CelineRules! Posted October 23, 2008 at 07:33 AM Posted October 23, 2008 at 07:33 AM Ahhhh!!! DRUK!! Waar komt al dat werk vandaan??? Geen tijd om te posten! (Behalve deze dan ) Quote
Bralo20 Posted October 23, 2008 at 07:45 AM Posted October 23, 2008 at 07:45 AM (edited) Vandaag rustig dagje op kantoor... Half dagje verlof, straks naar de avant premiere van de Night of the Proms... Wat gaan eten en drinken op kosten van Opel Edited October 23, 2008 at 07:46 AM by Bralo20 Quote ...
Davey84 Posted October 23, 2008 at 07:48 AM Author Posted October 23, 2008 at 07:48 AM haha wat een tegenstrijdigheden vandaag in België! hahahaha 1 DADJE WERKEN........ DAN WEEKEND!! de weken gaan zo snel! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Bralo20 Posted October 23, 2008 at 09:46 AM Posted October 23, 2008 at 09:46 AM Nu kan ik er helemaal niet meer aan uit wat P!nk betreft... Ik zit net wat rond te surfen op de site van het Antwerps Sportpaleis en vind daar onder de VIP arrangementen het volgende terug: P!nk9 feb '09, 20u30Haar echte naam – Alecia Moore – doet wellicht geen belletje rinkelen, maar als P!nk is ze een wereldster. In 2000 liet ze voor het eerst van zich horen met het eerder r&b-klinkende album ‘Can’t Take Me Home’. Een lange carrière werd haar echter niet voorspeld. Maar kijk, oktober 2008 verschijnt haar ondertussen vijfde album ‘Funhouse’ en staat ze er sterker dan ooit. Al vroeg in haar carrière keerde P!nk zich tegen het bubbelgumpopsterimago dat door slimme marketingjongens voor haar was bedacht. In de aanloop van haar tweede album besliste ze dan ook een nieuwe richting in te slaan. Voormalige 4 Non Blondes-zangeres Linda Perry hielp mee in het creatieve proces. ‘M!ssundaztood’ kwam er in november 2001 en werd een enorm succes. Singles ‘Get The Party Started’, ‘Don’t Let Me Get Me’ en ‘Just Like A Pill’ werden zeer grote hits. Het album haalde in meer dan 20 landen goud of platinum. In 2004 kreeg de zangeres een Grammy Award voor Best Female Rock Vocal Performance voor ‘Trouble’. Het album ‘Try This’ verkocht wereldwijd 3 miljoen exemplaren. P!nk steekt trouwens graag de draak met alles wat naar fake neigt. In 2006 parodieerde ze in de videoclip van ‘Stupid Girls’ celebrities als Lindsay Lohan, Jessica Simpson en Paris Hilton. Een MTV Award voor beste popvideo was het resultaat. In België scoorde ze trouwens een onverwachte hit met de akoestische versie van haar prachtige protestsong ‘Dear Mr. President’. Op nieuweling ‘Funhouse’ toont P!nk zich weer van haar sterkste kant. Eerste single ‘So What’ heeft alvast de eerste stek te pakken in de USA, Duitsland, Australië, Nieuw-Zeeland en Ierland en doet het ook in onze hitlijsten zeer goed. Het Europese luik van haar komende Funhouse Tour start op 26 februari in ons land, in het Sportpaleis! Elk arrangement omvat naast een concertticket ook het volgende: - voorbehouden parkeerplaatsen- een aparte VIP-ingang met bewaakte vestiaire- een voortreffelijke ontvangst in de gezellige VIP-ruimte- een ruim assortiment hapjes (cateringformule ‘Subliem’) of walking dinner (cateringformule ‘Grandioos’) en dranken à volonté voor en na de show en tijdens de pauze- VIP-begeleiding naar en van de zaal- eerste rangsplaatsen U krijgt na uw online reservering een factuur toegestuurd. De vermelde bedragen zijn exclusief btw. U ontvangt uw tickets ongeveer één maand voor het evenement. Formule Subliem: € 131 p.p. | Formule Grandioos: € 163 p.p. De tekst is gewoon overgenomen van de reguliere site maar de datum is wel anders? Morgen eens zien hoe de VIP deze avond bevallen is, als het goed was bestel ik VIP kaarten voor P!nk, handig dan moet ik thuis niet eten voor het concert Quote ...
