Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

ja...das een moeilijke keuze.

Ik zal die laatste kiezen...

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
ja ik zou ook voor Epica gaan... als je daar meer fan van bent!

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Maar da's een festival dus ze spelen drie kwartier, en ik zie hen in september toch weer in een clubshow..

nah ja, ik ga t laten afhangen van wat m'n vriend wil. Ik zie nog wel :)

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted

Wat een luxe positie Lian! :-D

Persoonlijk zou ik voor VanVelzen gaan, omdat ik niets met Epica heb.

Maar als jij meer fan bent van hen ...

Ik zou kijken waar je het meeste plezier van hebt vrijdag, als Epica maar 3 kwartier optreed en VanVelzen een heel concert geeft.

Moeilijk zo'n keuze!

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

Tis lekker last minute toch maar Epica geworden ;) Hoop dus niet dat het vanavond enorm gaat storten want dan krijg ik spijt ^^

En dan zeg ik dag tegen jullie want ik ga straks een weekend weg en daarna de UIT, de introductie studentendinges van Utrecht. Heb dr nog helemaal geen zin in :confused:

Dus tot over een week ofzo! :bye1:

Posted

Heb je een leuke avond gehad met Epica?

Veel plezier dit weekend & succes met de UIT!

Posted

Morgen ook de UIT voor mij! Oh en eerst bijna al m'n spullen overbrengen naar Utrecht!

Leanne, ik heb je mailtje gelezen, ik moet alleen nog reageren ^^

Posted

veel plezier allemaal met de UIT! ;)

morgen lekker een week op vakantie!! WHOEPIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE :yahoo:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Fijne vakantie Davey!

En jij natuurlijk ook veel plezier op de UIT, Ingmar!

Posted

Damn! De UIT was gaaf!

Gisteren Cascada live gezien! (H) Ze is dik :')

Het is elke nacht op z'n vroegst drie uur geworden van de week. Nu ben ik Koos Energieloos :')

Posted
Morgen ook de UIT voor mij! Oh en eerst bijna al m'n spullen overbrengen naar Utrecht!

Leanne, ik heb je mailtje gelezen, ik moet alleen nog reageren ^^

wanneer ga je reageren dan? :P

Posted
Zo snel mogelijk, want ik vergeet het steeds :P
Posted

de UIT was inderdaad echt super gaaf :P Ken Utrecht nu echt op mn duimpje, nou ja, de kroegen de parken en de cafeetjes dan :P En een enoooooorme piano bladmuziekwinkel! :blink: En de twee subways!!

Nou ja, meer hoef ik niet te weten toch?

(oh en Epica was zeeer gaaf. Geen spijt van gekregen!)

• 2 weeks later...
Posted

Nou, ik heb een FANTASTISCHE vakantie in Schotland erop zitten!!!:D Was zoooo geweldig mooi daar!!!

Alleen een erg dubbel gevoel. Wat toen ik thuiskwam bleek mijn lieve poesje Joepie te zijn overleden.. :'(

Posted
Ben blij dat je het leuk hebt gehad... wel heel vervelend van je poesje! :down: :rip:

Posted
Nou, ik heb een FANTASTISCHE vakantie in Schotland erop zitten!!!:D Was zoooo geweldig mooi daar!!!

Alleen een erg dubbel gevoel. Wat toen ik thuiskwam bleek mijn lieve poesje Joepie te zijn overleden.. :'(

Oohhh is Joepie overleden :cry:

Gecondoleerd :flowers:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
Sterkte Leanne!! Hoop dat je nog wel afscheid hebt kunnen nemen?

Posted
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF weer zo'n saaie dag!! :yawn:

Posted

@ Leanne: Kan me voorstellen dat idd heel tegenstrijdig is. Je wilt nog heerlijk enthousiast nagenieten van een heerlijke vakantie, maar dat wordt dan abrupt afgebroken :-( Heel veel sterkte!

