Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
hahaha nee dat niet... ik zou denk ik toch het liefste in Nederland willen wonen ;)

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Oh joh ik verhuis na mijn studie linea recta naar Engeland :P

Yay morgen begint de introductieweek en dan ben ik officieel student :) En Utrecht is de bom :P Woon nog thuis maar ga toch ook wel op zoek naar een kamer. Als ik zie hoe lang het bij m'n zus duurde voordat zij een kamer had..

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted

Vind Utrecht ook altijd een leuke stad (voor een dagje om te shoppen of het theater te bezoeken) ... Maar om in zo'n grote stad te wonen, nee. Maar goed, ben dan ook geboren en getogen in een klein dorp met 4500 inwoners. Dus ben niet zoveel gewend, haha! Persoonlijk vind ik Groningen nog de allerleukste stad die ik ooit bezocht heb.

Ik vind het buitenland heerlijk, maar het is ook altijd weer fijn om gewoon weer voet op NL bodem te zetten. Ik denk niet dat ik het zou kunnen om naar het buitenland te vertrekken, maar dat komt ook omdat ik de mensen van wie ik houd niet achter wil laten en kan missen.

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

ik woon in Den Haag, wat echt een grote stad is, maar toch ervaar ik dat niet echt zo... misschien komt het, omdat ik er ben opgegroeid en omdat ik in Scheveningen woon (wat toch altijd een dorp is :P :P ) maar toch heb ik nooit echt het gevoel gehad in een andere stad of dorp van 'ja, hier zou ik wel willen wonen...'

en Marijn, ik ken dat gevoel! het buitenland is geweldig, maar toch, als je terug komt in Nederland, denk je toch.... aaaaah thuis! :lol:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
heb ik ook wel hoor, als iedereen ineens weer nederlands praat! En m'n hele familie hier is ook lastig ja. Maar gelukkig is Engeland een half uurtje vliegen :P

Posted
wat ga je daar doen dan?

Posted
Wonen :P Tenminste, dat zou ik graag willen. Of ik dat ook echt ga doen zie ik nog wel, maar ik ken in elk geval dorpen waar ik al geweest ben die voor mij op een of andere manier veel meer als thuis voelden als hier. En daar is met mijn studie veel meer te doen dan hier.

Posted

Wat ga je ook weer studeren Lian?

Ik zou heel graag in een grote Franse stad gaan wonen, maar ik zie wel hoe het leven gaat lopen :) Ik ben niet meer zo van het vooruit plannen en het per sé willen weten hoe mijn leven eruit komt te zien. :)

Posted

ik zou nooit in een grote stad willen wonen! als jij naar frankrijk gaat ga je wel ver weg wonen hoor ingmar :(

ook ik ben niet zo van het leven vooruit plannen. Ik zie het ook allemaal wel :D

maar eh.. ik ga wel op 12-12-12 trouwen hebben we vandaag besloten :lol: :rolleyes: :P

Posted

Geef mij maar Amsterdam...Dat is mijn stad! Zou ik ook wel kunnen wonen.

Heerlijk. Alles kan in Amsterdam en alles mag. Je kijkt je ogen uit en er is altijd wat te beleven.

Ik ben nog nooit in New York geweest maar dat lijkt me ook wel wat...

Trekt me enorm aan.

Ik ben echt een stadsmens. Ik zou nooit in zo'n dorpje kunnen wonen ergens in de middle of nowhere. Voor een weekje

vakantie okee maar dan ben ik altijd weer blij als ik naar huis ga. De drukte, alles binnen handbereik (winkels, openbaar vervoer dat om

de 5 minuten rijdt, restaurants etc) vind ik toch wel heerlijk maar de stad Den Haag op zich vind ik zelf niet veel aan.

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
ik vind dat Ingmar in Parijs moet gaan wonen... dan hebben we allemaal een adresje wanneer Céline weer gaat optreden! :lmao:

Posted

Daar heb je een punt...haha. Is wel een heel goed plan!!

