Jump to content

Enchanting

Recommended Posts

Posted

Heb gisteren het nieuwe parfum in de winkel gezien.

En ik moet zeggen, het parfum ruikt erg lekker!

Posted
:D is ie al uit dan ???? in welke winkel ???
Lets Talk About Love XXX Johnny
Posted
Ik zag het in het DA-krantje staan. Staat dat ie daar als enigste is te halen.
Posted
okey dan ga ik eens vanmiddag kijken !! :clap: TNX
Lets Talk About Love XXX Johnny
Posted
Ik heb de parfum nog niet gezien bij de DA, ze hadden m nog niet... Maar ik weet al hoe die ruikt, van vorige maand heb ik preofjes van iemand gehad, errug lekker! Beetje fruitig, naar appels, ananas en perzik ofzo! :)
Posted

:w00t:

Op naar de DA! :thumbsup2:

Thankx!!! :clap: :clap: :clap:

http://img.photobucket.com/albums/v226/CelineSmiles/fan/CelineetRene.jpg

...Live To Love...

Posted
Ik heb Enchanting op het Kruidvat Verrassend Familie Festijn gekocht, het geurtje en 2 showergels, kreeg de cd van Notes en de armband erbij. Hij ruikt erg lekker!!! :-)
Don't Dream Your Life ... Live Your Dreams!!!
Posted
Ik heb Enchanting gekocht bij e Etos, eergisteren! En daar hadden ze ook zo'n prachtige Celine display staan (en ik durfde het wel niet, maar vraagde het tóch) die mag ik hebben wanneer hij leeg is! :D
Posted

Hoi allemaal,

Ik heb vorige week vrijdag Enchanting gekocht bij de drogist in de buurt. Geen DA of zo. Er staat daar een getrouwd paar in in die ik goed ken. Ik zei he he hebben jullie eindelijk het nieuwe luchtje. Ze zei we nemen alles af van Celine. Ik kwam verder aan de praat en zei dat ik een enorme fan ben. Heb ik toch de mooie Enchanting poster gekregen. Is echt mooi. En ik heb nog eens een poster van stof van het luchtje Notes gekregen. Deze is wel 1 meter 50 lang. Gaaf hoor. Ik voelde me net een klein meisje die dolblij is met iets simpels. Ik hoefde niets te betalen, echt geweldig.

Ik vind hem erg lekker ruiken. Deze en het eeste luchtje blijven toch mijn favoriet.

Groetjes maar weer.

Erica

Posted
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week vrijdag Enchanting gekocht bij de drogist in de buurt. Geen DA of zo. Er staat daar een getrouwd paar in in die ik goed ken. Ik zei he he hebben jullie eindelijk het nieuwe luchtje. Ze zei we nemen alles af van Celine. Ik kwam verder aan de praat en zei dat ik een enorme fan ben. Heb ik toch de mooie Enchanting poster gekregen. Is echt mooi. En ik heb nog eens een poster van stof van het luchtje Notes gekregen. Deze is wel 1 meter 50 lang. Gaaf hoor. Ik voelde me net een klein meisje die dolblij is met iets simpels. Ik hoefde niets te betalen, echt geweldig.

Ik vind hem erg lekker ruiken. Deze en het eeste luchtje blijven toch mijn favoriet.

Groetjes maar weer.

Erica

Ik heb een de Enchanting poster gekregen die wouen ze eerst weggooien :w00t: en een mega big kartonnen bord met een plaat van Celine erop! :D Enchanting is nu mijn favoriete geur!

• 3 weeks later...
Posted
Het is een lekker geurtje en wat super dat jullie allemaal mooie posters hebben gekregen :)