onlymist Posted January 6, 2008 at 01:05 PM Posted January 6, 2008 at 01:05 PM Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar op VIP.de wordt er weer gesproken over het figuur van Céline. Ze zeggen dat ze wel erg dun is geworden en vergelijken een foto van de Oscars met een foto van A New Day. http://vip.rtl.de/de/pub/traumfigur/spice_...mp;set_id=13215 Quote
felicia Posted January 6, 2008 at 03:15 PM Posted January 6, 2008 at 03:15 PM naja zeg ze doen net of ze anorexia heeft en dat ze all haar botten zoen of zo ze ziet er gewoon heel goed uit hoor Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
Litsas Posted January 6, 2008 at 09:24 PM Posted January 6, 2008 at 09:24 PM (edited) Bovendien vergelijken ze daar twee heel verschillende foto's: Op de Oscars droeg Céline een 'wijde' jurk en had ze haar haar los, op de AND foto droeg Céline een wat strakkere jurk en had ze haar haar opgestoken (met een haarstukje erover: zie de AND-DVD, sectie All Acces, in de scéne waar ze de kledingwissel van haar RDMH-jurkje naar haar MHWGO-jurk heeft. In het laatste stukje zie je dat haar kapster het haarstukje opspeldt!).Ook haar hoge hakken (schoenen) laten haar langer lijken dan ze eigenlijk is! Céline heeft een lange nek en deze valt bij opgestoken of kort haar meer op, waardoor ze langer en dus slanker lijkt! Bovendien was ze na haar laatste AND... -show moe en emotioneel! Ook de site van de Bild-Zeitung (www.bild.de) roddelde hierover !Maar Céline is beslist NIET mager en al helemaal GEEN anorexiapatiënt!!!!Vergelijk de foto's van Céline maar eens met foto's van échte anorexia-patiënten, dan kun je zien, dat Céline eigenlijk helemaal niet zo mager is: Céline heeft best wel wat spieren (ze heeft jarenlang 5 AND... -shows per week gegeven en ook nog getraind hiervoor!) en bij échte anorexia-patiënten is er geen spiertje meer te zien! En een andere reden waarom Céline van anorexia verdacht wordt is dat ze kleine borsten heeft (± cup A is mijn inschatting, alleen als ze zwanger is worden die groter, ± cup C, vanwege de melkgift.), dit valt niet te vergelijken met anorexia-patiënten die soms helemaal geen borsten meer hebben! Ik hoop dat de pers eens STOPT met die domme roddel , want ook Céline zelf is die roddel goed zat! S. Edited January 6, 2008 at 09:25 PM by Litsas Quote
Marijn_7 Posted January 9, 2008 at 08:54 AM Posted January 9, 2008 at 08:54 AM De pers moet altijd iets hebben om over te schrijven, helaas vaak negatief en vaak over Celine ... Het is en blijft belachelijk, maar je doet er zo weinig tegen, hé ... Ik vind in ieder geval dat ze er op beide foto's goed uitziet! Quote Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Rianca Posted January 12, 2008 at 12:06 PM Posted January 12, 2008 at 12:06 PM tis egt nie normaal meer seg heeft de pers nix anders te doen ofsowlaat se ut maar hebbe over mense die egt anorexia hebbeen nie steeds weer over Celine beginne kan zij dr wa aan doen dat se zon lichaamsbouw heeftk vind dr trouwens helemaal nie dun maarja de pers zal dr wel geld an verdiene ofsow... Quote http://i337.photobucket.com/albums/n362/Rianca-/eigen%20gebruik/tour2-1.jpg
felicia Posted January 12, 2008 at 08:38 PM Posted January 12, 2008 at 08:38 PM ja idd heb je dr bove bennen gezien die zijn goed gespierd hoor die stome roddels ook altijd Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
qqxkind Posted February 20, 2008 at 04:13 PM Posted February 20, 2008 at 04:13 PM sehe da leider keinen artikel uber celine ,nur uber ex-s.g. viki Quote
onlymist Posted February 20, 2008 at 09:41 PM Author Posted February 20, 2008 at 09:41 PM sehe da leider keinen artikel uber celine ,nur uber ex-s.g. viki Du musst auf dem Pfeil nach rechts drücken. Dann sieht man nach Victoria als erstes Paris Hilton und als nächstes Céline. Quote
CelineZuigtBabies Posted February 29, 2008 at 09:43 AM Posted February 29, 2008 at 09:43 AM Woooow, Celine is 40! Quote
felicia Posted March 5, 2008 at 12:12 PM Posted March 5, 2008 at 12:12 PM uhh ja ze word deze maand 40 kon je geen betere naam verzinnen dan CelineZuigtBabies vind het eingelijk nergens opslaan of het licht aan mij Quote Looking for Celine gifs ? check my channel https://giphy.com/ch...inediongifmaker
CelineZuigtBabies Posted March 5, 2008 at 12:56 PM Posted March 5, 2008 at 12:56 PM (edited) Dan moet het aan jou liggen. (Nederlands?.... Huh?... Ligt moet niet met C-H... ) Trouwens.... kijk maar naar mijn avatar en dit: Edited March 5, 2008 at 12:59 PM by CelineZuigtBabies Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.