Jump to content

Las Vegas Shows  

Welcome to Celine Dion Forum

Welcome to Celine Dion Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be a part of Celine Dion Forum by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
  • Click here to become a member!

there's no book I've read, that says what I'm saying...boeken topic!!!

• Please log in to reply
36 replies to this topic

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • Member ID: 4,296
  • 26,071 posts
  • Local time: 05:52 PM
  • Skin: Celine 2016
  • Country: Netherlands
  • Born: 1984
ik weet niet of er veel lezers onder ons zijn.... maar misschien is het leuk om een boeken topic te hebben! :D :book:

Ik heb gisteravond 'Het meer van de meisjes' van Carole Goodman uitgelezen... ik vond het echt een ijzersterke thriller!  :yes:  :clap:

synopsis:

In Het meer van de meisjes gaat het eigenlijk over gebeurtenissen uit de puberteit die niet verwerkt konden worden en leiden tot een volwassen leven dat niet bevredigt. Jane Hudson wordt lerares op Heart Lake School, waar ze vroeger zelf onderwijs heeft gevolgd. Tijdens deze periode zijn er dingen gebeurd die haar zijn blijven achtervolgen. Inmiddels heeft ze zelf een dochter. Jane doceert het vak Latijn en veel verwijzingen in het boek hebben met deze taal te maken.  

Ik vind dat de karakters erg goed worden uitgewerkt en laagje voor laagje de ware persoonlijkheden omhoog komen... Op zich waren er wel een paar dingen dat ik waarschijnlijk eerder doorhad dan Jane zelf, maar dat pas misschien juist nog beter bij de frustratie van het verhaal.  :book: het is niet een boek wat je snel zal vergeten! zeker een aanrader!  :w00t:

Posted Image

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Bralo20

Bralo20

Back...

• Channel Addicts
  • PipPipPipPipPipPip
    • Member ID: 18,738
  • 2,537 posts
  • Country: Belgium
  • Born: 1979
Ik lees eigenlijk vrij veel boeken en vooral dan thrillers.

Favoriete auteurs:

Jeffrey Deaver
Lee Child
John Grisham
David Baldacci
etc...

Bij voorkeur in de originele, Engelse, taal, ik heb het zo niet voor vertalingen naar het Nederlands...

Een boek lees ik soms in enkele uren volledig uit, maximaal enkele dagen :lol:
...

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
hmm die John Grisham en David Baldacci trekken mij niet echt. Ik ben meer van de vrouwelijke schrijfsters! :laugh:

Minette Walters is echt meesterlijk!! Vooral 'De Beeldhoudster' en 'De Vorm van Slangen'... echt geweldige boeken!

De boeken van Sue Grafton en Jeanette Evanovich zijn ook erg leuk! wat ze nu een 'chick flick' zouden noemen... heel veel humor, maffe situaties en spanning! heel erg vermakelijk! :D

Posted Image

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Bralo20

Bralo20

Back...

• Channel Addicts
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,537 posts
Ik lees eigenlijk geen Nederlandstalige boeken, laat staan dat ik die schrijvers ken  :blush:
...

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
:rolleyes:

oke what do you think about 'The Scuptress'  and 'The Shape of Snakes' then?

The Sculptress

'It was a slaughterhouse, the most horrific scene I have ever witnessed...Olive Martin is a dangerous woman.'

Rosalind Leigh has no idea what awaits her inside the prison walls. As a journalist, she knows all about the case, of course. How Olive Martin had been found, five years earlier, cradling the bodies of her dead mother and younger sister; how she had pleaded guilty to both murder charges at the time of the trial; why she had been nicknamed 'The Sculptress'...

Despite Olive's protestations of guilt, however, Roz is convinced that she is hiding something - even perhaps her innocence. So who is Olive protecting, and why?

As Roz battles to come to terms with her own private tragedy, her determination to uncover the truth becomes an all-consuming obsession. Then she meets Hal Hawksley - Olive's arresting officer - and her confusion deepens...

Only one thing is certain. Roz will never forget the day she first met Olive Martin. It is an encounter destined to change her life. For ever.

