Oeil de lynx Posted April 23, 2006 at 03:07 AM Posted April 23, 2006 at 03:07 AM Celine, France Oct. 2005 Celine, The Diva Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
jodie19 Posted April 23, 2006 at 09:42 AM Posted April 23, 2006 at 09:42 AM OMG!! They are just f****g amazing!! I love them!! Quote http://yourprofolio.com/federicavangelisti http://i14.photobucket.com/albums/a312/JeNeVousOubliePas/P1020110jpghcopy.jpgMy loveeee.... Céline l'Italie est ici pour TOI!!! A vingt ans elle était la première chanteuse du Québec, à vingt-cinq ans la plus grande star en France, à trente ans la plus grande star americaine, aujourd'hui à quarante ans, et ce n'est pas tous les jours qu'on peut le dire, elle est la plus grande chanteuse au monde!Luc Plamondon 25 Maggio Parigi,24 Giugno Zurigo,3 Luglio Milano,5 Luglio Nizza, 12-14-15 febbraio 09 Montreal[/color]
traceline Posted April 23, 2006 at 10:34 AM Posted April 23, 2006 at 10:34 AM Very classical and very elegant wallpaper!!i like it Quote
pepillo90 Posted April 23, 2006 at 11:50 AM Posted April 23, 2006 at 11:50 AM wooow! I really like them! belive me you are a very good photoshoper Quote http://img.photobucket.com/albums/v622/pepillo90/swingit.jpg ► My Flickr: http://www.flickr.com/photos/arts_yard/
~Lady~ Posted April 23, 2006 at 07:07 PM Posted April 23, 2006 at 07:07 PM They are really great!!!!!! I love them! Quote
Johana Posted April 23, 2006 at 07:50 PM Posted April 23, 2006 at 07:50 PM they are ql Quote http://www.freewebs.com/celinetime/Graphics/Signatures/Angelonearth-sig.jpg
Oeil de lynx Posted April 25, 2006 at 12:32 AM Author Posted April 25, 2006 at 12:32 AM Thannkkkssss Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
vivikadion Posted April 25, 2006 at 10:02 PM Posted April 25, 2006 at 10:02 PM davvero bello Quote http://i46.tinypic.com/sxdg5e.jpg
Oeil de lynx Posted April 26, 2006 at 12:22 PM Author Posted April 26, 2006 at 12:22 PM Ajout d'un fond d'écran "The Power Of Love" http://img92.imageshack.us/img92/3097/wallthepoweroflove7yk.th.jpg Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
pepillo90 Posted April 26, 2006 at 12:39 PM Posted April 26, 2006 at 12:39 PM Ajout d'un fond d'écran "The Power Of Love" http://img92.imageshack.us/img92/3097/wallthepoweroflove7yk.th.jpg<{POST_SNAPBACK}> so beaaautiful! I really love your style Quote http://img.photobucket.com/albums/v622/pepillo90/swingit.jpg ► My Flickr: http://www.flickr.com/photos/arts_yard/
Oeil de lynx Posted April 26, 2006 at 03:28 PM Author Posted April 26, 2006 at 03:28 PM Contre Nature, le Wall http://img278.imageshack.us/img278/8194/contrenature8mt.jpg Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
René 2 Posted April 26, 2006 at 04:26 PM Posted April 26, 2006 at 04:26 PM Contre Nature, le Wall http://img278.imageshack.us/img278/8194/contrenature8mt.jpg<{POST_SNAPBACK}> C'est très bien ! Quel logiciel utilise tu? Quote
Oeil de lynx Posted April 26, 2006 at 04:36 PM Author Posted April 26, 2006 at 04:36 PM J'utilise le logiciel adobe photoshop depuis déjà deux ans ! Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
Johana Posted April 26, 2006 at 05:10 PM Posted April 26, 2006 at 05:10 PM thx ql Quote http://www.freewebs.com/celinetime/Graphics/Signatures/Angelonearth-sig.jpg
René 2 Posted April 26, 2006 at 05:21 PM Posted April 26, 2006 at 05:21 PM J'utilise le logiciel adobe photoshop depuis déjà deux ans ! <{POST_SNAPBACK}> C'est cool Ta signature aussi tu l'as faite? Parce qu'elle est au top. Quote
Oeil de lynx Posted April 26, 2006 at 05:30 PM Author Posted April 26, 2006 at 05:30 PM Oui c'est bien moi qui a fait ma sig Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
René 2 Posted April 26, 2006 at 05:56 PM Posted April 26, 2006 at 05:56 PM Oui c'est bien moi qui a fait ma sig<{POST_SNAPBACK}> Il suffirait de l'agrandir pour en faire un très beau wallpaper. Quote
Oeil de lynx Posted April 27, 2006 at 12:25 PM Author Posted April 27, 2006 at 12:25 PM Je vais refaire un wall sur le clip "Contre Nature", j'adore la chanson et le clip donc lol Et je vais sûrement en faire un de wall sur "I Drove All Night" lol Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
traceline Posted April 27, 2006 at 12:36 PM Posted April 27, 2006 at 12:36 PM thanks for the walls.they are pretty!!!!!! Quote
Oeil de lynx Posted April 27, 2006 at 05:19 PM Author Posted April 27, 2006 at 05:19 PM http://img137.imageshack.us/img137/7264/celine20050ri.th.jpg Quote http://img210.imageshack.us/img210/750/bandionyu3.pngIt's All Coming Back To Me Now ... Venez Voir mes CREATIONS
Celine-Express Posted April 29, 2006 at 12:06 AM Posted April 29, 2006 at 12:06 AM Wowww!!!Do you have a tuts for me from other site? Quote Encore un soir..Encore une heure..Encore une larme de bonheur..Un soir..
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.