Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
BAH maandag! :dots:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Inderdaad *zucht* :glare:

Tell me why?

I don't like Mondays.

Tell me why?

I don't like Mondays.

Tell me why?

I don't like Mondays.

I want to shoot

The whole day down.

Posted
Standaard heb ik een hekel aan maandagen........ Ik hoef goddank pas om vijf voor elf te beginnen op school, maar ik ben tien voor half vijf pas klaar... *baaalt* Vervolgens keihard naar huis fietsen en even eten en dan naar paard.. Gehaast allemaal :(
Posted

haha helemaal waar Sam!!

oh bah Ing, das idd balen al dat gehaast! :glare:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
JALOERS!!!! hahahaha

Posted
:yahoo: :yahoo:

Ben net een uurtje geleden thuisgekomen van het concert van Milk Inc. Het was gewoon GE-WEL-DIG!!!!!

Drie uur lang de beste dance muziek... zaaaaaalig..

Stijn, ik heb er drie vaste camera's en twee 'losse' geteld. Dat lijkt me nogal veel om voor zijn realityshow 'Regi's world' te zijn, dus ik vermoed dat er wel een live dvd zal gemaakt worden :D Hopelijk kan ik het op mijn kerstlijstje zetten ^_^

En hun idee om iedereen de mogelijkheid te geven om een live-cd te kopen van diezelfde avond zou door iedereen moeten overgenomen worden. Superkwaliteit en gedaan met mensen die geld willen verdienen met slechte bootlegs waarin je, als je de tekst niet zou kennen, niet eens zou verstaan wat ze zingen...

Ah ik ben nog helemaal hyper... :celineoneheartdance:

:laugh:

Kun je dat live cd'tje niet eens voor mij op het net zetten? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn ;)

...
Posted
Hahaha :P

ik kreeg gister brief van de postbank dat ik dat pasje niet mag maken :cry:

ik zag over het hoofd dat je geen popsterren op je bank pas mag zeten :cry:

Mijn bankkaart was ook eerst afgewezen... Ik had een zelfgemaakte actiefoto van een industriebrand genomen waarbij je een en ander te duidelijk kon lezen volgens de bank (naam brandweerkops, etc...) en dat mocht niet... Effe een "vriendelijk" mailtje gestuurd dat ik zelf de fotograaf was van die foto en dat alle eigendoms en reproductierechten van die foto bij mij lagen en dat ik zelf zou beslissen waar en wanneer ik de foto zou gebruiken. Hij staat nu op m'n bankkaart :D

Met een andere kaart net hetzelfde: het merk van mijn wagen was te duidelijk leesbaar... Ook hier weer een "vriendelijk" mailtje gestuurd en plots kon het wel :D

Het is maar hoe je het aanbrengt... ;)

...
Posted

haha het komt vast goed, felicia! gewoon geen 'duidelijke' céline foto nemen ;)

Milk Inc... het zegt me wel wat... maar ook weer niet! hahaha

Posted (edited)

Iets met Breath :P

Ohhhhhh het was Breath Without You :D

Edited by Ingmar
Posted

hmm zegt me nog steeds nix! hahaha

pfff dinsdag alweer! :yawn:

Posted

Yessss...

Thu 26 Feb: Antwerp – Sports Palais

P!nk komt naar België :D

...
Posted (edited)
haha het komt vast goed, felicia! gewoon geen 'duidelijke' céline foto nemen ;)

Milk Inc... het zegt me wel wat... maar ook weer niet! hahaha

Milk Inc is nochtans heel goed...

Al heb ik het wel niet zo met de zangeres, Linda... Ze mag dan wel redelijk knap zijn, het is eigenlijk een arrogante *CENSORED* :D

Een paar jaar geleden heb ik met haar eens een aanvaring gehad toen ze me bijna van de weg gereden had met haar Audi A3...

