Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted

... en ik zit nu met een bak nasi met garnalen voor me. Not hungry anymore :P

Damn wat heb ik een hekel aan mijn soapverslaving... weer een week wachten voordat Private Practice weer is :pinch:

http://img227.imageshack.us/img227/368/ploep.png

The earth is our mother, we must take care of her

The earth is our mother, she will take care of us

Posted

haha nee dan zou ik ook geen trek meer hebben! :P

blah altijd maar 95 :dots:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
haha nee dan zou ik ook geen trek meer hebben! :P

blah altijd maar 95 :dots:

95???? Dat snap ik niet :hmm: !

Ben je al aan het boek begonnen, dave???

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted

Nee nog niet!!! ik heb dat boek wat ik nu lees bijna uit!! nog een paar bladzijden! Ik begin aan Yvonne na Parijs! Mijn moeder heeft hem al wel uit, ze vond hem zo/zo maar het einde was wel mooi zei ze...

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted
hoor de wind waait door de bomen hier huis zelfs waait de wind :wacko:

Posted

Hoi,

Het is alweer een tijdje dat ik hier geweest ben... Nu ja, de voorbije weken waren dan niet bepaald de leukste uit m'n leven...

M'n vader voelde zich al een tijdje niet zo goed en uiteindelijk bij een controle in het UZ Brussel hebben ze vastgesteld dat hij een kleine maagbreuk had en een ontstoken slokdarm. So far, so good... Toen vroeg de arts ook of hij nog andere kwaaltjes had en hij vertelde dat hij last had met de ontlasting (diarree) en dat er af en toe bloed bij was. Bij een controle hebben ze dan een gezwel ontdekt... Vorige vrijdag viel dan ook de voorlopige diagnose... Darmkanker...

Ondertussen heb ik via via wat meer info gehad en ook een en ander in een stroomversnelling kunnen plaatsen. Als je de juiste mensen kent kan er nog veel... Gisteren had ik de beandelende arts aan de lijn gehad die me de uitleg gedaan heeft. (Pa kloeg dat ze geen uitleg gaven in het hospitaal en daarna heb ik even m'n lange arm en wat connecties aangesproken). 2 goedaardige gezwellen zijn maandag weggenomen en 1 kwaadaardig gezwel zal dmv een operatie verwijderd worden. De uitslag van de scan gisteren liet zien dat er op dit ogenblik geen uitzaaiingen zijn... Vandaag moest pa teruggaan voor verdere onderzoeken en heeft men m'n vader z'n dossier blijkbaar prioriteit gegeven... Morgen gaat hij terug binnen voor bijkomend onderzoek en maandag opnieuw. Volgende week woensdag zal hij dan normaal gezien reeds geopereerd worden waarbij een stuk darm verwijderd zal worden... Als de resultaten van het weefsel in de directe omgeving van de tumor negatief zijn zal er zelfs geen chemotherapie noch bestraling volgen... Een volledige genezing is dan ook de meest waarschijnlijke uitkomst...

Ik heb de voorbije weken enorm veel stress, zenuwen en schrik gehad... Nadat ik einde vorig jaar m'n moeder verloren had was dit nieuws een beetje teveel... Ondertussen is er enkel maar goed nieuws gekomen en we duimen dat dit zo zal blijven... Het mag trouwens stilaan stoppen... Eerst m'n nonkel met nierproblemen, dan m'n moeder overleden en nu m'n vader met kanker...

Pfff Life sucks maar ondertussen zien we het toch terug positief in ;)

...
Posted
jezus was een tegenslagen allemaal zeg!! :down: Ik hoop dat ze je vader goed kunnen helpen en dat ze die vreselijke kloteziekte uit zijn lichaam kunnen bannen! heel veel sterkte!! :hug:

Posted

Wat vreselijk zeg.. Heel veel sterkte!! Vooral omdat allemaal zo kort achter elkaar mee te maken..

En wat ongelooflijk knap dat je nog positief denkt, dat zou lang niet iedereen kunnen terwijl het toch de beste manier is om door een zware periode te komen. Ik hoop voor je dat hij er snel vanaf komt!

Posted
En wat ongelooflijk knap dat je nog positief denkt, dat zou lang niet iedereen kunnen terwijl het toch de beste manier is om door een zware periode te komen. Ik hoop voor je dat hij er snel vanaf komt!

Ik heb heel even diep gezeten... Maar uiteindelijk moet je positief blijven denken anders ga je er helemaal onderdoor... ;)

...
Posted (edited)

Sterkte :flowers:!

Howdy Folks!

Ik ben inmiddels al weer 2 weekjes terug van mijn vakantie en alles is weer terug naar normaal.