CelineRules! Posted October 23, 2008 at 10:04 AM Posted October 23, 2008 at 10:04 AM Voor +/- 100 euro zal je toch wel iets fatsoenlijks te eten krijgen denk ik.. Quote
felicia Posted October 23, 2008 at 10:57 AM Posted October 23, 2008 at 10:57 AM Geeeen zin om die verhalen allemaal te lezen Sterkte aan je goudvis, Felies! P!NK ga ik niet heen.. geeen geld meer..haha het gaat goed ze voelt zich al een beetje thuis jullie hebben op zich wel een lekker baantje lekker af en toe op het forum kijken en zo Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Davey84 Posted October 23, 2008 at 11:01 AM Author Posted October 23, 2008 at 11:01 AM ach... voor zolang het nog kan... Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
felicia Posted October 23, 2008 at 11:23 AM Posted October 23, 2008 at 11:23 AM uh ja Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Davey84 Posted October 23, 2008 at 02:03 PM Author Posted October 23, 2008 at 02:03 PM NOG MAAR 1 UUR!!!!!! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Macaronie Posted October 23, 2008 at 06:32 PM Posted October 23, 2008 at 06:32 PM Geef mij maar Bastogne. Quote
Macaronie Posted October 23, 2008 at 06:34 PM Posted October 23, 2008 at 06:34 PM En dat was een veels te late reactie op post #1 Quote
Davey84 Posted October 23, 2008 at 06:59 PM Author Posted October 23, 2008 at 06:59 PM hahah ageeft nie, als er maar meer volgen! hahaha heb net speculaas met amandelschaafsel op! YUMMMMM Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
I Surrender Posted October 23, 2008 at 07:03 PM Posted October 23, 2008 at 07:03 PM ik zit aan de chocolade kruidnootjes heerlijk. Quote http://i3.photobucket.com/albums/y71/suus_73/Celine%20Dion/MyLove-1.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y71/suus_73/Anastacia%20div/defeated.png http://i3.photobucket.com/albums/y71/suus_73/Celine%20Dion/MyLove1-kopie-1.jpgGoodbye's Are Not Forever, Goodbye's Are Not The End, They Simply Mean I'll Miss You, Till We Meet Again -xxx-[/b]If You Don't Stand For Something, You'll Fall For Anything !!~ Make A Difference, Think Pink ~ --> Click For Free Mammograms <--
CelineRules! Posted October 23, 2008 at 07:11 PM Posted October 23, 2008 at 07:11 PM Geef mij maar Bastogne. En dat was een veels te late reactie op post #1 Ik kon even niet volgen.. Ik dacht "Waar heeft ie het over?" Quote
felicia Posted October 23, 2008 at 07:13 PM Posted October 23, 2008 at 07:13 PM En dat was een veels te late reactie op post #1 Zoo Zijn jullie weer thuis oeh heb net heerlijke koekjes op Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Ingmar Posted October 23, 2008 at 07:23 PM Posted October 23, 2008 at 07:23 PM Heheh ik heb vanmiddag bij de aldi drie van die plakken speculaas gekocht.. drie keer raden waar 2 van die plakken zijn gebleven.. Jaja.. ik deel altijd netjes.. Quote
Davey84 Posted October 23, 2008 at 07:35 PM Author Posted October 23, 2008 at 07:35 PM hahahahaah SPECULAAS RULEZZZZ HAHAHAH oooh Isurrender... HEERLIJK!!! wat was je echte naam? wel bij de les blijven hè Sam? trouwens.. jouw naamgenoot met een h ertussen is vandaag bevallen van een zoontje!! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
felicia Posted October 23, 2008 at 08:19 PM Posted October 23, 2008 at 08:19 PM het begint steeds leuker te worden hier Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Bralo20 Posted October 23, 2008 at 11:53 PM Posted October 23, 2008 at 11:53 PM Net terug van de avant premiere van de Night op the Proms... Het was great! Midge Ure = Good but not great, ik mis echt John Miles Il Novecento = great as usualHarlem Gospel Choir = GreatSinead O'Conner = GreatIgudesman & Joo = FantasticLive = FantasticThe Simple Minds = Even more fantasticSurprise guest = Tom Helsen = great VIP = Meer dan OK Morgen opnieuw Quote ...