'Crime choice of the year is THE SCULPTRESS. An awesomely accomplished second novel which centres on a grotesque, female multiple murderer or does it? The plot twists and grips, like an octopus'

The Daily Telegraph

The Shape of Snakes
November 1978. The winter of discontent. Britain is on strike. The dead lie unburied, garbage piles in the streets - and somewhere in West London a black woman dies in a rain-filled gutter. Known as "Mad Annie", she was despised by her neighbours. Her passing would have gone unmourned and unnoticed but for the young woman who finds her and believes - apparently against reason - that Annie was murdered.
Yet whatever the truth about Annie - whether she was as mad as her neighbours claimed, whether she lived in squalor as the police said, whether she cruelly mistreated the cats found starving in her house - something passed between her and Mrs. Ranelagh in the moment of death that binds this one woman to her cause for the next 20 years.

But why is Mrs. Ranelagh so convinced it was murder, when, by her own account, Annie died without speaking? Why does the subject make her husband so angry that he refuses to talk about what happened that night? And why would any woman spend 20 painstaking years uncovering the truth - unless her reasons are personal?

'It's stick your neck out time, but Minette Walters' new book THE SHAPE OF SNAKES is likely to become one of the classic crime novels of the 21st century... This is a brave, experimental psychological thriller from a writer at the height of her powers.'

The Sherlock Holmes Detective Magazine

:whistling:

Posted Image

Ingmar

Ingmar

Celine Enthusiast

• Members
  • PipPipPipPipPip
    • Member ID: 19,551
  • 1,456 posts
  • Local time: 04:52 PM
  • Born: 1991
Een boek die ik echt super super super mooi vind is De zwarte met het witte hart van Arthur Japin !!

In het begin behoorlijk zwaar om door te komen, maar als het verhaal zich strekt is het echt een aanrader!!

CelineRules!

CelineRules!

Silence is the best friend you'll have in the world

• Channel Addicts
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • Member ID: 19,867
  • 8,496 posts
  • Born: 1974

View PostDavey84, on Mar 12 2009, 12:12 PM, said:

hmm die John Grisham en David Baldacci trekken mij niet echt. Ik ben meer van de vrouwelijke schrijfsters! :laugh:

Minette Walters is echt meesterlijk!! Vooral 'De Beeldhoudster' en 'De Vorm van Slangen'... echt geweldige boeken!

De boeken van Sue Grafton en Jeanette Evanovich zijn ook erg leuk! wat ze nu een 'chick flick' zouden noemen... heel veel humor, maffe situaties en spanning! heel erg vermakelijk! :D
Sue Grafton!? Van de Kinsey Milhone alfabet reeks? :w00t:

Geweldig! Ik ben daarstraks nog naar de bib geweest om er een paar te halen om te herlezen... ze is inmiddels al een stuk verder gevorderd in het alfabet, dus ik moest een beetje opfrissen :giggle:

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
    • Member ID: 18,768
  • 438 posts
  • Born: 1981
Leuk boeken....ik lees heel veel!
Ik hou niet zo van die moordverhalen enzo! Van die CSI achtige boeken vind ik niks. Hoewel....een paar weken terug kreeg ik een boek van mijn tante die ik beslist moest lezen. De schrijfster was Loes de Hollander en het heet "dwaalspoor"!!  Erg gaaf boek. Er worden een aantal mensen vermoord dat wel maar het is vooral zo geschreven dat je het blijft lezen.
Een boek moet mij gelijk aangrijpen vanaf de eerste bladzijde....zo niet dan pak ik het niet snel weer.
Ik hou ook totaal niet van die vrouwenboeken ala Sophie Kinsella enzo.....bah!!

Het boek dat veel indruk op mij gemaakt heeft is "Knielen op een bed violen" van Jan Siebelink. Vrij zwaar maar toch wel aangijpend. Het was ook een boek dat ik heel graag wilde lezen.

Op het moment ben ik "De geboorte van Venus" aan het lezen. Het speelt zich af in Florence in het de jaren 1500!! Heel mooi boek en mooi beschreven.
Posted Image

Proud to be a Celine Dion Fan

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
ooh Helen, die geboorte van venus klinkt wel zwaar, maar ook erg interessant! en die dwaalspoor ook! die wil ik wel een keer lenen! :innocent:

het verbaast me dat je 1 schrijfster niet hebt genoemd.... YVONNE KEULS!!

