onlymist Posted September 17, 2006 at 10:50 AM Posted September 17, 2006 at 10:50 AM Heb gisteren het nieuwe parfum in de winkel gezien.En ik moet zeggen, het parfum ruikt erg lekker! Quote
Johnny1000 Posted September 19, 2006 at 02:02 PM Posted September 19, 2006 at 02:02 PM is ie al uit dan ???? in welke winkel ??? Quote Lets Talk About Love XXX Johnny
onlymist Posted September 19, 2006 at 07:26 PM Author Posted September 19, 2006 at 07:26 PM Ik zag het in het DA-krantje staan. Staat dat ie daar als enigste is te halen. Quote
Johnny1000 Posted September 20, 2006 at 08:02 AM Posted September 20, 2006 at 08:02 AM okey dan ga ik eens vanmiddag kijken !! TNX Quote Lets Talk About Love XXX Johnny
Leanne Posted September 21, 2006 at 06:38 PM Posted September 21, 2006 at 06:38 PM Ik heb de parfum nog niet gezien bij de DA, ze hadden m nog niet... Maar ik weet al hoe die ruikt, van vorige maand heb ik preofjes van iemand gehad, errug lekker! Beetje fruitig, naar appels, ananas en perzik ofzo! Quote
Spacewuppie Posted September 24, 2006 at 01:39 PM Posted September 24, 2006 at 01:39 PM Op naar de DA! Thankx!!! Quote http://img.photobucket.com/albums/v226/CelineSmiles/fan/CelineetRene.jpg ...Live To Love...
Marijn_7 Posted September 26, 2006 at 01:46 PM Posted September 26, 2006 at 01:46 PM Ik heb Enchanting op het Kruidvat Verrassend Familie Festijn gekocht, het geurtje en 2 showergels, kreeg de cd van Notes en de armband erbij. Hij ruikt erg lekker!!! :-) Quote Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Leanne Posted October 1, 2006 at 02:02 PM Posted October 1, 2006 at 02:02 PM Ik heb Enchanting gekocht bij e Etos, eergisteren! En daar hadden ze ook zo'n prachtige Celine display staan (en ik durfde het wel niet, maar vraagde het tóch) die mag ik hebben wanneer hij leeg is! Quote
Erica Posted October 6, 2006 at 05:46 AM Posted October 6, 2006 at 05:46 AM Hoi allemaal, Ik heb vorige week vrijdag Enchanting gekocht bij de drogist in de buurt. Geen DA of zo. Er staat daar een getrouwd paar in in die ik goed ken. Ik zei he he hebben jullie eindelijk het nieuwe luchtje. Ze zei we nemen alles af van Celine. Ik kwam verder aan de praat en zei dat ik een enorme fan ben. Heb ik toch de mooie Enchanting poster gekregen. Is echt mooi. En ik heb nog eens een poster van stof van het luchtje Notes gekregen. Deze is wel 1 meter 50 lang. Gaaf hoor. Ik voelde me net een klein meisje die dolblij is met iets simpels. Ik hoefde niets te betalen, echt geweldig. Ik vind hem erg lekker ruiken. Deze en het eeste luchtje blijven toch mijn favoriet. Groetjes maar weer. Erica Quote
Leanne Posted October 13, 2006 at 08:06 PM Posted October 13, 2006 at 08:06 PM Hoi allemaal, Ik heb vorige week vrijdag Enchanting gekocht bij de drogist in de buurt. Geen DA of zo. Er staat daar een getrouwd paar in in die ik goed ken. Ik zei he he hebben jullie eindelijk het nieuwe luchtje. Ze zei we nemen alles af van Celine. Ik kwam verder aan de praat en zei dat ik een enorme fan ben. Heb ik toch de mooie Enchanting poster gekregen. Is echt mooi. En ik heb nog eens een poster van stof van het luchtje Notes gekregen. Deze is wel 1 meter 50 lang. Gaaf hoor. Ik voelde me net een klein meisje die dolblij is met iets simpels. Ik hoefde niets te betalen, echt geweldig. Ik vind hem erg lekker ruiken. Deze en het eeste luchtje blijven toch mijn favoriet. Groetjes maar weer. Erica<{POST_SNAPBACK}> Ik heb een de Enchanting poster gekregen die wouen ze eerst weggooien en een mega big kartonnen bord met een plaat van Celine erop! Enchanting is nu mijn favoriete geur! Quote
Linda Posted November 4, 2006 at 07:48 PM Posted November 4, 2006 at 07:48 PM Het is een lekker geurtje en wat super dat jullie allemaal mooie posters hebben gekregen Quote
Recommended Posts