CelineRules! Posted October 24, 2008 at 06:46 AM Posted October 24, 2008 at 06:46 AM wel bij de les blijven hè Sam? trouwens.. jouw naamgenoot met een h ertussen is vandaag bevallen van een zoontje!! Oh wens haar maar proficiat van mij Net terug van de avant premiere van de Night op the Proms... Het was great! Midge Ure = Good but not great, ik mis echt John Miles Il Novecento = great as usualHarlem Gospel Choir = GreatSinead O'Conner = GreatIgudesman & Joo = FantasticLive = FantasticThe Simple Minds = Even more fantasticSurprise guest = Tom Helsen = great VIP = Meer dan OK Morgen opnieuw Tom Helsen is zwaar overrated naar mijn mening De rest klinkt wel goed.. mss volgend jaar toch maar gaan.. Quote
Bralo20 Posted October 24, 2008 at 07:14 AM Posted October 24, 2008 at 07:14 AM Goeiemorgen samen! Tom Helsen is nu ook niet bepaald mijn favoriet maar hij viel gisteravond echt wel goed mee Quote ...
Bralo20 Posted October 24, 2008 at 07:15 AM Posted October 24, 2008 at 07:15 AM Een kort verslagje dat ik deze nacht nog op de site van de NOTP gezet heb: Net terug van de avant premiere en de presentatie van de Opel Insignia. Het programma van dit jaar mag er zeker zijn. Enkel spijtig dat John Miles er niet bij was, hoe goed Midge Ure ook mogen zijn een NOTP zonder John Miles is een NOTP die iets mist... Als verrassingsact was Tom Helsen te gast en dit werd best gesmaakt door de bezoekers. Sinead O'Connor bracht ondermeer het prachtige Troy en uiteraard kon ook Nothing compares to you niet achterblijven. Pure klasse! Igudesman & Joo wist me positief te verbazen, het duo, dat bijzonder goed op elkaar ingespeeld was, entertainde het publiek met komische acts tijdens enkele schitterende stukjes muziek. De eigen bewerking van I will survive van Gloria Gaynor was bijzonder amusant. Zeker voor herhaling vatbaar! Midge Ure is best wel een goede zanger en dat bewees de man dan ook in het bomvolle Sportpaleis waar hij ondermeer de klassier Vienna naar voor bracht. Live wist me aangenaam te verrassen! Dolphin" Cry was een prachtige en gewaagde opener voor hun optreden. Een stevige rockbeat perfect begeleid door Il Novecento, Il Novecento bewees tijdens de optredens van Live dat ze best ook meekunnen met het meer stevigere werk. De bewerkingen van de gekende Live nummers waren gewoonweg subliem te noemen! Ook de prachtige vertolking van Overcome blijft me wss nog een tijdje bij. En dan zijn we aangekomen bij de kleppers van formaat... The Simple Minds zijn reeds in het verleden meermaals te gast geweest op voorgaande edities van de Night of the Proms, wat telkens uitdraaide op een waar succes. Ook dit keer niets anders, het publiek draagt The Simple Minds op handen en zong uit volle borst mee wanneer het gepast was of was heel stil tijdens het prachtige Belfast Child... Ze mogen dan wel al 30 jaar op de planken staan, The Simple Minds is en blijft een groep van wereldformaat, telkens als zij op de affiche staan mag men zeker zijn van een geslaagde avond. Last but not least wist het Harlem Gospel Choir mij te overtuigen en ze deden me onmiddelijk de vraag stellen waarom dit koor nog nooit eerder gevraagd was? Fine Fleur mag dan wel een zeer goed koor zijn tegen het Harlem Gospel Choir kan niets of niemand op... Van de bekende traditionals tot de hedendaagse muziek, geen stuk was te veel voor dit fantastiche koor! Voor mij mogen ze gerust elk jaar terugkomen en Fine Fleur vervangen, ik zou er alvast niet rouwig om zijn... Als VIP gast vond ik ook de ontvangst en de dienst in het hospitality center best aangenam, een lekker drankje en een klein hapje gecombineerd met goede plaatsen in de zaal. Wat mij betreft een ideale formule, zeker als het personeel, net zoals vandaag, dan nog eens uitermade vriendelijk en gedienstig is. Zeker voor herhaling vatbaar! Om af te sluiten nog een klein woordje van dank aan General Motors Belgium en Opel voor de VIP uitnodiging op deze avantpremiere van de Night of the Proms! Het was een leuke avond en zeker voor herhaling vastbaar! Thanks! Over herhaling gesproken... Straks ga ik opnieuw kijken naar de show, een dezer meer over de NOTP. Quote ...
