Olivierblc Posted June 24, 2009 at 10:50 PM Posted June 24, 2009 at 10:50 PM (edited) Bonjour à tous et à toutes,afin de compléter ma collection sur Céline Dion, je suis à la recherche de plusieurs articles:- le cd promo du parfum Notes- le cd "dion chante plamondon" (pochette canada)- le cd "incognito" (pochette canadienne originale)- le livre (couverture or) du mariage de Céline & René- la k7 Céline Dion "Celebration"Si vous les vender, avertisser moi par mp, svp. Merci d'avance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, pour les belges, paiement par virement bancaire. Hello everybody,To complete my Céline Dion's collection, i'm searching about these objects:-Promo cd Notes Perfume-CD "dion chante plamondon" (canadian cover)-CD incognito (canadian cover original)- Book of the wedding of Céline & René- Céline Dion "Celebration" tapeIf you sell it, please let me know by pm, please. Thanks a lot.P.S: i pay only with an international bank transfer (using the IBAN and BIC codes) Edited June 24, 2009 at 10:54 PM by Olivierblc Quote
L'amour Posted June 25, 2009 at 07:25 AM Posted June 25, 2009 at 07:25 AM Bonjour à tous et à toutes,afin de compléter ma collection sur Céline Dion, je suis à la recherche de plusieurs articles:- le cd promo du parfum Notes- le cd "dion chante plamondon" (pochette canada)- le cd "incognito" (pochette canadienne originale)- le livre (couverture or) du mariage de Céline & René- la k7 Céline Dion "Celebration"Si vous les vender, avertisser moi par mp, svp. Merci d'avance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, pour les belges, paiement par virement bancaire. Hello everybody,To complete my Céline Dion's collection, i'm searching about these objects:-Promo cd Notes Perfume-CD "dion chante plamondon" (canadian cover)-CD incognito (canadian cover original)- Book of the wedding of Céline & René- Céline Dion "Celebration" tapeIf you sell it, please let me know by pm, please. Thanks a lot.P.S: i pay only with an international bank transfer (using the IBAN and BIC codes) there's a person selling note on ebayhttp://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...em=330338620737 Quote http://blufiles.storage.live.com/y1p0d5-0F...jgecDjqykxhCXZu MY LOVE...See I would share my whole life with you Would you do the same for me? I would give all I am to you Would you do the same for me?
Olivierblc Posted July 8, 2009 at 02:26 AM Author Posted July 8, 2009 at 02:26 AM thanks for the ebay link but the seller does'nt accept payment with banktransfer. only payment with paypal and i don't have a credit card thus i don't have a paypal account...Mais je cherche toujours ces cd mais je recherche aussi le 1er album de Céline "La voix du bon dieu" en cd ainsi que la k7 "Celebration".But i'm searching always these cd's, tape and magazines but i'm searching too the 1st Céline's record "La voix du bon dieu" in cd format.Thanks very much. I say that i can only pay with an international banktransfer (no paypal sorry). Quote
L'amour Posted July 8, 2009 at 05:34 AM Posted July 8, 2009 at 05:34 AM thanks for the ebay link but the seller does'nt accept payment with banktransfer. only payment with paypal and i don't have a credit card thus i don't have a paypal account...Mais je cherche toujours ces cd mais je recherche aussi le 1er album de Céline "La voix du bon dieu" en cd ainsi que la k7 "Celebration".But i'm searching always these cd's, tape and magazines but i'm searching too the 1st Céline's record "La voix du bon dieu" in cd format.Thanks very much. I say that i can only pay with an international banktransfer (no paypal sorry).desolé j'avais pas lu le PS sorry i didn't read the PS En tout cas je crois pas que la voix du bon dieu existe en cd...mais franchement je sais pasany way i don't think that lVDBD exists in cd format..but i honestly don't know!GOOD LUCK BONNE CHANCE Quote http://blufiles.storage.live.com/y1p0d5-0F...jgecDjqykxhCXZu MY LOVE...See I would share my whole life with you Would you do the same for me? I would give all I am to you Would you do the same for me?
