Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

werken... vakantie.... winterslaap?!!? :lmao:

ik heb geen knuffels van de AH wel een schildpad en die dwerg met t bloempje! :P

1,5 dag, dan weer weekend! :yahoo:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

winterslaap :lmao:

1,5? :huh:

een half dagje vrij genomen?

Posted

nou ik kan wel een winterslaap gebruiken! :yawn:

nee sam, ik werk altijd 36 uur! :Booty:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted (edited)

Ik hoef die knuffels echt niet! Ik werk zelf bij de AH en dan word ik er dag en nacht aan herinnerd als ik die knuffels heb!

Vind het al erg genoeg dat hier thuis overal voetbal puzzelstukjes liggen te slingeren.

Ik heb er trouwens een nichtje bij :wub: :D ze is zooooo ontzettend lief klein babytje!

Ze heet Djen.

Edited by Leanne
Posted

AH reclame's zijn altijd de bom :P

En gefeliciteerd Leanne!! Krijgen we een foto te zien? :)

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted

GEFELICITEERD LEANNE ;)

Vandaag Windows 7 geïnstalleerd!! wel even wennen, maar het ziet er mooi en smooth uit! :wub2:

Posted

Hallo lieve mensen,

Daar ben ik weer!

Ben gisterochtend teruggekomen. Het was een fanstastische reis!! Wat een indrukken zeg!

Het was soms erg warm maar we hebben het ook wel frisjes gehad en zelfs een keer koud, maarja toen stonden we ook op weet ik veel hoeveel hoogte. Indonesie is een prachtig land. Java heeft zoveel mooie dingen om te bekijken. Wel is het grootste deel van de bevolking erg arm en is er ook erg veel armoede. Soms moeilijk om te zien. Als je in zo'n land bent besef je maar weer al te goed, hoe goed wij het hebben.

Ik ga zeker nog een keer terug naar Indonesie.

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Heey Helen :clap:

fijn dat je weer terug bent zeg :-D

ik wil ook heel graag naar Indonesie en vooral naar java daar liggen tog een beetje mijn roots

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
Hey Helen!!!! ik ben blij dat je weer veilig terug bent!! ik heb genoten van je e-mails!! ze waren heel erg leuk om te lezen! :-D Ik wil ook zeker een keer naar Indonesië... mijn roots liggen ook deels daar, op Java en Sumatra... ooit komt het ervan! ;) Ik ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar de foto's!! :clap:

Posted

Jeeeej the club is weer complete!!

Ik heb ook zeker genoten van je e-mails Helen!!!

Wat heb jij veel beleefd! Ben ook erg benieuwd naar je foto's!

Kennen de poezels je nog, of is nu zelfs Jazz bang van je?

xxxx

Posted
oh ja.... en was er een verrassing thuis??!?!? :shifty:

Posted

Goeiemorgen!!

Bralo, voor ik het weer vergeet. Heb jij wel eens je Team Celine welkomspakket ontvangen? Je bent net even na mij lid geworden. Ik heb 'm nooit gehad, ook al een e-mail gestuurd en daar wel een antwoord op gehad, maar vervolgens nog steeds niets. :(

Posted (edited)
njaaa.. ik ben nu al lid vanaf mei lid, al 6 maanden dus-- en ik heb nog niets gekregen *zucht Edited by Leanne
Posted
Goeiemorgen!!

Bralo, voor ik het weer vergeet. Heb jij wel eens je Team Celine welkomspakket ontvangen? Je bent net even na mij lid geworden. Ik heb 'm nooit gehad, ook al een e-mail gestuurd en daar wel een antwoord op gehad, maar vervolgens nog steeds niets. :(

Yep, 'k heb een pakket ontvangen... Lidkaart, postkaart en een sleutelhangertje of zoiets... Maandje geleden of zo.

...
Posted

Vandaag mijn eerste werkdag gehad na mijn vakantie.

Ik zag er als een berg tegenop omdat er veel is verandert in de tijd dat ik op vakantie was. :confused:

Gister ben ik al ingelicht door mijn baas maar toch....de eerste dag is nooit leuk.

Maar toen ik binnenkwam werd ik met open armen ontvangen en iedereen wilde mijn verhalen horen! Hartstikke leuk natuurlijk.

Door sommige meiden werd ik ook echt gemist die 5 weken.

Dat streelt een mens zijn ego :innocent:

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Welkom terug Helen! ^_^

Wel vet hoor, zo'n lange reis, Indonesië lijkt me ook een heel mooi land!

Le plus beau vêtement qui puisse habiller une femme, ce sont les bras de l'homme qu'elle aime.

- Yves Saint Laurent

Posted
ik hoop dat het nieuws over célines zwangerschap niet waar is!! :down:

Posted

Het is best scary, iedereen om me heen krijgt allemaal miskramen o_O (ja behalve degenen die niet zwanger waren.)

