Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
GVD de laatste mooie dag van de zomer en allebei m'n buren moeten vandaag zo nodig klussen!! :ranting:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Heheh balen Dave :P

Ik ben niet zo'n fan van Blof. Ze hebben wel een paar mooie nummers, zoals deze, die Harder dan ik Hebben kan dinges en natuurlijk het couplet over Vlissingen in "Hier aan de Kust" :) Verder ben ik geen fan :P

Posted

Hebben ze je niet weten te inspireren om ook aan de slag te gaan? ;)

Nee, das altijd balen. Of als je net buiten wilt zitten of als je op een zaterdag lekker uit kunt slapen ...

Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

ben ook niet zo'n blof fan, maar ze hebben idd wel mooie nummers af en toe! :lol:

haha nou heb wat opgeruimd en schoongemaakt, vond ik wel weer genoeg! :laugh:

gister nog nieuwe mensen ontmoet... had eerst geen zin, maar het was toch erg gezellig! pas om kwart voor 3 thuis! :-D

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted (edited)

Ooh! gosh! schrik! Nu schaam ik me pas echt dood...

Ik log in op mijn account... klik natuurlijk direct door naar mijn geliefde 'Koekjes'...

Word ik doorverwezen naar pagina 83 terecht; 27 mei :jawdrop: !

Dat betekend dat ik hier al zo'n 4 maanden niet meer ben geweest...

Yep, het is officieel... ik ben een slechte fan :blush: :shy: .

* rent naar de filmkast * Hoogste tijd om weer eens TTEOTW te gaan kijken :ohyeah: !

Uhm... dussss.... nog iets leuks gemist jongens? :hypocrite:

O ingmar... zit je inmiddels al in Utrecht?

Edited by xl.dodo

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted
En heb je het hele topic al doorgelezen vanaf 27 mei :P :lol:
Posted
haha ja 27 mei is wel heeeeeeeeeeeel lang geleden! :nono: :lol:

Posted
Heeft iemand hier de film Nouvelle-France gezien? Ben er zelf wel benieuwd naar, maar kan m in de winkels nergens vinden.

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted (edited)

ik heb hem wel gezien.... maar hij was in het engels!! :wacko: blijkbaar hebben ze die film 2 keer opgenomen; 1 keer in het frans, 1 keer in het engels! vond ik wel jammer! Op zich wel een mooi verhaal, maar met Nieuw-Frankrijk had het weinig van doen!

btw dit vind ik altijd zooo grappig!

Projectleider en paleontoloog Natasja den Ouden van Naturalis Leiden! :mdr:

Edited by Davey84

Posted

Whaha ja dat zie je zo vaak, dat namen passen bij het beroep dat ze uitvoeren, waar ze op dat moment staan (Visser heten en dan in een haven staan) etc.

Las toevallig gisteren in de Viva ook iets over aparte namen, om er een paar te noemen: Ben Kaal, B. Kabouter, Wil Krikken, Connie Plassen, Coos Busters, Carlijn Klapmuts, Tanga van der Sloot, als voornaam Lovewonder Sinsemilla Delight (vader was een fan van drugs in zijn jonge jaren ... voorletters zijn LSD & Sinsemilla is een wietsoort), Brad Wursten, Fokje Modder, Constant Lam, Anna Nas en Charrel Kip. Maar mijn tante kent ook een Zonne Luiken ;-)

Posted
LOL dan houd je gewoon echt niet van je kind! :P haha

Posted

Ik vond Sietse Vliegen altijd wel cool ^^ Was ooit een lijst met de 50 stomste namen ofzo..

Oh en die Robert Wells heeft echt twee keer zulke grote handen als ik :blink: Bladmuziek van A Song For You gevonden en t valt best mee maar af en toe kunnen mijn kleine vingertjes niet zulke grote afstanden afleggen hoor.. :pinch:

Posted
Sjonge jonge. Dan denk je toch effe 3 x na voordat je je kind een naam geeft.

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Wiieee keltisch is vet! :clap:

Ik weet lekker al wat 'dood' en 'boek' in het welsh betekent B) Niet dat ik dat uit kan spreken want de uitspraak is echt vaaaaag. LL = chl ofzo, en de w is een oe. Heeeel raar.

Maar het is vet gaaf!

Posted
Ik vond Sietse Vliegen altijd wel cool ^^ Was ooit een lijst met de 50 stomste namen ofzo..

Die is ook erg!

Bij oa Koffietijd hebben ze een styliste en dan heet ze ... van der Broek met de achternaam!

Posted
vandaag is een wonder gebeurd! Ze draaiden My Heart Will Go On in de top 25 best of the 90ies! :jawdrop: Ze stond nog op nummer 4 ook!! Was heeeeeeeeeeeeel erg verbaasd! hahaha!

