Jump to content

Is het niet grappig..


Recommended Posts

Posted

Dat ik vroeger altijd dacht 'wie vindt Celine Dion nou leuk :mellow: ' en 'wie wil er nou naar een concert van haar (Toen ik een aflevering van 'King of Queens' zag)..

 

 

en NU..

 

 

 

 

Ben ik een grote fan en ga ik naar haar concert! :D :laugh:

 

Mijn moeder vond Celine eerst niet leuk, maar toen kocht ik de 'A New Day' DVD en nu wil ze mee naar het concert ^_^

http://img111.imageshack.us/img111/5526/tctoursiggy1biggerqi3.jpg

Nikosn17

Posted

hoihoi

 

k vind ut oowk wel grappig

iedereen bij mij op sgool zegt oowk van

wie is dr nou fan van Celine Dion

maar als k zo eens op de forums rondkijk

zie k dat er best veel mense van mijn leeftijd fan zijn

ik ben 16 namelijk :wink:

 

kusj :bye1: Rianca

post-16573-1205589198_thumb.jpg

http://i337.photobucket.com/albums/n362/Rianca-/eigen%20gebruik/tour2-1.jpg
Posted
ja dat is idd heel grapig :giggle: mij moeder moest niks van celine heben maar toen ik zij tegen me ma dat ik fan Was van Celine ze was er niet blij mee maar tegewordig heeft ze veel respect voor haar en zingt ze nog wel eens stiekem I drove all night hahahahahhahaha en ze vind het ook leuk om de dvd te kijken van a new day dus sindsdien vind ze celine ook best een goeie zangeres en ze zecht ook ik vind Celine wel steeds leukerder worden hoe ouder ze word :D

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

haha owke

mijn ouders hebbe er geen probleme meej

ze vinde dat k moet luistere naar wat k zelf leuk vind

das oowk wel logisch :P

kusj :bye1: Rianca

http://i337.photobucket.com/albums/n362/Rianca-/eigen%20gebruik/tour2-1.jpg
Posted
Toenet zat ik de fans tribute te kijken omdat we een nieuwe tv hebben. En mijn ouders gingen ook kijken. Nou mijn ouders gingen janken joh :hypocrite:

http://img111.imageshack.us/img111/5526/tctoursiggy1biggerqi3.jpg

Nikosn17

  • 2 weeks later...
Posted

Luister gewoon lekker naar wat je leuk vindt.

Ik dacht ook wel eens wie is er fan van Celine, dacht altijd dat ik een van de weinige was.

Gelukkig kom je op de forums genoeg fans tegen. Dat is natuurlijk helemaal super :clap:

 

Wie van jullie gaat er naar het concert in de Amsterdam Arena ?

 

Ik ben in ieder geval aanwezig samen met mijn moeder.

Posted
Grappig, ik ga ook met mijn moeder :D
Posted
Ik ga ook met mijn moeder. Nu wil ze opeens mee :P

http://img111.imageshack.us/img111/5526/tctoursiggy1biggerqi3.jpg

Nikosn17

Posted

IK GA MET EEN VRIENDIN,EN HEB ER SUPER VEEL ZIN IN,HOTEL GEBOEKT,WE MAKEN ER GELIJK TWEE DAGEN AMSTERDAM VAN!

SANDRA

Posted
:sofunny: :sofunny: :sofunny: Ja deze is wel goed zeg ze heben me echt te paken gehad :sofunny: :sofunny: Leuk grapjee :P ik vond het al zo raar ik dag heb ik het verkeerd geschreven of zo :sofunny: :sofunny: en toen dacht ik Ik ben helemaal niet lid van een mariah carey forum :sofunny: :sofunny: :sofunny: Maar ik was heel ff vergeten dat het 1 april was :confused:

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted

pfffffff ik dacht even dat ik niet goed zat hier!!!

hahahahahahahaha

Posted

Vanaf 1992 ben ik al haar cd's gaan kopen.

 

En vanaf 1994 ben ik gaan proberen om anderen fan te maken. Dus ik zeulde haar cd's altijd mee en liet die dan aan anderen horen. "Celine de Jong? Nog nooit van gehoord." "Nee, Celine DION!!!" "O, die ken ik ook niet."

 

En toen haar "Celine Dion" cd in de aanbieding was, heb ik er gelijk vier exemplaren gekocht en steeds als iemand jarig was, gaf ik die dan cadeau.

 

Gelukkig weet sinds 1995 (Think Twice, Pour que tu m'aimes encore) iedereen wel wie ze is!

Céline Dion Mariah Carey Madonna Lara Fabian Debbie Gibson Wilson Phillips Linda Eder Tina Arena Martika
  • 1 month later...
Posted
En toen haar "Celine Dion" cd in de aanbieding was, heb ik er gelijk vier exemplaren gekocht en steeds als iemand jarig was, gaf ik die dan cadeau.

 

Lol, dat heb ik gedaan met Christina Aguilera's back to basics dvd :msn-tongue:

http://img111.imageshack.us/img111/5526/tctoursiggy1biggerqi3.jpg

Nikosn17

Posted

hoihoi

 

ik ga oowk op 2 Juni naar Céline :clap:

ik ga samen met mn zusje

mare mn vader wilde ons wel brenge en dan naar vriende toe die daar in de buurt wone

weet iemand of je gewoon afgezet kunt worde bij de Arena zonder eerst het terrein op te rijde??

 

:bye1: Rianca

post-16573-1210949954_thumb.jpg

http://i337.photobucket.com/albums/n362/Rianca-/eigen%20gebruik/tour2-1.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...