Olivierblc Posted July 17, 2009 at 10:03 PM Author Posted July 17, 2009 at 10:03 PM Bonjour à tous et à toutes,afin de compléter ma collection sur Céline Dion, je suis à la recherche de plusieurs articles:- le cd promo du parfum Notes- le cd "dion chante plamondon" (pochette canada)==> Trouvé!!! Find!!!- le cd "incognito" (pochette canadienne originale)==> Trouvé!!! Find!!!- le livre (couverture or) du mariage de Céline & René- la k7 Céline Dion "Celebration"Si vous les vender, avertisser moi par mp, svp. Merci d'avance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, pour les belges, paiement par virement bancaire. Hello everybody,To complete my Céline Dion's collection, i'm searching about these objects:-Promo cd Notes Perfume-CD "dion chante plamondon" (canadian cover)-CD incognito (canadian cover original)- Book of the wedding of Céline & René- Céline Dion "Celebration" tapeIf you sell it, please let me know by pm, please. Thanks a lot.P.S: i pay only with an international bank transfer (using the IBAN and BIC codes) Mise à jour:Je ne cherche plus le cd incognito ni le cd dion chante plamondon (pochette canada) car je les ai trouvés. Je continue de rechercher les autres cd,k7 et magazines sur Céline indiqués ci dessus.Pour le cd notes, je met max 15 euros (frais de port compris) et k7 célébration max 20 euros (frais de port compris).Par ailleurs pour répondre à l'amour, oui le 1er album de Céline "la voix du bon dieu" existe bel et bien en cd (je l'ai déjà vu sur plusieurs blogs de fans montrant leur collection d'objet de Céline sur ces blogs, donc je sais qu'il existe en cd (plusieurs fans l'ont en leur possession en cd). Quote
Celine_Forever_2004 Posted July 18, 2009 at 09:05 AM Posted July 18, 2009 at 09:05 AM (edited) Par ailleurs pour répondre à l'amour, oui le 1er album de Céline "la voix du bon dieu" existe bel et bien en cd (je l'ai déjà vu sur plusieurs blogs de fans montrant leur collection d'objet de Céline sur ces blogs, donc je sais qu'il existe en cd (plusieurs fans l'ont en leur possession en cd). The "La Voix Du Bon Dieu" album is definitely not available on CD. Any CD copies in circulation are not official releases. Celine's first album in France, "Du Soleil Au Coeur" was re-released on CD by Sony Music, but it only has 1 track not available on other CD releases. Edited July 18, 2009 at 09:10 AM by Celine_Forever_2004 Quote http://img225.imageshack.us/img225/4450/sig4bx.jpg
Olivierblc Posted July 21, 2009 at 08:12 PM Author Posted July 21, 2009 at 08:12 PM On this blog of an fan collection (the most complete collection on Céline Dion), i find the "la voix du bon dieu" in cd thus it exists on cd.This is the adress: http://fallingintodion.skyrock.com/9.htmlthis is the 3rd article on the page. Quote
L'amour Posted July 21, 2009 at 08:33 PM Posted July 21, 2009 at 08:33 PM On this blog of an fan collection (the most complete collection on Céline Dion), i find the "la voix du bon dieu" in cd thus it exists on cd.This is the adress: http://fallingintodion.skyrock.com/9.htmlthis is the 3rd article on the page. OH MY GOD THAT's A REAL COLLECTION!!! Quote http://blufiles.storage.live.com/y1p0d5-0F...jgecDjqykxhCXZu MY LOVE...See I would share my whole life with you Would you do the same for me? I would give all I am to you Would you do the same for me?
L'amour Posted July 21, 2009 at 08:39 PM Posted July 21, 2009 at 08:39 PM and btwlook how many bootlegs cds he has!i guess that most of the old ones(like la voix du bon dieu) are fake Quote http://blufiles.storage.live.com/y1p0d5-0F...jgecDjqykxhCXZu MY LOVE...See I would share my whole life with you Would you do the same for me? I would give all I am to you Would you do the same for me?
