heb ik er ook wel uitgemaakt... het is voor de directe omgeving wel een schok, maar het was niet geheel onverwachts... maar voor het 'publiek' des te meer!

Ik heb nu Skies of L.A. aanstaan... en eigenlijk past de tekst best wel in zo'n situatie! :confused:

It's so sad what we have become

Beautiful days we seem to leave so undone

And I don't know where we will go from here

All I know is that I can't seem to see the sun

Through the sky from here

Everyone has a finger

But they can't point me to the light

It can't be that hard to find

After all we're so bright

I don't know if tomorrow has a day

I don't know if the rays will shine my way again

All I know is that I'm standing in a place where

My future is like the skies of L.A.

Skies of L.A.

Skies of L.A.

I don't know if my body can take much more

We're in the line of the richest riches

But my mind seems so poor

Everyone has a finger

But they can't point me to the light

It should't be that hard to find

After all we're so bright

I see so many visions

But everyone seems out of sight

This is total neglection (of life?)

Skies of L.A.

My future looks like the skies of L.A.

Posted
Ontzettend erg dat iemand (ondanks een leuk gezin/familie, een fijne baan etc) de zin van het leven niet meer ziet en dit als enige uitweg ziet ... Heel erg voor de mensen die hij allemaal nalaat!
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted (edited)

ik DENK dat celine dit weekend wel gaat bevallen hoor!! :D

PS. morgen komt er een advertentie van Landal Greenparks in de Telegraaf die ik heb gemaakt.

Allemaal kopen dus :lol: :P

Edited by Leanne
Posted
Nee ze moet nog effe! Ik heb later gewed. Ze moet ze nog effetjes in die broedkast houden.

http://www.rscomp.nl/Dekking/hartje_1.gif

She took my breath away the 2nd of June in Amsterdam

Apprends-moi tes manies, apprends-moi tes secrets..

Posted
nou ja denk toch wel wat eerder. denk deze week :D
Posted

Ik had het op de 24ste geloof ik!

bah maandag sucks! :dots:

Posted

ik zeg de 16de... ;-)

of die week erna :whistling: haha

Posted

Jeetje ik móet nu elke dag dit forum checken of de tweeling dr al is...

Erg storend als je donderdag een tentamen middelwelsh hebt :confused:

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted (edited)

Whaaaaaaaaa het geluid is geraden!! :whee: :whee: :whee:

tandjes over 50.000 euro!! :jawdrop: maar bij mij klinkt het echt niet zo wanneer ik een wcrol op zo'n stang gooi! :wacko:

nah hier is het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=P25J9SGGBTo

wat een achterlijk geluid zeg! :glare:

Edited by Davey84

Posted
Zo hehe is t eindelijk geraden >< ik werd er langzaam gillend gek van :blink:

Posted
ff me cookies verwijderen...
Posted

pfffffffff wat een rotweer! :down: het is echt herfst! :(

hmm yeah that's pretty weird, I don't think any dog can survive an letal injection!

btw gisteren was Céline alom aanwezig! :-D

Eerst hoorde ik in de Blokker Tell Him

Toen op het feestje van me werk, draaiden ze I'm your Angel

En later toen ik in bed lag, hoorde ik op de radio achter elkaar:

It's a man's man's man's word - James Brown

It's all coming back to me now - Céline

All by Myself - eric carmen

:w00t: :lmao:

Posted
pfffffffff wat een rotweer! :down: het is echt herfst! :(

hmm yeah that's pretty weird, I don't think any dog can survive an letal injection!

btw gisteren was Céline alom aanwezig! :-D

Eerst hoorde ik in de Blokker Tell Him

Toen op het feestje van me werk, draaiden ze I'm your Angel

En later toen ik in bed lag, hoorde ik op de radio achter elkaar:

It's a man's man's man's word - James Brown

It's all coming back to me now - Céline

All by Myself - eric carmen

:w00t: :lmao:

hahaha ik ken dat soort dagen/momenten...

alleen op dit moment heb ik dan meteen zo iets als: :jawdrop: ze is bevallen.... it's a sign!!!!

Posted
Na 2 jaar, 2 maanden en 2 dagen zijn mn vriendje en ik uit elkaar gegaan :( Ik zit nog een beetje verdoofd voor me uit te staren maar ik zit al drie maanden te twijfelen en het voelt echt als een last van mn schouders.. Maar toch, t zal wennen worden :confused:

Posted
Na 2 jaar, 2 maanden en 2 dagen zijn mn vriendje en ik uit elkaar gegaan :( Ik zit nog een beetje verdoofd voor me uit te staren maar ik zit al drie maanden te twijfelen en het voelt echt als een last van mn schouders.. Maar toch, t zal wennen worden :confused:

aaaahwww :hug: :flowers:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Oh wat naar, maar als er een last van je schouders is gevallen dan heb je de juiste beslissing genomen.

Maar het blijft iets vervelends.

Sterkte!

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Dank jullie wel :) Met veel vrienden thee en chocola voel je je toch echt een stuk beter :)

En ik heb een 7,4 voor Middelwelsh gehaald! en ik had het echt zó slecht gemaakt!! Dus ik ben echt vet trots op mezelf :)

Posted
het is idd klote, maar uiteindelijk kom je er wel sterker uit! ;) en gefeli met je cijfer!! ;)

Posted

GRATIS HAAGSE MUSEA OP 31 OKTOBER!!!

http://www.nibcopenmuseumdag.nl/

• 2 weeks later...
Posted
Ooohhh wat leuk naar Crazy Shopping! Wil 'm ook graag gaan zien. Ben benieuwd hoe jij hem vindt Davey, want de reacties alles behalve positief :-S

Gisteren naar Crazy Shopping the Musical geweest! Ik heb er erg van genoten!! Oke het verhaal heeft niet heel veel om handen, maar de liedjes zijn goed gekozen, echt grappige momenten en een sterren/stemmencast om U tegen te zeggen! echt hele goede zangeressen!! Het hoogtepunt was toch wel het duet van Tony Neef en Casey Francisco (Omarm Me van Blof) echt supermooi!! Miranda van Kralingen was ook echt heel erg grappig!

Toch wel een aanrader voor een avondje amusement! :yes:

oh ja! en de goodiebag was ook best goed gevuld! :laugh:

Ik ben afgelopen zondag naar Crazy Shopping geweest en ging er gewoon blanco naartoe. En heb een ontzettend leuke middag gehad! Ik kan eigenlijk niets toevoegen aan jouw mening Davey. De dominee werd niet gespeeld door Tony Neef, maar een boomlange kerel van ruim 2 meter. En die dus net mijn richting op kwam toen hij de zaal in ging voor een scene :shy:

Ik heb een zwak voor Antje en Casey en vond ze erg goed spelen. Wat heeft Casey toch een stem! Miranda van Kralingen en Carolina Mout (die van de AH reclame) waren erg grappig!

En een goodiebad is altijd leuk om te krijgen! We blijven Nederlanders, he! B)

Verder ben ik gisteren met een vriendin, fan van Anastacia, naar Antwerpen geweest. Ze zou ergens in Antwerpen zijn ... Maar onze zoektocht heeft zijn vruchten afgewerpt, want we hebben dr ontmoet!!! Ik kan het nog steeds niet geloven. Gewoon op de bonnefooi daar naartoe, zonder enige hoop en verwachtingen, maar de did it! Zo gaaaf!

Posted
Ooohhhh -_- Afgewerpt moet NATUURLIJK afgeworpen zijn!!!