Jump to content

Welcome to Celine Dion Forum

Welcome to Celine Dion Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be a part of Celine Dion Forum by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
  • Click here to become a member!

there's no book I've read, that says what I'm saying...boeken topic!!!

• Please log in to reply
36 replies to this topic

Lian

Lian

Celine Freak

• Members
  • PipPipPipPip
    • Member ID: 24,751
  • 727 posts
  • Local time: 10:14 AM
  • Skin: Celine 2016
  • Country: The Netherlands
  • Born: 1993

View PostSharCéline, on Nov 17 2009, 08:07 PM, said:

Ik ga nu aan 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun beginnen, lijkt me een heel mooi boek!
Daarna ga ik 'Een schitterrend gebrek' van Arthur Japin lezen, allebei voor Nederlands, maar lijkt me ook wel een heel mooi boek!

Dat boek wil ik ook graag lezen Leanne!

Arthur Japin is gewéldig <3 Schitterend Gebrek is echt een van mn favoriete boeken.

Posted Image

The earth is our mother, we must take care of her
The earth is our mother, she will take care of us

SharCéline

SharCéline

Celine Fan

• Members
  • PipPip
    • Member ID: 24,698
  • 62 posts
  • Local time: 09:14 AM
Heb net 'Komt een vrouw bij de dokter' uitgelezen, echt een heel mooi boek!
Leest ook makkelijk weg, vind ik.

Nu ga ik aan 'Schitterend gebrek' beginnen, ja dat is ook het lievelingsboek van m'n leraar Lian :P
Le plus beau vêtement qui puisse habiller une femme, ce sont les bras de l'homme qu'elle aime.
- Yves Saint Laurent

Macaronie

Macaronie

My Life Got Cold

• Channel Addicts
  • PipPipPipPipPipPipPip
    • Member ID: 100
  • 3,110 posts
  • Local time: 08:14 AM
  • Country: UK
  • Born: 1985
Ik weet niet of ie ook in het Nederlands is, maar kent iemand 'The Book Thief'??? Zeer goed boek.

Bralo20

Bralo20

Back...

• Channel Addicts
  • PipPipPipPipPipPip
    • Member ID: 18,738
  • 2,537 posts
  • Country: Belgium
  • Born: 1979
Hoi,

Ik heb net "Fire Lover" uit, een waar gebeurd verhaal over John Orr, een brandweerman (Captain) en brandonderzoeker uit Glenndale, Californië die een van de grootste brandstichters aller tijden bleek te zijn...  Het boek werd geschreven door Joseph Wambaugh, een gepensioneerde politieagent (Detective/Sergeant) van LAPD (Los Angeles)...  Een echte aanrader... (Wel in het Engels)

Over het boek: http://www.bookrepor.../006009527X.asp
Over John Orr: http://en.wikipedia....ohn_Leonard_Orr

De zaak tegen John Orr was een van de bekenste brandstichtingszaken in de USA.  John wordt ervan verdacht over een periode van 7 jaar bijna 2.000 branden gesticht te hebben...  Uiteindelijk werd hij tot levenslange opsluiting veroordeelt zonder kans op vervroegde vrijlating voor de moord op 3 volwassenen en 1 kind die omkwamen bij een brand in 1984.  Die brand werd pas later gelinkt aan hem nadat hij reeds veroordeelt was voor andere brandstichtingen.

Het bizarre is dat John waarschijnlijk nooit gevat zou zijn moest de vingerafdruk die men van 1 van de branden had niet een 2de keer gecontroleerd geweest zijn...  Op 1 van de branden vond een andere brandonderzoeker een stukje papier dat deel uitmaakte van John zijn vertragingsmechanisme (sigaret in een pakje lucifers waarond een blad geplooid was), op dat stukje papier werd een zeer goede vingerafdruk gevonden die in 1989 gecontroleerd werd met alle brandonderzoekers die een bepaalde weg moesten volgen om naar een congres te gaan.  Ook John  zijn vingeradruk zat er bij maar geen enkele bleek te kloppen.  2 jaar later werd de vingerafdruk echter opnieuw gecontroleerd met nieuwe middelen en bleek de vingerafdruk wel overeen te stemmen met John zijn afdrukken...  1 enkele vingeradruk die pas jaren later aan de juiste persoon gelinkt werd was voldoende om de zaak aan het rollen te brengen.

Edited by Bralo20, 01 December 2009 - 03:35 AM.

...

Lian

Lian

Celine Freak

• Members
  • PipPipPipPip
    • Member ID: 24,751
  • 727 posts
aaaah!! Ik was gisteren naar een lezing gegaan in Bodegraven van Arthur Japin, (die van een schitterend gebrek) die ik onwijs bewonder en een grote inspiratie voor me is..

En het was geweldig!! Ik heb met hem gepraat en hij heeft mijn boeken gesigneerd en hij was zo ontzettend aardig!! Wat een charisma heeft die man, serieus, hij is zo interessant :in_love:

Op het feit na dat ik een vriendje heb die 9 jaar ouder is dan ik, val ik niet op oude mannen maar ben toch wel heeeelemaal verliefd op hem geworden :in_love:

Posted Image

The earth is our mother, we must take care of her
The earth is our mother, she will take care of us

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • Member ID: 4,296
  • 27,133 posts
  • Country: Netherlands
  • Born: 1984
Ik heb van de week Lean Mean Thirteen van Janet Evanovich uitgelezen... ik heb echt een paar keer hard op gelachen! Die Stephanie Plum 'thrillers' zijn echt briljant!!

Het zijn zelfstandige verhalen, maar het is toch wel het leukst om ze in volgorde te lezen...

dit zijn de eerste drie delen:
http://www.bol.com/n...9662/index.html

Posted Image

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

estherceline

estherceline

Member

• Members
  • Pip
    • Member ID: 26,316
  • 13 posts
  • Local time: 09:14 AM
  • Born: 1995
Ik hou echt van boeken <3
ik lees nu de Millenium trilogie van Stieg Larsson
(deel 2 bijna uit :innocent:)
& verder lees ik bijna alleen maar thrillers
en Celine boeken :innocent:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

This topic has been visited by 0 user(s)

Administrators: Koolan & Bellamy