Olivierblc Posted July 21, 2009 at 09:42 PM Author Posted July 21, 2009 at 09:42 PM and btwlook how many bootlegs cds he has!i guess that most of the old ones(like la voix du bon dieu) are fake No there are no fake. It's real cd. the "la voix du bon dieu" cd, i saw it on other fan collection blog. So i repeat it exists on cd (and is an official cd) Quote
Timster Posted July 21, 2009 at 09:58 PM Posted July 21, 2009 at 09:58 PM http://2d.img.v4.skyrock.net/2d7/fallingin...647403247_2.jpg In this picture, I see 3 TAST items all with the Gold logo. Are these all part of the tin box, or is there more than one version of the Gold edition of TAST?? Thanks Quote
ZoraSourit Posted July 21, 2009 at 10:08 PM Posted July 21, 2009 at 10:08 PM http://2d.img.v4.skyrock.net/2d7/fallingin...647403247_2.jpg In this picture, I see 3 TAST items all with the Gold logo. Are these all part of the tin box, or is there more than one version of the Gold edition of TAST?? Thanks Only the first one is the Tin box. The second and third items (from the top to the bottom) are the items that come inside the tin box. Quote http://i5.photobucket.com/albums/y179/zorasourit/2.jpgAntwerp ~ Paris ~ Dublin ~ Amsterdam ~ Berlim ~ Milan ~ ArrasSome people need no slogans or presentations. And that was a wrap, folks!
Timster Posted July 22, 2009 at 06:51 AM Posted July 22, 2009 at 06:51 AM http://2d.img.v4.skyrock.net/2d7/fallingin...647403247_2.jpg In this picture, I see 3 TAST items all with the Gold logo. Are these all part of the tin box, or is there more than one version of the Gold edition of TAST?? Thanks Only the first one is the Tin box. The second and third items (from the top to the bottom) are the items that come inside the tin box. Thank you Alex I wasn't sure because a lot of eBay sellers I've contacted who appear to have the Gold edition of TAST tell me that it's not the tin box! Quote
Celine_Forever_2004 Posted July 22, 2009 at 01:13 PM Posted July 22, 2009 at 01:13 PM and btwlook how many bootlegs cds he has!i guess that most of the old ones(like la voix du bon dieu) are fake No there are no fake. It's real cd. the "la voix du bon dieu" cd, i saw it on other fan collection blog. So i repeat it exists on cd (and is an official cd) We're probably going to have to agree to disagree on this point, but the photos of the early albums on that page are clearly not official releases. (As someone pointed out, beyond that particular photo, there are no shortage of unofficial releases on that blog). If multiple people have "La Voix Du Bon Dieu" CDs, it only means that multiple people have the same (or similar) unofficial versions. Quote http://img225.imageshack.us/img225/4450/sig4bx.jpg
Olivierblc Posted July 31, 2009 at 10:02 PM Author Posted July 31, 2009 at 10:02 PM Bonjour à tous et à toutes,afin de compléter ma collection sur Céline Dion, je suis à la recherche de plusieurs articles:- le cd promo du parfum Notes==> Trouvé!!! Find!!!- le cd "dion chante plamondon" (pochette canada)==> Trouvé!!! Find!!!- le cd "incognito" (pochette canadienne originale)==> Trouvé!!! Find!!!- le livre (couverture or) du mariage de Céline & René- la k7 Céline Dion "Celebration"Si vous les vender, avertisser moi par mp, svp. Merci d'avance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, pour les belges, paiement par virement bancaire. Mise à jour: j'ai trouvé le cd promo du parfum notes. Je ne recherche donc plus que le livre du mariage de Céline et René (couverture Or), la k7 Célébration et le 1er album de Céline "La voix du Bon Dieu" en cd.Si vous les avez en votre possession et que vous voulez les vendre, merci de m'en avertir par mp avec votre prix.Merci d'avance. Quote
Olivierblc Posted January 22, 2010 at 01:52 AM Author Posted January 22, 2010 at 01:52 AM Mise à jour: Je recherche toujours:le livre du mariage de Céline et René (couverture Or), la k7 Célébration et le 1er album de Céline "La voix du Bon Dieu" en cd.Si vous les avez en votre possession et que vous voulez les vendre, merci de m'en avertir par mp avec votre prix.Merci d'avance.P.S: paiement uniquement par virement international (utilisant les codes IBAN et BIC)Si quelqu'un d'entre vous les a et veux s'en débarasser (à un prix raisonnable), veuillez svp me laisser un mp. Je n'arrives malheureusement pas à les trouver sur ebay. Merci beaucoup d'avance. Quote
