Jump to content

Celine Dion Fanatic Forum Livestream

Recommended Posts

Posted

Luister hier naar de Celine Dion Webradio!!! Opgericht door mijzelf :) voor het Celine Dion Fanatic Forum, maar jullie kunnen 'm hier ook luisteren.

Draait helaas geen 24 uur per dag en er kunnen ook maar 15 mensen tegelijk luisteren (tja, anders crasht mijn verbinding)

Maar toch, veel plezier :D

http://83.85.90.198:8000/listen.pls

word nu lid van www.freeforum101.com/forum/celinedionfanat.html

groetjes, Leanne

Posted
Luister hier naar de Celine Dion Webradio!!! Opgericht door mijzelf  :) voor het Celine Dion Fanatic Forum, maar jullie kunnen 'm hier ook luisteren.

Draait helaas geen 24 uur per dag en er kunnen ook maar 15 mensen tegelijk luisteren (tja, anders crasht mijn verbinding)

Maar toch, veel plezier  :D

http://83.85.90.198:8000/listen.pls

word nu lid van www.freeforum101.com/forum/celinedionfanat.html

groetjes, Leanne

Bedankt Leanne :)

Leuk initiatief :thumbsup2:

Posted

Inderdaad een leuk idee!

Zal zeker eens luisteren!

Posted

Hoi Leanne,

Ik krijg geen verbinding met de pagina, helaas :down:

Op welke tijden kun je luisteren?

Groetjes, Erica :clapping1:

Posted (edited)

Ja, ik weet het... Er zijn probleempjes met mijn computer (vorige week gecrasht) en de server wil ook steeds maar niet starten. Ik moet 't ff opnieuw downloaden een keer.

Tja, welke tijden zend ik uit?... Ik heb eigenlijk geen vaste tijden, want de radio is eigenlijk speciaal gemaakt voor een forum over Celine,

zie Het Celine Dion Fanatic Forumwaar ik bheerder van ben. En omdat hier mensen uit alle werelddelen op komen leek het me niet zo handig om op vaste tijden uit te zenden. Ik wist al niet hoe ik de lijst met tijden moest samenstellen omdat het overal een andere tijd is. Daarom dacht ik, ik zend uit wanneer ik zin heb.

Maar dus nu... 't Is een beetje kapot, ik ga kijken wat ik eraan kan doen. :ermm: :rolleyes: :msn-wink:

Edited by Leanne
Posted
Wat een leuk idee Leanne,ik ga zeker eens luisteren :)