Jump to content

Recommended Posts

Posted
Hola. Me llamo Javi, soy de España y espero pasarme por aqui siempre que pueda. ;)

http://img89.imageshack.us/img89/8343/banner1celinefm5.jpg

FORO EN ESPAÑOL

Posted
Hola Javi! Bienvenido! :flowers:

http://img.photobucket.com/albums/v226/CelineSmiles/hamster.gif CLARiSSA Xxx...

"Music touches every sense. It can move you to tears, bring joy to your heart, stir sexual passion, evoke memories, and prompt physical responses of all kinds." -Benoît Jutras

Posted
Hola And Welcome :bye1:

Encore un soir..

Encore une heure..

Encore une larme de bonheur..

Un soir..

Posted
HOLA!! Welcome here, have a great time :bye1:

~Through the darkness and good times

I knew I´d make it through

And the world thought I had it all

But I was waiting for you.~

Posted
Bienvenido...ya verás como la pasa bien por aquí, te esperamos en la seccion española...por cierto serás tu el mismo javi que conozco???

¡¡¡CELINEHISPANA.COM!!!

http://img.photobucket.com/albums/v738/carlosstewart/bannerdic07.jpg

Posted
Javi sos vos ????
http://img138.imageshack.us/img138/637/vakf3.jpg
Posted
:welcome_wave:

My Taking Chances World Tour

Amsterdam June 2nd 2008 -Section A4, Row 7, Seat 11

Stockholm June 7th 2008 -Section A8/A24, Row 3, Seat 40

Helsinki June 9th 2008 -Section 119, Row 4, Seat 2

 

 

Bruce freakin' Springsteen

Posted
Bienvenido...ya verás como la pasa bien por aquí, te esperamos en la seccion española...por cierto serás tu el mismo javi que conozco???

 

Lo siento, no soy quien decis, porque no conozco a ningun fan de Celine (hasta ahora, claro :) )

http://img89.imageshack.us/img89/8343/banner1celinefm5.jpg

FORO EN ESPAÑOL

Posted
Bienvenido...ya verás como la pasa bien por aquí, te esperamos en la seccion española...por cierto serás tu el mismo javi que conozco???

 

Lo siento, no soy quien decis, porque no conozco a ningun fan de Celine (hasta ahora, claro :) )

 

 

:giggle: :giggle: :giggle: :giggle:

Pues entonces BIENVENIDO!!!! :msn-wink:

¡¡¡CELINEHISPANA.COM!!!

http://img.photobucket.com/albums/v738/carlosstewart/bannerdic07.jpg

Posted
Bienvenido :D

 

Beautiful Sin - My Elizabeth Perkins Website!

 

 

http://img.photobucket.com/albums/v510/cathydion2/cdfsig.jpg

 

 

We might kiss when we are alone... When nobody's watching... We might take it home... We might make out... When nobody's there... It's not that we're scared... It's just that it's delicate... We might live like never before... When there's nothing to give... Well how can we ask for more... We might make love in some sacred place... The look on your face is delicate

Posted
Bienvenido Javi :clap:

http://yourprofolio.com/federicavangelisti

 

http://i14.photobucket.com/albums/a312/JeNeVousOubliePas/P1020110jpghcopy.jpg

My loveeee.... Céline l'Italie est ici pour TOI!!!

 

A vingt ans elle était la première chanteuse du Québec, à vingt-cinq ans la plus grande star en France, à trente ans la plus grande star americaine, aujourd'hui à quarante ans, et ce n'est pas tous les jours qu'on peut le dire, elle est la plus grande chanteuse au monde!

Luc Plamondon

 

25 Maggio Parigi,24 Giugno Zurigo,3 Luglio Milano,5 Luglio Nizza, 12-14-15 febbraio 09 Montreal

[/color]

  • 1 month later...
Posted
Bienvenido Javi, te esperamos en la sección española :bye1:
Posted
welcome
http://i46.tinypic.com/sxdg5e.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...