Olivierblc Posted January 3, 2011 at 03:06 AM Author Posted January 3, 2011 at 03:06 AM (edited) Mise à jour: j'ai trouvé la k7 celebration !!!. Je ne recherche donc plus que : - le livre du mariage de Céline et René (couverture Or) - le 1er album de Céline "La voix du Bon Dieu" en cd - le cd "Céline Dion en concert" (1er cd live de Céline) - le cd "Céline Dion chante Noël" - le cd promo du pafum Chic qui s'intitule "celine dion featured live recordings" - le cd promo américain avec 5 chansons du TCWT qui ne sont pas sur le cd live du concert TCWT (français (montréal) et américain (boston) (i'm alive, the show must go on,...). Si vous les avez en votre possession et que vous voulez les vendre, merci de m'en avertir par mp avec votre prix.Merci d'avance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, pour les belges, paiement par virement bancaire. Merci d'avance Edited January 3, 2011 at 03:16 AM by Olivierblc Quote
Alex_Incognito Posted January 3, 2011 at 03:17 AM Posted January 3, 2011 at 03:17 AM "La voix du bon Dieu" et "Chante Noël" n'existe pas sur CD. Seulement "Du soleil au cœur." et "En concert" était piraté en Amerique du Sud. Quote "People pay 20-25 dollars to see you."- Céline Dion, 1990
Olivierblc Posted January 3, 2011 at 03:24 AM Author Posted January 3, 2011 at 03:24 AM (edited) "La voix du bon Dieu" et "Chante Noël" n'existe pas sur CD. Seulement "Du soleil au cœur." et "En concert" était piraté en Amerique du Sud. Si ils existent en cd, j'ai un ami qui les a en cd dans sa collection : http://fallingintodion.skyrock.com/11.htmlregarde alex sur la 3ème image sur la page, juste après la photo du dvd "Live au Québec" (les 2 dernières lignes de cd du bas sur la photo, c'est ces cds là que je cherche, mis à part "du soleil au coeur" et "les chansons en or" que j'ai déjà ) Edited January 3, 2011 at 03:29 AM by Olivierblc Quote
Olivierblc Posted January 3, 2011 at 03:36 AM Author Posted January 3, 2011 at 03:36 AM Mise à jour: j'ai trouvé la k7 celebration !!!. Je ne recherche donc plus que : - le livre du mariage de Céline et René (couverture Or) - le 1er album de Céline "La voix du Bon Dieu" en cd - le cd "Céline Dion en concert" (1er cd live de Céline) - le cd "Céline Dion chante Noël" - le cd promo du pafum Chic qui s'intitule "celine dion featured live recordings" - le cd promo américain avec 5 chansons du TCWT qui ne sont pas sur le cd live du concert TCWT (français (montréal) et américain (boston) (i'm alive, the show must go on,...).- le cd digipack de Céline "All By Myself" avec le message de Noël de CélineSi vous les avez en votre possession et que vous voulez les vendre, merci de m'en avertir par mp avec votre prix.Merci d'avance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, Canada ou USA (les codes IBAN et BIC fonctionne aussi). Pour les belges, paiement par virement bancaire. Merci d'avance Quote
Alex_Incognito Posted January 3, 2011 at 06:13 AM Posted January 3, 2011 at 06:13 AM Vous avez tort, c'est un bootleg. Quote "People pay 20-25 dollars to see you."- Céline Dion, 1990
J-Man Posted January 3, 2011 at 11:10 AM Posted January 3, 2011 at 11:10 AM (edited) Can we keep this section in English please guys. Olivier you can indeed find these pre-Sony albums on CD as the guy who you keep referring to has done. However as people have already explained to you, with the exception of Du Soleil Au Coeur, they are bootleg, pirated discs. They are not official releases and they are not worth any money. But if you are happy to acknowledge that then we can all agree. But we are serious Celine collectors and we know what we are talking about. Nobody here wants to see anyone waste time and money looking for fake CD's, unless that is what you want to do. Feel free to check out my discography site, using the link below or look at the Collector's Guide (available for download) if you still don't believe us. Edited January 3, 2011 at 11:14 AM by J-Man Quote http://www.powerofthemusic.com/other/FORUMSIG1.png
Der_Griffon Posted January 3, 2011 at 02:00 PM Posted January 3, 2011 at 02:00 PM Yes, they are indeed bootleg CDs. I even made myself some for personal use, as it is way more comfortable for me to play a CD, but buying such a bootleg is a total waste of time and money (since you can print out covers and whatnot in a matter of minutes). Quote http://i273.photobucket.com/albums/jj229/Der_Griffon/SIGNATURE-1-1-1.jpg March 15th and 16th 2011, Las VegasThank you Celine and thank you friends! I truly had the time of my life!
