Jump to content

Céline Dion op VIP.de

Recommended Posts

Posted (edited)

Bovendien vergelijken ze daar twee heel verschillende foto's: Op de Oscars droeg Céline een 'wijde' jurk en had ze haar haar los, op de AND foto droeg Céline een wat strakkere jurk en had ze haar haar opgestoken (met een haarstukje erover: zie de AND-DVD, sectie All Acces, in de scéne waar ze de kledingwissel van haar RDMH-jurkje naar haar MHWGO-jurk heeft. In het laatste stukje zie je dat haar kapster het haarstukje opspeldt!).

Ook haar hoge hakken (schoenen) laten haar langer lijken dan ze eigenlijk is!

Céline heeft een lange nek en deze valt bij opgestoken of kort haar meer op, waardoor ze langer en dus slanker lijkt!

Bovendien was ze na haar laatste AND... -show moe en emotioneel!

Ook de site van de Bild-Zeitung (www.bild.de) roddelde hierover :evil: !

Maar Céline is beslist NIET mager en al helemaal GEEN anorexiapatiënt!!!!

Vergelijk de foto's van Céline maar eens met foto's van échte anorexia-patiënten, dan kun je zien, dat Céline eigenlijk helemaal niet zo mager is: Céline heeft best wel wat spieren (ze heeft jarenlang 5 AND... -shows per week gegeven en ook nog getraind hiervoor!) en bij échte anorexia-patiënten is er geen spiertje meer te zien!

En een andere reden waarom Céline van anorexia verdacht wordt is dat ze kleine borsten heeft (± cup A is mijn inschatting, alleen als ze zwanger is worden die groter, ± cup C, vanwege de melkgift.), dit valt niet te vergelijken met anorexia-patiënten die soms helemaal geen borsten meer hebben!

Ik hoop dat de pers eens STOPT :please: met die domme roddel :rant: :censored: , want ook Céline zelf is die roddel goed zat!

S.

Edited by Litsas
Posted
De pers moet altijd iets hebben om over te schrijven, helaas vaak negatief en vaak over Celine ... Het is en blijft belachelijk, maar je doet er zo weinig tegen, hé ... Ik vind in ieder geval dat ze er op beide foto's goed uitziet!
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted

tis egt nie normaal meer seg :angry:

heeft de pers nix anders te doen ofsow

laat se ut maar hebbe over mense die egt anorexia hebbe

en nie steeds weer over Celine beginne :angry2:

kan zij dr wa aan doen dat se zon lichaamsbouw heeft

k vind dr trouwens helemaal nie dun

maarja de pers zal dr wel geld an verdiene ofsow...

http://i337.photobucket.com/albums/n362/Rianca-/eigen%20gebruik/tour2-1.jpg
  • 1 month later...
Posted
sehe da leider keinen artikel uber celine ,nur uber ex-s.g. viki :huh:
Posted
sehe da leider keinen artikel uber celine ,nur uber ex-s.g. viki :huh:

Du musst auf dem Pfeil nach rechts drücken. Dann sieht man nach Victoria als erstes Paris Hilton und als nächstes Céline.

• 2 weeks later...
Posted
uhh ja ze word deze maand 40 :glare: kon je geen betere naam verzinnen :shy: dan CelineZuigtBabies vind het eingelijk nergens opslaan :angry2: of het licht aan mij

Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker

giphy.gif

Posted (edited)

Dan moet het aan jou liggen. :bananacheer: :kiss:

(Nederlands?.... Huh?... Ligt moet niet met C-H... :whistling: )

Trouwens.... :w00t: kijk maar naar mijn avatar en dit:

post-17999-1204721957.jpg

Edited by CelineZuigtBabies