Het verrotte leven van floortje bloem is echt zo aangrijpend!
en 'mevrouw, mijn moeder' heeft mij persoonlijk heel erg geraakt, omdat het veel aan mijn oma deed denken!  :cry:

View PostCelineRules!, on Mar 12 2009, 09:30 PM, said:

View PostDavey84, on Mar 12 2009, 12:12 PM, said:

Sue Grafton!? Van de Kinsey Milhone alfabet reeks? :w00t:

Geweldig! Ik ben daarstraks nog naar de bib geweest om er een paar te halen om te herlezen... ze is inmiddels al een stuk verder gevorderd in het alfabet, dus ik moest een beetje opfrissen :giggle:

JAAAAAAAAAAAAAAA :yahoo: :clap: die boeken zijn echt superleuk!!! de laatste is T staat voor Tevergeefs:
Als de buurman van privédetective Kinsey Millhone ziek wordt, regelt zij een verpleegkundige voor hem, maar gaandeweg wordt duidelijk dat er met haar iets mis is.

Als je haar leuk vind, moet je echt Evanovich ook proberen, die is ook zoiets, maar dan nog maffer!! Die heeft ook iets met chronologie, maar dan met nummers: One for the money. Two for the dough,  Dodelijk trio. etc. ze is nu bij 14!

Posted Image

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
  • 438 posts
Hihi!! Ja Yvonne is toch wel mijn all time favorite!!
Alle boeken hebben wel wat maar "mevrouw mijn moeder" heeft op mij ook het meeste indruk gemaakt! Mijn lievelingsboek toch wel!
Posted Image

Bralo20

Bralo20

Back...

• Channel Addicts
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,537 posts

View PostDavey84, on Mar 12 2009, 12:41 PM, said:

:whistling:

Mja, precies niets dat me echt interesseert...

P.S. De boeken van Dennis Smith zijn ook de moeite, maar dan enkel als je interesse hebt in de brandweer:

http://www.dennissmith.com/
http://en.wikipedia....h_(firefighter)

Vooral Report from Engine Co. 82 heb ik al verschillende keren uitgelezen, het is een soort dagboek van Dennis toen hij als jonge brandweerman in de jaren '70 aan het werk was bij de brandweer van New York...  Het geeft je een goed beeld hoe de hulpverlening er toen aantoe ging.  Soms denk je van "allé, dit is toch in godsnaam niet mogelijk?"  Ook geeft het boek een schrijnend beeld over het New York van toen en meer bepaald de mindere buurten...

Ook z'n recentere werk "Report from Ground Zero" is echt de moeite waard, Dennis ging als gepensioneerd brandweerman meehelpen bij de reddingswerken en schreef z'n memoires neer in een boek.  Ik heb heel veel boeken gelezen over 9/11 maar geen enkel boek is zo interessant en aangrijpend dan "Report from Ground Zero", net zoals Report from Engine Co. 82 geeft het een bijzonder acuraat beeld weer van hoe alles op dat moment in z'n werk ging.  Een echte aanrader eigenlijk...
...

Leanne

Leanne

Celine Enthusiast

• Members
  • PipPipPipPipPip
    • Member ID: 3,100
  • 1,141 posts
  • Country: The Netherlands
  • Born: 1989
haaa

Alles van Simone van der Vlugt en Sophie Kinsella is echt super!!!

Simone schrijft super spannend en je weet echt nooit hoe het afloopt omdat de verhalen ineens zulke andere draaien aannemen (of ze brengt je op het verkeerde spoor steeds)

Haar laatste boek herfstlied gaat bijvoorbeeld over een moord gepleegd in Leiden en de hoofdpersoon Nadine merkt dat de moordenaar helemaal niet zover weg is als ze denkt. (de moorden gebeuren steeds bij bekenden van haar)
Ze heeft het idee dat ze de moordenaar kent. Steeds ga je denken van: OHHH hij is de moordenaar. Maar ook steeds klopt dat ineens niet meer. Echt super spannend!!
Of Blauw water, over een vrouw met haar dochtertje die worden gegeizelt in haar eigen huis door een psychopaat.

