Davey84 Posted October 13, 2008 at 02:15 PM Author Posted October 13, 2008 at 02:15 PM oh echt supergaaf!! :D ik had het niet willen missen, maar ik kan niet teveel zeggen, want felicia gaat not hahahah whaaaaaaaa teveel werk ineens! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
CelineRules! Posted October 13, 2008 at 02:31 PM Posted October 13, 2008 at 02:31 PM Oh zijn ze al in Halloweensfeer? Ik ben er al zo lang niet meer geweest... Ik moet dringend eens een paar vrienden optrommelen Hier is het ook druk, maar dat is het altijd in deze periode... Nog drie kwartier en maandag is alweer om! Quote
felicia Posted October 13, 2008 at 06:43 PM Posted October 13, 2008 at 06:43 PM Ennn toen was het all weer avond Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
felicia Posted October 13, 2008 at 06:44 PM Posted October 13, 2008 at 06:44 PM Nou denk niet meer dat ik naar walibi ga Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
CelineRules! Posted October 13, 2008 at 07:02 PM Posted October 13, 2008 at 07:02 PM (edited) Nou denk niet meer dat ik naar walibi ga Waarom niet? Edited October 13, 2008 at 07:02 PM by CelineRules! Quote
felicia Posted October 13, 2008 at 08:00 PM Posted October 13, 2008 at 08:00 PM pff om dat ik ruzie heb Duss opzoek naar iemand anders die mee wilt Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Leanne Posted October 13, 2008 at 09:05 PM Posted October 13, 2008 at 09:05 PM (edited) grote LOL, dit doet me heeeeeel erg aan iets denken: Heb je de efteling film al gezien? hmmmmm koekje!! Ik hou van gevúld speculaas. Met chocolade melk. En van Celine DIon! Edited October 13, 2008 at 09:17 PM by Leanne Quote
felicia Posted October 14, 2008 at 05:19 AM Posted October 14, 2008 at 05:19 AM eyyy Leanne Efteling Film ??? Ik zal zo maar ff Koekje in mn tas doen Njaa het is dinsdag ochtend Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
CelineRules! Posted October 14, 2008 at 10:29 AM Posted October 14, 2008 at 10:29 AM Wat heeft iedereen toch met speculaas? Echt niks voor mij.. Pim's daarentegen mag je me altijd voorzetten Hey Felicia, als je niemand vindt, wil ik wel meegaan hoor. Je hoeft maar een kleine omweg te maken om me op te pikken Quote
Leanne Posted October 14, 2008 at 11:03 AM Posted October 14, 2008 at 11:03 AM (edited) eyyy Leanne Efteling Film ??? Ik zal zo maar ff Koekje in mn tas doen Njaa het is dinsdag ochtend Oh ik dacht dat ik had gequote op davey maar dat was dus niet goed gegaan.! Wat heeft iedereen toch met speculaas? Echt niks voor mij.. Pim's daarentegen mag je me altijd voorzetten Hey Felicia, als je niemand vindt, wil ik wel meegaan hoor. Je hoeft maar een kleine omweg te maken om me op te pikken Wat zijn Pims? Weetje wat ook onweerstaanbaar lekker is. Roze koeken! Edited October 14, 2008 at 11:04 AM by Leanne Quote
CelineRules! Posted October 14, 2008 at 11:14 AM Posted October 14, 2008 at 11:14 AM Wat zijn Pims? Weetje wat ook onweerstaanbaar lekker is. Roze koeken! Deze bedoel ik:http://i43.photobucket.com/albums/e356/steenbokj/pims.jpghttp://i43.photobucket.com/albums/e356/steenbokj/pim.jpg Volgens mij heten ze hetzelfde in Nederland.. Wat roze koeken zijn, dat weet ik dan weer niet Quote
Bralo20 Posted October 14, 2008 at 11:19 AM Posted October 14, 2008 at 11:19 AM Sorry voor de delay... Ik had de verwijzing nu pas gezien @ Davey Ik ga morgen proberen om foto's te maken tijdens de voorstelling. Volgens wat ik gezien heb zou het eerder een gezellig onderonsje zijn waarbij de fans vragen kunnen stellen en Lara deze dan zal beantwoorden. Al stond er ook iets in van enkele songs. Zelf hoop ik dat ze zingt want in de Q&A gedoe heb ik eigenlijk weinig zin... Maar ja, een uitnodiging sla ik niet snel af Ik zal proberen om de foto's woensdagnacht of donderdagavond te posten, al heb ik wel nog enkele honderden foto's klaarstaan om te bewerken van een rampoefening gisteravond... Ik zal uitzonderlijk eens voorang geven aan Lara Fabian (als het lukt om foto's te nemen tenminste) Quote ...
