Jump to content

Recommended Posts

Posted

We hebben een nieuwe optie erbij “member map” boven aan het forum menu, langs blogs en help!

Je kan in deze map de ligging aangeven van de plaats waar je woont!

Ook kun je hier de locaties bekijken van de andere leden van de verschillende ledengroepen.

Ga met je muis over een locatie en je zult de avatar en ledeninformatie te zien krijgen.

Door er op te klikken, kom je in het ledenprofiel.

Klik op de “member map” link boven aan het forum menu, langs “blogs", of klik hier:

http://www.celinedionforum.com/index.php?act=membermap2

Klik aan de linkse kant op “Set your pin”, en voeg de ligging van de plaats waar jij

woont toe op de landkaart. :D

Klik daarna nogmaals op “Set your pin”om het te bevestigen.

Als je nog iets wil veranderen of verwijderen, dan klik je gewoon nog een keer

op “Set your pin”!

Ik hoop dat veel leden van deze optie gebruik gaan maken en laten zien waar ze wonen. :bye1:

Posted
Ik heb "ge-pin-ed" !!

XXX Lysanne

Goed gedaan Lysanne, volgensmij wonen wij wel heeeeeeeeeel dicht

bij elkaar :thumbsup2:

• 8 months later...
Posted

Hallo allemaal,

Ik heb ook net ook aangegeven waar ik woon. Het is alleen jammer dat je niet goed kan zien waar de rest woont. :down: Eigenlijk zou je iets van een plaatsnaam moeten kunnen intikken zodat je weet waar de andere fans wonen. Lijkt mij leuker. :) Ook zie je alleen maar rondjes. Het is leuker als de nederlandse vlag naar voren komt met daar wat gegevens. Het zijn maar ideen waar ik hardop over nadenk.

Tot ziens en groetjes,

Erica :bye1:

Posted

Ik heb ook gepinned, maar het valt niet mee om het zo precies te doen.

Melvin

• 1 month later...
Posted

Ik heb me er ook opgezet, als alle Nederlands zichzelf nou 'pinnen' dan is straks heel Nederland niet meer terug te vinden op die kaart :P

Dennis

Posted
Ik heb me er ook opgezet, als alle Nederlands zichzelf nou 'pinnen' dan is straks heel Nederland niet meer terug te vinden op die kaart :P

Dennis

:lmao: Ja, dat is zo Dennis, wij zijn echt zo klein op de kaart.

Het begint al op een mierenhoop te lijken, wij zijn erg close allemaal hé... :group:

• 1 year later...
  • 1 month later...