anja_celine Posted December 1, 2004 at 04:45 AM Posted December 1, 2004 at 04:45 AM Hi everyone. Just wanted to let you know about my Céline Page. It's called Planet Céline and it's a German/English Site. It has Avatars & Signatures, Downloads, News, etc. I just started this Site a few weeks ago so please don't mind me if it's not "perfect". But I hope you enjoy it anyway =) Quote Les jours avec et les jours sans, c'est la pluie après le beau tempsJe peux vous dire droit dans les yeux, qu'avec le pire j'ai fait au mieux.
anja_celine Posted December 3, 2004 at 04:52 AM Author Posted December 3, 2004 at 04:52 AM Some celinish presents during Christmas time =) Just check the "Advent"-Section on PLANET CÉLINE Quote Les jours avec et les jours sans, c'est la pluie après le beau tempsJe peux vous dire droit dans les yeux, qu'avec le pire j'ai fait au mieux.
anja_celine Posted March 5, 2006 at 04:42 PM Author Posted March 5, 2006 at 04:42 PM Well, a lot has changed on my site since I last did a post in here.....First of all there's now a "real" domain www.planetceline.de There you can find loads of Wallpapers, LyricPictures, BattlePictures and other goodies like Avatars and Signatures,etc......So if you like to sneak a peek..... Quote Les jours avec et les jours sans, c'est la pluie après le beau tempsJe peux vous dire droit dans les yeux, qu'avec le pire j'ai fait au mieux.
anja_celine Posted August 19, 2006 at 06:32 PM Author Posted August 19, 2006 at 06:32 PM Just wanted to let you know about some updates. 1. The Site has a new layout.....SISDA Style 2. Loads of new Screencaps I've made3. Many new Avatars, Signatures + Wallpapers Quote Les jours avec et les jours sans, c'est la pluie après le beau tempsJe peux vous dire droit dans les yeux, qu'avec le pire j'ai fait au mieux.
celinerific Posted August 20, 2006 at 02:36 AM Posted August 20, 2006 at 02:36 AM Very cool Quote http://i58.tinypic.com/2qbub9c.png @ErikaTran | Insta: aireexwp | erikatran.com
Recommended Posts