celínico_sin_remedio Posted December 31, 2007 at 04:28 PM Posted December 31, 2007 at 04:28 PM FELIZ CUMPLEAÑOS SAID!! Que te lo pases excelentemente bien y que recibas al nuevo año con velas!! Quote "No matter where you are, reach for your own star to realize the power of the dream" From miss Céline Dion to the world those with a will to listen, and not just hear
pepillo90 Posted December 31, 2007 at 05:23 PM Posted December 31, 2007 at 05:23 PM Mi querido Said!! ¡¡¡MUCHISIMAS FELICIDADES!!! Quote http://img.photobucket.com/albums/v622/pepillo90/swingit.jpg ► My Flickr: http://www.flickr.com/photos/arts_yard/
LuisMa Posted December 31, 2007 at 06:06 PM Posted December 31, 2007 at 06:06 PM Enhorabuena!!! No te conozco, pero te deseo lo mejor!!!! Qué bonito recibir un año nuevo y cumplir un año más de vida. Que cumplas miles más!!! LuisMa Quote
peo Posted December 31, 2007 at 06:07 PM Posted December 31, 2007 at 06:07 PM HAPY BIRTHDAY!!!!!!! Quote http://i81.photobucket.com/albums/j233/Astrid_07/DSCF4582.jpg There ain't a dream that don't have the chance to come true now, it just takes a little faith baby... Follow me on Twitter and I'll follow you: http://twitter.com/RainbowishABE
stew Posted December 31, 2007 at 11:26 PM Posted December 31, 2007 at 11:26 PM FELIZ CUMPLEAÑOS!!!!!!!!!!!!! Que sean muchos mas!!! Quote ¡¡¡CELINEHISPANA.COM!!! http://img.photobucket.com/albums/v738/carlosstewart/bannerdic07.jpg
Julieta Posted December 31, 2007 at 11:38 PM Posted December 31, 2007 at 11:38 PM feliz cumple! y muy feliz año! Quote
said Posted January 1, 2008 at 12:06 AM Posted January 1, 2008 at 12:06 AM Muchas gracias por sus deseos y las felicitaciones. Es muy lindo saber q me felicitan. No acostumbro escribir mucho en el foro, pero siempre los leo,y pues veo q son exelentes personas. Decorazon les mando los mejores deseos para este año que se avesina, seguro se cumpliran todas sus metas. SE LES QUIERE. Quote http://i31.photobucket.com/albums/c373/saidcenteno/Nueva.png
onix Posted January 1, 2008 at 02:35 AM Posted January 1, 2008 at 02:35 AM MUCHAS FELICIDADES PAISANO!!!!! :clap: :P Que tengas un muy feliz año nuevo y un muy feliz cumpleaños, y que te regalen muchas cosillas :clap: Quote Celine Dion en Guadalajara, MexicoDiciembre 2008 http://img106.imageshack.us/img106/8506/tourmexicoxd9lk5.jpg
dawn Posted January 1, 2008 at 11:51 AM Posted January 1, 2008 at 11:51 AM Mis felicitaciones Said, aunque llegue con un año de retraso . Quote
speedy Posted January 2, 2008 at 02:38 PM Posted January 2, 2008 at 02:38 PM FELICIDADES AMIGO FORERO!!! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.