En de boeken van Sophie Kinsella zijn gewoon mega grappig!! Ik heb de hele shopaholic serie en Ken je me nog en Aanpakken zijn ook vet grappig! Ken je me nog is een van haar nieuwste boeken maar wel al een tijdje uit. Het gaat over een vrouw die ontwaakt na een ongeluk en ontdekt dat ze in 2007 leeft in plaats van in 2004. (ze is drie jaar van haar geheugen kwijt) Ze is ineens getrouwd (met een man die ze uiteraard niet meer herkent) met een miljonair enzo en ze snapt er allemaal niks van natuurlijk.

Die moet je echt lezen:P

Edited by Leanne, 23 March 2009 - 09:27 AM.

Posted Image

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
  • 438 posts
Ja die heb ik gelezen. die kreeg ik van de boekenclub. Ik hou normaal helemaal niet van die boeken maar deze was inderdaad toch wel erg leuk!! Zelfs mijn vader heeft het gelezen (kan je het je voorstellen, maarja, bij gebrek aan beter) en die vond hem ook erg leuk!
Posted Image

Marijn_7

Marijn_7

Celine Freak

• Members
  • PipPipPipPip
    • Member ID: 88
  • 663 posts
  • Born: 1985
Ik ben helemaal geen lezer, maar om de een of andere reden krijg ik altijd boeken met mijn verjaardag ... Die staan dan ook allemaal erg leuk in mijn kast, maar gelezen heb ik ze nog niet, haha  :lol:  Wel houd ik van reisboeken en boeken zoals die van Char, het medium. Ook 'Het meisje met negen pruiken' (Sophie van der Stap) en 'Ik was 12 en fietste naar school' (Sabine Dardenne) vond ik erg goed.
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
GADVERREDAMME!!!

Angelina op witte doek in verfilmde misdaadromans
Uitgegeven: 22 april 2009 21:46
Laatst gewijzigd: 22 april 2009 21:45

LOS ANGELES - Angelina Jolie is gestrikt om het hoofdpersonage Kay Scarpetta te spelen in de verfilming van de misdaadromans van de Amerikaanse schrijfster Patricia Cornwell.

Twentieth Century Fox heeft de rechten gekocht om de verhalen uit de populaire boeken te verfilmen en heeft daarvoor een contract getekend met de actrice, meldde Entertainment Weekly woensdag.

Cornwell is een van de best verkopende auteurs ter wereld en heeft inmiddels zestien romans op haar naam staan met het fictieve personage Kay Scarpetta.

Misdaden

De eerste film is niet direct gelinkt aan een van haar boeken, maar gaat vooral over de mooie, volhardende vrouw die de misdaden oplost.

Voor de eerste Scarpetta-film zoekt de filmmaatschappij nog een scriptschrijver en een regisseur.

ALS IK 1 IEMAND DE SCHRUFT AAN IEMAND HEB, IS HET DIE ANGELINA WEL!!! :puke: :puke: :puke: nou leuk hoor! 1 van de favo boekenreken (opnieuw) verpest door de film!!! :dots:

Edited by Davey84, 22 April 2009 - 02:35 PM.

Posted Image

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
ikheb deze week 'Paradijs van Porselein' (Paradise of Porceline) van Ena Stok-van Es (1918-2008) gelezen, hieronder een beschrijving (in t engels :P )

It's an authographic book, based on her own story, plus the stories of others. It describes the pre Second World War years in Dutch-Indies and the dramatic, confusing and horrific years during the Japanese occupation. I think the oppression of the European population in the Dutch-Indies/Asia during the Second World War is far too underexposed in todays history lessons. It was just as bad/evil/worse as the oppression of the Jews in Europe.

