Filine Posted March 5, 2008 at 01:10 PM Posted March 5, 2008 at 01:10 PM Hi everyone, I had this idea of creating a You Tube Video for Céline's 40th birthday with messages from fans and try to make it the most popular video on her birthday March 30th. I started with the help of a few friends and I uploaded the first 50 seconds of the concept to show you the idea...i If you want me to add your pictures + message please send me a PM (I only will be able to reply in English tough) The video will be made by a professional and will be send to Céline trough Sony. The final video will be posted on March 28 http://www.youtube.com/watch?v=cdkmI3kHB0E I have not many fans from the Spanish language countries yet, so that's why I am posting here, could someone help me translate the message? Thank you so much Cindy Quote http://www.celinedion.nl/pics/cindy/bannerza.jpg"They call my home the land of snow, Canadian cold front movin' in"
sofus Posted March 5, 2008 at 06:10 PM Posted March 5, 2008 at 06:10 PM Hi Cindy!I love your idea!!! I will send you my picture soon!!!... Kissesssssss!!!.... Sofìa Quote
Cris77 Posted March 5, 2008 at 09:16 PM Posted March 5, 2008 at 09:16 PM Hi everyone, I had this idea of creating a You Tube Video for Céline's 40th birthday with messages from fans and try to make it the most popular video on her birthday March 30th. I started with the help of a few friends and I uploaded the first 50 seconds of the concept to show you the idea...i If you want me to add your pictures + message please send me a PM (I only will be able to reply in English tough) The video will be made by a professional and will be send to Céline trough Sony. The final video will be posted on March 28 http://www.youtube.com/watch?v=cdkmI3kHB0E I have not many fans from the Spanish language countries yet, so that's why I am posting here, could someone help me translate the message? Thank you so much Cindy Voy a traducir, ¡Hola a todos!He tenido la idea de crear un video en Youtube para celebrar los 40 años que cumple Celine con mensajes de fans e intentar hacer que el video sea el más popular de su cumpleaños el próximo 30 de Marzo. He empezado con la ayuda de algunos amigos y he subido los primeros 50 segundos del proyecto para mostraros la idea general. Si quereis que añada vuestras fotos con el mensaje enviadme un correo (solo podré responder en Inglés) Este video será hecho por un profesional y le será enviado a Celine a través de la Sony y el video final será posteado el 28 de Marzo Todavía no tengo muchos fans de paises de habla hispana, por eso posteo aquí. ¿ me puede alguien ayudar a traducir mi mensaje? Gacias Cindy Quote
stew Posted March 5, 2008 at 10:23 PM Posted March 5, 2008 at 10:23 PM Otro topic parecido a este: http://www.celinedionforum.com/Regalo-de-c...ine-t31536.html Diablos ahora se porque en la seccion en ingles abren y cierran topics como pan caliente Quote ¡¡¡CELINEHISPANA.COM!!! http://img.photobucket.com/albums/v738/carlosstewart/bannerdic07.jpg
Saru Posted March 5, 2008 at 11:23 PM Posted March 5, 2008 at 11:23 PM Hello! It's a great idea! I want to know where can I send my photo for this video?Sorry for my english Celine Argentina is waiting for you We love you! Bye! Sara Quote NEVER WONDER WHERE I AM CAUSE I AM ALWAYS BY YOUR SIDE
Maara Posted March 15, 2008 at 05:53 AM Posted March 15, 2008 at 05:53 AM (edited) Esta mañana que vi el video quede encantada Despues entre aqui y vi que lo tienen en letras grandotas arriba jejeMe ha gustado muchisimo, es genial... me emocione mucho de ver mi fotografia ahi y pensar que tal vez Celine lo vera..... tambien aparece por ahi mi queridito Muchas gracias a Cindy por tomar en cuenta a todos!!! THANK U GIRL!! Edited March 15, 2008 at 05:55 AM by Maara Quote
LuisMa Posted March 15, 2008 at 03:59 PM Posted March 15, 2008 at 03:59 PM Siiiii ya ví el video y me encantó. Y todos los de la sección española que aparecen salieron muy bien. Quote
Maara Posted March 16, 2008 at 02:50 AM Posted March 16, 2008 at 02:50 AM Siiiii ya ví el video y me encantó. Y todos los de la sección española que aparecen salieron muy bien. Pues claro!! si todos estamos bellos bellos Quote
Maara Posted May 3, 2008 at 02:08 AM Posted May 3, 2008 at 02:08 AM Bueno, pues despues de mucho esperar, por fin sabemos lo que paso con el video...... I gave the HQ video to an "insider" and she told me that Celine DID see the video !! I believe it was the day before her birthday. All she said was "Celine LOVED it. It made her all teary eyed." Sorry for not posting this sooner. I`ve been on holiday for WAY too long Celine vio nuestras fotosss!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: Es maravilloso saber que Celine vio a esos fans latinos que salimos por ahi.. esoy muy emocionada!!!!!!! :w00t: :w00t: (Gracias Tony por avisarnos ) Quote
yeinydion Posted May 9, 2008 at 12:09 AM Posted May 9, 2008 at 12:09 AM Céline vio el video??, que lindo se siente SABERLOO!!, gracias a Tony, thanks Cindy for you great ideas!!, kisses, bezoz.- Quote http://imageshack.com/a/img540/926/LlvPOm.jpgArgentina IS WAITING FOR YOU
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.