Bralo20 Posted October 14, 2008 at 11:25 AM Posted October 14, 2008 at 11:25 AM Gaat er trouwens iemand naar de Night of the Proms in Antwerpen? Zelf ga ik op 23 oktober 2008 en 24 oktober 2008. Op 23 oktober betreft het de speciale avant premiere die exclusief bestemd is voor Opel. Opel heeft 14.000 personen uitgenodigd om het feest mee te maken en dit naar aanleiding van de nieuwe Opel Insignia. Het leuke is echter dat ikzelf als VIP gast uitgenodigd ben door General Motors Belgium en het voor mij en m'n collega net iets meer is dan een "gewoon" gratis feestje. VIP plaatsen, VIP parking, eten & drank vooraf en dan nog eens een uitgebreide receptie na het afsluiten van het concert. I like it Op 24 oktober is er de premiere en dan gaan we met een groep van de brandweer naar het optreden (doen we ondertussen al 11 jaar). Ook hier weer zitplaatsen op het middenplein. Nog anderhalve week en het is zover... Party Quote ...
Bralo20 Posted October 14, 2008 at 11:31 AM Posted October 14, 2008 at 11:31 AM Dus we gaan hier spammen? Spammerdespammerdespam... Quote ...
CelineRules! Posted October 14, 2008 at 11:35 AM Posted October 14, 2008 at 11:35 AM Hallo Bralo Davey heeft je naam gezegd maar ik ben hem vergeten Ik ben Samanta, Sam, Sammy, je kiest maar VIP plaatsen hé? Een beetje chique gaan doen... Profiteer er maar eens van dan.. Ik denk dat de Proms nog het best zijn als je er met een hele groep naartoe kan, niet? Ik ga zaterdag naar Milk Inc in het sportpaleis. Drie uur lang dansen en jumpen! Zal ook een feest zijn Quote
Bralo20 Posted October 14, 2008 at 11:51 AM Posted October 14, 2008 at 11:51 AM Hallo Bralo Davey heeft je naam gezegd maar ik ben hem vergeten Ik ben Samanta, Sam, Sammy, je kiest maar VIP plaatsen hé? Een beetje chique gaan doen... Profiteer er maar eens van dan.. Ik denk dat de Proms nog het best zijn als je er met een hele groep naartoe kan, niet? Ik ga zaterdag naar Milk Inc in het sportpaleis. Drie uur lang dansen en jumpen! Zal ook een feest zijn Mijn naam is Stijn Aangename kennismaking Samatha,Sam,Sammy Door m'n job wordt ik regelmatig eens uitgenodigd op diverse evenementen. Maar deze keer is het wel een groot event, heel het Sportpaleis voor Opel alleen... En blijkbaar zit ik in de "superVIP" groep volgens de man van GM Belgium wat dus inhoud dat het af zal zijn, alleen al de VIP parking is goud waard aan het Sportpaleis . Ik heb ook formeel toestemming gekregen van General Motors om te fotograferen, dus het zal voor mij de eerste keer zijn dat ik een optreden van de NOTP kan fotograferen. Voor de sfeer vind ik de dag nadien natuurlijk beter, het zal dan uiteraard een minder stijve bedoening worden dan bij de avant premiere maar soit, als ze me als VIP guest uitnodigen zou ik maar dom zijn om dit te weigeren, zeker omdat ik erg van de muziek hou die op de NOTP gespeeld wordt... We zijn 11 jaar geleden gestart met 3 man die samen naar de NOTP gingen, dit is doorheen de jaren geëvolueerd naar een bus met 50 personen... Dit jaar is de groep door omstandigheden echter beperkt tot 15 personen maar volgend jaar zouden we terug voltallig gaan, en ja, in groep gaan (ook al nemen we steeds de duurste zitplaatsen) is plezanter dan alleen te gaan. De sfeer zit er dan goed in... Al moet ik toegeven dat ik eigenlijk het buitenbeentje ben die liever rustig geniet dan uitbundig te vieren, maar ik geniet dan wel op mijn manier. Milk Inc had ik zeer graag gezien in het Sportpaleis (ik heb een brede muzieksmaak en Milk Inc past daar ook in) maar helaas was ik te laat en eerlijk gezegd betwijfel ik of ik er wel zou kunnen genieten... Ik hoop echter dat er een dvd van komt zodat ik thuis het concert kan bekijken. Zeker nu ik me net een 42 inch Full HD tv gekocht heb De laatste cd van Milk Inc is trouwens weer een zeer aangename cd, al zou ik het wel leuk vinden moesten ze in de toekomst eens meer een live cd uitbrengen. Quote ...
