johanneke Posted December 24, 2007 at 10:58 PM Posted December 24, 2007 at 10:58 PM HALLO CELINE FAN, IK VIND CELINE ZO GEWELDIG, DAT IK EEN EIGEN SITE OP HYVES BEN BEGONNEN, OP DEZE SITE WORDT JE OP DE HOOGTE GEHOUDEN OMTREND CELINE, ER STAAN HEEL VEEL FOTO'S VAN HAAR EN RENE EN RENEjr OP. EN NATUURLIJK MAG HAAR MUZIEK OOK NIET ONTBREKEN.KOM EENS LANGS EN VOEG DEZE SITE TOE. http://echte-muziek.hyves.nlIK ZIE JE GRAAG DAAR.GROETJES HANNEKE ( O JA, VEEL KIJK EN LUISTERPLEZIER GEWENST.) Quote
CelineZuigtBabies Posted March 5, 2008 at 01:11 PM Posted March 5, 2008 at 01:11 PM Leuk, ik heb ook hyves. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.