This book describes the short period of happiness of finding a husband, but then having to seperate because of the war. She had her baby without him being there. He has seen his child only a few times. During the war she goes to live with family, until she is sent to a Japanese internment camp. She survives a servere case of dysentery. After the war is over, she goes to find her husband, for who she wrote a diary during the whole war. Her biggest fear becomes reality, when she finds out that her husband died during the construction of the Birma railway in 1943. Totally lost she goes back to her family. Then they are evacuated to Holland, because the situation for the European people in the Dutch-Indies is only getting more dangerous, as the Indonesian nationalists are fighting for independence.

ik moest echt huilen toen ik las dat haar man was overleden! :( ondanks het feit dat je het aan zag komen, was het zo emotioneel! :cry:

Helen, ik denk dat jij het ook wel een mooi boek zal vinden! als je wilt, mag je hem wel lenen ;)

Posted Image

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
  • 438 posts
Oh super. Ik heb ook nog wat boeken hier die jij leuk zo vinden. De nieuwe Yvonne Keuls bijvoorbeeld.
We ruilen gewoon... :-D
Posted Image

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
oh ja! das wel een goed idee! :D

Posted Image

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
  • 438 posts
Ben op het moment "Weg van Lila" aan het lezen.
Fantastisch boek. Grof geschreven in de stijl van Kluun. Mocht je daar niet van houden dan moet je dit niet lezen.
Heel humorvol boek. Ik lig contstant in een deuk!
Is wel echt een vrouwenboek! Gaat over een man die onverwachts een kind krijgt met een Zweedse vrouw. Ze kiezen ervoor om te gaan trouwen en ervoor te gaan. Uiteindelijk kiest die vrouw ervoor om terug te gaan naar Zweden en het kindje vrijwillig bij de vader achter te laten, maar na een paar jaar wil ze toch haar kind in Zweden gaan opvoeden en komen paps en mams lijnrecht tegenover elkaar te staan in de rechtzaal. Het is een autobiografisch boek. De schrijfer is Patrick van Rhijn.
Echt een aanrader.
Posted Image

Leanne

Leanne

Celine Enthusiast

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,141 posts
Ik heb zojuist een waargebeurd verhaal uitgelezen: Ik zal leven

Over een vrouw die wordt verkracht, wordt gestoken in haar buik, haar keel wordt doorgesneden en ze wordt voor dood achtergelaten in de bosjes.
Maar ze overleeft het wonder boven wonder en in dit boek lees je haar verhaal, wat ze doormaakte en ook van haar familie en vrienden.

Echt heel erg!! Maar ze vertelt het zo mooi, heb van het begin tot het einde geboeid zitten lezen.

Posted Image

http://www.alison.co.za
Posted Image

Lian

Lian

Celine Freak

• Members
  • PipPipPipPip
    • Member ID: 24,751
  • 727 posts
  • Born: 1993
Oeh klinkt heftig ^^ ben alleen beetje bang dat ik dan niet meer in mn eentje door t donker door Kanaleneiland durf te fietsen ;)

Heb laatst de twee boeken van Carlos Ruiz Zafon gelezen, Het spel van de engel en schaduw van de wind. En ze zijn gaaaaf!! Heb vooral door die laatste een paar nachten doorgehaald om door te kunnen lezen :P

Posted Image

The earth is our mother, we must take care of her
The earth is our mother, she will take care of us

Leanne

Leanne

Celine Enthusiast

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,141 posts
Ohh dan moet ik die toch ook eens een keer lezen!

Dagboek van een poes... Die kan ik echt keer op keer lezen! Je lacht je dood. Vooral voor kattenliefhebbers echt een must. Zoals je de wereld door de ogen van een kat ziet. Je gaat eigenlijk anders tegen je kat aankijken, dat merk ik bij mijn eigen kat, alsof het een klein harig mensje is. ^^

‘Soms zit Bril achter zijn werkmachine zomaar wat voor zich uit te staren. Je zou zeggen dat hij dan geen werk doet, maar Bril zegt dat je dat anders moet zien: hij doet dan denkwerk. Ik zit ook weleens voor me uit te staren. Ik weet niet of dat bij mij een vorm van werk is. Het heeft meer weg van suffen. Het duurt ook nooit lang. (…) Als suffen werk is, dan ben ik geen harde werker. Als daarentegen slapen werk is, maak ik overuren.’

Edited by Leanne, 06 September 2009 - 04:24 PM.

Posted Image

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
Ik heb vorige week Benjamins Bruid van Yvonne Keuls gelezen. Het was wel een mooi boek, alleen af en toe een beetje te gehaast, waarbij naar mijn idee ook iets te veel weggelaten werd. Wat op zich wel jammer was, want dat had het boek meer body gegeven. Soms was het ook de vraag waar het verhaal nou precies naartoe ging. Eigenlijk vooral het deel nadat Benjamin Dolores' zoon had ontmoet had wat mij betreft veel meer uitgewerkt kunnen worden! al met al was het einde wel heel mooi, voor eigen interpretatie vatbaar! Niet haar beste boek, maar wel mooi om te lezen en ook een goede basis voor een mini serie!