Posted

Van de week toen ik s'ochtends de radio aanzette hoorde ik "Where does my heart beat now" op Qmusic.

Dat is pas een wonder :jawdrop: !!!

Dat deden ze hoorde ik omdat ze Celine afgezeken hadden (tell me something new :weirdsmiley:) en er waren fans in

opstand gekomen. Heel goed :cool:!

Posted (edited)

oooh :wow: wat cool zeg!! :-D pfffffffffff heb altijd q music aan staan op werk en heb dat gemist! :down:

voel me een beetje blah!! en juist nu kan ik me helemaal niet ziekmelden!! grrrrr!! Ga zo lekker 1000 en 1 dag kijken van Brigitte! Even verstand op nul en vermaakt worden! :lol:

Edited by Davey84

Posted

Ik kon het niet laten om hem ff te plaatsen, vandaag in de krant een of ander afslankprogramma bij een sportschool. En raad eens wie ook mee doet en met een foto in de kracht staat? Een mevrouw met de naam Dikkie! ;-)

Fijne zondag allemaal! En Davey, lekker rustig aan hoor!

Posted

:lmao: dat is echt té grappig! :laugh:

thanks Marijn! Het gaat nu wel weer wat beter... nog niet helemaal 100% maar ja gaat wel over hoop ik! :confused:

Posted
Is het al weekend :confused: ????

Posted

Voor mij is het morgen weekend! :P Veel colleges vallen uit deze week..

En joepie, ik heb de instap-grammatica toets gehaald! Was best spannend want je móest m halen en je mocht maar 30 van de 100 vragen fout hebben. Maar ik heb 13 fout! Joepie!

Posted

Fijn om te horen Davey. Hopelijk gaat het snel nóg beter!

Goed gedaan Lian!

Zo'n zware dag gehad Helen? Of gewoon zin in het weekend?

Posted

het gaat gelukkig nu wel weer wat beter... zal wel aan het weer liggen ;)

Gefeli Lian!!

http://media.nu.nl/m/m1azs6ba4pv0.jpg

:laugh:

Posted

Haha die is leuk!

De TV staat wel aan, maar wat ze allemaal zeggen en waar ze het over hebben ... Het kan me echt niet interesseren :-/

Posted

hahaha. Ik heb ze (bijna) allemaal doorgelezen vanaf de 27e mei. :lol:

Oeh, ik heb ook nog een leuke toevoeging voor de collectie; Iemand vertelde mij ooit over een kennis van hem, mevrouw Miene Jeucken. Zij is getrouwd met een man, meneer Billijkens - dus nu heet ze Miene Billijkens Jeuken.. oftewel; mijn kont jeukt. hahahahaha. Geweldig toch? B)

Afgelopen week was een beetje een rare week. Hele week hard geleerd want woensdag waren de herkansingen.

Stap woensdag ochtend uit mijn bed, ga nog even de stof doorkijken. Krijg ik ineens een telefoontje van school met de mededeling dat mijn leraar dinsdagnacht is aangereden door een auto en is overleden...

Er zijn weinig keren in mijn leven geweest dat ik zo schrok...

Mijn lieve leraar dood. Ik had hem al 2 jaar lang, hij was ook meegeweest op verschillende uitstapjes en werkweken.. dus dan leer je hem vrij goed kennen. Zo'n lieve man! Ik had dinsdag nog gewoon met hem gepraat, en naar hem gezwaait in de gang.. de dag erna is hij er niet meer.

Het ongeluk is bij mij om de hoek gebeurt, dus toen ik er donderdag langsreed en de bandensporen nog zag staan moest ik toch wel even slikken.

Herkansingen waren gelukkig gecancelled, want ik denk niet dat ik me die dag nog had kunnen concentreren.

Op school is het zo naar; iedereen is zo verdrietig.

Leraren die arm in arm door school schuifelen, die met zachte stem en tranen in hun ogen voor de klas staan... heel erg.

En nu is morgen de begravenis.. en ga ik met een aantal vriendinnen de dienst bijwonen....

Zo wordt je toch weer even bewust van het feit hoe vergankelijk het leven eigenlijk is...

En hoe oneerlijk, waarom worden de mensen waar je om geeft zo abrupt van je weggenomen?...

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Het spijt me dat te horen! :down: gecondoleerd!!! :hug:

tja... dat vraag je je soms echt af, zeker als je leest over zo'n nazikampleider, die duizenden doden op z'n geweten heeft, maar ver in de 80 nog een onbezorgen leven leiden! :dots:

Posted

Jeetje wat erg zeg! Gecondoleerd!

Vreselijk nieuws...

Sterkte de komende tijd.

Posted

Vreselijk om te horen! Ik krijg er gewoon kippenvel van.

Dat dergelijke dingen zo opeens kunnen gebeuren, heel erg.

Heel veel sterkte in deze tijd!