Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

Ik zat gisteren lekker aan de bittergarnituur aan één van de Vlissingse Boulevards :)

Gisterenavond zat ik aan de bessenjenever met fristie en de negerzoenen :D

Vandaag heb ik op het terras lekker een klein koekje gegeten, bij de nieuwe Subway in Vlissingen een heeerlijk broodje gehaald en vanavond heel bescheiden frietjes gegeten LOL

Nah.. ik doe niet aan lijnen :P

Maar wel balen dat er maar niets af wilt, Leanne....

Posted
IK BEN GEK OP SPECULAAS!!! :drool: :drool: :w00t: :sofunny:

Wow, we zijn al meer dan een jaar bezig met het koekjes-topic :D

Posted
zo jezus!! ja dat gaat zeker snel zeg!! :jawdrop: en Ing, als jij aan de lijn gaat, blijft er nix van je over! :P :P

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
Duss... ik ben blij dat ik niet hóef te lijnen plus dat ik blij ben dat er heeeeeel langzaam steeds wel wat bij komt :P
Posted

wacht maar tot je over de 20 bent! :whistling:

hmmmmmmmmm chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :drool:

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
wacht maar tot je over de 20 bent! :whistling:

oh ja, want dan ben je al mega-oud natuurlijk :ermm:

Alles met mate, dan kan het geen kwaad zeg ik altijd (maar daarom doe ik het dan nog niet altijd :P )

Goed nieuws voor mij: VAKANTIE!!!!!! :w00t:

2 weekjes niets doen, zaaaaaaaaaaaalig...

Geen internet een week lang terwijl ik aan zee ben.. dat is iets minder :ermm:

Ach ja, voor- en nadelen.. :lol:

Posted

Nee Sam, ik bedoelde dat na je 20ste de kilos er makkelijker/ sneller aanvliegen! :P

oh lekker hoor!! waar ga je heen??

En Felice, morge als je weer om kwart voor 6 wakker bent, is het kwart voor 5! :sofunny:

Posted
Nee Sam, ik bedoelde dat na je 20ste de kilos er makkelijker/ sneller aanvliegen! :P

En Felice, morge als je weer om kwart voor 6 wakker bent, is het kwart voor 5! :sofunny:

Godver hou maar op :')

Ik had m'n wekker op acht uur gezet, maar ik had er geen rekening mee gehouden. Nu zit ik dus al bijna een uur op de computer :')

Leanne komt straks, nog iets meer dan drie uur! Vanmiddag met Leanne naar paard en morgen naar PARIJSS!! :D

Posted

waarom ging het weekend zo snel!?!?!? zelfs met een extra uur!?!? :down:

Lean en Ing veel plezier in Paris! :wub2:

Posted
stomme wintertijd! :glare:

Posted

beter de wintertijd dan de zomertijd we kunnen nu 1 uurtje langer slapen :clap:

en ik ben altijd verslag af als de klok vooruit gezet word :angry2:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
terug naar de kust met linda de mol gezien... :wow: supergave film!! linda is er onwijs goed in!! echt een aanrader! :yes:

Posted
Ben gisteren naar Up gezien, hij is wel echt heel leuk!! Ook vreselijk zielig, heb gewoon hardop zitten janken in de bioscoop joh.. genant gewoon :P

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted

Hahahaha :giggle:

ik hoorde inderdaad dat Up in het begin verdrietig is maar ja ik huil bij alle zielige films :whistling:

maar ik wil hem wel graag zien :-D

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
http://img691.imageshack.us/img691/7139/celine.jpg
Posted

Wahaha leuk gedaan Leanne :sofunny:

Ben net naar This is it geweest, super! :clap:

Morgen met Halloween naar Cirque du freak! :kicking:

Le plus beau vêtement qui puisse habiller une femme, ce sont les bras de l'homme qu'elle aime.

- Yves Saint Laurent

Posted

Oh ja, dat had ik ook al gemerkt dank je wel.. en ze gaan er ook veeel moeilijker vanaf :laugh:

Ben net terug van een weekje Westende. Lekker rustig zo een weekje vlak voor de herfstvakantie. Vandaag voor ik vertrok liep het strand al vol met wandelaars, terwijl ik de hele week zo goed als niemand gezien heb. Heerlijk zo, ik en mij hondje... ze heeft zich kunnen uitleven :D

Posted

oh heerlijk hoor!!! :yes: ik wil ook lekker op vakantie!! :down:

Helen komt ook alweer bijna terug!!! het gaat zoooooooooo snel!!

Posted
Aaaah heb weer ns een album van Within Temptation opgezet :P Ben ik jaaaaaaren geleden helemaal supercrazy fan van geweest en ik kan alles nog meezingen ^^ Echt jeugdsentiment gewoon. :clap:

Posted

Haha daar heb ik ook nog een album van ^_^

Ik heb dit album: The heart of everything :P Een keer gekregen :P

Le plus beau vêtement qui puisse habiller une femme, ce sont les bras de l'homme qu'elle aime.

- Yves Saint Laurent

Posted

Die is nog vrij nieuw :P Ik vind haar stem op dat album alleen zo ongelooflijk irritant. Toen ze nog hoog en klassiek zong en de muziek nog sprookjesachtig en mysterieus was waren ze nog wel leuk :P

Hebben jullie allemaal de knuffels van Sneeuwwitje bij de AH al? :D Ze zijn zaaaaaaaaaacht <333

Posted
Wat is het hier stil zeg. Waar is iedereen? :huh: