Jump to content

KOEKJES!

Recommended Posts

Posted
:w00tbounce: net een sollicitatie gestuurd, ik hoop dat t wat wordt, want het is een hele leuke functie!! *fingers crossed*

afgewezen.... like always!! :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: het heeft tegenwoordig niet eens meer nut om een brief te sturen! alleen

als je in de afgelopen 5 jaar dezelfde functie hebt gehad ofzo! :ranting:

het doet wel de hele week vakantie teniet in 5 minuten!! zeker als je dan nog eens een brief van de IB groep krijgt, dat je in 2007 ( :rolleyes: ) teveel hebt verdiend en je geld terug moet betalen!! :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :fyou:

denk dat ik maar ga emigreren! :pinch:

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted (edited)

Veel plezier felicia!

En welke zender komt grammy's?

Kun je zeker niet ontvangen als je niet van die extra zenders hebt enzo?

Ik ben gisteren met m'n lieve virgil naar madame tussauds geweest! :D was super

Toch stom dat celine daar niet staat :(

Edited by Leanne
Posted
:w00tbounce: net een sollicitatie gestuurd, ik hoop dat t wat wordt, want het is een hele leuke functie!! *fingers crossed*

afgewezen.... like always!! :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: het heeft tegenwoordig niet eens meer nut om een brief te sturen! alleen

als je in de afgelopen 5 jaar dezelfde functie hebt gehad ofzo! :ranting:

het doet wel de hele week vakantie teniet in 5 minuten!! zeker als je dan nog eens een brief van de IB groep krijgt, dat je in 2007 ( :rolleyes: ) teveel hebt verdiend en je geld terug moet betalen!! :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :fyou:

denk dat ik maar ga emigreren! :pinch:

Potverdorrie!!! Daar word je toch moedeloos van.... :doh: Maar niet opgeven hoor, dave!!

Dat geld terug betalen is ook weer zo'n domper. Moet je veel terug betalen? Ik hoop dat het nog meevalt.

Ik hoop dat je toch nog een leuke vakantie hebt gehad en genoten hebt.

Ik ben ook aan het solliciteren maar dan binnen het eigen bedrijf. Ik ben aan het solliciteren voor Senior Pedagogisch Medewerker.

Je bent dan de rechterhand van de vestigingsmanager en regelt dus wat meer dingen. Die vacature is laatst vrijgekomen en ik heb gesolliciteerd.

A.s donderdag heb ik mijn gesprek. In totaal zijn er 4 sollicitanten dus het word nog spannend.

http://www.celinerific.com/Signatures/SurpriseSig.jpg

Proud to be a Celine Dion Fan

Posted
Welke link op internet en hoe laat ??
Posted
Hallo ingmar! Gezellig bij jou he!
Posted

Hahah jaa! :D

Jammer dat je zo weer weg moet... :\

Posted

Ik mag hopen dat die vieze plekken van het haar verfen (of was het verven? I lost it) er zo wel af gaat haha anders heb ik vies lelijke bruine plekken hah.

Ik ben alleen bang dat me haar veels te donker is geworden.. zonet zag het er oranje uit, nu donkerbruin/rood hah

Posted (edited)

Succes met je haar macaronie!

Verf is altijd onvoorspelbaar ;)

Ik wilde m'n haar blond verven en toen werd het oranje.

Mja,

Wat waren wij vervelend in het steden-topic he Ingmar :P

http://www.celinedionforum.com/index.php?s...p;#entry1611854

Je wordt melig als niemand je taal verstaat:P worden we nu geband Davey? :death:

Edited by Leanne
Posted (edited)

http://94.100.115.103/862850001-862900000/862862001-862862100/862862019_5_bT_C.jpeg

't Valt mee, toch?? Het is best wennen maar me likes.

Edited by Macaronie
Posted
Waarschijnlijk denken de simpeltjes op het forum nog dat het over echte steden gaat ook :')
Posted

Ja idd LOOL :sofunny:

zo me haar is nu zwart ik ben Model voor iemand en volgende week wordt het geknipt en dan krijg ik ook nog rood er door heen ik ben benieuwd :giggle:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

Woeiii felies! Gaaf hoor!!!

Het is hier stilletjes de laatste tijd. Waar is iedereen?

Onze bralo is ook niet zo spraakzaam de laatste tijd:

1 goedemorgen samen!

Goeiemorgen samen.

Ieder zijn gelukkige nieuwjaar gewenst!

Hoi hoi.
Posted (edited)

JEROEN! gave haarkleur!! :stud:

FELICIA! Spannend hoor! :shifty:

HELEN! Hoe ging je sollicitatie!?! :-D

INGMAR! veel plezier morgen! :lol:

LEANNE! Hoe gaat t met jouw date!?!? :D

Dit is makkelijker dan hyves! :giggle:

oh ja en nog iets... ik was mijn franse huiswerk aan t maken. je moest vragen maken voor de antwoorden die afgedrukt stonden en één antwoord was:

Oh ! Là, la! Lesquelles? Ah oui, j'aimerais rencontrer Céline Dion et Madonna!

:mdr: echt té grappig!! en toen ik Rick belde om dat te vertellen, draaide hij net Surprise Surprise! :lmao:

en daar bovenop had ik vanochtend ook nog een Célineishe droom!!

IS THERE SOMETHING YOU WANNA TELL ME CÉLINE!??!?! :hmm: :laugh:

Edited by Davey84

Rick, ik hou van jou voor altijd!

A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07

Antwerpen 13 et 14 mai,Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!

How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th

Posted

Ooeehh wie weet :P

ik heb de laatste tijd rare dromen over zwangerschap gedoe :glare:

toen ik het in de dromen boek zocht ging het over een langdurig project ofzo iets waar ik geduldig voor moet zijn het is al de 4 de keer :blink:

en heel soms letterlijk over een echte zwangerschap stond er bij Hmzzz :ermm:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted
Surprise surpriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise it isn't allllll as it seeeeeeems