CelineRules! Posted October 14, 2008 at 12:09 PM Posted October 14, 2008 at 12:09 PM Stijn, als je foto's mag nemen... je weet waar je er een paar mag posten En je zou inderdaad wel heel erg dom zijn als je een supervip behandeling laat liggen.. Ik ben ook niet zo een fuifbeest, maar zo heel af en toe moet kunnen.. zoals bij Milk inc bvbIk denk dat er nog een paar kaarten zijn voor zaterdag, dus als je snel bent.... Of ze dit jaar ook een DVD uitbrengen, weet ik eigenlijk niet.. Ik heb nog van niemand gehoord dat ze opnames hebben zien maken.. Wie weet.., mss zaterdag Quote
felicia Posted October 14, 2008 at 12:13 PM Posted October 14, 2008 at 12:13 PM iemand een koekje Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Bralo20 Posted October 14, 2008 at 12:25 PM Posted October 14, 2008 at 12:25 PM iemand een koekje Neen dank je maar een lekker kopje capuccino zou er wel ingaan nu Quote ...
CelineRules! Posted October 14, 2008 at 12:31 PM Posted October 14, 2008 at 12:31 PM iemand een koekje Ja graag!!! Zo eentje uit het midden in de bovenste rij Met een koffietje natuurlijk... Quote
felicia Posted October 14, 2008 at 07:07 PM Posted October 14, 2008 at 07:07 PM Haha Komt er aan ff bakken hoor was ik vergeten Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
felicia Posted October 14, 2008 at 07:09 PM Posted October 14, 2008 at 07:09 PM Heb ik het goed gedaan of niet Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
CelineRules! Posted October 14, 2008 at 07:53 PM Posted October 14, 2008 at 07:53 PM Oh wow, je hebt wel je best gedaan met de koffie Mmmmmm Quote
felicia Posted October 14, 2008 at 09:05 PM Posted October 14, 2008 at 09:05 PM Ja heah Zoo ik ga Slaapen Welterusten Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Esther Posted October 15, 2008 at 10:37 AM Posted October 15, 2008 at 10:37 AM haha oh geweldig deze thread Hmmm mijn favoriete koekjes, ik denk chocolate chip cookies! Quote Love, Esther - 2th of June - Amsterdam Arena - the Netherlands- 15th of March 2011- Caesars Palace Las Vegas- 16th of March 2011- Caesars Palace Las Vegas - it was absolutely amazing!- My FacebookMy Twitter
Esther Posted October 15, 2008 at 10:39 AM Posted October 15, 2008 at 10:39 AM Heb ik het goed gedaan of niet Ohh wauw wat goed! Quote Love, Esther - 2th of June - Amsterdam Arena - the Netherlands- 15th of March 2011- Caesars Palace Las Vegas- 16th of March 2011- Caesars Palace Las Vegas - it was absolutely amazing!- My FacebookMy Twitter
Davey84 Posted October 15, 2008 at 11:02 AM Author Posted October 15, 2008 at 11:02 AM Sorry voor de delay... Ik had de verwijzing nu pas gezien @ Davey Ik ga morgen proberen om foto's te maken tijdens de voorstelling. Volgens wat ik gezien heb zou het eerder een gezellig onderonsje zijn waarbij de fans vragen kunnen stellen en Lara deze dan zal beantwoorden. Al stond er ook iets in van enkele songs. Zelf hoop ik dat ze zingt want in de Q&A gedoe heb ik eigenlijk weinig zin... Maar ja, een uitnodiging sla ik niet snel af Ik zal proberen om de foto's woensdagnacht of donderdagavond te posten, al heb ik wel nog enkele honderden foto's klaarstaan om te bewerken van een rampoefening gisteravond... Ik zal uitzonderlijk eens voorang geven aan Lara Fabian (als het lukt om foto's te nemen tenminste) en en en hoe was het??!! ik hoop voor je dat ze veel gezongen heeft en het liefste nieuwe nummers! hahaha heeft ze nog iets over een nieuw album gezegd?? iig onwijs thanks voor de moeite! oh esther... chocolate chip jummmmmmm daar heb ik een heel goed recept voor! Quote http://img.photobucket.com/albums/v75/daveyh84/incognito198701_zpsaaootxh1.jpgRick, ik hou van jou voor altijd!A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
felicia Posted October 15, 2008 at 01:40 PM Posted October 15, 2008 at 01:40 PM Joehoee Mn Celine shirt is Binnen hij zit alleen erg krap waarom gaan de maaten bij de vrouwen maar tot de L ? Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Bralo20 Posted October 15, 2008 at 02:44 PM Posted October 15, 2008 at 02:44 PM (edited) en en en hoe was het??!! ik hoop voor je dat ze veel gezongen heeft en het liefste nieuwe nummers! hahaha heeft ze nog iets over een nieuw album gezegd?? iig onwijs thanks voor de moeite! 't Is pas morgenavond, donderdag... Ik had me van dag vergist Edited October 15, 2008 at 02:45 PM by Bralo20 Quote ...
Recommended Posts