Jump to content

Céline's 40th Birthday


Recommended Posts

Posted

Hi everyone,

 

I had this idea of creating a You Tube Video for Céline's 40th birthday with messages from fans and try to make it the most popular video on her birthday March 30th. I started with the help of a few friends and I uploaded the first 50 seconds of the concept to show you the idea...i

 

If you want me to add your pictures + message please send me a PM (I only will be able to reply in English tough)

 

The video will be made by a professional and will be send to Céline trough Sony. The final video will be posted on March 28

 

http://www.youtube.com/watch?v=cdkmI3kHB0E

 

I have not many fans from the Spanish language countries yet, so that's why I am posting here, could someone help me translate the message?

 

Thank you so much :)

 

Cindy

http://www.celinedion.nl/pics/cindy/bannerza.jpg

"They call my home the land of snow, Canadian cold front movin' in"

Posted

Hi Cindy!

I love your idea!!! I will send you my picture soon!!!...

 

Kissesssssss!!!....

 

Sofìa

Posted
Hi everyone,

 

I had this idea of creating a You Tube Video for Céline's 40th birthday with messages from fans and try to make it the most popular video on her birthday March 30th. I started with the help of a few friends and I uploaded the first 50 seconds of the concept to show you the idea...i

 

If you want me to add your pictures + message please send me a PM (I only will be able to reply in English tough)

 

The video will be made by a professional and will be send to Céline trough Sony. The final video will be posted on March 28

 

http://www.youtube.com/watch?v=cdkmI3kHB0E

 

I have not many fans from the Spanish language countries yet, so that's why I am posting here, could someone help me translate the message?

 

Thank you so much :)

 

Cindy

 

 

 

Voy a traducir,

 

¡Hola a todos!

He tenido la idea de crear un video en Youtube para celebrar los 40 años que cumple Celine con mensajes de fans e intentar hacer que el video sea el más popular de su cumpleaños el próximo 30 de Marzo. He empezado con la ayuda de algunos amigos y he subido los primeros 50 segundos del proyecto para mostraros la idea general.

 

Si quereis que añada vuestras fotos con el mensaje enviadme un correo (solo podré responder en Inglés)

 

Este video será hecho por un profesional y le será enviado a Celine a través de la Sony y el video final será posteado el 28 de Marzo

 

Todavía no tengo muchos fans de paises de habla hispana, por eso posteo aquí. ¿ me puede alguien ayudar a traducir mi mensaje?

 

Gacias Cindy

Posted

Hello! :)

It's a great idea! :msn-wink:

I want to know where can I send my photo for this video?

Sorry for my english :confused:

Celine Argentina is waiting for you We love you! :wub:

Bye! :bye1:

Sara

NEVER WONDER WHERE I AM CAUSE I AM ALWAYS BY YOUR SIDE
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Esta mañana que vi el video quede encantada :wub: Despues entre aqui y vi que lo tienen en letras grandotas arriba jeje

Me ha gustado muchisimo, es genial... me emocione mucho de ver mi fotografia ahi y pensar que tal vez Celine lo vera..... tambien aparece por ahi mi queridito :giggle:

 

 

Muchas gracias a Cindy por tomar en cuenta a todos!!! THANK U GIRL!! :flowers:

Edited by Maara
Posted
Siiiii :clap: ya ví el video y me encantó. Y todos los de la sección española que aparecen salieron muy bien. :yes:
Posted
Siiiii :clap: ya ví el video y me encantó. Y todos los de la sección española que aparecen salieron muy bien. :yes:

Pues claro!! si todos estamos bellos bellos :rolleyes:

 

:laugh:

  • 1 month later...
Posted

Bueno, pues despues de mucho esperar, por fin sabemos lo que paso con el video......

 

 

I gave the HQ video to an "insider" and she told me that

 

Celine DID see the video !!

 

I believe it was the day before her birthday. All she said was "Celine LOVED it. It made her all teary eyed."

 

Sorry for not posting this sooner. I`ve been on holiday for WAY too long :P

 

Celine vio nuestras fotosss!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

 

Es maravilloso saber que Celine vio a esos fans latinos que salimos por ahi.. esoy muy emocionada!!!!!!! :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

 

 

(Gracias Tony por avisarnos :giggle: )

Posted
Céline vio el video??, que lindo se siente SABERLOO!!, gracias a Tony, thanks Cindy for you great ideas!!, kisses, bezoz.-

http://imageshack.com/a/img540/926/LlvPOm.jpg

Argentina IS WAITING FOR YOU

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...