Ingmar...naar Parijs jij :bye1:

Posted

Ik ga Keltische talen & Cultuur doen :D

Vandaag de eerste dag van de introductieweek gehad en het is zooooooo leuuuuk! We zijn met zn 16en (en dat is veel) en het is echt een supertof groepje :) :clap:

Posted
wel in een groot huis hoor! Anders kunnen we er niet allemaal in. :P
Posted
Hij moet gewoon een rijke fransman aan de haak slaan, dan komt het allemaal goed -_-

Posted
Rene Charles :D scheelt maar 11 jaar ofzo. Kan best!
Posted
jezus wat een weer zeg!!! waarom vond ik Nederland ook alweer zo leuk??!! :whistling: :laugh:

Posted

al is het wat erg vroeg...

koekje van de dag:

kruidnootjes!!!

http://www.muijsbanket.nl/uploads/tx_AmbitionWebshopBE/sint_kruidnootjes.jpg

hmmmm lekkah!

Posted

Nou, eerste dagje op het werk hebben we weer gehad.

EN WAT VOOR DAG :angry: !!!

2 zieken op 1 dag. Allemaal mensen die op het laatste moment vrij willen. Mensen die allemaal nog een

vakantie-aanvraag indienen en er komt vast nog meer...

Wanneer heb ik weer vakantie -_- ?

Posted

Oh..da's rot Helen... :\

Oké oké..ik ga in Parijs een hele knappe en gei...nja..leuke man zoeken :D :P

Posted

ppfff wat een dag...

voelde me precies zoals het weer buiten... bah

Posted
Ik krijg in Scheveningen altijd al zo'n vakantiegevoel ... Op de een of andere manier is dat net het buitenland, langs het theater naar het Kurhaus en de boulevard. Heerlijk lijkt me dat om daar te wonen :-) En dat is idd weer anders als 'de grote stad' Den Haag (ondanks alle toeristen en dagjesmensen).
Posted

Ja scheveningen is the place to be. Voor is de boulevard niet veel bijzonders maar de zee blijft altijd wel iets bijzonders.

Helaas woon ik nu in Den Haag maar zodra ik kan ga ik terug naar Scheveningen. Daar kom ik vandaan, daar is mijn thuis.

Posted
zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman die woont in SCHEVENINGEN!!!!
Posted
Ooohhh wat leuk naar Crazy Shopping! Wil 'm ook graag gaan zien. Ben benieuwd hoe jij hem vindt Davey, want de reacties alles behalve positief :-S

Gisteren naar Crazy Shopping the Musical geweest! Ik heb er erg van genoten!! Oke het verhaal heeft niet heel veel om handen, maar de liedjes zijn goed gekozen, echt grappige momenten en een sterren/stemmencast om U tegen te zeggen! echt hele goede zangeressen!! Het hoogtepunt was toch wel het duet van Tony Neef en Casey Francisco (Omarm Me van Blof) echt supermooi!! Miranda van Kralingen was ook echt heel erg grappig!

Toch wel een aanrader voor een avondje amusement! :yes:

oh ja! en de goodiebag was ook best goed gevuld! :laugh:

Posted
Ooohhh wat leuk naar Crazy Shopping! Wil 'm ook graag gaan zien. Ben benieuwd hoe jij hem vindt Davey, want de reacties alles behalve positief :-S

Gisteren naar Crazy Shopping the Musical geweest! Ik heb er erg van genoten!! Oke het verhaal heeft niet heel veel om handen, maar de liedjes zijn goed gekozen, echt grappige momenten en een sterren/stemmencast om U tegen te zeggen! echt hele goede zangeressen!! Het hoogtepunt was toch wel het duet van Tony Neef en Casey Francisco (Omarm Me van Blof) echt supermooi!! Miranda van Kralingen was ook echt heel erg grappig!

Toch wel een aanrader voor een avondje amusement! :yes:

oh ja! en de goodiebag was ook best goed gevuld! :laugh:

Dankje voor je verslagje! Eindelijk eens iemand die naar een avondje amusement kijkt & niet al te kritisch is over hoe het wel of niet hoort te zijn. Volgens mij is dat nummers het hoogtepunt van de avond :-) Klonk bij de Uitmarkt iig super! Ik wilde Crazy Shopping al (last minute) gaan bekijken en dat ga ik ook zeker proberen!

De inhoud van de goodiebag had ik al gehoord & dat was zeker niet verkeerd! *tja, we blijven toch Nederlanders, he!*

Posted

graag gedaan! ;) ik zou zeker erheen gaan!! het is echt een topproductie!! :-D

haha ja ach die goodiebag... tis een leuke gimmick!

hier dat duet...

http://www.youtube.com/watch?v=am_H6-GOPw4

weer kippenvel!! :wub2:

Posted

Jaaa hij is en blijft mooi!

*maar dat hele nummer van Blof is goed*