Ze kwam waarschijnlijk van de toenmalige VTS studio's hier in het industriepark te Londerzeel toen ze richting Antwerpen wou rijden en daarvoor een smal baantje nam. Ik kwam toevallig uit de andere richting en de juffrouw in kwestie had geen zin om met haar wagen opzij te gaan (er konden 2 wagens passeren als ieder een stukje van de weg reed). Toen ben ik maar blijven staan tot ze toch opzij ging en we konden kruisen. Heb ik daar even een scheldwoordenboek over mij gekregen niet te doen... Ik heb dan even vriendelijk doch kordaat gemeld dat ze beter haar bek zou houden of dat ik onmiddelijk klacht zou indienen wegens verkeersagressie... Ze is daarop dan toch doorgereden.

Een paar maanden geleden was ik uitgenodigd op een event waar ze kwamen optreden en blijkbaar herinnerde ze haar de scene van toen nog, als haar ogen kogels waren dan was ik er nu niet meer denk ik :D

Regi daarentegen is de vriendelijkheid zelve...

Edited by Bralo20
...
Posted
Yessss...

Thu 26 Feb: Antwerp – Sports Palais

P!nk komt naar België :D

NEE!?!? ECHT!?!? :w00t:

*gaat direct tickets reserveren*

Posted

hahahaha Stijn... tja niet alle zangeressen zijn zo lief als céline! :sofunny: :wink:

ik heb Pink vorig jaar gezien bij Beatstad hier in Den Haag... ik vond het wel leuk, maar voor mij hoeft het geen tweede keer! :giggle:

Btw Samanta, heb je al kaarten voor Brigitte Kaandorp? ;) we zijn nu begonnen aan die dvd box en sommige stukken zijn zó grappig! beetje oudbollig, maar ja daarvoor is het ook 20 jaar oud! :laugh:

Posted

Nee ik heb nog geen tijd gehad.

*schrijft in agenda: TICKETS BESTELLEN!!!* :D

En die gedateerde dingen kunnen ook best grappig zijn, denk je weer terug van "Ah jaaa" :laugh:

Ik heb dat ook met oudere zaalshows van Geert Hoste..

Posted

Tickets zijn helaas nog niet te reserveren, het staat zelfs nog niet aangekondigd op de site van het Sportpaleis...

Ik ga een dezer eens een mailtje sturen om te zien of ik aan geen persaccreditatie geraak.

Maar idd, 't staat ook al in m'n PDA dat ik tickets moet bestellen voor P!nk, nu nog wat de site van TTS en/of het Sportpaleis in het oog houden ;)

In de Ahoy komt ze ook, zelfs 2x...

...
Posted

Tickets zijn helaas nog niet te reserveren, het staat zelfs nog niet aangekondigd op de site van het Sportpaleis...

Ik ga een dezer eens een mailtje sturen om te zien of ik aan geen persaccreditatie geraak.

Maar idd, 't staat ook al in m'n PDA dat ik tickets moet bestellen voor P!nk, nu nog wat de site van TTS en/of het Sportpaleis in het oog houden ;)

In de Ahoy komt ze ook, zelfs 2x...

Ik had al gezien dat ze nog niet te koop zijn ^_^

Ik ben toch geabonneerd op de nieuwsbrief, ik zal het wel op tijd horen..

Posted

Ja lap, 't wil weer eens lukken...

LaFace records is blijkbaar onderdeel van Sony Music Entertainment... Daar gaat dus m'n hoop op een accreditatie voor België... :?

...
Posted

Wooot!! P!NK is echt zoo gaaf!! En zoo anders :P

Ik ga d'r alleen niet heen.. moet nog 150 euro van Parijs terugbetalen :(

Ik dnek ook wel dat ik liever naar Madonna zou gaan..

Enne.. Davey.. don't ask.... Tuesday.. Bahhhhh

Posted
klote werk met die kut klussen :angry: :furious:

Posted
:o :boxing:

Posted

Vraagje:

Is P!nk eigenlijk iets voor snotneuzen? (lees K3 publiek?)

Ik vertelde daarstraks tegen iemand dat P!nk terug gaat toeren en dat ik wss naar het optreden ging en die begon spontaan te lachen dat het publiek eerder uit jongeren bestaat :D

Nochtans stond er op TW Classic vorig jaar veel ouder volk (zelfs way older dan ik) uit de bol te gaan op haar muziek.

...