Laten we maar gewoon voor duimen.. niemand verdient het om een kindje te verliezen.

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted (edited)

:(

Weetje.. Ik heb vandaag weer zoiets vreemds meegemaakt..

Vanmorgen kwam ik het eerste uur op school; luistertoets engels.. heel fijn -NOT-! Amper wakker, dwalen mijn gedachten telkens af totdat ik ineens de magische woorden Céline Dion hoor. Zo, ik was meteen wakker haha.

Ze praatten over celebrity's en ineens uit het niets begonnen ze over Céline dion.

Het ging over dat ze zo'n trouwe fanbase heeft etc. en dat haar fans haar nooit in de steek laten.. En dat Céline zo open was geweest over haar leven, omdat de fans dat ook altijd waren.. er werd vooral heel uitgebreid vertelt over de moeilijke periode tijdens Réne's ziekte en de zwangerschap.. hoeveel steun ze toen heeft gehad etc.

Het rare was dat ik niet eens blij was toen ik hen over Céline hoorden praatten, ik had echt een heel raar gevoel -een soort prop ofzo- in mijn buik...

KOm ik smiddags thuis; het eerste wat ik zie is overal berichten dat Céline een miskraam heeft gehad :cry: .

Ik geloof niet echt in voortekenen maar af en toe heb je van die momenten dat je toch gaat twijfelen.

Het is zo ongelofelijk toevallig dat ze het juist VANDAAG op school in mijn ENGELSE CITO LUISTERTOETS over Céline en haar zwangerschap en fans hadden...

Of het gerucht nu waar is en of er voortekens bestaan of niet...

Een ding weet ik wel heel zeker; die reporter had in ieder geval gelijk toen hij praatte over Célines toegewijde fans!

Helen, wat fijn dat je weer terug bent. Ik hoor graag alle verhalen van je! :flowers:

Edited by xl.dodo

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Voelde me zo kut (sorry :shy: ) vandaag...

Felies smsde het net voordat ik wakker werd, dat is dus inderdaad niet lekker wakker worden...

Had gelijk geen honger meer or whatever...

In de bus en op school probeerde ik ergens anders aan te denken, totdat de persoon voor mij in de bus de krant opensloeg en er een hele grote foto van een zwangere vrouw instond, heel fijn: Not!

Op school probeerde ik me op het leren te concentreren, maar toen kwamen er meisjes naar me toe van: 'Oh Céline heeft een miskraam gekregen, ben je daarom zo stil..?'

Toen kwam van het concentreren ook niet erg veel meer terecht... :confused:

Maar we moeten nu allemaal positief blijven voor Céline en René, ze zeggen niet voor niets: 3 maal is scheepsrecht!

@xl.dodo:

Ik had aan het begin van haar zwangerschap ook al zo'n raar gevoel...

En een paar hadden ook al een 'droom' gehad dat ze een miskraam zou krijgen, of iets dergelijks...

Ik geloof ook niet in voortekenen, maar je hebt inderdaad momenten dat je gaat twijfelen...

Le plus beau vêtement qui puisse habiller une femme, ce sont les bras de l'homme qu'elle aime.

- Yves Saint Laurent

Posted

Guys (or girls),

Er is helemaal geen miskraan geweest, Céline is "gewoon" nooit zwanger geweest... De arts bevestigde de zwangerschap maar dit bleek voorbarig te zijn en reeds na 10 dagen wist ze dat de IVF niet geslaagd was. Er is dus zelfs geen begin van een zwangerschap geweest, laat staan een miskraam... De media hebben de zaken weer eens opgeblazen / uit hun context getrokken... Pas ik, ik vind het spijtig voor Céline dat ze niet zwanger is maar ik denk (eigenlijk ben ik er zeker van) dat ze liever niet zwanger is dan dat ze effectief een miskraam krijgt... Anyway, dit gezegd zijnde kunnen we enkel hopen dat de 3de poging lukt.

...
Posted

Trouwens net terug van de Night of the Proms in Antwerpen, 't was zeer leuk ondanks dat ik serieus ziek ben en er eigenlijk weinig van genoten heb...

Nu wat slapen en morgenvroeg terug naar de dokter voor een bloedstaal en X-Ray's van mijn longen. Hopelijk is het resultaat goed want het begint m'n kl*ten uit te hangen...

2 weken naar de USA geweest waarvan anderhalve week ziek (grieperig) en nu al een week ziek thuis terwijl de medicatie voor geen meter helpt... De huisarts en ikzelf vermoeden dat ik een longontsteking heb, hopelijk zijn we beiden mis want ik heb geen zin om nog lang thuis te zitten (ben deze week trouwens al terug gaan werken)

Bye!

...