Posted Image

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
  • 438 posts
Dave, jij moet boekenrecensent worden hahaha. Je kan het mooi brengen!!!
Maar je hebt helemaal gelijk hoor.
Dat boek van jou "het meer van de meisjes" ofzo vind ik zelf een beetje vaag. Ik ben nog niet zover maar toch is het een
beetje raar. Natuurlijk blijf ik doorlezen want ik wil weten waar het naartoe gaat.
Posted Image

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts
hahahaha thanks!! :blushing1: ach als ik geen baan kan vinden, kan ik dat altijd nog worden! :lmao:

oooh ja!!! het is idd wel een beetje vaag, maar vanaf de helft wordt steeds meer duidelijk, dan komen ook meer flashbacks en vallen alle puzzelstukjes in elkaar!

Posted Image

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
  • 438 posts
Oh dan lees ik gewoon vrolijk verder..
Posted Image

Leanne

Leanne

Celine Enthusiast

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,141 posts
Momenteel lees ik "Voor ik doodga', heel aangrijpend en ontroerend maar toch ook weer grappig.
Over een 16 jarig meisje die weet dat ze de 17 nooit zal halen. (ze heeft kanker)
En dan heeft ze nog een lijstje van 10 dingen die ze nog wil doen.
(beroemd worden, autorijden, iets uit een winkel stelen, etc)
Posted Image

Helen1981

Helen1981

Celine Fanatic

• Members
  • PipPipPip
  • 438 posts
In mijn vakantie heb ik het boek "paradijs van porselein" gelezen.
Wat een prachtig boek. Heeft erg veel indruk op me gemaakt.
Helemaal omdat ik in het land was waar het boek zich afspeelt. In Indonesie! Op het moment dat het verhaal zich afspeelde in
Malang was ik ook in Malang en dat was wel heel bijzonder.

Bedankt Davey voor het lenen van dit fantastische boek!
Je krijgt hem snel weer terug.
Posted Image

SharCéline

SharCéline

Celine Fan

• Members
  • PipPip
    • Member ID: 24,698
  • 62 posts
  • Born: 1993
Ik ga nu aan 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun beginnen, lijkt me een heel mooi boek!
Daarna ga ik 'Een schitterrend gebrek' van Arthur Japin lezen, allebei voor Nederlands, maar lijkt me ook wel een heel mooi boek!

Dat boek wil ik ook graag lezen Leanne!
Le plus beau vêtement qui puisse habiller une femme, ce sont les bras de l'homme qu'elle aime.
- Yves Saint Laurent

Davey84

Davey84

a prince among men

• Super Moderators
  • 26,071 posts

View PostHelen1981, on Nov 17 2009, 06:46 PM, said:

In mijn vakantie heb ik het boek "paradijs van porselein" gelezen.
Wat een prachtig boek. Heeft erg veel indruk op me gemaakt.
Helemaal omdat ik in het land was waar het boek zich afspeelt. In Indonesie! Op het moment dat het verhaal zich afspeelde in
Malang was ik ook in Malang en dat was wel heel bijzonder.

Bedankt Davey voor het lenen van dit fantastische boek!
Je krijgt hem snel weer terug.

oooh!!! dat maakt het zeker heel erg speciaal!!!  :in_love: Ik ben blij dat je hem mooi vond!!! ik probeer haar andere boeken ook te krijgen, maar die kan ik niet vinden :(

ik heb pas het watermerk van Sarah Smit gelezen, het ging over 'verboden' liefdesrelatie tussen een baron en een pianostudente. het speelde zich af in Parijs 1910. toen was er een enorme overstroming... het was best interessant, maar soms teveel karakters :wacko: pas halverwege het boek kreeg ik pas door wie wie was!  :ermm: Nu even kijken wat ik hierna ga lezen!

ik ben benieuwd naar de fotos Helen!!  :wink:

Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

This topic has been visited by 0 user(s)

Administrators: Koolan & Bellamy