Alex_Incognito Posted January 3, 2011 at 04:11 PM Posted January 3, 2011 at 04:11 PM Je ne sais pas pourquoi c'est tellement difficile de comprendre. Vous pouvez chercher partout et ne trouveras un CD officiel. Il y a une vendeuse sur ebay qui vend ces cds piraté. Je crois qu’elle est de Chicago, me je ne suis pas certain. C’est vrai, il y a beaucoup ici qui ont tout ces disques de Céline, et vous ne trouverez pas ces cds. Quote "People pay 20-25 dollars to see you."- Céline Dion, 1990
Olivierblc Posted January 3, 2011 at 10:51 PM Author Posted January 3, 2011 at 10:51 PM Vous avez tort, c'est un bootleg. Oui c'est vrai, c'est surement un bootleg mais ça je m'en fous que ce soit bootleg ou pas, je les veux et les recherche donc lol mdrAlors si vous les avez et que vous voulez vous en débarasser, penser à moi lol Je serais tellement content si je les aurais ces cds Quote
Olivierblc Posted June 14, 2011 at 11:13 PM Author Posted June 14, 2011 at 11:13 PM (edited) J'ai trouvé : - le cd promo américain avec 5 chansons du TCWT qui ne sont pas sur le cd live du concert TCWT (français (montréal) et américain (boston) (i'm alive, the show must go on,...). !!! Trouvé!!! !!!Find!!! Donc Je ne recherche donc plus que (so i'm just looking for : ) : - le livre du mariage de Céline et René (couverture Or)...Céline'wedding book in French - le 1er album de Céline "La voix du Bon Dieu" en cd...1st Céline's album "La voix du bon dieu" in cd - le cd "Céline Dion en concert" (1er cd live de Céline)...1st Céline's live album "Céline Dion en concert" in cd- le cd "Céline Dion chante Noël"...Céline's album "Céline Dion chante Noël" in cd- le cd promo du pafum Chic qui s'intitule "celine dion featured live recordings"...Céline's promo cd with chic perfume "featured live recordings" - le cd digipack de Céline "All By Myself" avec le message de Noël de Céline...Céline's maxi cd (digipack) all by myself with "a message from Céline".Si vous les avez en votre possession et que vous voulez les vendre, merci de m'en avertir par mp avec votre prix. If you have these cds and if you will sell it, please send me a mp.Merci d'avance. Thank you very much in advance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, Canada ou USA (les codes IBAN et BIC fonctionne aussi). Pour les belges, paiement par virement bancaire. Merci d'avance. I only pay you with an international money order (banktransfer) using the IBAN and BIC codes because i don't have a credit card so i don't have a Paypal account ,if you are in Europe, Canada and USA (IBAN and BIC codes are also available too in these country...Please ask to your bank for your IBAN and BIC codes if you don't know them)...For Belgian people, payment on your bank account only...Thank you very much in advance Edited June 14, 2011 at 11:16 PM by Olivierblc Quote
Olivierblc Posted June 14, 2011 at 11:44 PM Author Posted June 14, 2011 at 11:44 PM J'ai trouvé : - le cd promo américain avec 5 chansons du TCWT qui ne sont pas sur le cd live du concert TCWT (français (montréal) et américain (boston) (i'm alive, the show must go on,...). !!! Trouvé!!! !!!Find!!! Donc Je ne recherche donc plus que (so i'm just looking for : ) : - le livre du mariage de Céline et René (couverture Or)...Céline'wedding book in French - le 1er album de Céline "La voix du Bon Dieu" en cd...1st Céline's album "La voix du bon dieu" in cd (i know it's bootleg)- le cd "Céline Dion en concert" (1er cd live de Céline)...1st Céline's live album "Céline Dion en concert" in cd (i know it's bootleg)- le cd "Céline Dion chante Noël"...Céline's album "Céline Dion chante Noël" in cd (i know it's bootleg)- le cd promo du pafum Chic qui s'intitule "celine dion featured live recordings"...Céline's promo cd with chic perfume "featured live recordings" - le cd digipack de Céline "All By Myself" avec le message de Noël de Céline...Céline's maxi cd (digipack) all by myself with "a message from Céline".