DekaCano Posted December 23, 2007 at 03:22 AM Posted December 23, 2007 at 03:22 AM Seguramente ya habran visto a Celine en el auto junto a René imitando una serie de animación quebequesa. Aquí les dejo el vínculo... http://it.youtube.com/watch?v=pje8LUlpqeo Y... Esta es la animación original... es muy Graciosa!!! http://www.tetesaclaques.tv/video.php?vid=31 DISFRUTENLA!!! Quote
onix Posted December 23, 2007 at 04:00 AM Posted December 23, 2007 at 04:00 AM Celine siempre tsn graciosa Quote Celine Dion en Guadalajara, MexicoDiciembre 2008 http://img106.imageshack.us/img106/8506/tourmexicoxd9lk5.jpg
dawn Posted December 23, 2007 at 10:26 AM Posted December 23, 2007 at 10:26 AM Este video ya lo pudimos ver en el especial de D'elles. Nos reímos un montón . Quote
Bruno Dion Posted December 24, 2007 at 02:33 AM Posted December 24, 2007 at 02:33 AM jajajaja mil graciases muy gracioso, no o habia visto Quote Celine Through The World http://i195.photobucket.com/albums/z29/Lalo_chrysler/Aspecto%20Grafico/Forumbanner1.png http://i195.photobucket.com/albums/z29/Lalo_chrysler/Aspecto%20Grafico/Forumbanner2.png http://img638.imageshack.us/img638/5355/signatureforum2.png
celinebigfan Posted December 24, 2007 at 03:06 PM Posted December 24, 2007 at 03:06 PM (edited) Graciiiiass DekaCano!!! Ya lo habia visto si,pero me volvi a reir..... Gracias por la original!!! esa si no la habia visto nunca !!!!!! Edited December 24, 2007 at 03:07 PM by celinebigfan Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.