Jump to content

Buon Compleanno Ronny83


Recommended Posts

Posted
Grazie mille a tutti voi per gli auguri! Sono commosso. :cry: La giornata è andata decisamente bene. Un sacco di regali, ed un bel party serale. Poi vi posto un po' di foto... :flowers:

 

 

Sì! vogliamo le foto! Son contento che la tua festa di compleanno sia andata bene, le mie son sempre un disastro (a parte quest'anno a Madrid dove ho organizzato una superfesta a tema anni '80, non potete immaginare!). :bye1:

Posted

tanti auguri a teee

tanti auguri a teee

tanti auguri

renatinoooooo

tanti auguriiiii

aaaaaa

teeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:giggle: un baciottooooo

A New Day...

 

Then you look at me

And I always see

What I have been searching for

I'm lost as can be

Then you look at me

And I am not lost anymore

Posted
Buon compleanno RENATO :xmas_tongue: ( in ritardo come sempre)
http://i46.tinypic.com/sxdg5e.jpg
Posted
Foto foto foto foto foto foto foto! :clap: :clap: :xmas_w00t: :flowers:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...