Amethystj Posted December 29, 2007 at 08:52 PM Posted December 29, 2007 at 08:52 PM Hey, voor de mensen in België:ik zag vandaag dat VTM van oud op nieuw om 00u de special "Live in Las Vegas" uitzendt. Is dit geen fantastisch begin van het nieuwe jaar? :yes: groetjes,xxx Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.