Bralo20 Posted October 24, 2008 at 07:20 AM Posted October 24, 2008 at 07:20 AM (edited) Met gisteren de eerste keer in de VIP geweest te zijn in het Sportpaleis begin ik toch te twijfelen om altijd VIP kaarten te kopen indien mogelijk... Twijfel twijfel... VIP = handig Voorbehouden parking, shuttle van je auto tot aan de aparte ingang, aparte ingang zonder wachtrijen en bijzonder "los" (geen controle), lekker ontspannen sfeer in de VIP (hospitality center), drank zoveel je wil, hapjes (of heus buffet afhankelijk v/d formule), eigen toiletten, afterparty, relatief goede plaatsen (er zijn er betere maar die liggen helaas niet in de buurt van het hospitality center... Hapjes en drankjes: voor, tussen en na de show... Bewaakte & gratis vestiaire, nadien opnieuw handige shuttle... 't Kost veel geld maar 't is het IMHO meer dan waard... Edited October 24, 2008 at 07:20 AM by Bralo20 Quote ...
CelineRules! Posted October 24, 2008 at 07:47 AM Posted October 24, 2008 at 07:47 AM Vip kaarten voor Pink of niet? Quote
CelineRules! Posted October 24, 2008 at 08:06 AM Posted October 24, 2008 at 08:06 AM (edited) Hmm, toch maar niet. Ik zie net dat de goedkoopste bijna 160 euro is... Altijd een leuke verassing als ze eerst prijzen exclusief btw vermelden Een gewoon ticketje is goed genoeg Edited October 24, 2008 at 08:13 AM by CelineRules! Quote
Bralo20 Posted October 24, 2008 at 08:21 AM Posted October 24, 2008 at 08:21 AM Ik ga voor de VIP kaarten gaan denk ik... Ik ga wss toch alleen gaan dus dan zie ik op geen euroke meer of minder...Een dezer eens bestellen... Quote ...
CelineRules! Posted October 24, 2008 at 08:26 AM Posted October 24, 2008 at 08:26 AM (edited) Ik ga ook alleen gaan, maar het verschil tussen het duurste ticket en het goedkoopste arrangement is me toch iets te groot...Het heet dan ook "VIP" voor iets waarschijnlijk.. Een volgende keer mss Edited October 24, 2008 at 08:31 AM by CelineRules! Quote
Ingmar Posted October 24, 2008 at 09:02 AM Posted October 24, 2008 at 09:02 AM Snelle hoi vanaf school, voor ik wordt gesnapt en compleet dood ben.. Hoi! Quote
CelineRules! Posted October 24, 2008 at 09:06 AM Posted October 24, 2008 at 09:06 AM Hehe, dag Ingmar Quote
felicia Posted October 24, 2008 at 10:50 AM Posted October 24, 2008 at 10:50 AM Haay Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Recommended Posts