- le cd "Céline Dion : chants et contes de Noël"...Céline's album "chants et contes de Noël" in cd (i know it's bootleg)Si vous les avez en votre possession et que vous voulez les vendre, merci de m'en avertir par mp avec votre prix. If you have these cds and if you will sell it, please send me a mp.Merci d'avance. Thank you very much in advance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, Canada ou USA (les codes IBAN et BIC fonctionne aussi). Pour les belges, paiement par virement bancaire. Merci d'avance. I only pay you with an international money order (banktransfer) using the IBAN and BIC codes because i don't have a credit card so i don't have a Paypal account ,if you are in Europe, Canada and USA (IBAN and BIC codes are also available too in these country...Please ask to your bank for your IBAN and BIC codes if you don't know them)...For Belgian people, payment on your bank account only...Thank you very much in advance Quote
lovecel97 Posted June 27, 2011 at 08:05 PM Posted June 27, 2011 at 08:05 PM Salut!j'ai trouver certaines choses sur ebay que tu cherchais!Livre de mariage:http://shop.cafr.ebay.ca/i.html?_nkw=celin...6.c0.m270.l1313 All by myself digipack:http://cgi.cafr.ebay.ca/CELINE-DION-all-by...=item1e643d46ac Je n'ai pas trouver les autres choses et je ne les ai pas, mais bonne chance!Amicalement Quote
Olivierblc Posted July 16, 2011 at 02:41 AM Author Posted July 16, 2011 at 02:41 AM Merci lovecel97 mais malheureusement je ne sais rien acheté sur ebay en provenance du canada et d'uk car je n'ai pas de compte Paypal car je n'ai pas de cartes de crédit...Je peux seulement payer par un virement bancaire international mais malheureusement il n'y a aucun vendeur au Canada ou en UK qui acceptent ce moyen de paiement alors que les autres vendeurs dans les autres pays d'Europe l'acceptent mais merci quand même d'avoir regarder pour moi sur ebay (chose que je fais aussi tout les jours pratiquement lol). Par contre j'ai trouvé le cd promo du pafum Chic qui s'intitule "celine dion featured live recordings"...Céline's promo cd with chic perfume "featured live recordings" !!! Trouvé !!! !!! Find !!! Donc Je ne recherche donc plus que (so i'm just looking for : ) : - le livre du mariage de Céline et René (couverture Or)...Céline'wedding book in French - le 1er album de Céline "La voix du Bon Dieu" en cd...1st Céline's album "La voix du bon dieu" in cd (i know it's bootleg)- le cd "Céline Dion en concert" (1er cd live de Céline)...1st Céline's live album "Céline Dion en concert" in cd (i know it's bootleg)- le cd "Céline Dion chante Noël"...Céline's album "Céline Dion chante Noël" in cd (i know it's bootleg)- le cd digipack de Céline "All By Myself" avec le message de Noël de Céline...Céline's maxi cd (digipack) all by myself with "a message from Céline".- le cd "Céline Dion : chants et contes de Noël"...Céline's album "chants et contes de Noël" in cd (i know it's bootleg)Si vous les avez en votre possession et que vous voulez les vendre, merci de m'en avertir par mp avec votre prix. If you have these cds and if you will sell it, please send me a mp.Merci d'avance. Thank you very much in advance.P.S: je peux vous payer uniquement par un virement bancaire international (utilisant les codes IBAN et BIC) si vous êtes en Europe, Canada ou USA (les codes IBAN et BIC fonctionne aussi). Pour les belges, paiement par virement bancaire. Merci d'avance. I only pay you with an international money order (banktransfer) using the IBAN and BIC codes because i don't have a credit card so i don't have a Paypal account ,if you are in Europe, Canada and USA (IBAN and BIC codes are also available too in these country...Please ask to your bank for your IBAN and BIC codes if you don't know them)...For Belgian people, payment on your bank account only...Thank you very much in advance Quote
Yentl Anchel Posted July 16, 2011 at 04:30 PM Posted July 16, 2011 at 04:30 PM I've send you a PM Olivier... Quote Elle est mon idéal, La plus grande étoileWill be going to Celine march 2 and 5 2016 and June 20 and 21 2016
Recommended Posts