Voor de geintresseerde: MIjn vakantie was helemaal super, 3,5 week naar the States. We hebben een rondreis gemaakt. :)

We zijn begonnen in Las Vegas. Dat was natuurlijk helemaal super. Alleen was het toch wel erg pijnlijk om voor het colloseum te zijn zonder Céline. Er is echt niets meer wat aan haar herrinnert.. vrij logisch, maar toch best raar. Ik heb overal rondgevraagd voor posters enz, maar zelfs dat was allemaal op :( haha. Maargoed, ik heb in ieder geval een paar mooie foto's en kan zeggen dat ik er ben geweest.

Vervolgens zijn we via Nevada, naar Utah gereden, daar hebben we de nationale parken Cedar Breaks en Bryce Canyon bezocht. Schitterend!

Vervolgens zijn we naar de noordkant van de Grand Canyon gereden, en daar ook 2 dagen gezeten.

Daarna doorgestoken naar Arizona en daar een paar dagen doorgebracht aan Lake Powell, lekker gezwommen in de zon gezeten en gevaren.. Kortom, even uitrusten en bijkomen van alle indrukken.

Uhm, wat hebben we toen gedaan? Ojaa, we hebben de zuidkant (toeristische kant) van de Grand Canyon gezeten..

Daar hebben we werkelijk iets ergs unieks meegemaakt, het heeft er geregend en geonweerd haha. Regen komt daar maar een paar dagen per jaar voor, dus alle bewoners vonden het erg bijzonder.. ik dacht alleen maar; ja hé zeg, dat hebben we thuis genoeg, ik kom hier toch voor de zon! haha. Dit zijn dan ook de enige druppels regen die we de hele vakantie hebben gezien.

Vervolgens zijn we een beetje uit het toeristische deel gegaan, naar Colorado: Cortez. Daar hebben we Mesa Verda national park bezocht en mijn verjaardag gevierd. Onderweg hebbben we ook nog een van de weinige Indianen (Navajo) National Parks gezien: Monument Valley. Prachtig. Echt van die scenes die je je voorsteld bij een wild western film...

Ook het enige vierstaten punt in amerika hebben we die dag nog bezocht.

Als laatste zijn we naar Moab in Utah gereden, daar hebben we de parken Arches en Canyonlands bezocht. En ik heb paard gereden door de woestijn heen.. Ik voelde me net een cowboy! hihi.

Het eindpunt van onze reis was Denver Colorado, via de Rockies (langs alle wintersportplaatsen zoals Aspen). Ik heb familie wonen in Denver dus daar hebben we de laatste week doorgebracht. Het was echt fijn ze weer te zien. Ik had ze echt gemist. :)

In Denver hebben we allemaal 'gewone amerikaanse dingen' gedaan. Zo zijn we naar een baseball wedstrijd geweest en hebben we s'mores gemaakt. Ook hebben we een goudmijn bezocht en heb ik zelf wat goud gepand, dus dat draag ik nu in een hangertje om mijn nek.

EN toen weer terug naar Nederland, waar ik vervolgens mijn koffer kwijt was, die was blijven steken op Detroit :glare:

Hoewel dit zeker niet de eerste keer was dat ik in Amerika ben geweest. Ook deze keer was weer heel bijzonder, we hebben weer ee nheel ander deel van het land bezocht.. Ik heb nu toch echt wel het idee dat ik het 'echte en pure Amerika' heb gezien..

Haha, ik heb me toch nog het meest verwonderd over het feit dat mensen er echt 'howdy folks' zeggen, ik dacht dat dat alleen in films was. :sofunny:

En dit was mijn verhaal.. :whee: Beetje lang, sorry daarvoor. haha.

Nu ben ik dus thuis en moet ik weer gewoon naar school.. Ik ben nog steeds aan het aclimatiseren. Ik heb altijd even nodig om hier weer te 'aarden'.. Ik ben zelf dol op Amerika en vind het vreselijk als ik dan weer thuis in ons kleine, drukke, regenachtige en veel te volle landje ben. :whistling: Maarja, life goes on.. en aangezien ik nog 2 jaar heb te gaan op school voordat ik kan studeren moeten we het er maar even mee doen..

--

Hoe is het met jullie?

Echt super leuk voor je Helen dat Indonesië toch doorgaat, ik verwacht naar afloop wel een uitgebreide beschrijving van je gebeurtenissen :wink: .

Nu ga ik gauw even douchen want ik stink naar brood en gebak (kan dat stinken? ja dat kan dus -_- )

Edited by xl.dodo

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Wow wat een gave reis zeg!

Dat zou ik ook nog een keer willen, zo'n reis door de US.

Ik zal zeker ook verslag doen van mij reis.