@ Davey: Dat klinkt niet zo goed ... Jij ook veel sterkte? ;-)

Posted (edited)

Ik heb helaas geen afscheid kunnen nemen:( Toen ik terug kwam was ze al helemaal weg. Mijn ouders hebben haar, toen ze was ingeslapen, bij de dierenarts gelaten..

Ik vind dat wel heel moeilijk. Ze sliep bijna elke avond bij me en dat mis ik nu best wel heel erg :( Ik heb voor mezelf wel een herinneringsfilmpje gemaakt. Met een melodietje van Celine erachter. Ikvond het wel mooi en toepasselijk:

Ik heb helaas geen afscheid kunnen nemen:( Toen ik terug kwam was ze al helemaal weg. Mijn ouders hebben haar, toen ze was ingeslapen, bij de dierenarts gelaten..

Ik vind dat wel heel moeilijk. Ze sliep bijna elke avond bij me en dat mis ik nu best wel heel erg :( Ik heb voor mezelf wel een herinneringsfilmpje gemaakt. Met een melodietje van Celine erachter. Ikvond het wel mooi en toepasselijk:

http://www.youtube.com/watch?v=v6os0CRWejU

Edited by Davey84
Posted

ooh dat is wel heel spijtig Leanne! :( Veel sterkte met het verwerken!! :hug: :rip:

Ik ga woensdag naar Crazy Shopping :clap: Rick had twee vrijkaartjes, omdat ie een poster in de winkel heeft opgehangen! :lmao:

Posted (edited)

hmmmmmmm ABEL komt in november voor €7,50 in t Paard! :lmao: Ik vraag me alleen af het de ABEL van Onderweg is....

oh en ben blij dat de coalitiebesprekingen kapot gelopen zijn! :clap: maar ja wat nu?? VVD, PvdA&CDA?? :hmm:

Edited by Davey84

Posted

Mooi filmpje Leanne! Veel sterkte :group:

Ooohhh wat leuk naar Crazy Shopping! Wil 'm ook graag gaan zien. Ben benieuwd hoe jij hem vindt Davey, want de reacties alles behalve positief :-S En ABEL, die ken ik alleen maar van Onderweg. Zouden die nog steeds bestaan?

Fijn weekend allemaal!

Posted

haha ja ik had dat ook gelezen, op hun site waren 3 negatieve 1 hmm en 1 heel erg positief! maar ja, dat was ook aan het begin, misschien hebben ze t al wat bijgeschraafd! ik laat het weten ;)

ik last op wiki dat in oktober 2010 hun laaaaaaaaaaaaaaaaaangverwachte 3e album uitkomt! :laugh:

Posted

Leanne, heeeel veel sterkte lieve meid!

Onze poes is vorige week donderdag ingeslapen. Het ging echt niet meer. Mja..dier is 21 geworden, mooi leven gehad.

Ohh het bevalt zó goed in Utrecht! :o Ik zit dit weekend bij m'n ouders, maandagavond weer terug naar m'n stadsie!

Posted
Leanne, heeeel veel sterkte lieve meid!

Onze poes is vorige week donderdag ingeslapen. Het ging echt niet meer. Mja..dier is 21 geworden, mooi leven gehad.

Ohh het bevalt zó goed in Utrecht! :o Ik zit dit weekend bij m'n ouders, maandagavond weer terug naar m'n stadsie!

wat toevallig! ook op vorige week donderdag, Joep ook ! :cry:

Ze hebben elkaar nog op hun hyves :P

21 is wel heel oud voor een poes. Ik moet die getallen helaas omdraaien.

Fijn dat het zo leuk is in Utrecht!!!! :w00t:

Posted

Jaa het is gewoon zo'n ontzettend leuke stad!

Toch blijf ik naar Rotterdam neigen!

Posted
ik heb echt helemaal niets met rotterdam! :giggle:

Posted
ik heb helemaal niks met nederland joh, 't is dat mijn familie hier woont en dat ik het niet zie zitten om een andere taal te leren..