Posted

AF en toe kan je zoo jaloers op mensen worden ! :P :D

Maar ik mag niet klagen want ik ga naar Parijs met Ingmarretje!

Posted
Das toch ook leuk, Lean

Posted

Knappe reis!

Zelf zie ik erg uit naar m'n komende reis (als die doorgaat, nog effe afwachten hoe snel ze pa gaan opereren) naar Dallas, Houston, Austin & San Antonio volgende maand... En naar m'n weekje Las Vegas in december waarbij ik ook Los Angeles ga aandoen en een bezoekje ga brengen aan de Grand Canyon.

Btw: Kim Clijsters, onze nationale tennistrots, heeft deze nacht de US Open gewonnen :icon_mrgreen: Ze heeft de, overigens zeer knappe :wub:, Deense Wozniacki een kleine rammeling gegegen :D

...
Posted

Haha. Wat leuk al die reacties op mijn verslag! :flowers:

Zozo, Los Angeles; Las Vegas EN Grand Canyon.. dat wordt een behoorlijk eindje rijden haha. Wel leuk, op zoiets kun je je echt lang verheugen!

Oja, Ingmar had idd vertelt dat jullie naar Parijs gaan Lean.. Echt super leuk! Ik ben ooit een dagje in de stad geweest maar ik zou graag nog een keertje terug willen om alles rustig te bezoeken... Het lijkt me zo'n heerlijke stad! :)

En niet jaloers zijn hoor! Nergens voor nodig!

O jongens, wat mis ik Céline... Er zijn nog maar weinig oude interviews die ik nog niet heb gezien, en alle cd's zijn grijzer dan grijs gedraaid (nu al haha).. Alle foto's al honderden keren bekeken..

Okee. zelfs de oude dingen blijven leuk, aangezien ik nu voor de 2000 keer Céline bij Rosie O'Donnell uit 1999 (degene met de oscars en haar golf commercial), GEWELDIG!

Maar wat zou ik graag willen dat het weer 2007-2008 was... *zucht. :wub:

Heeft er iemand misschien nog een leuk nieuwtje?

http://img380.imageshack.us/img380/7916/php2vqj4xamrx1.jpg

'

When I'm feeling down

The mention of your name

It lifts my spirit up.

It makes me carry on,

When I don't have the strength

Your faith can heal me.

Like the sun that shines

You gave me light to see.'

Posted

Zwaar nachtje achter de rug... Omstreeks 23h55 toen ik net in m'n bed lag begon m'n pager te biepen... Oproep: Woningbrand, Brusselsesteenweg Meise, in buurt van kerk...

Great... Als er bij de oproep "in de buurt van" bijstaat kan je 100% zeker zijn dat het over een serieus brandje gaat... Snel m'n kledij aangedaan, in m'n wagen gesprongen, LED flitsers aangelegd en naar de plaats des onheil gevlogen (handig als er een snelweg in de buurt ligt). Daar aangekomen blijkt er een uitslaande brand te zijn in een achterbouw van een hoekwoning. In die achterbouw stonden 6 voertuigen waaronder enkele oldtimers en een nieuwe Mercedes. Naast onze brandweer (Londerzeel) kwam ondertussen ook brandweer Brussel toe om te helpen... Na wat bluswerk wat het meeste onder controle... Resultaat: achterbouw weg, 6 voertuigen vernield, 3 andere beschadigd (die buiten stonden), deel van de woning uitgebrand en vééééél rookschade... Omdat het dadelijk duidelijk was dat de brand wss al enige tijd bezig was of deze onmiddelijk zeer hevig in omvang was werd er een onderzoeksteam van de politie opgevorderd om zeker te zijn dat er geen kwaad opzet in het spel was... Omstreeks 03h30 was ik terug thuis met een paar foto's rijker (probleem met fototoestel :S)...

Het begint hier terug druk te worden, deze week al een paar brandjes gehad en een paar ongevallen...

Les van de dag:

Dringend eens interventiekledij aanschaffen... In een uitgebrand gebouw gaan met gewone kledij is GEEN goed idee :icon_mrgreen: Al m'n kleren stonken weer uren in de wind naar de brand...

Maw: Ik ben moe :D

...
Posted
argh, school.. >< Ik zal blij zijn als ik mn eindexamen gehaald heb en daar weg mag :down:

Posted
soms wou ik, dat ik nog op school zat!! :P :P

Posted

Ik moet ook naar school! Ik moet een Max Havelaar vruchtensap verpakking ontwerpen en dan nog een reclame campagne daarover maken.

Een advertentie voor in de allerhande, (van de AH) en een tv reclame. En dan nog iets zelfbedachts, maar ik weet nog niet wat..